Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nechám se překvapit. Firefly musí odčinit dvojku a hlavně trojku. Ať se to především dobře hraje. Grafika není špatná, ale víc se mi líbí 2D, které je u strategií mnohdy účelnější a přehlednější. Jednička i Crusader měly velký smysl pro detail jednotlivých budov a kouzelně ukazovala práci osadníků, uvidíme :)
    • RangerCZ
      Zapomněl jsi hlavně úplný "skvost" série Legends
      • Už jsem nechtěl Firefly tak poškodit :)
  • wood needed
    • there is not enough stone milord
  • Bohužel, od prvního Strongholdu a datadisku je každý další díl horší...tomuhle už prostě nevěřím
    • Ano uvidíme, ale já v to věřím. Oni hodně experimentovali či co, a bylo to vše blbě. Hráči dali jasně najevo, že to co vydávali za hry byl děs. Myslím, nebo aspoň věřím, že to vědí a proto oprášili Crusader. A z obr. a videí to aspoň zatím vypadá, že to bude starý dobrý Crusader.
    • Inquisitor
      Je škoda kam se tahle série dostala. můžem jenom doufat v malý zázrak.
  • "Watch your back knight, watch your back."
    • A abych přispěl i něčím plodným...

      Příjde mi to jako pouhá předělávka originální hry (což je dobře), do (bohužel) naprosto hnusného 3D enginu. I několik let staré CaC3 vypadá lépe.
      • Pro mě nejhezčí strategie ve 3d je AoE 3
        • Souhlas, i když za mě je top SC2 *3*
          (btw, takovej World in Conflict měl nádhernou grafiku a naprosto špičkově udělaný kouřový efekty)
        • Inquisitor
          Taky bych řekl, že je to jedna z mála, který se povedl přechod na 3D.
          • To ano, bohužel ta hratelnost nedosáhla na AoE 2. Už se těším až tu značku zase opráší, jen aby to nezku.vili
  • Zrovna před pár dny byl původní Crusader HD na Humble Bundle, nenechal jsem si ho ujít a kochám se jako kdysi... každopádně Gold Needed *15*
    • Veskoslav
      No u mě spíše people are leaving.
  • kejo
    Aj tak si myslím, že rozhodujúca bude rozloha mapy. Na 400x400 bolo pri veľkých skirmishoch celkom tesno. Potešilo by, keby ich trošku zväčšili
    • Johnny
      kdyby stronghold crusaders uměl mapy třeba i 2000x2000 tak bych jinou hru nepotreboval! :)
  • slavek.skara
    Kéž by se jim to povedlo oživit...Stronghold byl kdysi silná značka ale pak šel do kopru...snad se povede to co tvůrcům Might & Magic X: Legacy ..
    • M&M 10 neni spatny, ale ten pohyb po ctvereckach *8* Jakej hidiot to vymyslel. Kam se desitka hrabe na dily 6-8.
    • U M&M X byl návrat k turn based chyba, M&M VI/VII je nejlepší to co může série nabídnout.
      • Johnny
        To je pravda, ale i tak se mi M&M X moc líbil a byl pro mě vysoce návykový. Oni ho stejně udělali jen a jen proto aby konkurovali Legend of Grimrock. Ale podle mě je každá hra uplně něco jinyho, jediny co maj společný je Turn based
  • Čo sa týka AI protivníkov, tak podľa mňa boli najnepríjemnejší Kalif (začínať v jeho blízkosti bolo ako za trest a to jeho "Infidel!-ovanie" bolo na nezaplatenie *1* ), Saladin (jeho pevnosť ale vždy pekne horela, keď som tam založil oheň *15* ) a Wolf, ktorého obrana bola niekedy takmer nepriechodná... Dúfam, že aj v pokračovaní budú rovnako výrazní...

    P.S: Aj tak najvtipnejšie boli "imperial troops" v podaní Krysy (Rat) *1*
  • Jsem jediný komu připadá, že od Strongholdu 2 dochází jen k prznění série? Mám obavy, že tohle nebude výjimkou.
    • Doufejme, že ne, dvojka byla příšerná, snad se trojká vrátí ke kořenům původního Strongholdu.
      • Johnny
        ona se dělá nějaká trojka? neplést si stronghold a stronghold crusaders.
  • XXHUGOXX
    Obrázok 5 ! Epic !
    • V podstatě všechny jsou. Doufám že tam takováto úprava kamera bude. Veliké oddálení a uhly.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit