Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Primo si skutecne nekonkuruji, ale neprimo rozhodne ano, "prunik mnozin" tam urcite nebude uplne maly. Spousta lidi hraje EVE, protoze maji radi sci-fi, vesmirne lode, etc. a nemaji na hrani nic lepsiho/jineho. Kuprikladu otazka "how do I fly ships" (mysleno primo, jako v simu), je u novacku v EVE celkem casta a odpovedi je pak vetsina z nich zklamana.
    Vsak taky CCP jsou v posledni dobe mnohem, mnohem aktivnejsi a duvodem je dle meho nikoliv nahla sebereflexe vyvojaru (jak to v podstate prezentuji), ale prave nadchazejici konkurence na poli vesmirnych her.
  • Popravde me ten post o "luxusnim" ovladani dost zarazil, ja byl z ovladani mysi u Star Citizena vylozene zklamany, prijde mi to jako opravdu spatny "konzolovy port", ve snaze aby nebyl hrac s joystickem, ci gamepadem prilis znevyhodneny. S presnym ovladanim jake ma Star Conflict, War Thunder, nebo i stary Freespace, se to vubec neda srovnat.
  • Jejich Kickstarter bezel prakticky soubezne s kampani na Star Citizen, takze o snahu svezt se na uspesne vlne v globale rozhodne nejde, ackoliv je velice pravdepodobne, ze kampan na SC akcelerovala samotne rozhodnuti jit na KS, ktery behem prvni poloviny vypadal skutecne dost uspechane. Ta hra kazdopadne neni jen "na rychlo spichnuta".
  • muj odhad je takový že videli uspech star citizenu, tak rychle dali dokopy nejakou hru z vesmiru. je to videt hlavne na low poly a low res textures grafice. tak ale muže prijemne prekvapit
  • Děkuji za odpověď. Takhle mi to přijde dostačující a už se můžu jen těšit. *4*
  • Zrovna bych nerekl, ze SC jde s mysi luxusne, je potreba udelat nejake zmeny v ovladani dle meho nazoru a to i vcetne bindovani. Pro me to bylo dost neohrabane.
  • Momentální stav je takový, že některé lodi vybouchnou a defakto se rozlítají na malinké trosky které hned zmizí a nebo vybouchnou na větší části které odpovídají trupu zničené lodi a můžeš do nich i vrazit. V plánu je, že budou zůstávat i vraky, především větších lodí. Ono ze sidewindera který projde náhlou dekompresí prostě moc nezbyde.
    Co se týče poškození, tak při poškozování určitých subsystémů (ano je jich tam dost a doporučuji videa na YT) je na lodi znát, že se s ní něco děje. Růžně z ní utíkají plyny a občas nějaký ten zážeh plamenu. Při takovém poškození je pak citelně znát, že jí dochází síly. U velkých lodí, nepříklad Anaconda sice není vidět že by měla motor nějak utrženej, ale když ho zničíš, tak celkem dost jasně v tom místě na lodi něco vybouchne.
    Myslím že tohle chtějí ještě rozvádět, ale otázka je jak moc.
    Schrnuto a sečteno, podhoubí je připraveno, na modelech to vidět není, na chování lodí je.
  • U Elite jsem měl myší problém se trefit do vchodu stanice. :) Ale upřímě, ani mě nenapadlo že to budu hrát na něčem jinym, než na žožinovi.
  • Ano i ne. Můžeš to hrát sám jen s NPC, nebo se všema ostatníma PPC na jednom megaserveru nebo jenom s kámošema který si dáš do skupiny s tím, že ostatní PPC se ti tam neukážou (pokud jsem to správně pochopil). Tohle se bude myslim ještě dolaďovat.
  • Nevíte někdo jaký bude damage model lodí v Elite? Vím, že si teď řeknete, že na tom nezáleží a o tom tahle hra není, ale hrozně mi lezou na nervy hry, kdy po výbuchu nezůstávají žádné vraky nebo při kritickém poškození vypadá loď jako by vyjela z myčky s trojitým voskováním. *1* *1* *1*
  • Star Citizen jde s myší luxusně, až tak luxusně, že majitelé nových HOTAS joysticků za stovky dolarů masově brečí na fórech, že ze space simu udělali WSAD click&win World of Warplanes ve vesmíru. Prostě preciznost myši nikdy nepřekonáš, s ní se bude vždycky líp zaměřovat, než s Joystickem. Možná udělali i chybu v tom, že u myši můžeš ovládat lod a zároveň precizně střílet gimbal zbraněma. U Elite to chtěj asi udělat víc na joystick, aby měl člověk pocit, že hraje simulátor.
  • hm treba takovy freelancer sel v pohode ovladat klavesnici a mysi. Proc to nejde u Elite, aneb zase krok z5?
  • Nejak jsem z toho clanku a diskuze uplne nepochopil, tohle ma byt MMO ?
  • Inquisitor
    Předobjednávky nebrat!
  • walltar
    Obydlená drtivá většina nebude ... tak 50-100 soustav bude obydlených myslím.

    Sem tam můžeš narazit na nějaký outpost ... ale jen velice zřídka. Sem tam možná narazíš na piráta, ale to tak moc ne. Pokud budeš jen objevovat nové soustavy bez nějakého cíle proč to děláš, tak tě hra začne velice rychle nudit ... protože ony ty soustavy budou víceméně každá jako druhá. Přirovnal bych to k zrnkům písku na sahaře ... i když každé je pod mikroskopem jiné, tak tě asi moc dlouho nebude bavit si prohlížet jedno za druhým.

    Ale jinak jak budou hráči objevovat nové systémy, tak se bude hranice posouvat ... budou vznikat nové kolonie a nové stanice a celkově se hra bude rozšiřovat (tohle bude pod taktovkou developerů). Takže časem toho člověk uvidí víc ...
  • Ja som sice backer, pretoze pri Frontierovy som stravil mladost, ale pockanim do vydania a prvych recenzii nic nepokazis :)
  • Já přemýšlím, jak v Elite bude vypadat ten vesmír. Jasně máme tady 400 miliard hvězdných soustav .. bude většina z nich obydlená, nebo bez života? Jak to udělají? Pokud můžu letět kamkoliv v tomhle obrovském prostoru, bude to stát za to? Neobjevím na konci cesty třeba jen stejnou hvězdnou soustavu jakých jsou kolem miliony?

    Na tyhle otázky asi zatím znají odpovědi jen sami tvůrci že? Pokud jsem to dobře pochopil tak Alfa i Premium Beta jsou nějak omezeny a nedá se letět kamkoliv .. nebo už se to změnilo?
  • Tak tohle proste odpovida spravnemu remaku puvodni hry. Ja stale vaham, ale zatim nebudu predobjednavat a pockam si az hra vyjde. Kazdopadne nejspise do toho pujdu :)
  • Můj odhad je velice povrchní, vlastně o těch hrách toho moc nevím, viděl jsem jen nějaká videa. Elite je mi sympatičtější. Každopádně, moc hezky jsi to shrnul.
  • Veskoslav
    Někde to tvrdím? EVE a ED jsou rozdílené hry a nejsou si přímou konkurencí, nic víc.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit