Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vavra se taky vyjadruje jako re*ard z kravina a jsou z nej vsichni paf, tak proc by tenhle clovek mel mit kurzy prednesu? Poslechni si takoveho Rosu z Keensoftware
  • mě spíš zajimal dopad granátu např. delostřelcu a aby na to nejak reagovalo okolí...proti delostrelecké palbe ci utoku tanků... zakopy mají smysl a pokud si to hraje na vojenskou simulaci meli by tam být tot vše.... o zničitelnosti prostředí se nebavím to se tady probírá furt dokola *3*
  • PhysX 3
  • Co to sakra blabolis ignorante? Trololo? Kdyz o necem vis kulovy, tak mlc.

    Mod je ve fazi "Alpha" takze je naprosto normalni, ze jsou tam bugy. 300 000 hracu (a to cislo roste kazdym dnem) a pretizena homepage BI z duvodu obrovskeho zajmu o koupi ARMA II ( + STEAM bestseller) vypovídá o necem jinym.

    "Paradoxně zrovna arma tenhle mod strašně strhává dolu." - paradoxne je tomu prave naopak. Atributy army jako vojenskeho simulatoru jsou presne to, co DayZ dela tak unikatni. Hráls to vubec??
  • Hraju výhradně singl.
  • dovolím si BIS poradit jedno: Překopejte už sakra ten síťový kód. Lidi to hrají hlavně po síti a na nějaký sing vám kašlou.
  • DayZ? Ten mod ve kterym neustále skoro nic nefunguje tak jak má? Paradoxně zrovna arma tenhle mod strašně strhává dolu. Chtělo by, kdyby to samý udělali v nějakym jinym (řádně fungujícim) sandbox enginu.
  • Spíš by mě zajmalo, kdo vybral tak debilní dotaz. Každej ví, že granáty tam byly už v od prvního dílu. Co arma potřebuje, je vylepšení interaktivity prostředí. Všechno je strašně tuhý, nepřirozený, zničitelný jen silně omezeně. Fyzika tomu snad trochu pomůže, ale moc si od toho neslibuju. btw rozuměl mu někdo název toho fyz. enginu? Já rozuměl jen něco jako "fyzika trojka".
  • Pořád lepší než poslouchat prázdný kecy šaška s mediálnim tréninkem.
  • To neřeš, choděj sem vocasové holt...
  • Zrovna jsem se pozastavoval nad tim, jak games.cz ignoruje tento novodoby fenomen v hernim svete. Dayz je naprosta jedinecna a navykova hra /mod a zaslouzi si svuj prostor. Wtf redakce, spite tam? Vase skoda.
  • pokud se chceš vratit od CoD a BF3 tak věz, že tě arma bavit nebude protože na tebe bude moc realistická, těžká a náročná.
  • co na to rict? Stejny jako dvojka. Nic tam nedame noveho, abychom to mohli vyladit... presto jsme tam nacpali uz vic, nez zvladame, tak to o rok oddalime. Nemluve o slepe pyse, kde se clovek musi hajit narazenim na ostatni (kickstarter), pomlcim o zakopech :P (vzdyt tam nic dat ani nechceme!)... Dal to asi nema cenu komentovat *2*
  • Luke
    DayZ bude. Zpracováváme materiály postupně a budou se objevovat v následujících týdnech.
  • Shaker
    Byla by parada kdyby v nem pokracovali i v arma 3... Dvojka uz se mi kupovat nechce, ale jakozto veteran z Everonu bych se po vsech tech akcnich hrach typu BF, CoD rad vratil do vod Bohemia Interactive
  • Například Battlefieldu nešel na některých kartách ještě dlouho po vydání zvuk, nemluvě o problémech s dvoujádry a blbnoucíma cutscénama, a to je to skript od začátku do konce a dělalo jej velký studio, jako je DICE. Tak se nediv, že naše malá Bohemka musí ladit o něco déle.
  • Třeba Zagrabád nebyl úplně nejmenší :-)
  • Měl by hlavně dohlížet na to, aby vývoj šlapal tak, jak má a to si myslím, že Ivan zvládá.
  • Mozek
    Nj to není jak vydat scriptovanou slátaninu, kde to je poprvé i na posté furt stejný a tím pádem tam není takovej problém vychytat bugy... *7*
  • cekal jsem rozhovor i o DayZ :-)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit