Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kuaaa Ellie musí přežít, do jejich polygonů jsem se ve dvojce zamiloval hned po první animací. Jednička byla divná. Dlouhá a krkolomná. Takové nepovedené dítko se spoustou chyb, které ve dvojce byli odstraněny. Dvojka byla naprosto boží no,a trojka po několika minutovém videjku nemůžete soudit tvůrce. Přechod do akčnejší sféry, je přirozený i pro vývoj hlavni postavy. Isaac je na začátku pouhý ing. který se snaží přežít. Ve dvojce ví do čeho jde a je připravenej tomu čelit. No teď přichází tučná zabiječka, prostě čas vrátit úder. Věřím že to úplně neposerou.,
  • Musím říct, že mi dost vadí, jak tvůrci vezmou známou značku a začnou ji přetvářet na úplně jinou hru. Viděli jsme to u Resi5, teď u nového Metal Gear Solid, kde si zahrajete na šéfkuchaře a nyní i u Dead Space 3. Prostě pokud chtějí udělat akční hru, ať vytvoří novou značku nebo aťo třeba nechají do datadisku nebo přídavku, ale ať neničí to, co všichni mají rádi *16*
  • Wow tak to se těším, já právě sjíždím stareho IL-2 (Pacific) a dost toužím po něčem novém. A právě Cliffs of Dover mě zklamalo, Wings of Prey taky (hlavně formou DLC- nových letounů) a poslední Birds of Steel jsem zkoušel jenom na PS3 a hned to vypnul. Smrdělo to arkádou až hanba.
  • Už jen to prostředí zima, střílející nepřátelé z kulometů, žlutě svítící slabiny monster... Pardon, ale tohle je datadisk k Lost Planet?
  • Danny28
    ME3 byla moje poslední koupená hra od EA.
  • ok, to beriem..aspon ste to skusili :)
  • blixa
    Po kazdy prezentaci je prostor na par otazek, ptali jsme se samozrejme i na tohle, ale vysvetleni nepadlo - bohuzel ti lidi co to tam prezentuji nejsou v drtivy vetsine ti, kteri o tehle vecech rozhoduji, a tak vetsinou reknou jen takovou "no comment" odpoved :(
  • Ja mám náskok, EA bojkotujem od prvého predraženého datadisku k BF2 *4*

    EA hry nebrať, nepodporoať...
  • Danny28
    Tak byla jen otázka času než si panáci v EA postaví hlavu a rozhodnou se přejít k mainstreamu...Prostě nám dávají další důvod je nesnášet.Já už je ale nemůžu vystát kvůli ME3
  • SnakePlisken
    A za***nej Steam ti vadit nebude? :-)
  • Ta assault rifle s podvesenym Force Gunem vypada zajimave =D

    Doufam ze to nebude vyzadovat ten jejich zasranej Origin
  • SnakePlisken
    Giant, epic, cool, awsome... tohle jen říká ten divný mračící se týpek ve videu. Celkově se mi to zdá příliš akční a chybí mi tam ta atmosféra. Vím, že je to jen ukázka ze začátku hry a proto jako optimista doufám, že se to v dalších fázích hry zlepší a ne zhorší.
  • Cahir
    Mass Effect se k žádnému mainstreamu neposunul, protože Mass Effect byl od začátku koncipován jako mainstreamový titul. Nebo to snad nebyla vždy střílečka s RPG prvky? Trojka měla dokonce k jedničce o dost blíže než dvojka, mimochodem...

    Obecně s tebou souhlasím, ale u ME jsi mimo.
  • No ja som nemyslel, že je to krok dobrý, no z pohľadu vývojárov sa to tak určite javí, stačí sa pozrieť na predaje hier, ako sú COD či Battlefield...

    No pozor, priame pokračovanie Sturmovika je Cliffs of Dover a ten je prepadák preto, že vývojári sú šmatlavé opice :D

    Ty asi narážaš na Wings of Prey, či ako sa to volalo, čo bol vcelku nepodarok, ale orientovaný na konzolistov, ktorí ti hardcore sim hrať nebudú (ani nemajú poriadne na čom), chystaný War Thunder však vyzerá veľmi nádejne (hrám betu).
  • Cahir
    Odpověď asi stejně všichni známe...
  • Cahir
    Ne.
  • To bys toho od nich chtěl moc ne? Co má kdo co kecat někomu jinýmu do práce? Spíš se měli zaměřit na zajímavější tituly. Koho zajímaj nový Gears of war a jejich napodobeniny, po 1000x látaný NFS, nekonečně stejné a tupé medal of honory atp...
    Cožpak tam mimo SimCity, Dishonored a Watchdogs nic jiného zajímavého nebylo?
  • Nesouhlasím, posun k mainstreamu je velmi velmi špatný krok a neznám hru které by to prospělo. Ve většině případů to naštve fanoušky série a neosloví průměrné hráče. Zvlášť když se jedná o 3 díl v sérii. Nepomohlo to Il-2 sturmovikovi, nepomohlo to Dragon age 2 a nepomohlo to ani Mass Effectu. Ne nadarmo se říká: Ševče drž se svého kopyta.
  • mna nezaujimaju tie bohorovne rovnice (mainstream predava=vsetky hry degenerujeme pre mainstream) ja sa pytam, ze ci tiscali redaktori sa spytali na tie veci,ktore tu teraz vytypuvavaju, a vedia ze hracom budu vadit, nic viac
  • A čo sa ich majú spýtať? Posun k mainstreamu je logický, ak chceš viac zarobiť, konzumných hráčov je drvivá väčšina *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit