Přejít na výpis diskuzí
E3 2012 rozhovor: Assassin's Creed III - o lodích a lidech
16.6.2012 | Redakce Games.cz
51 příspěvků
-
Ja som totálne spokojný, toto obdobie v Amerických dejínách je hodne zaujímavé, M and C, Patriot partria medzi moje najoblúbenejšie filmy takže AC3 je pre mňa absolútna a zdoraznujem že príjemná povinnosť. Naposledy som sa tak tešil na Maxa 3 ktorý ma tiež nezklamal verím tomu alebo som skor presvedčený že ani AC3 ma nesklame.
-
-
Keby si čítal sériu Patricka O´Briana, tak by si zistil, že sa odohráva za Napoleona ...
-
-
"Je vtipné, že lidé chtějí pořád něco nového a když ohlásíte změnu, začnou si na to stěžovat." Vystihl to naprosto přesně. *3*
-
-
Jenže hráči chtěli změnu co se týče "assassinovských" dovedností se skrývat a tajně zabíjet atd.. oni z něho jen typicky americky (trochu sedí) udělali terminátora. Nedělej prosím z požadovaný změny něco naprosto všeobecného. Mohli si vybrat spoustu jiných zajímavých témat vmísto toho si vybrali pochybnou válku o nezávislost s cílem zavděčit se americkému publiku, jsem si jistý, že tohle drtivá většina ne-američanů nechtěla.
-
a jsou to ti samí, nebo druhá půlka jídelny? *3*
-
-
Já myslím, že se to bude prolínat. *3* Tím jsem chtěl jenom naznačit, že udělat ideální hru vyhovující všem je nemožné. *3*
-
-
Nevystihl nic, jenom šikovně použil rétorskou "satanskou taktiku".
Ano, hráči si přejí něco nového, ale localpatriotismus USA na seznamu přání rozhodně není na předním místě. Zjednodušování mechanik a stupidizace AI asi taky ne a motorové čluny se skinem plachetních lodí pravděpodobně taky ne. -
-
Já osobně proti USA 18. stol. nic nemám. A herní mechanika a AI se podle videí nedá hodnotit. S těmi čluny souhlasím. Přitom si myslím, že by stačilo jenom trochu ubrat plyn a mohlo to působit mnohem uvěřitelneji.
-
-
Sami vývojáři to někde říkali, že AI dozná potřebných změn pro "větší dynamiku", což v podstatě dle předvedených záběrů znamená, že bude ještě hloupější (a ta hloupost ještě šikovněji maskovaná), aby hráči nebyli ze svého krvavého tanečku nijak výrazněji rušeni.
USA doby revoluce je sice divná volba pro sérii s původním zaměřením na boj zblízka, ale co už, Ubisoft chce značku někam směrovat, jejich věc.
Ohledně lodí se uvidí, co na to focus testeři. Když se dětem bude líbit že lodě otáčejí na pětníku, tak páni producenti poskytnou někde v interview argument jak je těžké se všem zavděčit a jak jsou hráči nevděční, a proto se musí plachetní lodě chovat jako motokáry na vodě. -
-
No já si těžko dokážu představit hloupější AI než byla v předchozích dílech *1*
-
-
-
-
-
Vše vypadá velmi zajímavě a moc se mi to líbí, teda až na ty námořní bitvy. Lodě plující rychlostí motorových člunů se mi zdají moc. Tohle není arkáda, tohle je Need for Ship.
-
-
nepaci sa ti -> preskakuj clanky, nekomentuj, nekupuj....
PS: to, ze tam doteraz skakali z vysokych vezi do nejakych vozikov so senom, to nikomu nevadilo....to, ze clovek kupoval obchody v meste a tie sa otvorili behom 5 sekund, tiez nikomu nevadilo....to, ze v revelations pridali ten Tower defender, kde sa mury stavali okamzite, taktiez nikto si nestazoval....vsetko boli len male prvky pre zabavu, nieco revolucne....teraz tu pridaju par namornych bitiek ako dalsi prvok a uz sa z toho ide kazdy poka*at, ze tie lode plavaju velmi rychlo, su priliz obratne a podobne....keby ich urobili uplne realne, ludia by sa stazovali, ze je to nuda....
bohuzial, takych dementnych ludi nikdy nic neuspokoji.... -
-
pokud se ti nelíbí názor nad tebou, tak to nečti, nereaguj, nekritizuj ...
Možná by tě překvapilo, že skákání do sena, kupování obchodů a další věci mi nevadily (minimálně v AC2, který zrovna hraji). Naopak docela se mi líbí, přišlo mi, že to je dost vyvážená hra, na to kolik obsahuje herních prvků. A logicky se zajímám tedy o to, jakým směrem se to vyvíjí a jak bude vypadat nejnovější varianta. A to, že se mi zásadně nelíbí námořní bitva, tak jak ji tam implementovali a o níž se vyjádřili, že je inspiroval M&C mě nevylučuje automaticky z toho tento názor vyjádřit.
Nejspíš máš zkušenosti s jinými dementními lidmi než já.
-
-
kriste pane oni tam dají zajímavý prvek a vy zase nadáváte že se vám to nelibí předtím nadáváte na Ameriku a ted už vám to nevadí co tomu dát šanci a pořádně si to zahrát než začnete kritizovat ? ono je to sice hra na historickém základě ale není to HISTORICKÁ HRA je to alternativní historie konspirace a podobně a jde o to aby to bylo zábavné a zapadalo to ne aby to bylo realistické na centimetr přesně
-
-
Co má společnýho alternativní podání historie s tím, že řadové plavidlo je zde prezentováno jako něco, před čím bledne závistí i Superman? To v AC univerzu vymysleli nadupaný lodní pohony už ke konci 18. století? Řada lidí si uvědomuje na co si AC hraje, ale jde taky o atmosféru a uvěřitelnost a pokud kolega ve videu prohlásí, že jsou pyšní na to, jak se snaží zmapovat období americké války za nezávislost jako jediní ve svým žánru a pak náhle se vytasí s námořní bitvou, která ruinuje pocit, že by člověk byl s daným charakterem v 18. století díky pseudozpracování, potom je kritika v tomhle směru na místě. Tak kurňa v předchozích dílech si piplají třeba Řím, aby byl ve hře co nejautentičtější a potom přijdou s nármořní šarvátkou na historickém pozadí, která je k smíchu....
-
Reálné na centimetr přesně a lodě s rychlostí skoro až dnešních aut je trošku rozdíl, ne? To už tam rovnou můžou třeba přidat meče o velikosti 3 dospělých postav, vždyť jde hlavně o zábavu, ne? Nebo by z toho mohli udělat 3rd person shooter..
-
-
-
Škoda těch námořních bitev, které jsou totálně neuvěřitelné. Přestože začátek traileru vypadá fakt dobře, jak se tam objevily lodě, šlo to do kytek.
Chápu, že ovládat korektně plachetnici, navíc ještě takhle komplikovanou, by ve hře jako AC nemělo smysl, ale problém je, že to není ani jen zjednodušené, ale úplně nesmyslné. Galéna se neotočí jako motorový člun na 20 metrech. Stejně tak to, že si to ty lodě křižují proti sobě, vedle sebe, jak se jim zachce, bez ohledu na to "jak fouká vítr".
Master & Commander nic takového neobsahoval a naopak to byl dost autentický film, škoda, že si toho nikdo z vývojářů nevšiml. -
-
Tak série AC si nikdy nehrála na realismus, pouze zasazovala příběh do dějových reálií.
-
-
To už mi jako větší narušení feelingu té série přišlo to používání Jablka na konci Brotherhoodu (to bylo vážně pitomý,nebo vypálení přístavu v Revelations
-
-
nevím proč se pořád řesí jak ty lodě jedou, neni to ani realita ani simulátor, je to hra a navrch AC není vůbec reálný celkově
-
-
Nechápu proč Mafia II dostala oproti prvnímu dílu nížší hodnocení a lidi byli nespokojení, není to realita ani simulátor, je to hra, navíc Mafia II není vůbec není reálná celkově.
-
-
protože tam většinu času akorát jezdíš autem, není tam znovu hratelnost vůbec, je to nuda 2K z toho udělali zDLCovaný srágory
-
-
protože v sérii AC většinu času akorát pobíháš a mačkáš čudlík útoku, není tam hratelnost vůbec, je to nuda a UBI z toho udělal permaonline DRM blbost.
Pořád nevidím rozdíl.
-
-
-
-
-
Všichni jste kur\/y *9* *9* *9* *9* *13* *13* *13*
-
sounds good
-
Hmm, čerpají z filmu Master & Commander. Neměli by spíš čerpat z jeho knižní předlohy? A že je Connor neutrální a chce konat dobro? Vždyť jsem tu četl, že mu Britové vypálili jeho týpí vesničku a on se žene za pomstou -> stejný motiv jako měl Ezio.
-
-
Nemůžou čerpat z knihy tam nic neuviděj. Spíš myslel, to moře, ty námořní bitvy, třeba i bouře a tak prostě.
Jinak co se týče Connora tak jak bylo řečeno, nebudu ani já tak skeptický a myslím, že se bude lišit. Bude přece zabíjet obě strany, prostě tam kde jsou templáři. U ostatním bylo jasné na které straně jsou tepláři, zde ne... -
-
Taky bych občas chtěl mít tak malou představivost. Pravdouje, že kniha by jim dala mnohem větší představu o tom co a jak udělat, aby to nevypadalo směšně.
-
Filmaři taky čerpali z knihy a asi tam něco viděli, jinak by nenatočili ten film. *4*
-
-
Ad pomsta: pomsta byla Eziuv motiv, tenhle chce spravedlnost - rikaji oficialni prameny. Navic je v rozhovoru recene, ze na konci bude Connor trosku jina postava, nez na zacatku.
-
-
Chce spravedlnost, a proto vraždí brity? Sleepless pls. To mi na tom vadí nejvíc. Nikdo nemá koule na to, aby ukázal, jací jsou američani zmetci. Prostě američani jsou ti nejhodnější a udatně brání demokracici a spravedlnost. To už je dost eklhaft.
-
-
Na druhou stranu - pomůžeme si, když se zobrazí opak? Stejně by to skončilo černobílým rozborem. Kdokoliv, kdo se seriózně zajímá o danou hist. problematiku ani nemá potřebu řešit, kdo v tomhle období stál na straně " dobra " a kdo představoval " zlou " stranu - ona interpretace vyplývá z mnoha věcí od politiky po vývoj a přesně někomu vymezit "stranu" je kravina a člověk si střízlivý obrázek udělá vždy. Ovšem, to že hra zobrazuje bojovníky za nezávislost v kladným světle s heroickým nádechem je logickej důsledek významnosti celé události- je to stejný, jakobys očekával, že budeme moct za assassina rozhodnout mezi Čechy a Němci během protektorátu. Je fakt, že pokud má kolega Hairy_Ass pravdu s tím počátečním plotem o tom, jak se indián bude mstít za jeho vypálenou vesnici Brity!, je to v takovým případě tradičně naivní odstartování příběhu a vymezení stran na pozadí dějinné éry, u které automaticky člověka napadá, jestli by to Britům, byť to nebyli žádní turisti, skutečně za to stálo vypalovat zrovna indiánskou ves. Asi takto, k tomu, aby si člověk udělal obrázek o protagonistech dané události a neviděl to dost v jednoduchým pojetím, nepotřebuje hru ani filmy...
-
oh no, not this<>shit again. *7*
-
Nejsou nejhodnejsi, kdo je nejhodnejsi? Ale proc by to meli byt zmetci?
-
-
Třeba kvůli tomu, že napadli bezdůvodně cizí suveréní stát? A ne jednou.
-
-
Hairy_Ass -> No Němci a Japonci měli killcount kolem 6M každý, Rusové byli myslím na 2M .... Celkem dost pohybuju že by se k tomu američani přiblížili.
-
Že Američani nezabíjejí civilisty z principu je možná pravda, ale že jich zabili za války nejméně? Co kobercové bombardování velkých měst v Evropě a Japonsku?
-
Vždycky měli hodně dobý důvod. Podle mě je ropa velmi dobrý důvod k napadení cizího státu. Stejně jako jiné nerostné bohatství, výnosy z obchodu a podobně. Pokud si někdo myslí že se někdy válčilo kvůli chudákům trpícím civilistům tak ste hodně najivní.
Američani aspoň nevraždí tisíce civilistů z principu, když se podíváš na druhou světovou tak meričani zabili nejmíň civilistů. Prostě kdybych se měl někým nechat napadnout tak si vyberu ameriku .... čína a rusko by ti znásilnili řiť mnohem víc. -
které státy napadli?
-
Tak bezduvodne asi ne :)
-
-
-
-
-
ono takový bude na startu podle mně. prožijeme celý jeho život a on tam říká že na konci bude úplně jiný než na začátku
-
-
To Ezio byl ke konci taky jiný než na začátku dvojky. Já jen zatím nevidím, že by jeho motivy byly razantně jiné, než u Ezia. A v rozhovoru říká, že se bude od Altaira a Ezia hodně lišit.
-
-
-
pižlám ženu Petra Poláčka *10* *1*
-
Celá tahle prašivá série je prasárna, ale ani v americe to nebude jinak, než že pseudonativní indián půjde opět po templářích, překvapivě...
Proč pseudonativní? Protože jak snad dnes již každý ví, tzv. indiáni nejsou původními obyvateli ameriky... -
Já si nějak nemůžu pomoct, ale tenhle díl mě prostě odradil už na začátku. Když jsem se dozvěděl to zasazení. Bože indián co hledá spravedlnost a dá se k amíkům to je fakt divný. No ale co ? nelíbí ? nebudu kupovat.
-
-
Těmi amíky myslíš Francouze? - asi ste ve škole ještě nebrali americkou histrorii že.. *15*
-
-
ty si radsej precitaj cely thread vratane prveho prispevku na ktory som reagoval a potom ti mozno aj dojde preco som pouzil slovo amik... a nabuduce mozno predtym ako sa budes snazit byt strasne mudry historik ti to aj vyde a vsetkym nam ukazes aky si vzedalany *4*
-
-
Ja by som bodla vety co povedal conor v deme nevravel ze sa prida k amikom.... v deme ako sa rozprava s tym velitelom predtym ako zautoci na tu pevnost povie (pardon za moju eng)
let the patriots fight their own battles i am here for the templar.
-