Přejít na výpis diskuzí

E3 2012 rozhovor: Ivan Buchta o Arma 3

29.6.2012 19:49
Redakce Games.cz 39 příspěvků

Návštěvu krajanů z Bohemia Interactive jsme si na letošním ročníku herní výstavy E3...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • dovolím si BIS poradit jedno: Překopejte už sakra ten síťový kód. Lidi to hrají hlavně po síti a na nějaký sing vám kašlou.
    • Hraju výhradně singl.
  • co na to rict? Stejny jako dvojka. Nic tam nedame noveho, abychom to mohli vyladit... presto jsme tam nacpali uz vic, nez zvladame, tak to o rok oddalime. Nemluve o slepe pyse, kde se clovek musi hajit narazenim na ostatni (kickstarter), pomlcim o zakopech :P (vzdyt tam nic dat ani nechceme!)... Dal to asi nema cenu komentovat *2*
    • Spíš by mě zajmalo, kdo vybral tak debilní dotaz. Každej ví, že granáty tam byly už v od prvního dílu. Co arma potřebuje, je vylepšení interaktivity prostředí. Všechno je strašně tuhý, nepřirozený, zničitelný jen silně omezeně. Fyzika tomu snad trochu pomůže, ale moc si od toho neslibuju. btw rozuměl mu někdo název toho fyz. enginu? Já rozuměl jen něco jako "fyzika trojka".
      • mě spíš zajimal dopad granátu např. delostřelcu a aby na to nejak reagovalo okolí...proti delostrelecké palbe ci utoku tanků... zakopy mají smysl a pokud si to hraje na vojenskou simulaci meli by tam být tot vše.... o zničitelnosti prostředí se nebavím to se tady probírá furt dokola *3*
      • PhysX 3
  • cekal jsem rozhovor i o DayZ :-)
    • DayZ? Ten mod ve kterym neustále skoro nic nefunguje tak jak má? Paradoxně zrovna arma tenhle mod strašně strhává dolu. Chtělo by, kdyby to samý udělali v nějakym jinym (řádně fungujícim) sandbox enginu.
      • Co to sakra blabolis ignorante? Trololo? Kdyz o necem vis kulovy, tak mlc.

        Mod je ve fazi "Alpha" takze je naprosto normalni, ze jsou tam bugy. 300 000 hracu (a to cislo roste kazdym dnem) a pretizena homepage BI z duvodu obrovskeho zajmu o koupi ARMA II ( + STEAM bestseller) vypovídá o necem jinym.

        "Paradoxně zrovna arma tenhle mod strašně strhává dolu." - paradoxne je tomu prave naopak. Atributy army jako vojenskeho simulatoru jsou presne to, co DayZ dela tak unikatni. Hráls to vubec??
    • Luke
      DayZ bude. Zpracováváme materiály postupně a budou se objevovat v následujících týdnech.
      • Zrovna jsem se pozastavoval nad tim, jak games.cz ignoruje tento novodoby fenomen v hernim svete. Dayz je naprosta jedinecna a navykova hra /mod a zaslouzi si svuj prostor. Wtf redakce, spite tam? Vase skoda.
    • Shaker
      Byla by parada kdyby v nem pokracovali i v arma 3... Dvojka uz se mi kupovat nechce, ale jakozto veteran z Everonu bych se po vsech tech akcnich hrach typu BF, CoD rad vratil do vod Bohemia Interactive
      • pokud se chceš vratit od CoD a BF3 tak věz, že tě arma bavit nebude protože na tebe bude moc realistická, těžká a náročná.
  • kde jste ten dotaz vyhrabal?i ...uz jsem na nej uplne zapomel......to me fakt dostalo *3* ...jsem slavnej *1*
  • Sef vyvoje by se mel plynule vyadrovat ..
    • Vavra se taky vyjadruje jako re*ard z kravina a jsou z nej vsichni paf, tak proc by tenhle clovek mel mit kurzy prednesu? Poslechni si takoveho Rosu z Keensoftware
    • Pořád lepší než poslouchat prázdný kecy šaška s mediálnim tréninkem.
    • Měl by hlavně dohlížet na to, aby vývoj šlapal tak, jak má a to si myslím, že Ivan zvládá.
  • U tech zaberu z Take on Helicopters si rikam, ze se tesim az v nejakem dilu ARMY bude nejake podobne mesto jako to nad kterym se prolitava v helikoptere, zatim to byly vzdycky jen vesnice, ale boj ve meste ma urcite taky neco do sebe.. tak snad v ARMA 4
    • Třeba Zagrabád nebyl úplně nejmenší :-)
    • muze mi nekdo vysvetlit, za co jsem dostal 3 minusy?
      • To neřeš, choděj sem vocasové holt...
  • Uz vidim ten bugfest ak A2, tam boli rovnake reci...Za celu svoju karieru nevydali ani jednu hu zo serie ARMA ci OF, ktora by by nebola zabugovana ako prasa...Vynimka bola akurat mozno A2 OA ale aj to u nej neslo dohrat kampan pri vydani kvoli bugom...Ale Bohemka je super firma, stara sa o hracov a bla bla bla, jj, rok a pol opravuje akurat to, co vydala posrane *6* Ani tu to nebude inak
    • Například Battlefieldu nešel na některých kartách ještě dlouho po vydání zvuk, nemluvě o problémech s dvoujádry a blbnoucíma cutscénama, a to je to skript od začátku do konce a dělalo jej velký studio, jako je DICE. Tak se nediv, že naše malá Bohemka musí ladit o něco déle.
    • Mozek
      Nj to není jak vydat scriptovanou slátaninu, kde to je poprvé i na posté furt stejný a tím pádem tam není takovej problém vychytat bugy... *7*
    • Dalsi chytrak co v zivote nic nedokazal a neudelal ale vzdycky vi co maji delat ti druzi.
  • FeebeEWN
    zapojit do vývoje? proč ne. podívejte se na Project CARS :

    http://www.youtube.com/watch?v=FhjgUw3Ml7g

    i trailery dělá komunika, která si odhlasuje, který je nejlepší a ten hru potom prezentuje :)
  • zajimalo by me jestli tam bude v MP zase warfare a pro kolik hracu bude, a pak sem zvedave na HW naroky, cekam ze budou krvavy ale doufam ze ne moc :)
  • Platena alpha verzia? To snad nemyslia v bis vazne. Jednak tym nepriamo priznali ze vydavaju zabugovany skoro nehratelny bordel a potom od coho tam maju internych platenych testerov? A obhajoba ze je to len na vyladenie popripade pridanie napadov od komunity je len taky PR blabol. A nakoniec to aj tak vydaju zabugovane az hroza....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit