Přejít na výpis diskuzí

E3 2012 dojmy: Nový začátek Tomb Raidera

6.6.2012 21:36
Martin Bach 49 příspěvků

V krabičce zbývá poslední sirka a navlhlé chrastí, nahrabané v rychlosti na malou hromádku, dostává poslední šanci. Ruce se neovladatelně klepou zimou, nervozitou a strachem a oči přitom neustále bezelstně sklouzávají k hluché vysílačce, která leží opodál. Ale podaří se. Oheň se rozhoří a vyděšená Lara...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Začínám mít pomalu pocit, že z celého Tomb Raidera, tam nakonec bude jen ta postava Lary a tím to skončí.Možná se pletu.Ale příjde mi, že se ted nemluví o ničem jiném, než o hyper realitě krutého přežití,ale už se tak nějak zapomíná ,že Tomb Raider byl a vždy bude hlavně o pěkných lokacích,chráměch a hádankách a třešničkou na dortě je vizualizace Lary.Je to jen můj pohled, ale nikdy jsem nepotřeboval mít horu nepřátel,ale spíše rozhlehlé lokace, více hádanek, promyšlené pasti a pocit, otevřeného světa.Na jednu stranu, vítám nějakou změnu,ale otázkou zůstává, kolikrát si takovou hru budu chtít znovu zahrát,když se z odpočinkové hry stane spíše nervák o přežití.Třeba se pletu a budu překvapený.Ale osobně bych si raději zahrál remake některých starých dílů v novém a lepším kabátě.
  • Zoufalství, zranitelnost, přežití atmosféra a proto Lara vydrží zásah brokovnicí do hlavy bez viditelné známky reakce, že. Nemluvím o "prezentačním god-mode", ten je pochopitelný. Mluvím o absenci reace na zranění v akční pasáži.

    Takže tu asi po Uncharted máme další bipolární hru. Pocit vtažení do hry a prožitek je prý důležitý. Ano, a proto se spíš chechtám když Lara inkasuje headshot do hlavy bez viditelné reakce, běhá umělé inteligenci v periferním zorném poli (ignorace), odstřelí umělé inteligenci parťáka, který je v jejím zorném poli (ignorace), nabíhá na umělou inteligenci která je podle vzezření fyzicky zdatný přeživší (ignorace a rádoby "cool" animačka zabití)...

    ...ale pozor pozor, jakmile skončí akční pasáž a začne cutscéna, tak mám věřit že ostrované jsou velmi bystří a nelítostní a avatar bolí úder o zem. Jak ji může bolet úder o zem, když vydrží headshot z brokovnice a nehne brvou?

    A nejhorší na tom je fakt, že když jsem tohle napsal na jejich fóru do vlákna "reakce na E3 prezentaci", tak zdejší admini celkem rychle napostovali pár příspěvků "z E3" plné obrázků a Youtube videí, takže se daný příspěvek čirou náhodou velmi rychle ocitl v zapomnění kdesi na třetí straně od konce. Něco začíná zavánět, i když je to škoda, opravdu jsem si přál reboot se vším všudy a první zvěsti hovořily velmi pozitivně.
    • To je asi jako když v prvním Resident Evilu nevkročíte do dveří, prtotože nemáte klíč, ale proč zámek nerozstřílet a nevkročit? Hry jsou byly a budou vždy o pravidlech, které jsou ve hře někdy jako pěst na oko nelogické. Tohle bych moc neřešil. Je to samozřejmě špatné, že ten headshot neení respektován. Možná bych se jako vývojář rozhodl akce zklidnit a začlenit trochu více taktiky. Třeba při výstřelu soupeře by se zpomalil čas a Lara by musela narychlo uhnout. Komentovat by to šlo např. předvídáním. Každopádně příběhové scény nás mají hlavnš naladit. Tohle bych skutečně nebral příliš negativně
      • Resident Evil - rok vydání 1996
        Tomb Raider Reboot - rok vydání 2012/2013
        ????
        PROFIT !!!!

        A nápady na taktičtější postup jsou velice vítané. Nevím jestli bych dával nějaké zpomalování času, spíš by by bylo zajímavé koridor na šířku zvětšit tak to 200 metrů, přidat možnosti jak se skrývat v okolním prostředí a dodat pořádnou A.I. a ne implicitní TPS kačenky na střelnici. Hráč pak nemusí jít po vyšlapané cestě (logicky hlídané soupeři), ale má možnost tu a tam na něco vyšplhat nebo naopak něco podlézt. Snahou je být neviděn, protože avatar pokud vím nemá být nemačkavý nehořlavý hrdina, ale má vyvolávat pocit mladé slečny donucené k extrémním činnostem.

        To by znamenalu úpravu předváděného levelu, ale myslím si že pocit "homo hominem lupus" z boje o přežití by se jedině umocnil.
        • Problem je v tom, ze stavajici stav hry dokaze hrat kdokoliv. Tebou popsana hra by nejspis bavila HC hrace, ale nemala by tu proklatou pristupnost, ktera bohuzel vydelava penize.

          Samozrejme bych rad videl hru tak jak ji popisujes, ale to co jsem videl je pro me prijemny prekvapeni a asi prvni Tomb Raider, kde mam chut si hru vubec zkusit zahrat. Osobne bych uvital komplikovanejsi mechaniku u strelby z luku, ale muzu jasat ze tam luk vubec je a neni uplne debilni.
    • Cahir
      Vidím to podobně. Chtějí-li si hrát na opravdový survival se zranitelnou hrdinkou, měli boje, zdraví a reakce Lary vyřešit lépe.
  • Mna osobne to zatial nijako nebere. Som zvedavy na dalsie videa.
  • Vypadá to pěkně a může to být způsob jak oživit umírající Tomb Raider žánr. Jenom bych ocenil neregenerující zdraví a třeba staminu jako tomu bylo v Metal Gear Solid 3. Aby byl důvod lovit ty zvířata a neustále se bát o svůj život. Jinak atmosféru to má pěknou. Stísněné prostory, děsivá místa, jenom se bojím toho výroku o 10h herní době. To by mě opravdu naštvali.
  • Po DMC dalsi post-adolescentni hrdina a nikdo nenadava? To jsou mi veci :D
  • Když jsem viděl nějaký trailer tak tam probleskly japonské hrady z dob šogunátu ono se to odehrává v Japonsku? Pak to ale moc smysl nedává copak Japonsko je nějaký ostrov, kde nic není a nebo se Lara vrátila v čase? Nevím.
    • Co jsem pochopil tak ten ostrov je něco jako bermudský trojúhelník. Ztroskotali tam letadla z různých dob (podle trosek tam byla druhoválečná japonská, dopravní ze 70. let), lodě také různých národností a z různých časových os. Takže nevidím problém, proč by tam nemohla ztroskotat japonská loď.
      • Jo díky, ale já jsem mluvil o hradu a né o lodi prostě to podle mě moc smysl nemá, kde vzali materiál na postavení hradu pokud je to někde jak říkáš v bermudským trojúhelníku. A proč by to tam stavěli, to si raději mohli opravit lod a odplout domů. No nevím nevím, uvidíme
        • Treba to byla pevnost ktera chranila nejakou dulezitou lodni obchodni trasu.
  • Tomb Raider jsem nikdy nehrál, ale tohle vypadá parádně.
  • A kam dává ten luk a brokárnu? když nepoužívá ono či ono.. Luk teda zřetelně je vidět na zádech pouze když má ruce volné... ( a né pokaždé).
    • Jinak jako sem u toho málem nedejchal..
  • lidi proberte se vy hodnotite koza virtualni postavy jste cvoci
    • Shaker
      a? nevidim problem
  • MidnighT91
    Lara Croft pro mě vždicky bude LARA CROFT, ať si obleče textury jaké chce a poligonů kolik chce... Žádnou hru s ní bych si nenechl ujít...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit