Přejít na výpis diskuzí

E3 2017: Assassin’s Creed Origins se hraje jinak než předchozí díly. A je to dobře

13.6.2017 17:29
Aleš Smutný 70 příspěvků

Odražení úderu, protiútok, odražení úderu, protiútok. Tohle se opakuje až do chvíle, kdy před vámi leží tucet mrtvých pirátů, červenokabátníků, revolucionářů, gangsterů… Na klasický model soubojů, který série Assassin’s Creed nabrala za několik let existence, můžete zapomenout. Assassin’s Creed Origins...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Na me to pusobi spis jako picovina *4* ,jak psal nekdo nahore,ubi uz nevi co by....
  • Dlouho, předlouho jsem uvažoval, jaká bude ta úplně první hra na Xbox One X (ke konzolovému hraní se vracím po cca 15 letech). Assassin Creed vyhrál. Na RPG a otevřených světech miluji tu možnost a touhu prozkoumávat okolí, kochat se krajinou, nechat se unášet na křídlech fantazie, všímat si detailů...
    Příběh taky nevypadá špatně, soubojový systém se zdá, že nebude špatný, RPG prvky, crafting a lootování se mi líbí.
    Navíc s českými titulky, což není u her rozhodně samozřejmost.
  • Přiznejme si to, Ubisoft už neví co má dělat.
  • jindra.veliky
    presne na takovouhle zmenu cekam od prvniho diu, kazdej dil AC byl stejne nudnej, konecne (y)a mix Far Cry a Horizonu muze byt fajn
  • DOTAZ:
    Da se nejaky dil Assassinu hrat stealthove jako Hitman, nebo je to bojovka? Pokud by se to dalo hrat stylem, ze zabiju jen muj cil a pak nepozorovane uniknu, tak bych to mozna i zkusil. A je tam i nutnost nejakeho planovani (treba ze cil ma denni rezim)? Se serii nemam zatim zadne zkusenosti.
    • Fordzy
      AC je mix vseho mozneho. Jednicku muzes hrat "stealth" a myslim ze je mozne zabit jen svuj cil, ale i jednicka obsahuje casti ve kterych musis bojovat. Hitmana fakt necekej, tomu se blizi jen mise v Revelations ve ktere se Ezio prevlikne za trubadura a hraje na ukulele nebo mise v Brotherhoodu ve ktere se Ezio prevlikne za vojaka a nese krabici.
      • Dekuju
        • První díl jde odehrát teměř celý stealth způsobem, ale ne jako v hitmanovi. Máš seznam templářů, které máš zabít. K nim se dalo vždy dostat nenápadně, ale po likvidaci jsi byl většinou odhalen, což znamenalo utěk za přispění Altairových parkourových dovedností. Dalo se to hrát kombinací tichého postupu před eliminací a akrobatického útěku po eliminaci cíle. Já jsem na to přistoupil a bavilo mě to.
          SPOILER Celou hru jsem prošel bez boje až na zavěrečnou část, tam se tomu nevyhneš. Hra mě tak nachytala na švestkách, páč jsem za celou dobu hraní nemáchnul mečem. Na konci jsem měl kvůli tomu velkej zásek, a musel jsem se vratit do ringu na doučování boje.
          • A ktery dil bys tedy doporucil, kdybych to chtel hrat stylem jako popisujes (tedy vyhybat se potyckam, pokud mozno)?
            • JamesFaith
              No, na AC fórech se za hru s nejlepším stealth a jeho největším použitím považuje AC4 - Blag flag. Likvidace hlavních a vedlejších cílů a přepadání plantáží jdou téměř kompletně proplížit a často je u misí bonusový úkol nevyvolat poplach.

              Je tu však velké ale - lodní souboje a útoky na pevnosti. Těm se vyhneš jen těžko a v jejich finále se bojuje.
          • jamar28
            Jo měl jsem to úplně stejně. Celou hru jsem si vystačil s protiútoky a většinou spíš naplánoval skvělou vraždu a rychle zmizel. A na konci bác - horda templářu, co uměla prorážet obranu. *1*
  • Ví někdo kolikátý to je díl?
    • 1. Assassin's Creed, 2. Assassin's Creed: Altaïr's Chronicles (pouze na NDS), 3. Assassin's Creed: Bloodlines (poue na PSP), 4. Assassin's Creed II, 5. Assassin's Creed II: Discovery (NDS a iOS), 6. Assassin's Creed: Project Legacy (FB), 7. Assassin's Creed: Brotherhood, 8. Assassins Creed: Revelations, 9. Assassin's Creed III, 10. Assassin's Creed III: Liberation (HD), 11. Assassin's Creed IV: Black Flag, 12. Assassin's Creed: Pirates (iOS & Android), 13. Assassin's Creed: Unity, 14. Assassin's Creed: Rogue, 15. Assassins Creed: Syndicate, 16. Assassin's Creed: Chronicles, 17. Assassin's Creed: Origins
      • Silná značka, to se musí uznat.
      • teď si představ, jak brutálně zbijou toho člověka, co se na jednání Ubisoftu pokusí navrhnout, že by to po 17 dílech mohli dát k ledu a zkusit udělat něco novýho *1*
      • A pak se diví, že jsou toho lidi přežraný
        • Nevím, jestli jsou přežraný AC, pokud vydávají stále další díly, tak jim to zřejmě vynáší. Kdyby jim to nikdo nekupoval, tak to nebudou vytvářet.
  • Je to tak jiný, že z toho budeme z výšky tagovat cíle, dobývat tábory a rozstřelovat výbušný sudy.
  • Graficky to vypadá hezky, ale to je asi tak vše co to dělá. Ze soubojového systému jsem dost zklamaný, radši bych měl systém z Unity. Tak to nebude obrážení, protiútok ale úskok, úhyb, útok atd... Taky jsem očekával, že když bude mít kopí tak bude stejně velké a ne že když ho tasí bude vypadat jak sarísa :D
    Souboj s hrochem pod vodou mi jako lákadlo nepřišlo (spíše trapné). I když si daly rok pauzu tak stejně asi dojedou na optimalizaci víme jak dopadly Unity a Syndicate. Do 27. října mají ještě co dělat. Hlavně že už nabízejí předprodej a speciální edice :(
    • UNITY
      Unity byl presne dil, kdy jsem hral a uzival si plizeni, okradani a planovnai. Ja versus hloucek ctyr a vice nepratel byl totiz nesmlouvave nevybojovatelnej ukol.

      Nadavani na optimalizaci je mimo debatu, paklize hrajete s casovym odstupem od vydani. Release data AAA her jsou, z pestre zkusenosti poslednich let, spis soft vydani, nebo early access, jelikoz jsou v absolutnim rozporu s narocnosti a komplikovanosti vyvojovoveho cyklu. Ten pro studia s vydanim ani zdaleka nekonci. Fnuka se pak uz jen nad nepoucitelnou nedockavosti.

      ORIGINS
      Kopceni zaklinacskych soubojovych mechanik v Origins je v pohode. Z herniho designu me nejvic irituje nesmyslnost levely skalovanych nepratel. Proc? Protoze 2017 a neni tu lepsi soubojovy system nez nejsyntetictejsi a nejmin autenticka forma, kdy typ nepratel je stejny, ale ja musim bojovat s cislickem nad jejich hlavou, ktera definuje, ze s nizkym levelem padnou na dve a s vysokym levelem na tricet ran? Sip v hlave je prece sip v hlave.

      Jak moc debilni system to je a jak moc me ve hre stve, mi pripomnel posledni Zaklinac. Kdyz hrajete jako ja bez UI, tak cislicko a lebcicku nevidite. Jen se pak divite, ze po padesati ranach a vyplytvanych petardach i lektvarech ta mocalova baba porad zije. Kdyz uplne stejna baba pred dvaceti minutami padla v minute. Pro me design zraly hrobu.
  • Paulcz
    Škoda, že to je takový výplach mozku, prostředí je zajímavé a vypadá pěkně.
  • Jak nemám rád assassíny a Ubisoft, tak tohle zní báječně. *8*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit