Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Malleth
    Sem nejlepší
  • kdyz vidim kam mainstream AAA produkce smeruje, rikam vam ze jeste budeme radi za tu "umirajici" PC platformu
    • TheGGG
      A proč? Co je na pc tak strašně nemainstream? Zase kecy nějakého věčného remcala jak vidím. E3 předvedla kopu luxusních AAA titulů kterým nějaké nezávislé blbosti z kickstarteru nesahají ani po kotníky.
      • jabbo126
        Buď jsi trol, nebo jsi deb*l. A to je asi poprvé, kdy jsem v diskuzi někoho takhle označil. Můžeš si gratulovat.
        • firebug
          Tak ony si ty dvě věci nijak vzájemně neodporují. Vlastně se domnívám, že jistý stupeň mentální a sociální zaostalosti je podmínkou pro to, aby člověk mohl trollovat :-)
      • například?
        • TheGGG
          Nesleduješ E3? Musím ti na něco takového vůbec odpovídat.
          Např. Division, Dark souls 2, Destiny, The Evil Within, MGS V, Watch dogs, Witcher 3, Beyond: Two Souls, inFamous Second Son a to je jen zlomek. Teď mi řekni co tak úžasného kdy vypadlo z glitchstarteru? Zas nějaká rádoby umělecká hopsačka, skákačka či podobná ptákovina. Nezávislá scéna nikdy nepřišla s žádnou pořádnou hrou.
          • az na Witchera me zadna z tech her nezaujala tak, ze bych se na ni vylozene tesil
          • Witcher je také od nezávislého studia...
          • AAA her je hodně, osobně mě ale zajímá příští rok jen Zaklínač, ale tvrzení, že nezávislá scéna nikdy nic nepředvedla? Corrabia, World of Goo, Faster Than Light, Fez, Limbo, Journey, Flower, Botanicula, Proteus, Legend of Grimrock....Mám pokračovat? Když teda indie nic nezmůže a není podle tebe přínosem, proč má v posledních pěti letech takový rozmach a oblibu napříč spektrem?
            • TheGGG
              ha ha ha, proč se asi těší takové oblibě? Protože jediné na čem se tyto hry dají hrát jsou tablety, ale jak příjde nová generace výkonných tabletů a podobných placek začnou na ně vycházet také AAA tituly a nezávislá scéna si může kopat hrobeček (pokud jim na to někdo přispěje).
              Schválně jsem věnoval pět minut tomu podívat se na hry cos vypsal a jen si mi potvrdil co jsem napsal předtím. Blbinky hopsačky spojovačky a podobné kravinky na tablet. Todle prostě normální člověk s PC nebo konzolí nehraje (to už jsou lepší i starý hry typu Half life atd. a to už je pořádný dno). Corrabia, na pohled pěkná, ale hra jako taková vám vydrží pět minut, Limbo hop hop a nic víc, ostatní ani nestojí za zmínku. Že někdo tu hru nazve uměleckou a všichni se zní mohou popo jen dokazuje slabomyslnost některých hráčů.
              Kdo nemá prachy na pořádný kompl, nebo na konzoly, hraje podobný blbosti. *5* *5*
            • kubi-wan
              Nekrm vola.
  • Z článku vyplyva že se vam neco na tom tjiefovi nelíbí, tak jste se opatrne zeptali, on vam neco odpovedel a pak jste sklopili uši. Novinar musí byt drzý a klast neprijemne otazky a nezaleknout se.
    normalne jste si ho tam meli podat
  • Takze pan Schimdt nebyl zrovna z otazek pana Dobrovskeho nadsen ;)
    No ja zas nebyl nadsen z tech informacich co lezli ven o novem Thiefovi. Po ukazce gameplaye sem uz ale klidnejsi. Ted uz neni pochyb jakym smerem se hra ubira. Uz po par minutach hrani to vypada ze mesto postihla virova epidemie ocniho zakalu a tak straze reaguji jak reaguji. Rikam to porad ze first person neni pro stealth vhodny a musi byt omezovana AI na uroven stojiciho dreva. Tenhle Garrett se pohybuje extra tise takze o hluk se neni treba starat. V Ediosu sou kluci sikovny ocividne se snazi minimalizovat naklady a udelat jakoby novou hru.
    Sem rad ze se tolik lidi ozvalo a nenechalo si nakecat ze tohle je Thief, protoze tohle Dishonored s novou kulisou. Takze vsichni kdo chteli Thiefa nebo hardocore stealth akci se uz timto nemusi dale zabyvat.
  • Ja to uz proste nechapem. Predsa vsetky tie studia uz maju nejake odmakane roky, vedia ako si hraci vazia stare gamesy a nadavaju na nove skoro po vsetkych strankach. Ludia pindali napr. na to ze su skoro vsetky hry ako pre blbych a linearne, ludia pindali na Supreme Commander 2, na "chambers" v Bioshocku(museli nakoniec spravit aby sa dali vypnut ak si spravne pamatam) a kopec ineho.

    Zarabaju dnes s takymito hrami viac penazi? Pochybujem prave naopak, su nakladnejsie na "cinematicku", dabingovu a audiovizualnu zlozku namiesto aby sa zamerali na gameplay. Pretoze nic ine ani neponukaju tak musia do nich vlozit aspon nieco. Neni to prvy krat co sa spackala seria a odozva hracov bola negativna. Tak preco neurobia hru tak ako kedysy, to su uz fakt tak blbi? Ked jasne vedia z minulosti ze tohle hraci nemaju radi? Ked im to uz milion krat vynadavali na forach? Bez QTE, bez pridrbanych "achievement popups", neregenerovatelne zdravie, aspon dostatocna obtiaznost aj na easy nie ze sa clovek citi ako v god mode, level design kde sa da i zabludit alebo aspon dobre zavarit mozog s pocitom aspon relativnej volnosti atd..

    Nemyslim ze na toto treba viac penazi a uz vobec nie ze by odozva hracov bola negativna, skor naopak. A stale im to hraci hovoria a i tak si stale robia po svojom, totalni blbci su to. Uplne im stacilo okopirovat povodny Thief co sa tyka level designu a gameplay, ani nemuseli vymyslat nic nove. Meh, skoda slov.
    • Ja myslim, ze to je jen a jen o penezich. Nemam rad nejake prehnane elitarstvi nebo takove to pejorativni pouzivani pojmu "casual", ale ty pocty jsou jednoduche - mnohonasobne vic lidi si radsi zahraje prave casual hru, kterou nelze "prohrat", ale kterou si lze velice "uzit".

      No a dosahnuti toho je hrozne jednoduche, ta hra bude hnusne receno primitivni a bombasticka v duchu novych Call of Duty titulu. Jiste, ta cinematicka slozka bude nakladna, ale nezapomenme, ze udelat hru s narocnou a presto zabavnou hratelnosti take neni jednoduche.

      No a v konecnem souctu si ji zahraje mene lidi nez tu z naseho pohledu uplacanou na miru dnesnimu vkusu. A mene lidi je mene penez.
      • Ja viem ale v dnesnej dobe uz som si nie celkom isty ci to este plati. Boli hry ako Duke Nuke 3D, Quake, prvy Thief atd. prilis narocne a odradzujuce? Nehral ich snad skoro kazdy? Alebo este lepsie: priniesol napr. Supreme Commander 2 lepsiu trzbu nez povodny?

        Dalsi dokaz su indie hry, ich trzby su vynosne pokial sa nemylim a preto ich trh tak posledne explodoval. Treba si polozit otazku: preco? Lebo vsadili predovsetkym na gameplay a inovacie namiesto vrazania ukrutnych penez do "efektov". A to i napriek tomu ze vacsina z nich nie je ani moc dobe dotiahnuta a maju hodne nedostatkov.
        Uz len toto same urcite nasvedcuje tomu ze hraci chcu predovsetkym skvelu hratelnost kde sa necitia ze len drzia "W" klavesu v jednom tunely v "god mode". Aka je v tom zabava? I tetris ma hlbsiu hratelnost.
  • pokud to vážně na základě zkušeností z E3 budou upravovat tak proboha hlavně ať do toho neintegrujou tablety ...
  • Víte, já sice taky nejsem kdovíjaký optimista, ale stejně myslím, že ty negativní reakce jsou nyní ještě velmi brzo přehnané a nemístné. Hrál jsem Thiefa zatím všechny díly a dobře si vzpomínám jaký byl humbuk před tím, než konečně vyšlo Deadly Shadows - no . . . a nakonec to byl nejlepší díl a pecka roku. Stejně se na nového Thiefa těším a určitě si jej nenechám ujít a finální názor a kritiku si nechám až pak. Já myslím, že se jim to nakonec povede - zatím nikdy nezklamali a věřím jim. Jedinou fakt velkou smůlu mají v tom, že Dishonored si vzal tak silnou inspiraci a de facto i styl, že ty dva kousky bude každý srovnávat - z toho je však může vytáhnout odlišný hrdina a hlavně dobrý příběh, který byl silnou devízou právě předchozího dílu. Takže . . . držím palce! *3*
    • Přesně tak. První dojmy jsou pro skalní fandy vždycky zklamáním a ačkoliv chápu, proč je to tak rozčílilo, tak bych tu hru zatím neodsuzoval. Kdoví, třeba vyslyší to volání fandů po větší volnosti a nakonec ho tam zakomponují. do vydání je ještě poměrně daleko. :)
  • Pořád věřím tomu, že to dobře dopadne. *4*
    • Tilwaen
      Nevěřím, ale doufám *9*
  • mel jsi je Pavle poradne spr.at , za nas, za veschny *16*
  • Tragedie noveho Thiefa a zniceni vseho krasneho, co ma clovek s touto serii spojene, v sedmnacti znacich:

    HEADSHOT! +40 XP!
    • Pardon, 80!

      http://www.youtube.com/watch?v=l8pImL1FeaE

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit