Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jamar28
    Kdo má rád bojovky, musí být nadšený. Mě to spíš zklamalo. Na AC se mi vždycky líbilo, že ten boj vypadá celkem realisticky (na akční videohru), byť neklade na hráče příliš velké nároky. Ale jde o to, že když jsem vojáka probodl mečem, tak prostě umřel a ne že mu to jen ubralo kousek životů. Boj pak vypadal nádherně a kvůli tomu jsem to hrál. Výzvu v boji jsem nehledal, tu jsem naopak hledal ve stealth části, kdy člověk musel řetězit úkryty - tu jít chvíli v davu, hupsnout do slámy, zabít odtud stráž, proklouznout vzniklou mezerou o kousek dál atd. a když mě někdo viděl, oběť utekla a konec. Tohohle přidat a vymyslet nové, hlavnímu hrdinovi sebrat životy, aby taky vydržel stejně málo jako soupeři a byl bych nadmíru spokojený. Ale chápu, že trendy jdou prostě jinam no.
    • vždyt to byl combat pro naprosté opice, pokud to bude mít aspoň trochu výzvu, buďme rádi
      • jamar28
        Já vím. Vždyť to i sám píšu. Nestojím o bojovou výzvu, když bude na úkor "realističnosti" a, jak to říct, filmovosti. Ten boj sice nebyl výzva, ale vypadal na pohled skvěle, komba byla propracovaná a hlavně - nepovažoval jsem nikdy AC za vyloženě bojovou hru. Já bojoval jen v případě, že to bylo nutné a užíval si spíš stealth a útěk.
        • Ristoro
          AC3 mělo nejlepší combat z estetického hlediska. Hlavně Haythamova komba s mečem, jak elegantně cílil svoje útoky na kritická místa, radost pohledět - https://www.youtube.com/watch?v=O_kumQ3YjrM.
          • Fordzy
            Souhlasim. Trojka mela nejplynulejsi a nejhezci animace, skoda ze se celou hru nehralo za Haythama. Origins oproti tomu vypada jako hra z dob Ps2... Paradoxne nejlepsi soubojak byl v Unity. Byl nejkomplexnejsi a Arno mel elegantni animace. Byl nejtezsi a obcas jsem musel i utect, to se mi stavalo jen v jednicce. Nejhorsi animace mel podle me AC4 a Syndicate.
            • Ristoro
              Souhlas, ještě Rogue měl otřesné combat animace. A Unity měl opravdu nejlepší soubojový systém, hrozně mě bavil a byla to občas i výzva.
          • Vypadá to sice hezky, ale je mi vyloženě odporný, jak tam všichni s těma puškama stojí a čekají až na ně přijde řada...
          • jamar28
            Mně se nejvíc líbil boj v jedničce se skrytou čepelí. *4* Bylo to zároveň i nejtěžší, protože se s ní nedalo krýt a sebemenší špatné načasování znamenalo zranění. https://www.youtube.com/watch?v=-nT_XHlkG-c

            Ale trojka taky dobrá. Mně se prostě tohle líbí víc než nějaký japonský styl, o kterém se píše v článku.
  • Fordzy
    Ukazovali nekde Alexandrii nebo jine mesto s potencialne zajimavou architekturou a poradnym vyuzitim parkouru? Nebo pribeh, historicke postavy a originalni questy? Zatim jsem videl jen tucet generickych vesnicek s minimalni moznosti si poradne zaskakat, dale hnusnou vodu, nudne loveni pokladu, stereotypni ukoly s cilem zabit mamlase, soubojak s otresnymi animacemi a to je tak vsechno. Zatim to na me pusobi jako nejvetsi dil ale take nejnudnejsi.
    • Vogon
      Prý se inspirovali u Zaklíanče 3, takže úspěch.
    • samuel.polak
      suhlasim tento gameplay ukazal len mechaniku novych rpg prvkov a vlastne to nebolo ani AC... musime pockat na dalsi gameplay
    • si borec, že všechno poznas z pár minut. O tebe se na pracáku musí prát...
      • Fordzy
        Sorry jako, ale fanouskem AC jsem uz deset let a na Origins jsem cekal s velkym ocekavanim a cekal jsem ze Ubisoft sve nejvetsi znacce dopreje nejlepsi peci a vrati ji davnou slavu, spise to vypada ze Asasin byl odsunut na druhou kolej a vic prostoru dostala Piratska hra. Ubisoft si ani nepohlidal uniky, odhaleni prenechal Microsoftu a na sve konferenci ukazal jen genericky gameplay. Cekal jsem neco z ceho se posadim na zadel a jaksi se nedockal. Je pekne ze okopirovali Zaklinace, ale na to nejlepsi zapomneli, to jest kvalitni questy. A okopirovat Dark Souls je take ok, ale kdyz totalne zkonili animace, tak za to jim fakt tleskat nebudu. At ukazi nastin pribehu, aspon jeden hlavni quest a nejlepe i Cesara s Kleopatrou a mozna budu spokojeny. O souboj s hrochem fakt nestojim...
  • Je to tak jiný, že z toho budeme z výšky tagovat cíle, dobývat tábory a rozstřelovat výbušný sudy.
  • Mě spíš zajímá proč když si sundá ze zad to kopí tak je tak 2x větší...
  • me porad vrta obdobi hlavou.. pokud je to obdobi cca 49 bc tak to popira AC2 kde byly sochy s assassiny z drivejsich obdobi. K tomu je trosku mismas vybaveni kdy třeba khopesh je zbran která by v roce 49 asi uz byla tezce zastarala. Navíc podle obrazku jsem nevidel jediného cisteho legionare (spis recke korintske prilby které se v této době taky uz moc nepouzivali)
    • Tak v té době byla egyptská armáda mixem Římanů a Řeků, takže možná proto.
    • AC nikdy nebyla historicky přesná encyklopedie, tak bych to bral trochu s rezervou, některé části asi nebudou tak zcela podle pravdy :)
      • kupdivu se většinou snazily o historickou akuratnost...
        • No, ani ne, jediné co jakž takž odpovídá je architektura, ostatní je z větší části smyšlené nebo hodně změněné, s opravdovou historií to má společného jen některé kulisy
          • jamar28
            Tak jasně že pod Andělským hradem není tajný trezor mimozemšťanů, ale ty kulisy, o kterých mluvíš, byly vžydcky na hru pro masy dost dobré a povedené - nejen postavy jako Leonardo da Vinci, ale i méně známé postavy a události jako Savonarola atd. Znáš nějaké historicky přesnější blockbusterové hry?
            • jamar28
              Na zkoušku z dějepisu to není no. *1* Ale myslím, že pro popularizaci toho období to udělalo hrozně moc. A pro popularizaci je holt nutné být občas senzační a přidat něco navíc.
            • Právě že i ty události a postavy jsou většinou dost změněné tak aby se hodily do hry, takže ano, Leonardo byl vynálezce, ne, nepostavil funkční tank ani létající stroj a tak je to s tou historickou přesností u většiny věcí v AC
  • Takže do bossů nebudeme sypat desítky zásobníků jako v The Division ale pro změnu do nich budeme do zblbnutí bodat a sekat. Bezva. A každý souboj s kašparem v tunice a sandálech bude opruz jen proto že bude mít aktuálně vyšší lvl než hráč. A příběh tam bude taky tak plytký jako v The Division? *6*
  • Graficky to vypadá hezky, ale to je asi tak vše co to dělá. Ze soubojového systému jsem dost zklamaný, radši bych měl systém z Unity. Tak to nebude obrážení, protiútok ale úskok, úhyb, útok atd... Taky jsem očekával, že když bude mít kopí tak bude stejně velké a ne že když ho tasí bude vypadat jak sarísa :D
    Souboj s hrochem pod vodou mi jako lákadlo nepřišlo (spíše trapné). I když si daly rok pauzu tak stejně asi dojedou na optimalizaci víme jak dopadly Unity a Syndicate. Do 27. října mají ještě co dělat. Hlavně že už nabízejí předprodej a speciální edice :(
    • UNITY
      Unity byl presne dil, kdy jsem hral a uzival si plizeni, okradani a planovnai. Ja versus hloucek ctyr a vice nepratel byl totiz nesmlouvave nevybojovatelnej ukol.

      Nadavani na optimalizaci je mimo debatu, paklize hrajete s casovym odstupem od vydani. Release data AAA her jsou, z pestre zkusenosti poslednich let, spis soft vydani, nebo early access, jelikoz jsou v absolutnim rozporu s narocnosti a komplikovanosti vyvojovoveho cyklu. Ten pro studia s vydanim ani zdaleka nekonci. Fnuka se pak uz jen nad nepoucitelnou nedockavosti.

      ORIGINS
      Kopceni zaklinacskych soubojovych mechanik v Origins je v pohode. Z herniho designu me nejvic irituje nesmyslnost levely skalovanych nepratel. Proc? Protoze 2017 a neni tu lepsi soubojovy system nez nejsyntetictejsi a nejmin autenticka forma, kdy typ nepratel je stejny, ale ja musim bojovat s cislickem nad jejich hlavou, ktera definuje, ze s nizkym levelem padnou na dve a s vysokym levelem na tricet ran? Sip v hlave je prece sip v hlave.

      Jak moc debilni system to je a jak moc me ve hre stve, mi pripomnel posledni Zaklinac. Kdyz hrajete jako ja bez UI, tak cislicko a lebcicku nevidite. Jen se pak divite, ze po padesati ranach a vyplytvanych petardach i lektvarech ta mocalova baba porad zije. Kdyz uplne stejna baba pred dvaceti minutami padla v minute. Pro me design zraly hrobu.
  • Ten nový soubojový systém je strašný. Klasický soubojový systém jako to bylo v předchodzích dílech, Batmanovi či Shadow of Mordor byly daleko lepší a přehlednější. Nehledě na to, že si hráči pořádně ani neužijí souboj 1 vs 5 plné komb. Ty souboje jsou opravdu zklamání.
  • Zatím pro mne nejslabší E3 video (nebo prostě video) a o hudbě se nebudu raději vyjadřovat.
  • pobavilo ako ten orol pri spotovani zastal na mieste :D
    • Hele, nevím jak orel, ale tam kde bydlím, žije rodinka káňat. Ty vídávám skoro denně, jak hledají kořist a zcela pravidelně staojí ve vzduchu na místě. Tohle jsem viděl dělat i poštolku, takže mi to tak úplně mimo nepřijde.
      • Ale nějaký minimální pohyb kamery bych očekávál. Stačí trochu kymbání , takto jak to stojí uplně nehnutě na místě vypadá fakt divně. *7*
      • A bydlí v okolí templáři ?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit