Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Proč tam není starej dobrej lightstone, ale nějakej trapnej cool zákal přes obrazovku. Já vám nevím, je to assasin creed převlečenej za Thiefa *13*
  • orbitka909
    Myslela jsem si, že by mohli takovéto skvělé hře udělat ještě lepší jméno... Budu si asi muset počkat a posoudit to sama, ale z toho, co píšete, jsem si na Thiefa nějak zkazila chuť. Mohlo mě to napadnout, že?
  • Tragedie noveho Thiefa a zniceni vseho krasneho, co ma clovek s touto serii spojene, v sedmnacti znacich:

    HEADSHOT! +40 XP!
    • Pardon, 80!

      http://www.youtube.com/watch?v=l8pImL1FeaE
  • Ja to uz proste nechapem. Predsa vsetky tie studia uz maju nejake odmakane roky, vedia ako si hraci vazia stare gamesy a nadavaju na nove skoro po vsetkych strankach. Ludia pindali napr. na to ze su skoro vsetky hry ako pre blbych a linearne, ludia pindali na Supreme Commander 2, na "chambers" v Bioshocku(museli nakoniec spravit aby sa dali vypnut ak si spravne pamatam) a kopec ineho.

    Zarabaju dnes s takymito hrami viac penazi? Pochybujem prave naopak, su nakladnejsie na "cinematicku", dabingovu a audiovizualnu zlozku namiesto aby sa zamerali na gameplay. Pretoze nic ine ani neponukaju tak musia do nich vlozit aspon nieco. Neni to prvy krat co sa spackala seria a odozva hracov bola negativna. Tak preco neurobia hru tak ako kedysy, to su uz fakt tak blbi? Ked jasne vedia z minulosti ze tohle hraci nemaju radi? Ked im to uz milion krat vynadavali na forach? Bez QTE, bez pridrbanych "achievement popups", neregenerovatelne zdravie, aspon dostatocna obtiaznost aj na easy nie ze sa clovek citi ako v god mode, level design kde sa da i zabludit alebo aspon dobre zavarit mozog s pocitom aspon relativnej volnosti atd..

    Nemyslim ze na toto treba viac penazi a uz vobec nie ze by odozva hracov bola negativna, skor naopak. A stale im to hraci hovoria a i tak si stale robia po svojom, totalni blbci su to. Uplne im stacilo okopirovat povodny Thief co sa tyka level designu a gameplay, ani nemuseli vymyslat nic nove. Meh, skoda slov.
    • Ja myslim, ze to je jen a jen o penezich. Nemam rad nejake prehnane elitarstvi nebo takove to pejorativni pouzivani pojmu "casual", ale ty pocty jsou jednoduche - mnohonasobne vic lidi si radsi zahraje prave casual hru, kterou nelze "prohrat", ale kterou si lze velice "uzit".

      No a dosahnuti toho je hrozne jednoduche, ta hra bude hnusne receno primitivni a bombasticka v duchu novych Call of Duty titulu. Jiste, ta cinematicka slozka bude nakladna, ale nezapomenme, ze udelat hru s narocnou a presto zabavnou hratelnosti take neni jednoduche.

      No a v konecnem souctu si ji zahraje mene lidi nez tu z naseho pohledu uplacanou na miru dnesnimu vkusu. A mene lidi je mene penez.
      • Ja viem ale v dnesnej dobe uz som si nie celkom isty ci to este plati. Boli hry ako Duke Nuke 3D, Quake, prvy Thief atd. prilis narocne a odradzujuce? Nehral ich snad skoro kazdy? Alebo este lepsie: priniesol napr. Supreme Commander 2 lepsiu trzbu nez povodny?

        Dalsi dokaz su indie hry, ich trzby su vynosne pokial sa nemylim a preto ich trh tak posledne explodoval. Treba si polozit otazku: preco? Lebo vsadili predovsetkym na gameplay a inovacie namiesto vrazania ukrutnych penez do "efektov". A to i napriek tomu ze vacsina z nich nie je ani moc dobe dotiahnuta a maju hodne nedostatkov.
        Uz len toto same urcite nasvedcuje tomu ze hraci chcu predovsetkym skvelu hratelnost kde sa necitia ze len drzia "W" klavesu v jednom tunely v "god mode". Aka je v tom zabava? I tetris ma hlbsiu hratelnost.
  • Přesně takovou reakci jsem čekal. Indie hry se daji většinou skvěle hrát na rozehraní klávesnice + myš, takže není moc důvodů proč si na tohle pořizovat další zařízení. Pokud sis nevšiml, tak herní scéna kolabuje a bude vznikat menší počet her s vysokými náklady, tedy nikdy nebude trh nasycen jen AAA hrami. A jinak tvé řazení podle žánrů na dobré/špatné upřímně nechápu. Nemusíš mít rád hopsačky, ale automaticky to takto hanět? Však můžu s výčtem pokračovat - Frozen Synapse, Sanctum, Inquisitor, Little Inferno, Dust, Bastion, Dust: An Elysian Tail, Surgeon Simulator... a ani jedno není hopsačka, takže vyvracím tvůj názor ohledně většinového vytváření plošinovek.
    • TheGGG
      no a co, vždy jsou to nějaké obdobné rádoby umělecké blbinky, klikačky, posouvačky atd. Nebo rádoby retro RPG, které nás vrací zpět do doby 16bitů. To je jak kdyby někdo usiloval o návrat ke komunismu.
      • jabbo126
        To snad ani nemůžeš myslet vážně...
  • Hrozne neprijemne se to cte. Jak kvuli obsahu, tak kvuli forme.
  • Víte, já sice taky nejsem kdovíjaký optimista, ale stejně myslím, že ty negativní reakce jsou nyní ještě velmi brzo přehnané a nemístné. Hrál jsem Thiefa zatím všechny díly a dobře si vzpomínám jaký byl humbuk před tím, než konečně vyšlo Deadly Shadows - no . . . a nakonec to byl nejlepší díl a pecka roku. Stejně se na nového Thiefa těším a určitě si jej nenechám ujít a finální názor a kritiku si nechám až pak. Já myslím, že se jim to nakonec povede - zatím nikdy nezklamali a věřím jim. Jedinou fakt velkou smůlu mají v tom, že Dishonored si vzal tak silnou inspiraci a de facto i styl, že ty dva kousky bude každý srovnávat - z toho je však může vytáhnout odlišný hrdina a hlavně dobrý příběh, který byl silnou devízou právě předchozího dílu. Takže . . . držím palce! *3*
    • Přesně tak. První dojmy jsou pro skalní fandy vždycky zklamáním a ačkoliv chápu, proč je to tak rozčílilo, tak bych tu hru zatím neodsuzoval. Kdoví, třeba vyslyší to volání fandů po větší volnosti a nakonec ho tam zakomponují. do vydání je ještě poměrně daleko. :)
  • Pořád věřím tomu, že to dobře dopadne. *4*
    • Tilwaen
      Nevěřím, ale doufám *9*
  • Takze pan Schimdt nebyl zrovna z otazek pana Dobrovskeho nadsen ;)
    No ja zas nebyl nadsen z tech informacich co lezli ven o novem Thiefovi. Po ukazce gameplaye sem uz ale klidnejsi. Ted uz neni pochyb jakym smerem se hra ubira. Uz po par minutach hrani to vypada ze mesto postihla virova epidemie ocniho zakalu a tak straze reaguji jak reaguji. Rikam to porad ze first person neni pro stealth vhodny a musi byt omezovana AI na uroven stojiciho dreva. Tenhle Garrett se pohybuje extra tise takze o hluk se neni treba starat. V Ediosu sou kluci sikovny ocividne se snazi minimalizovat naklady a udelat jakoby novou hru.
    Sem rad ze se tolik lidi ozvalo a nenechalo si nakecat ze tohle je Thief, protoze tohle Dishonored s novou kulisou. Takze vsichni kdo chteli Thiefa nebo hardocore stealth akci se uz timto nemusi dale zabyvat.
  • Hehe, musím se přiznat, že se mi líbí, co TheGGG dělá. Stejně tak jako kdybych nebyl já, tak bych ji přál, abych byl já, si přeji, aby TheGGG byl ten, kdo si přeji.

    A ono vskutku je všechno větší zábava, když když si to představíte jako hru grandióznější než život sám.

    Jako bonus bych rád řekl, že doufám, že Thief jen potvrdí starou známou stealth delusion.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit