Přejít na výpis diskuzí

E3 2012 dojmy: Dead Space 3 odměňuje smrtí

18.6.2012 20:37
Martin Bach 38 příspěvků

V místnosti, ve které byl během E3 2012 předváděn třetí díl hororové série Dead Space, byla ukrutná zima. Američané to obvykle s klimatizací přehánějí, takže rutinéry herních výstav nemůže taková věc překvapit. Stánek Dead Space 3 byl ale mrazivý i na americké poměry. Nabízí se samozřejmě úvaha, že...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kuaaa Ellie musí přežít, do jejich polygonů jsem se ve dvojce zamiloval hned po první animací. Jednička byla divná. Dlouhá a krkolomná. Takové nepovedené dítko se spoustou chyb, které ve dvojce byli odstraněny. Dvojka byla naprosto boží no,a trojka po několika minutovém videjku nemůžete soudit tvůrce. Přechod do akčnejší sféry, je přirozený i pro vývoj hlavni postavy. Isaac je na začátku pouhý ing. který se snaží přežít. Ve dvojce ví do čeho jde a je připravenej tomu čelit. No teď přichází tučná zabiječka, prostě čas vrátit úder. Věřím že to úplně neposerou.,
  • Musím říct, že mi dost vadí, jak tvůrci vezmou známou značku a začnou ji přetvářet na úplně jinou hru. Viděli jsme to u Resi5, teď u nového Metal Gear Solid, kde si zahrajete na šéfkuchaře a nyní i u Dead Space 3. Prostě pokud chtějí udělat akční hru, ať vytvoří novou značku nebo aťo třeba nechají do datadisku nebo přídavku, ale ať neničí to, co všichni mají rádi *16*
  • Už jen to prostředí zima, střílející nepřátelé z kulometů, žlutě svítící slabiny monster... Pardon, ale tohle je datadisk k Lost Planet?
  • Danny28
    Tak byla jen otázka času než si panáci v EA postaví hlavu a rozhodnou se přejít k mainstreamu...Prostě nám dávají další důvod je nesnášet.Já už je ale nemůžu vystát kvůli ME3
    • Ja mám náskok, EA bojkotujem od prvého predraženého datadisku k BF2 *4*

      EA hry nebrať, nepodporoať...
      • Danny28
        ME3 byla moje poslední koupená hra od EA.
  • Ta assault rifle s podvesenym Force Gunem vypada zajimave =D

    Doufam ze to nebude vyzadovat ten jejich zasranej Origin
    • SnakePlisken
      A za***nej Steam ti vadit nebude? :-)
  • SnakePlisken
    Giant, epic, cool, awsome... tohle jen říká ten divný mračící se týpek ve videu. Celkově se mi to zdá příliš akční a chybí mi tam ta atmosféra. Vím, že je to jen ukázka ze začátku hry a proto jako optimista doufám, že se to v dalších fázích hry zlepší a ne zhorší.
  • dotaz na dotycneho, ktory bol na E3

    cca ste vedeli, ako hraci zareaguju na tie novinky..tj univerzalne naboje, posun k mainstreamu...samozrejme ste sa tie otazky posunuli prezentujucemu? tj ste prezentovali tzv hardcore hraca, za tych nas, ktori sa tam nemohli dostat, a spytat sa sami *3*
    • blixa
      Po kazdy prezentaci je prostor na par otazek, ptali jsme se samozrejme i na tohle, ale vysvetleni nepadlo - bohuzel ti lidi co to tam prezentuji nejsou v drtivy vetsine ti, kteri o tehle vecech rozhoduji, a tak vetsinou reknou jen takovou "no comment" odpoved :(
      • ok, to beriem..aspon ste to skusili :)
    • Cahir
      Odpověď asi stejně všichni známe...
    • To bys toho od nich chtěl moc ne? Co má kdo co kecat někomu jinýmu do práce? Spíš se měli zaměřit na zajímavější tituly. Koho zajímaj nový Gears of war a jejich napodobeniny, po 1000x látaný NFS, nekonečně stejné a tupé medal of honory atp...
      Cožpak tam mimo SimCity, Dishonored a Watchdogs nic jiného zajímavého nebylo?
      • Cahir
        Ne.
    • A čo sa ich majú spýtať? Posun k mainstreamu je logický, ak chceš viac zarobiť, konzumných hráčov je drvivá väčšina *3*
      • Nesouhlasím, posun k mainstreamu je velmi velmi špatný krok a neznám hru které by to prospělo. Ve většině případů to naštve fanoušky série a neosloví průměrné hráče. Zvlášť když se jedná o 3 díl v sérii. Nepomohlo to Il-2 sturmovikovi, nepomohlo to Dragon age 2 a nepomohlo to ani Mass Effectu. Ne nadarmo se říká: Ševče drž se svého kopyta.
        • Cahir
          Mass Effect se k žádnému mainstreamu neposunul, protože Mass Effect byl od začátku koncipován jako mainstreamový titul. Nebo to snad nebyla vždy střílečka s RPG prvky? Trojka měla dokonce k jedničce o dost blíže než dvojka, mimochodem...

          Obecně s tebou souhlasím, ale u ME jsi mimo.
        • No ja som nemyslel, že je to krok dobrý, no z pohľadu vývojárov sa to tak určite javí, stačí sa pozrieť na predaje hier, ako sú COD či Battlefield...

          No pozor, priame pokračovanie Sturmovika je Cliffs of Dover a ten je prepadák preto, že vývojári sú šmatlavé opice :D

          Ty asi narážaš na Wings of Prey, či ako sa to volalo, čo bol vcelku nepodarok, ale orientovaný na konzolistov, ktorí ti hardcore sim hrať nebudú (ani nemajú poriadne na čom), chystaný War Thunder však vyzerá veľmi nádejne (hrám betu).
          • Wow tak to se těším, já právě sjíždím stareho IL-2 (Pacific) a dost toužím po něčem novém. A právě Cliffs of Dover mě zklamalo, Wings of Prey taky (hlavně formou DLC- nových letounů) a poslední Birds of Steel jsem zkoušel jenom na PS3 a hned to vypnul. Smrdělo to arkádou až hanba.
      • mna nezaujimaju tie bohorovne rovnice (mainstream predava=vsetky hry degenerujeme pre mainstream) ja sa pytam, ze ci tiscali redaktori sa spytali na tie veci,ktore tu teraz vytypuvavaju, a vedia ze hracom budu vadit, nic viac
  • Tak DS 1 i 2 mi poskytly skvělý zážitek, přestože moc důvodů ke znovu odehrání jsem neměl (obě na hard při prvním hraní). Potěšila mě hlavně příjemná obtížnost a dobrá atmosféra a lekačky, přestože ve dvojce už to nebylo úplně ono (SPOILER: na šok z prvního postavivšího se rádoby mrtvého necromorfa jsem hned tak nezapomněl, nicméně později si člověk zvykne pro jistotu střílet do každé zmutované mrtvoly). Trojka doufám v tomhle půjde ve šlépějích předchozích dílů a kooperace by mohla být příjemným zpestřením, protože dobrých coop her je jako šafránu a já si je velice rád zahraji, obzvlášť takové, které vyžadují důkladnou spolupráci.

    A taková perlička na konec. V jedničce jsem až do poslední kapitoly, kdy jsem jednu náhodou rozstřelil, nevěděl, že krabice jdou rozbíjet, takže to bylo teprve vzrůšo, když jsem věčně živořil s jedním nábojem v hlavni. Tak jsem si sám zvedl obtížnost o pěkných pár stupňů nahoru. *1*
  • Gears of dead space, zrovna jsme nedávno s přítelkyní dohráli DS1 a teď se těšíme na DS2 ale teda tohle vypadá jako úplně jiná hra. Univerzální náboje???? Kde to sakra jsme? Celé to působí až moc akčně a málo hororově. Zase se blížíme hernímu mainstreamovému proudu co :(((( To zachvíli už fakt budem hrát jenom 3 druhy her.
  • Nedávno jsem dohrál dvojku a líbila se mi i dyž to bylo furt na jedno brdo jako jednička. Oproti jedničce ale pocitově o dost míň hororový a v podstatě je to DLC, s pár novýma prostředí a operací oka...
    A jestli ve trojce úzkých chodeb ubude, tak je mi to u frdele, klidně si zahraju Gears of Space 3, ale s pocitem komerční bullshitizace světa kolem mně, protože mám pocit, že už tou jedničkou to vydřenili fest....jo a taky mě sere, jak se mnou ta hra věčně vyjebává, co se týče nábojů a lékárniček....proč z každýho přiblblýho nekromorfa vypadnou dvě lékárny, tři zásobníky a pět stází...WTF??? *16*
    • GuruSerpent
      Jak píše kolega nade mnou - od toho máš na výběr obtížnost, víš? Zvolením vyšší obtížnosti zreguluješ "výpadek" lékáren, nábojů atd... což taky znamená, že tě hra bude pravděpodobně víc bavit, když si zahraješ na Zealota (příp. Hardcore mod) *3*
    • JohnyTheZik
      doporucuju hrat hard/zealot, pak te tohle stvat nebude :).. naopak

      teda alespon mne 2 kuly/3 naboje do rezacky moc nestacily, kdyz presne tohle jsem potreboval na zabiti necromorpha :D..

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit