Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Proč tam není starej dobrej lightstone, ale nějakej trapnej cool zákal přes obrazovku. Já vám nevím, je to assasin creed převlečenej za Thiefa *13*
  • orbitka909
    Myslela jsem si, že by mohli takovéto skvělé hře udělat ještě lepší jméno... Budu si asi muset počkat a posoudit to sama, ale z toho, co píšete, jsem si na Thiefa nějak zkazila chuť. Mohlo mě to napadnout, že?
  • firebug
    Tak ony si ty dvě věci nijak vzájemně neodporují. Vlastně se domnívám, že jistý stupeň mentální a sociální zaostalosti je podmínkou pro to, aby člověk mohl trollovat :-)
  • Tilwaen
    Vtip je v tom, že to ve své podstatě nedělají ti samí lidé, co dělali předchozí Thiefy - jeden z důvodů toho, proč má ta hra dosud takové problémy, je její příliš dlouhý vývoj a především několikrát změněné vedení (= další překopání hry a opět prodloužení vývoje).

    "Nikdy mi nedali důvod jim nedůvěřovat a pokud mi dají nějaký teď, tak názor změním, ale s jejich kreditem by to musela být vážně pecka do čumáku."

    To samé, co Ty, jsem si říkala i u AC série. Jednička až Revelations byly pro mě jakous takous zárukou kvality, přesně jak říkáš. A co se nakonec vyklubalo z trojky? Opravdová pecka do čumáku. Tedy alespoň pro mě - vím, že spoustě lidí se AC III líbila, jenže s předchozími díly měla už velice pramálo co společného: naprosto odlišný a příliš zjednodušený herní styl, akční pojetí, snaha o masovost. Asi není lepší příklad toho, jak to vidím - ta hra sama o sobě nebyla špatná, špatné bylo její zařazení do AC universa v jejím pojetí v porovnání s jejími předchozími díly. Přesně tohle doufám, že se nestane s nového Thiefa - nemusí být špatný, ale bude to ještě TEN Thief?

    Nedělám si iluze, že by se z Thiefa mohla stát stejná ždímačka na peníze, jako je AC, ale nedělají-li to z velké části stejní lidé a vedení, tak po tom, co ukázali na E3 za veskrze akční prvky, Tě za onoho optimistu opravdu považuji.
  • Ja viem ale v dnesnej dobe uz som si nie celkom isty ci to este plati. Boli hry ako Duke Nuke 3D, Quake, prvy Thief atd. prilis narocne a odradzujuce? Nehral ich snad skoro kazdy? Alebo este lepsie: priniesol napr. Supreme Commander 2 lepsiu trzbu nez povodny?

    Dalsi dokaz su indie hry, ich trzby su vynosne pokial sa nemylim a preto ich trh tak posledne explodoval. Treba si polozit otazku: preco? Lebo vsadili predovsetkym na gameplay a inovacie namiesto vrazania ukrutnych penez do "efektov". A to i napriek tomu ze vacsina z nich nie je ani moc dobe dotiahnuta a maju hodne nedostatkov.
    Uz len toto same urcite nasvedcuje tomu ze hraci chcu predovsetkym skvelu hratelnost kde sa necitia ze len drzia "W" klavesu v jednom tunely v "god mode". Aka je v tom zabava? I tetris ma hlbsiu hratelnost.
  • Pardon, 80!

    http://www.youtube.com/watch?v=l8pImL1FeaE
  • Ja myslim, ze to je jen a jen o penezich. Nemam rad nejake prehnane elitarstvi nebo takove to pejorativni pouzivani pojmu "casual", ale ty pocty jsou jednoduche - mnohonasobne vic lidi si radsi zahraje prave casual hru, kterou nelze "prohrat", ale kterou si lze velice "uzit".

    No a dosahnuti toho je hrozne jednoduche, ta hra bude hnusne receno primitivni a bombasticka v duchu novych Call of Duty titulu. Jiste, ta cinematicka slozka bude nakladna, ale nezapomenme, ze udelat hru s narocnou a presto zabavnou hratelnosti take neni jednoduche.

    No a v konecnem souctu si ji zahraje mene lidi nez tu z naseho pohledu uplacanou na miru dnesnimu vkusu. A mene lidi je mene penez.
  • Tragedie noveho Thiefa a zniceni vseho krasneho, co ma clovek s touto serii spojene, v sedmnacti znacich:

    HEADSHOT! +40 XP!
  • jabbo126
    Buď jsi trol, nebo jsi deb*l. A to je asi poprvé, kdy jsem v diskuzi někoho takhle označil. Můžeš si gratulovat.
  • jabbo126
    To snad ani nemůžeš myslet vážně...
  • Ja to uz proste nechapem. Predsa vsetky tie studia uz maju nejake odmakane roky, vedia ako si hraci vazia stare gamesy a nadavaju na nove skoro po vsetkych strankach. Ludia pindali napr. na to ze su skoro vsetky hry ako pre blbych a linearne, ludia pindali na Supreme Commander 2, na "chambers" v Bioshocku(museli nakoniec spravit aby sa dali vypnut ak si spravne pamatam) a kopec ineho.

    Zarabaju dnes s takymito hrami viac penazi? Pochybujem prave naopak, su nakladnejsie na "cinematicku", dabingovu a audiovizualnu zlozku namiesto aby sa zamerali na gameplay. Pretoze nic ine ani neponukaju tak musia do nich vlozit aspon nieco. Neni to prvy krat co sa spackala seria a odozva hracov bola negativna. Tak preco neurobia hru tak ako kedysy, to su uz fakt tak blbi? Ked jasne vedia z minulosti ze tohle hraci nemaju radi? Ked im to uz milion krat vynadavali na forach? Bez QTE, bez pridrbanych "achievement popups", neregenerovatelne zdravie, aspon dostatocna obtiaznost aj na easy nie ze sa clovek citi ako v god mode, level design kde sa da i zabludit alebo aspon dobre zavarit mozog s pocitom aspon relativnej volnosti atd..

    Nemyslim ze na toto treba viac penazi a uz vobec nie ze by odozva hracov bola negativna, skor naopak. A stale im to hraci hovoria a i tak si stale robia po svojom, totalni blbci su to. Uplne im stacilo okopirovat povodny Thief co sa tyka level designu a gameplay, ani nemuseli vymyslat nic nove. Meh, skoda slov.
  • TheGGG
    no a co, vždy jsou to nějaké obdobné rádoby umělecké blbinky, klikačky, posouvačky atd. Nebo rádoby retro RPG, které nás vrací zpět do doby 16bitů. To je jak kdyby někdo usiloval o návrat ke komunismu.
  • Přesně takovou reakci jsem čekal. Indie hry se daji většinou skvěle hrát na rozehraní klávesnice + myš, takže není moc důvodů proč si na tohle pořizovat další zařízení. Pokud sis nevšiml, tak herní scéna kolabuje a bude vznikat menší počet her s vysokými náklady, tedy nikdy nebude trh nasycen jen AAA hrami. A jinak tvé řazení podle žánrů na dobré/špatné upřímně nechápu. Nemusíš mít rád hopsačky, ale automaticky to takto hanět? Však můžu s výčtem pokračovat - Frozen Synapse, Sanctum, Inquisitor, Little Inferno, Dust, Bastion, Dust: An Elysian Tail, Surgeon Simulator... a ani jedno není hopsačka, takže vyvracím tvůj názor ohledně většinového vytváření plošinovek.
  • Přesně tak. První dojmy jsou pro skalní fandy vždycky zklamáním a ačkoliv chápu, proč je to tak rozčílilo, tak bych tu hru zatím neodsuzoval. Kdoví, třeba vyslyší to volání fandů po větší volnosti a nakonec ho tam zakomponují. do vydání je ještě poměrně daleko. :)
  • Hrozne neprijemne se to cte. Jak kvuli obsahu, tak kvuli forme.
  • TheGGG
    ha ha ha, proč se asi těší takové oblibě? Protože jediné na čem se tyto hry dají hrát jsou tablety, ale jak příjde nová generace výkonných tabletů a podobných placek začnou na ně vycházet také AAA tituly a nezávislá scéna si může kopat hrobeček (pokud jim na to někdo přispěje).
    Schválně jsem věnoval pět minut tomu podívat se na hry cos vypsal a jen si mi potvrdil co jsem napsal předtím. Blbinky hopsačky spojovačky a podobné kravinky na tablet. Todle prostě normální člověk s PC nebo konzolí nehraje (to už jsou lepší i starý hry typu Half life atd. a to už je pořádný dno). Corrabia, na pohled pěkná, ale hra jako taková vám vydrží pět minut, Limbo hop hop a nic víc, ostatní ani nestojí za zmínku. Že někdo tu hru nazve uměleckou a všichni se zní mohou popo jen dokazuje slabomyslnost některých hráčů.
    Kdo nemá prachy na pořádný kompl, nebo na konzoly, hraje podobný blbosti. *5* *5*
  • Víte, já sice taky nejsem kdovíjaký optimista, ale stejně myslím, že ty negativní reakce jsou nyní ještě velmi brzo přehnané a nemístné. Hrál jsem Thiefa zatím všechny díly a dobře si vzpomínám jaký byl humbuk před tím, než konečně vyšlo Deadly Shadows - no . . . a nakonec to byl nejlepší díl a pecka roku. Stejně se na nového Thiefa těším a určitě si jej nenechám ujít a finální názor a kritiku si nechám až pak. Já myslím, že se jim to nakonec povede - zatím nikdy nezklamali a věřím jim. Jedinou fakt velkou smůlu mají v tom, že Dishonored si vzal tak silnou inspiraci a de facto i styl, že ty dva kousky bude každý srovnávat - z toho je však může vytáhnout odlišný hrdina a hlavně dobrý příběh, který byl silnou devízou právě předchozího dílu. Takže . . . držím palce! *3*
  • Faolan
    Já jsem realista, Thiefoviny byly vždycky skvělá záležitost a ukázka vypadala poměrně zajímavě (a co s tuíkáním přez most?! ať ukážou co nejvíc aspektů hry). Nikdy mi nedali důvod jim nedůvěřovat a pokud mi dají nějaký teď, tak názor změním, ale s jejich kreditem by to musela být vážně pecka do čumáku.
  • kubi-wan
    Nekrm vola.
  • Tilwaen
    Optimisto.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit