Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • videa, trailery a články ke crysis 3 http://crysis3.cz/domains/crysis3.cz/
  • jednička byla dá se říct Technologické demo a dvojka už byla klasická koridorovká z horší grafikou ......nějak tomu nemožu přijít na chuť.
  • Kua, kde sou ufoni? To degradoval s hratelností i příběh?
    • Hratelnost? Příběh!? *8*
  • "Právě v rámci Big Apple se odehrávají nejpodstatnější úkoly, se kterými se musí Prophet vypořádat. Pokud vás tedy iritovala čistá džungle v předchozích dílech, ve trojce se dočkáte určitého oživení, i když, nutno dodat, že nejde o významný rozdíl. Zelená pořád jasně převažuje. "

    Po tomto som prestal citat. To na predvadzacku tretieho pokracovania nejakej znacky nemozete poslat aspon niekoho kto predchadzajuce diely hral? Vyznieva to potom velmi trapne.

    roflik

    za to ze tam je luk tak to neznamena ze to je rambo. Alebo ze by vsetci elfovia boli vlastne Rambovci?
    • deridon
      ale prostě luk+voják=legendární postava Ramba..
      • já si vzpomněl na Harleye Topra
  • "Kazdej" (vím,že rádi chytate za slovo a berete si to jinak,nez to je) remca a stejne si to stahnete a zahrajete ..
    • Nestahnu a nezahraju, stejne jak jednicku a dvojku *12*
    • Tak my se vždycky rozhodujeme co koupit, a pokud to bude špatné nebo třeba dobré, ale budou lepší tituly na trhu, tak smůla. To platí u všech, rozhoduje kvalita. Kdo udělá kvalitní hru, která nás baví, tomu jdou peníze na další. Tečka.
  • No nevim teda, nijak extra mě to nezaujalo, ty řeči s Rambem jsem jakože nečetl. Ta hra je taková plytká, nevím něco je špatně, docela nuda, ten systém, nepřátelé nudní, prostředí, nějak to celé k sobě vůbec nesedí, ten zaměřovač u té zbraně (na to jak to má být hitech) je jak 2hé světové .. to bude chujovina už to vidim...
  • prirovnavat tento sh*t k Rambo II, je urazka pro Johna. Rambo II je asi o 600 titaniku vpredu.
  • Zaujimavy mod, velke mapy v Crysis 2 grafike. Akurat ma desia odporucane GTX 580x2 :D
    http://www.moddb.com/mods/rgot
  • No ja nevim teda.Crysis 1 sice nebyla zadna prelomova hra (krom vizualu samozrejme) ,ale jako hra me to bavilo,hrac mel vicero moznosti jak ve hre postupovat presto-ze levely byly v podstate jen hodne siroke koridory a hra celkove mela takovy ten nadech spravneho hollywoodskeho Becka,coz nebylo na skodu.
    Pak prisla dvojka,ktera byla primarne pro konzole(nakonec to i sami tvurci priznali) a stal se z toho takovy sci-fi CoD a to me fakt nebere.
    A trojka ocividne jde ve stopach dvojky,misto jednicky,takze zadna slava.
    Ale verim,ze spokojene hrace si to jiste najde.
    • Chlapce,ty jses uplne mimo Crysis 1,ze je jako SCI-Fi CoD
      Uz jen,to ze tady trapcis s tim CoD .. jako kdyby CoD bylo spatny .. nekdo rekne,ze je to spatny tak se musi hned pridat dalsi a aby ten pred nim a za nim nevypadal spatne rekne CoD ? Jo znam to je kravina ..
      Priznavam,ze multak od 6 do mw3 je stejny jo treba to ten Black ops 2 zmeni
      Hral jsem az na Black ops singl a multak vsechny dily jak multak tak singl a zadnej dil mi nevadi
      proste rubacka pokud nechce rubacku jdi bf3 nebo red orchestru,kde je to o necem trosku jinym nez jen delat kamikaze
      Kazdej nadavo do WoW a kolik z vas hralo na offiku aspon rok ? :D heh to uz lidi mlci
      • Umis cist?Ja napsal,ze dvojka je jako sci fi verze CoD,ne prvni dil *1* .
        Proste vice akce,vice vybuchu,koridorovejsi levely,zjednodusene/naboostovane funkce obleku ,ktere vice vyhovuji akcnejsimu pojeti atd.
        A ja to nemyslel jako nejake haneni hry.Arkadova rezba ala CoD bavi spousty hracu a ja proti tomu nic nemam,jen me to zamrzelo,ze se dvojka odklonila od prvniho dilu prave k tomuto hernimu stylu,ktery me osobne moc nerika,zatimco prvni dil me bavil. *3*
        • No já nevím, ale pro mě byla Crysis 1 a 2 v podstatě stejné hry, pokud jde o pojetí hry a akci. Crysis 2 byla jen o dost horší po grafické stránce - teda do vydání lepších textur, ale to už jsem měl hru odehranou a hrát to kvůli velmi opožděnému textur packu znovu se mi fakt nechtělo.

          Crysis je koridorovka nacpaná akcí, tu a tam skoro filmovými pasážemi a přecpaná nepřáteli. Taková byla Crysis 1 i Crysis 2. To je prostě fakt. Crysis 1 se mi ovšem líbila mnohem více. NYC v C2 na mě nepůsobil dobře - spíše nudně a to mám tohle město fakt rád.

          Crysis by slušelo různorodější prostředí...
    • Na druhou stranu vsude tvrdi,ze by mely byt jednotlive levely rozlehlejsi,tak treba tomu tentokrat i dostoji a prekvapi.
      Ale po tom co predvedli s druhym dielem budu skepticky,dokud si to nevyzkousim sam. *1*
      • Crysis 1 nebyla zadna prelomova hra ? :D xDVtip dne
        By me zajimalo z jaky doby jses,nebo v jaky dobe jsi to zacal hrat ..
        • V dobe vydani.A krom technicke stranky to rozhodne prelomova hra nebyla.Bych se zrovna tak mohl zeptat ja tebe,kdy ty si zacal hrat hry a zejmena fps ,pokud povazujes prvni crysis za prelomovou hru i v jine oblasti nez vizualni *1* .
          • OMG dam reagovat a skoci mi to nekam dolu
            HAHA:
            Nebyla no :) skoro nikdo to nespustil na very high .. Ta uzasna grafika fyzika nanooblek .. to vlastne uz bylo pred tim ;) ..
            • Ty mas asi vazne problem se ctenim co? *1*
          • Přesně tak. U crysis 1 se žádný přelom nekonal. Nešlo o nějakou revoluci a vlastně ani ne evoluci. Byla to další střílečka s ne zase tak moc originálním příběhem. Akorát ta grafika byla na tu dobu zcela mimořádná. A když to člověk hrál poprvé a nechal se vtáhnout do té iluze volnosti, byl to dobrý zážitek. Hra to tedy byla určitě dobře zvládnutá, stejně jako jsou dobře zvládnuté téměř všechny díly CoD, battlefield aj.
            • Mechwarrior_bw
              pôvodná AI bola retardovaná/spomalená po všetkých stránkach aby nerobila velké problémy slabším hráčom : http://www.youtube.com/watch?v=fIfm2JReeNg ... dá sa to však o hodný kus zlepšiť : http://www.youtube.com/watch?v=dgZKWww-G2I
            • po patchi nabídla velice solidní AI, kterou jí můžou závidět všechny dnešní hry, protože dneska se nehraje na kvalitu nepřátel, ale na jejich kvantitu. Engine velice dobře pracoval i s fyzikou, i když toho autoři hry zrovna nevyužili. S CoDem a BF bych ale crysis rozhodně nesrovnával.

              Revoluční byl ale multiplayer, zejména po datadisku crysis wars, nebo jak se to jmenovalo

              Přelomová FPS tu nebyla od dob Bioshocku a Half-life 2. O to víc mě mrzí, jak jde dneska všechno směrem jako Gears of War.
  • V prvom rade neviem preco sa stale traduje ze Crysis 1,2 su sandboxove hry. Ani Crysis 1 nebol sandbox. Obsahoval akurat velke urovne (oproti priemernej fps) kde bolo viac moznosti pristupu (lepsie povedane cesty) ale nebol to sandbox s volne pristupnou cleou mapou (ostrovom). Ani technicky ani pribehovo to proste sandbox nebol.
    Pre mna osobne Crysis 1,2 aj datadisky neboli zle hry, hlavne technicky su vynikajuce, ale su proste zufalo neoriginalne. To je tak plytky kompilat beckovych a macho americkych filmov az beda. A to ze to Crytek berie ako cielovku pre hracov a ze im to staci ma fakt uraza. Mimochodom tento rok je podla redaktorov rokom "lukov" ale paradoxne nikto si nevsimol alebo to nenapisal ze posledne roky je vzdy akcny hrdina brit alebo ma minimalne britsky prizvuk, co mi minimalne v americkych (Cod) alebo primarne pre americky trh orientovanych hrach pripada trapne.
    • Proč ti tohle mínuskujou? To snad ještě tihle hráči nepochopili, že všechny díly Crysis byly prostě koridorovky jak řemen? *7*
      • Nevadi mi to, len som povedal svoj nazor. V zasade je mi jedno ci je hra koridor alebo sandbox ak to je zmysluplne pouzite a ma to v danej hre aj nejaky zmysel (ci uz z herneho hladiska alebo designerskeho). Nema zmysel robit sandbox ak je potom 3/4 mapy prazdnej. Alebo naopak urobit koridorovu hru kde sa v koridore nic neodohrava a hrac to musi proste len prejist bez nejakej akcie alebo zazitku (ak sa jedna o FPS). Mne skor prave na Crysis serii vadi ta strasna neoriginalnost lepsie povedane posobi to na mna ako totalne filmove Becko, a este to Crytek sa snazi silou mocu prezentovat ako top akcnu hru. Keby si to aspon otvorene priznali a povedzme si z toho robili aj v hre srandu tak to beriem ale takto to vyznie vylozene trapne. Pritom existuje tolko moznosti ako mohli tu technologiu pouzit a oni vyberu ten najprevarenejsi mozny scenar - emzaci na ostrove , komunisticky aziati ako nepriatelia, uneseny vedci, super skafander a blablabla.... A dvojka obdobne akurat ze v najviac filmovo demolovanom meste :-) (no mozno druhe najcastejsie demolovane po L.A.)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit