Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • muj odhad je takový že videli uspech star citizenu, tak rychle dali dokopy nejakou hru z vesmiru. je to videt hlavne na low poly a low res textures grafice. tak ale muže prijemne prekvapit
    • Jejich Kickstarter bezel prakticky soubezne s kampani na Star Citizen, takze o snahu svezt se na uspesne vlne v globale rozhodne nejde, ackoliv je velice pravdepodobne, ze kampan na SC akcelerovala samotne rozhodnuti jit na KS, ktery behem prvni poloviny vypadal skutecne dost uspechane. Ta hra kazdopadne neni jen "na rychlo spichnuta".
  • Nevíte někdo jaký bude damage model lodí v Elite? Vím, že si teď řeknete, že na tom nezáleží a o tom tahle hra není, ale hrozně mi lezou na nervy hry, kdy po výbuchu nezůstávají žádné vraky nebo při kritickém poškození vypadá loď jako by vyjela z myčky s trojitým voskováním. *1* *1* *1*
    • Momentální stav je takový, že některé lodi vybouchnou a defakto se rozlítají na malinké trosky které hned zmizí a nebo vybouchnou na větší části které odpovídají trupu zničené lodi a můžeš do nich i vrazit. V plánu je, že budou zůstávat i vraky, především větších lodí. Ono ze sidewindera který projde náhlou dekompresí prostě moc nezbyde.
      Co se týče poškození, tak při poškozování určitých subsystémů (ano je jich tam dost a doporučuji videa na YT) je na lodi znát, že se s ní něco děje. Růžně z ní utíkají plyny a občas nějaký ten zážeh plamenu. Při takovém poškození je pak citelně znát, že jí dochází síly. U velkých lodí, nepříklad Anaconda sice není vidět že by měla motor nějak utrženej, ale když ho zničíš, tak celkem dost jasně v tom místě na lodi něco vybouchne.
      Myslím že tohle chtějí ještě rozvádět, ale otázka je jak moc.
      Schrnuto a sečteno, podhoubí je připraveno, na modelech to vidět není, na chování lodí je.
      • Děkuji za odpověď. Takhle mi to přijde dostačující a už se můžu jen těšit. *4*
  • hm treba takovy freelancer sel v pohode ovladat klavesnici a mysi. Proc to nejde u Elite, aneb zase krok z5?
    • Star Citizen jde s myší luxusně, až tak luxusně, že majitelé nových HOTAS joysticků za stovky dolarů masově brečí na fórech, že ze space simu udělali WSAD click&win World of Warplanes ve vesmíru. Prostě preciznost myši nikdy nepřekonáš, s ní se bude vždycky líp zaměřovat, než s Joystickem. Možná udělali i chybu v tom, že u myši můžeš ovládat lod a zároveň precizně střílet gimbal zbraněma. U Elite to chtěj asi udělat víc na joystick, aby měl člověk pocit, že hraje simulátor.
      • Zrovna bych nerekl, ze SC jde s mysi luxusne, je potreba udelat nejake zmeny v ovladani dle meho nazoru a to i vcetne bindovani. Pro me to bylo dost neohrabane.
        • Popravde me ten post o "luxusnim" ovladani dost zarazil, ja byl z ovladani mysi u Star Citizena vylozene zklamany, prijde mi to jako opravdu spatny "konzolovy port", ve snaze aby nebyl hrac s joystickem, ci gamepadem prilis znevyhodneny. S presnym ovladanim jake ma Star Conflict, War Thunder, nebo i stary Freespace, se to vubec neda srovnat.
      • U Elite jsem měl myší problém se trefit do vchodu stanice. :) Ale upřímě, ani mě nenapadlo že to budu hrát na něčem jinym, než na žožinovi.
  • alladjex
    Safra, já to nakonec předobjednám!
    Přesně to co píše Pavel D., je přesně to co mě na Frointierovy bavilo hodiny a hodiny.
    Opravdový open world.
    • Inquisitor
      Předobjednávky nebrat!
    • Tak tohle proste odpovida spravnemu remaku puvodni hry. Ja stale vaham, ale zatim nebudu predobjednavat a pockam si az hra vyjde. Kazdopadne nejspise do toho pujdu :)
      • Ja som sice backer, pretoze pri Frontierovy som stravil mladost, ale pockanim do vydania a prvych recenzii nic nepokazis :)
  • Mám tucha, že tohle bude větší pecka než Star Citizen, jsem moc zvědavý.
    • walltar
      Já myslím, že obojí budou totálně rozdílné hry ...

      Elite vypadá mnohem víc o průzkumu, bude mnohem otevřenější a větší ... akorát za to zaplatí tím, že bude celkem opakující se. Interakce mezi hráči nebude tak důležitá se mě zdá a celé ovládání je hodně přizpůsobené joysticku. Imho to bude parádní hra ... a fakt se na ni těším.

      SC bude mnohem menší ale díky tomu bude propracovanější a osobitější ... každá lokace bude postavena ručně. Ale zase bude potřeba, aby celá hra netrpěla Skyrimovským syndromem.... kde je na velikosti fotbalového hřiště úplně všechno. Aby nebyla přeplácaná. Interakce mezi hráči bude mnohem důležitější ... viz vznikající organizace, velké lodě stavěné tak aby je ovládalo několik hráčů. Celé to jede na dedicated server modelu.

      Prostě já si myslím, že pokud budu mít chuť se proletět vesmírem za zvuků valčíku, tak sednu k elite. Ale někdy budu mít chuť dělat něco v organizované skupině ... a v tom bude excelovat SC.
      • Já přemýšlím, jak v Elite bude vypadat ten vesmír. Jasně máme tady 400 miliard hvězdných soustav .. bude většina z nich obydlená, nebo bez života? Jak to udělají? Pokud můžu letět kamkoliv v tomhle obrovském prostoru, bude to stát za to? Neobjevím na konci cesty třeba jen stejnou hvězdnou soustavu jakých jsou kolem miliony?

        Na tyhle otázky asi zatím znají odpovědi jen sami tvůrci že? Pokud jsem to dobře pochopil tak Alfa i Premium Beta jsou nějak omezeny a nedá se letět kamkoliv .. nebo už se to změnilo?
        • walltar
          Obydlená drtivá většina nebude ... tak 50-100 soustav bude obydlených myslím.

          Sem tam můžeš narazit na nějaký outpost ... ale jen velice zřídka. Sem tam možná narazíš na piráta, ale to tak moc ne. Pokud budeš jen objevovat nové soustavy bez nějakého cíle proč to děláš, tak tě hra začne velice rychle nudit ... protože ony ty soustavy budou víceméně každá jako druhá. Přirovnal bych to k zrnkům písku na sahaře ... i když každé je pod mikroskopem jiné, tak tě asi moc dlouho nebude bavit si prohlížet jedno za druhým.

          Ale jinak jak budou hráči objevovat nové systémy, tak se bude hranice posouvat ... budou vznikat nové kolonie a nové stanice a celkově se hra bude rozšiřovat (tohle bude pod taktovkou developerů). Takže časem toho člověk uvidí víc ...
          • Nejak jsem z toho clanku a diskuze uplne nepochopil, tohle ma byt MMO ?
            • Ano i ne. Můžeš to hrát sám jen s NPC, nebo se všema ostatníma PPC na jednom megaserveru nebo jenom s kámošema který si dáš do skupiny s tím, že ostatní PPC se ti tam neukážou (pokud jsem to správně pochopil). Tohle se bude myslim ještě dolaďovat.
      • Můj odhad je velice povrchní, vlastně o těch hrách toho moc nevím, viděl jsem jen nějaká videa. Elite je mi sympatičtější. Každopádně, moc hezky jsi to shrnul.
  • jj eve potrebuje konkurenci jako sul.. jinak se nikam neposune a ti trotlove v nullsecu budou pri kazdem naznaku evoluce ve hre vsechno bojkotovat jako tomu bylo doposud...
    • Veskoslav
      Tohle není konkurence pro EVE. Ano v obou jsou vesmírné lodě, těží se a bojuje. Ale to tak je tak všechno. Obě hry mají odlišnou hráčskou základnu;)
      • aha kdyz hraju oboji tak mam asi rozpolcenou osobnost ;)
        • Veskoslav
          Někde to tvrdím? EVE a ED jsou rozdílené hry a nejsou si přímou konkurencí, nic víc.
          • Primo si skutecne nekonkuruji, ale neprimo rozhodne ano, "prunik mnozin" tam urcite nebude uplne maly. Spousta lidi hraje EVE, protoze maji radi sci-fi, vesmirne lode, etc. a nemaji na hrani nic lepsiho/jineho. Kuprikladu otazka "how do I fly ships" (mysleno primo, jako v simu), je u novacku v EVE celkem casta a odpovedi je pak vetsina z nich zklamana.
            Vsak taky CCP jsou v posledni dobe mnohem, mnohem aktivnejsi a duvodem je dle meho nikoliv nahla sebereflexe vyvojaru (jak to v podstate prezentuji), ale prave nadchazejici konkurence na poli vesmirnych her.
      • walltar
        Určitě ne úplně odlišnou ... celkem se to prolíná. Ale řekl bych, že asi dost lidí co hraje eve pro velké bitvy, nebude mít zájem o Elite, která je založená na player to player komunikaci a v lokacích člověk potká maximálně 30 lidí. Navíc se vůbec nepočítá s hráčskýma organizacema ... ta hra je prostě singleplayer s co-opem ... což je od eve celkem daleko.

        Pro EvE bude bližším soupeřem Star Citizen ... ale pořád je ještě celkem daleko. Nebude v něm taková ekonomika, boje pořád budou o hodně menší, velké lodě nebudou dělané pro jednoho člověka.

        Takže bych řekl, že ani jedna z těch her nebude čistokrevná konkurence. EvE je vesmírné RPG ... E:D a SC jsou vesmírné simulátory. Celkem rozdílný žánr.
        • Veskoslav
          To jo, ale EVE a ED obě mě lákají na hraní zcela jinak. Navíc co se týče nováčku, tak v EVE zůstane tak každý 20. po 7 trialu, aspoň v mém okolí. Ta hra je příliš komplexní a spousta hráčů má od toho očekávání, že sednou do lodě a letí:-D A pak se strašně diví, když bitva trvá 5 hodin a jediné, co tam se děje, tak všude to bliká a 50 tabulek:-D

          Podle mě bližší soupeř je X3 pro EvE a nejspíš i SC až vyjde.Ale tak uvidíme, skončila škola, můžu se na to vrhnout *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit