Přejít na výpis diskuzí
EA (asi) rozjíždí vlastní variaci DotA jménem Dawngate
16.5.2013 | Ladislav Loukota
35 příspěvků
-
Tak aj EA chce neaku hru kde budu mat plno fanusikov na niekolko rokov a nie len sezone :D.. A ked si zoberem politiku EA tak kazde DLC pribudnu dvaja hrdinovia.. najlepsie niekolko krat do roka? Pre peniaze by okopiroval aj Super Maria....
-
EA.........od te uz si v zivote nekoupim nic.
-
-
ja uz jejich hry ani nekradu.. totalni nezajem
-
-
Ano! Zjistíme co frčí a opět přesytíme trh!
-
k čemu to? dotu a LoL uz nic nepřekoná, tak radši vymyslete něco novýho...
-
-
Smite je tež dobre jak cyp ;)
-
LoL ? Facebook na hrdiny s absenci denie aby to bylo ko*ot friendly bych moc vazne rozhodne nebral
-
tak stacilo by prinest nejake nove prvky, ale to se samozdrejme nestane
-
Ověřený koncept + nové prvky se vzájemně nijak nevylučuje...
-
-
Nejsem jsi jist, myslim ze podobne EA uvazovalo i u SWTOR a vsichni vime jak to dopadlo.
-
To ne, ale v MOBA hrach je, vic nez kdekoliv jinde, dulezita vyladenost hernich prvku, a v tomhle pripade se to pak vetsinou vylucuje (co jsem zkusil ruzny moba hry, tak ty "inovativni" vetsinou koncily neprehledne nebo nezajimave).
Navic je tenhle zanr uz celkem presycenej, malokdo ted prejde z doty nebo lolka kvuli nejaky novy srande.
A i kdyz to jsou jen 2 hry, tak kde je WoW a jiny mmorpgcka :).. -
-
inovativní hry končily úplně všude, ne pouze u moba stylu :) na jednu stranu hráči milují novinky a inovace, na druhou stranu jsou to zhýčnaký bastardi vychovaní tou první hrou určitého stylu...to máš jako u všech mmo, jakmile se nějaké spustí, lidi mluví o tom, jak je nebo není lepší než wow atd....u každé moba hry zase na začátku řeší jak to je nebo není lepší než dota nebo lol nebo ty hry vzájemně a tak ;)
Osobně mám inovace rád, samozřejmě inovace neznamená, že je to udělané dobře....to ukáže až čas a nálada hráčů, i dobré nápady pošlou hru do hrobu
-
-
-
-
To nemá smysl dělat něco nového(tento styl) když už jsou 2 a celkem populární...
-
mmm nova hra na hrdiny ? :-O jo od EA aha , ne diky ..
-
pokud jim to nevyjde, tak se na to určitě vykašlou stejně jako na battleforge...
-
Tak co přinejhoršíím to bude fail a nebude se to hrát, v lepším případě to přinese něco dobrýho. Nevim, v čem je problém s přesycením trhu u her teda... Nikdo tu nikoho nenutí to hrát.
-
prijde mi ze pro vic moba her na trhu neni moc misto, coz je dano podstatou tech her, kdy u kazde clovek musi znat stovky postav, predmetu a buildu aby nebyl za lamu (a komunitou rozjivenych pubertaku co jsou k novackum vstricni asi jako kopanec do kouli ).. strilecek odehraju klidne 10 za mesic, ale vic nez 3 moba hry v hlave neudrzim :)
-
Tuhle pisnicku uz jsem taky nekde slysel...