Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Môžeme sa za to poďakovať tej majoritnej časti publika, ktorá vždy so slzami v očiach
    tu ospevuje dokonalosť každého nového Call of Duty. Títo takzvaní "hráči" svojou ochotou
    akceptovať akukoľvek hlúposť privedú hry do rovnakého pekla v akom sa už nachádzajú
    filmy. (Ano zabiť 100 rusov alebo korejcov za 2 minúty je naozaj skvelá zábava a naozaj
    verná simulácia skutočnej vojny! Ano, ja nechcem dlhé hry! Ano ja nechcem pri hre rozmýšľať! Ano mačkanie smerových tlačidiel a jedného tlačitka pre streľbu je to, čo my
    skutoční hrači potrebujeme!) Pravdupovediac, správy podobného typu vo mne v zbudzujú
    zmiešané pocity. Ešte šťastie , že mám toľko nedohraných starších hier!
  • A je to tady. Jenom doufám, že tam nezahrnou funkci automatického dohrání hry.
    • Ja jen cekam,kdy hry dojdou do stadia jako u automatovych her,kdy kamera se pohybovala po predem pripravene trase a hrac jen miril a mackal tlacitko pro strelbu.
      • Irisis
        Mířil by autoaim...hráč by si užíval pouze stylových quick time eventů.
  • Super. Mass effect 3 bude moci ovládat a hrát úplně každý. Už jsem se bál, že k ovládání Mass budu potřebovat víc než jedno tlačítko na klávesnici. Konečně si hru bude moci vychutnat i můj 3 letý synovec, který sice neumí pořádně mluvit, ale mačkání jednoho tlačítka už zvládne. Díky skryptům se postava bude pohybovat sama, tudíž odpadne jakékoliv ovládání pomocí páček u konzlole a kláves na klávesnici u PC verze. Opět zjednodušení pro masy(dětí od 3 let a důchodce po 80 roce života) Nechápu, proč se ještě vyvíjejí hry, které se dají nějakým způsobem ovládat. Není lepší udělat spíš takový interaktivní film, kdy by si "hráč" 2-3x za hodinu kliknul a dál civěl na samovolně se odvíjející děj? No nic, jdu si nainstalovat Baldurs gate 2 a ochutnat pořádnou porci zábavy starých dobrých her, které už podle všeho nebudou nikdy překonány co se do kvality a zábavnosti týče.
    • Mopped
      Nelži, staré hry přeci nikdo nehraje. Neposloucháš FC?
    • AMEN brother:D:D:D
  • hitokage
    Hura! Uz jsem se bal, ze mi padne prach na svetelnou pistoli...
    • Irisis
      Na vyšší obtížnost, kdy vylejzat z krytu je skutečně vražedné jsem se slzou v oku vzpomínal na prohrané pětikoruny u timecrisis :)
  • Prosím redakci aby si upravila název článku.
    Správně má být: "EA mění styl, chce hrami vytřískat co nejvíce peněz"
    (Pojďme nazývat věci pravými jmény)
    • Povsiml sis, ze ea bylo ve ztrate? A teprve ted se dostava do cernych cisel? Nemusi se ti to libit, ale oni se musi chovat ekonomicky, komercni hry jsou byznys.
    • Tento styl již mají nějaký ten rok. *3*
  • MrSanta
    Redakce: Mass Effect je hybrid RPG a TPS, řekl bych.
  • HC hráč by se dal jaksi snadno definovat. Je to totiž pravý opak "konzumního" hráče. Rozumějme, konzumní hráč je ten, který se nezajímá o pozadí té či oné hry ať už se jedná o původ příběhu, vývoje či existenci předchozích dílů. Konzumní hráč je tahounem herního průmyslu a hlavní kupní síla. Konzumní hráč prostě a jasně "zkonzumuje" každou rychlokvašku, která vyleze na světlo boží bez ohledu, jestli se jedná o strategii, fps, rpg nebo arkádové závody. Koupí si(v tom lepším případě) naprosto vše a to jen proto, že je to IN. Naproti tomu stojí HC hráč, který pečlivě vybírá, zvažuje a hltá všechny informace ze zákulisí té či oné hry. Čte knihy, které jsou předlohou hernímu příběhu, zajímá se prostě o vše, co je s danou hrou spojené. HC hráč není hlavní kupní síla, která žene herní průmysl do dnešní "břečkovitosti". HC hráč si koupí jednu či dvě hry ročně. V mém případě 2 za 3 roky:-) a hraje ji tak dlouho, že by ji prošel i poslepu. Je to dané tím, že HC hráč si nekoupí titul s průměrnou dobou dohrání 10 hodin a takřka nulovou znovuhratelností. Osobně se za HC hráče nepovažuji(možná proto, že už dávno hráč nejsem), ale v mém okolí se pár takových "exotů" (míněno jen a jen v dobrém) pohybuje. Svým příspěvkem se nesnaží nikoho urážet ani nikomu pochlebovat. Spíš bych chtěl vysvětlit, proč se herní průmysl nachází ve stavu, v jakém se nachází:-) Dnešní hráč má dvě volby. Buď popluje se středním proudem a překousne všechny ty věci spojené se zjednodušováním a otevíráním nejširším masám, nebo se uzavře do ulity se starými dobrými tituly jež ve své době dostávali hodnocení 11 z 10 a po dohrání všech těch geniálních her přestane hrát úplně, což byl právě můj případ.
    • Mas vicemene pravdu. Problemem Bioware je, ze vetsina jejich skalnich fanousku jsou dnes ti HC. Prave ti, ktere zajimalo, ze Dragon Age je, nebo bylo zamysleno jako, prime pokracovani her typu Baldurs Gate. Navic tito skalni fanousci byli dost velka skupina kupujici Bioware hry na zaklade toho, ze jsou od Bioware.
      Bohuzel Mass Effectem 2 a hlavne Dragon Age 2 dali lide z Bioware temto hracum poradnou facku, ne-li ranu pesti. Nejvetsi vtip je ale v tom, ze neprilakali ani ty konzumni hrace (viz prodeje Dragon Age 2). Takze ted je jen otazka, jestli se s Mass Effectem 3 vzpamatuji, nebo sami sebe poslou definitivne do kopru.
      • A co ze to ME2 dalo za facku HC hracum? Rozdily nejsou nejak zasadni a uz prvni dil byl predelavka z xboxu takze se ptam co ze to dal Bioware HC hracum za facku?
    • Resenim by bylo, kdyby hc hrac byl ochoten do hc hry investovat vic penez. Dejme tolu, ze hc hracu je 10 %, potom by hc titul musel byt 10× drazsi. Nemelo by to vadit, protoze on jich nekupuje 10 rocne, ale jednu za rok. Alternativou je, ze hc hrac snizi sve pozadavky na technickou a multimedialni kvalitu titulu. To se deje jak navratem ke starym titulum, tak u alternativni sceny. Me tu nudu z pc her pomohlo odstranit, ze jsem si koupil psp a ps3. Tim se mi otevrel pristup k nekterym velmi zajimavym titulum, ktere jsem po leta mijel. Treba u monster hunter freedom 2 mam nahrano pres 400 hodin. Podle me se jen kvuli teto hre vyplati koupit si psp za necele ctyri litry.
  • Tak, vypadá to, že bude pohřben další titul. No, vlastně nebude pohřben, jen se přesune z duchaplné do bezduché úrovně.
    Poděkujme EA za to, že plivla do tváře skalním fanouškům a přemýšlejícím lidem, diky kterým jejich produkty získaly své jméno a povědomí.
    Jak jsem kdysi napsal, MA půjde nejspíše cestou stupidní přímočaré akce a způsobem vydávání obsahu jako dvou až tří hodinových DLC. A pokud opravdu ano, sbohem MA. Bylo to fajn, ale tví tvůrci jsou příliš nenažraní a zapomněli co dělá MA, MA.
    • Presne. EA dela z her jenom nehratelne a nudne ******. Aspon ze tu jsou firmy, co delaji pro hru maximum (Capcom, Konami, Hideo Kojima, Blizzard, Rock Stars* etc.).
    • SRy, to info mě rozhodilo, samozřejmě ne MA, ale ME... *7*
  • Známe EA změny pro masy už dokurv...ly Dragon Age a teď to čeká Mass Effect. Lepší zprávy jsem snad ani od EA ani nečekal *10*
  • Cosi
    Mě osobně přijde že je druhý díl Mass Effect o třídu výše než jednička. V tomhle směru se jim zjednodušení povedlo. Ale musí tu být hranice aby z toho nebyla nudná obtížnost normal jako u Dragon Age 2.
    • Tvrdi ze to bude tezsi nez ME2 :-P

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit