Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Navzdy_vyvoleny

    Co jsem zatím četl různé recenze, největší problém je tech. stránka hry. Čili zejména hráči co maj ještě staré konzole, by asi měli chvilku počkat. 

  • iSpirit

    Ta hra nepodporuje vůbec HDR. Jen pro info.

  • Carnage666

    Tak zatím mi vadí některý věci. Skill tree je omezen jen na parkour a combat. V jedničce byl k tomu ještě survivor skill tree a ten legend. Nevím jestli se něco neodemkne v průběhu hry ale moc bych tomu nevěřil. Další věc která je docela na nic je fyzika zombíků, z nějakýho důvodu je mnohem horší než v jedničce tam ten ragdoll zombíků byl hodně dobře udělanej tady to celý přepracovali k horšímu a ten ragdoll model je prostě bída.

    Edit. tak prej místo kompletní fyziky zombíků mají předefinovaný animace a proto to vypadá tak jak to vypadá.

    • Pidalin_CZ

      Ve dvojce už neni zábavný ani skopávání zombíků ze střech, ach jo, další série kde naslibovali hory doly a vydali naleštenej pšouk

  • FansLunacy

    Zahreju si to... Uz jen proto, ze skoro denne posloucham soundtrack z jednicky a protoze je to jedna z mala ne-indie her, ktere si moje finance zaslouzi.

    Snad se to bude dat hrat boze prosim! 

    • Corvus

      Soundtrack byl skutečně skvělej, pravda.

  • zanek.s

    Tak po přečtení recenze ještě tak rok počkám a těším se na recenzi Horizon zero dawn 2  😉

  • Škoda, že to není recenze od té osoby co recenzovala 1 a její datadisk. To je podle mne jedna z nejvtipnějších a nejhorších recenzí tady na Games. Pavla to očividně hodně bavilo, což je hodně v rozporu s původním recezentem haha.

    • gio1

      Přečetl jsem si tu recenzi zpětně a za mně teda v pohodě. Výstižna a nebere si servítky no, takový recenze mi dneska chybí. Ja nepotřebuju vědět co je na hře dobrý, ale co je na ni špatný 🙂. Dokonce jsem se snažil pána vygooglit, jestli nepíše někam jinam, ale nenašel jsem. Takže, hledá se Daniel Kremser😀

  • Přiznám se že jsem 1 nehrál, naposledy jsem zkoušel nějaký Dead Island a strašně mě tam štvala mechanika co se furt opakuje ve všech survivalech - opotřebení předmětů. Už jsem to někde psal, mám doma sekeru, kterou kácel stromy ještě můj děda tak proč v těchhle hrách moje pracně získaná sekera vydrží pár úderů?

    Opakuje se tato mechanika i tady?

    • Pidalin_CZ

      Jo, tohle je v podobnejch hrách hodně otravný, taky mě rozčiluje ta mechanika že obyčejná sekera má damage 1 a uplně stejná legendary sekera má damage 100, je to retardovaný, ale nezbejvá než se st im smířit. Doufam že až vyjde Stalker 2 že nám ukážou jak se to má dělat, snad to bude podobný starejm stalkerům, to je snad jediná série kde je tohle zpracovaný dobře a zábavně.

    • Takové věci lze většinou vyřešit instalací jednoduchého modu. Např. na Nexus se vyskytují pod "unlimited durability" apod. U této hry bude jistě brzy po vydání k dispozici, podobně jako u prvního dílu.

    • Inquisitor

      Ze začátku mi to taky přišlo otravný, ale aspoň člověk vyzkouší různorodé zbraně a neběhá půl hry s jednou. Po chvilce hraní máš stejně všude zbraní tolik, že nevíš co s nima. Navíc v jedničce sis mohl vylepšením opravovat klidně 6x a to už vydrží dlouho. Takže nakonec to člověku ani nepřijde jako problém.

      A hlavně si je člověk opraví prostě v inventáři a nemusí k někomu běhat. To je teprve otravný:)

      • uher

        Stačilo by aby různé typy zbraní měly i různé vlastnosti, které by se hodily do určitých situací. Pak by k jejich střídání nebyla nutná berlička ve formě směšně krátké výdrže, ale gameplay samotný.

    • Derp_1337

      Jo, taky si myslím, že mechanika opotřebení je strašně otravná.

      Ale zase na druhou stranu je to dost reálné. Jestli budeš sekat dříví tou sekerou po dědečkovi, tak bude dalších X let fungovat. Ale jakmile zkusíš přesekávat lidské končetiny, tak ty kosti tu sekeru rychle dorazí. Samozřejmě jako první odejde topůrko, ta železná část vydrží podstatně dýl.

      • uher

        Můžu tě ujistit, že kosti sekeru hned tak nedorazí.

        • Derp_1337

          Tobě se ještě nikdy neuvolnilo topůrko, když jsi hodně úporně sekal?

          Nezapomeň, že OP psal o sekeře, co má po dědovi. Takže se nejedná o nějakou moderní sekeru (celokovová a nebo nějaký kompozitní materiál). Klasická dřevěná tyč a na konci hlava.

          • Pidalin_CZ

            když upadne železo, tak ho tam narazim zpátky a jedu dál, topůrko u kladiva zničíš celkem snadno, u sekery bys to musel hodit do štěpkovače aby to bylo totálně na odpis, samozřemě že když se blbě trefuješ tak to poškozuješ, ale asi to aspoň pár dní potrvá než to uplně zničíš, ne jako ve hrách že tim praštíš 5 zombíků a zbraň je KO

        • Inquisitor

          Jo sekal jsem hovězí kosti psovi a no problemo.

          • Derp_1337

            Jo, tak ta kovová hlava samozřejmě toho vydrží hodně.

            Ale to dřevěné topůrku většinou ne. Vždyť je tam od toho, aby to tlumilo vibrace a zpětný ráz, tak je jasné, že to bude dost namáhaná část.

            To ale mluvím o takových těch starších sekerách, o kterých napsal OP ("po dědovi"). Samozřejmě se dnes dají koupit modernější sekery. Třeba celokovové a nebo z nějakého kompozitního materiálu, který vydrží podstatně víc než klasické dřevo.

    • V jedničce ta mechanika byla také. A upřímně to bylo opravdu dost otravné. Ale na druhou stranu, ani ta sekera po dědečkovi nevydrží. Sekera sama ano, ale topůrko odejde :D 

      • Pidalin_CZ

        To bych ještě pochopil, ale ve hře doslova vezmu ocelovou trubku a zničí se taky po pár úderech, na tom se přece nemá co rozbít. :-)

  • Derp_1337

    K těm "příběhovým rozhodnutím a jejich různým následkům":

    Slyšel jsem, že většina recenzentů si stěžuje, že to byla marketingová nadsázka, protože v reálu v té hře je je minimální dopad voleb.

    Největším dopadem, který ve hře člověk najde, jsou ta rozhodnutí, které frakci přenecháte kontrolu a podle toho se trošku upraví prostředí (např. více lan na slanění vs. více pastí na zombie).

    • Jevo83

      ono je otazka, ked sa nad tym zamyslime, ze ako daleko by to vlastne muselo zajst, aby tie nase rozhodnutia mali nejaky zasadnejsi vyznam...v akejkolvek hre. Prakticky by to znamenalo urobit niekolko plnohodnotnych pribehov.... vo vacsich hrach to potom znamena take neuveritelne vetvenie vsetkeho, ze uchovat vysoku kvalitu by bolo takmer nemozne... 

      Ja som za to, aby vytvorili jeden pribeh, urcita variabilita nech je docielena cisto v dialogoch a prechadzanim toho isteho pribehu s inymi hracskymi osobnostami, ale s totoznym vysledkom... a ked ten pribeh bude napisany dobre, tak to bude uplne v poriadku.

      Lebo teraz kazda druha hra slubuje realny dopad rozhodnuti ...ale v reale su to len prazdne reci, pripadne to prinasa vselijake alternativne konce (pricom 98% hry sa nemeni) co len stazuje achievement hunting :)

      • Inquisitor

        Je s tím moc práce. Pak nezbývá čas na leštění odlesků a marketing.

      • Při tom to ale dřív šlo ,fallout New Vegas je myslím slušný příklad toho ,že se daji dělat hry ,kde na rozhodnutích záleží a příběh se poté dál větví a rozvíjí ,vždyť v té hře se dala zábít i hlavní příběhová postava a ta hra s tím dokázala počítat. Nevím proč už tohle dnes nejde…

        • Pidalin_CZ

          Ve většině moderních her máš při rozhovoru na výběr A B nebo C, když dáš B tak dál bude na výběr A a C, když dáš C tak v další nabídce už zbyte jenom A. Prostě v dnešních hrách žádný větvení neni a ty odpovědi při rozhovorech jsou tam jenom na oko aby to vypadalo že reaguješ ty, ve skutečnosti nic jinýho než "správnou" odpověď říct nejde. Což je fakt škoda, než to, tak to bych radši uplně nascriptovaný rozhovory kde vubec reagovat nemůžeš.

    • Inquisitor

      Jak jinak. Já už ani při podobných slibech nic jiného neočekávám. Marketingová vějička.

  • Morraw

    Moment, kdy v prvním díle začala noc a já se cítil jak v “Já, Legenda” je pro mě dodnes nezapomenutelný zážitek!

    Pro mě hra, která překonala i Dead Island. Těším se moc 😉

  • FansLunacy

    Hrál jsem to asi hodinu a půl... Vůbec to nemělo atmosféru prvního dílu a tady mě to likvidování zombie vůbec nebavilo... Nechápal jsem, že jdu lesem a slyšim mrtváky jak kdyby byly za rohem, přitom nikde nic. Soundtrack co hrál ve hře mi přišel jak kdybych poslouchal filharmonii složenou z houslí a basu. Vážně vládě stačil slib od GRE že přestanou s výzkumem jakmile vytvoří vakcínu? Po všech jejich pochybnejch průserech?

    Šel jsem na refund a ještě předtim sem si řekl, že než to udělám, zkusim si vyspoilovat příběh a šel jsem na wiki s tím, že alespoň to mě nadchne.... Nope. 

    Jdu se vrátit do Harranu, tohle hrát nechci.

    EDIT: Ten dabing hlavní postavy nemůžou myslet vážně?... Nebudu řešit jestli to je stejnej dabér co namluvil Cranea, ale každopádně zní naprosto totožně... Nechápu proč... 

    • Aiden a Crane jsou v podstatě dvě stejné postavy, chovají se, mluví úplně totožně. Co mi ale hlava nebere je skutečnost, že dabér Aidena je skutečně jiný než ten Cranea. Takže jsou to dva různí herci, kteří znějí úplně stejně huh

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit