Přejít na výpis diskuzí
EA popírá spekulace o konci série Dead Space a týmu Visceral
5.3.2013 | Aleš Smutný
57 příspěvků
-
F.E.A.R. bych asi moc nesrovnával s Dead Space. Přeci jen jedno je FPS psychothriller, druhé TPS sci-fi survival horror. Je ale pravda, že v Dead Space si člověk tak nějak zvykne a začne v určitých momentech očekávat, že na něj odkudsi něco vyskočí, kdežto F.E.A.R. byl napínací a nebylo jisté, co bude kdy následovat. *4*
Co se ovládání týče, jednička DS měl akorát velký problém s lagujícím ovládáním při zapnutém vsync-u. Pokud se V-sync vypnul ve hře a zapnul přímo v ovladači, dalo se to bez problému hrát. -
Tak nějak, DS1 skvělá hra, DS2 a DS3 jsou samozřejmě pokračování takže nadšení není takové jako z prvního dílu, ale nečekal jsem že to bude takový stereotip.. ustřelit končetiny, jít z bodu A do bodu B, něco zprovoznit nebo najít, ustřelit končetiny atd. A hlavně furt ti samí nekromorfové, to už mi lezlo na nervy a nudilo. ds2 jsem hrál tak do půlky, a ds3 vypnuto po cca 1h.
-
Mně taky DS3 baví celkem dost. Jednička i dvojka byly super (každý díl pro něco jiného) a dohrál jsem je několikrát a i když je DS3 takový akčnější, tak mi přijde v některých ohledech opět trošku vylepšený a hraje se dobře. Co nevidět jsem na konci a dávám New Game + ;O)
-
Náhodou NFS MOST WANTED zase taková blbost nebyla... fajná odreagovačka to byla.
-
hral jsem FEAR kdyz mi kamos prines DS1 a po peti minutach jsem to smazal a radsi si dal znovu FEASR, DS2 to same, ma to takovy divny ovladani nedalo se to hrat, ale DS3 je parada bavi mne proste 100 lidi 100 chuti
-
Bylo by to dobře, s dalšími díly se to stejně bude potápět do sraček a ze skvělý série by se stala průměrná slátanina (viz. Ubisof s Assassinem)... takhle by to ukončili se ctí ;)
-
zajimavi , hlavne ze porad kazdy rok delaj novy dil nfs a undercover myslim ze se moc neprodavalo a zarok vydali dalsi sracku
-
To vůbec, ja jsem se svým životem spokojený a i když by se občas nějaká koruna navíc hodila, tak mi to pořád nedává důvod někomu závidět (a pokud bych měl někomu závidět, tak by to byl vývojář, protože ten něco tvoří). 5 mega prodejů se mi na "pouhé udržení značky" zdá hodně přemrštěných a prostě tím jenom maskujou, že jim dochází prachy na k*rvy, rum a chlebíčky. A vlastně proti tomu ani nic nemám, protože odyvykat nějakému stylu života je peklo. 5M jsem ochotný věřit nové IP nebo hře, kterou dělají vývojáři úplně od nuly (tzn. engine a všechno ostatní).
-
Pro mě celá serie skončila u prvního dílu, který byl skvělý. Druhý díl zaváněl Fearem ve scifi kabátku a nic nového mi nenabínul. A trojka ? ...má hezký obrázky :)
-
No nevím to zas nostalgie je asi sv*ňa jak koukám, ale děláte z DS 1 něco co ta hra není. DS1 byla akčňárna jak pr*se a jestli se u toho někdo bál déle než prvních 15 minut tak by to ani neměl hrát. Hra jako taková to byla dobrá, setejně jako DS2, ale DS3 rozhodně není tak velký odklon od předchozích dvou dílů jak tu skuhráte.
-
A dalsi zavistive kecy. EA nijak zavratne nevydelava.
-
Tohle je osklivy projev zavisti.
-
Pro mě za mě, ať si jí třeba nabouchají do zádele a naštorc, stejně jako sérii NFS. Trojku jsem si já naivka i přes lehce neblahé tušení *7* koupil rovnou v první den prodeje a jen po šesti hodinách a 5 kapitolách jí zčásti otráveně a zčásti z frustrace smazal. Nevím, jak to EA dokázalo, ale ze skvělého (víceméně teda) survival horroru, kterýmžto byla jednička a v zásadě i dvojka, udělali místy sice mírně mrazivou (co do atmosféry; na Tau Volantis jsem se nicméně ani nedostal), ale jinak naprosto nezajímavou, nezáživnou a kvůli četným "ha, zamkli jsme tě a teď tě budeme ubíjet vlnama nepřátel" eventům i docela otravnou střílečku s fádním dějem bez nějakého výraznějšího motivu (dám království a půl koně za jedinou halucinaci pro Isaaca!).
Nevím, jestli tu hru někdy regulérně dohraju, ale v nejbližší době to určitě nebude. *16* Well played, EA! -
Diví se někdo? EA si za to můžou sami. Kdyby trojku méně tlačili do akce a víc do propracovaného hororu, hra by byla přijata mnohem lépe.
-
Souhlasím. Pokud to člověk nehrál jako střílečku a nestřílel zběsile bez snahy o míření, tak snad nemohl mít problém s nedostatkem nábojů nebo peněz na cokoliv. Hrál jsem na střední obtížnost a později už jsem některé náboje nechával ležet. Navíc byl docela dobře navržený systém checkpointů, takže to ve skutečnosti opravdu nebylo tak obtížné, jako třeba starší díly Resident Evil. Osobně bych DS1 viděl spíš jako sympatický mix mezi obtížnými survival horory a obyčejnými střílečkami s velkým důrazem na hororovou atmosféru a napětí. To se opravdu povedlo spolu s parádním technickým provedením.
-
Co to dneska znamena zrusit? Colonial Marines taky umirali nekolikrat a mame je tu. Myslim, pokud serie DS umre, zrovinka Kickstarter ji muze zase nakopnout. DS 3 mam doma v krabicce a dost se tesim. Je mi vcelku jedno jestli z DS udelali strilecku, protoze jeji design mne neskutecne bavi. Po vytvarne strance je to pastva pro oci. Zbrane jsou svym provedenim tak unikatni. Zkratka mam rad uz jen to prostredi a vizualni styl. Je tu jeste jiny podobny blazen? *1*
-
Tak nic. Když už nic jiného, alespoň si tu bojovníci za světlejší herní zítřky zchladili žáhu na EA. *1*
-
UPDATE: Dino Ignacio, UI Lead at Dead Space developer Visceral Games, has denied today's story about the end of the Dead Space series.
"The reports of our death were greatly exaggerated," he tweeted. "Please stand by."
EA's US PR team has reportedly called the VideoGamer.com report "patently false".
"While we have not announced sales for Dead Space 3, we are proud of the game and the franchise remains an important IP to EA," an EA spokesperson told Joystiq.
Takže nic no.... -
Dead Space nikdy dle mne survival hororem nebyl,s municí člověk problém neměl pokud prohledával místnosti,navíc nebyl problém si je v obchodě koupit. Další hodně psychologickou věcí je "Iron-Man like" oblek,který umožňuje do velké míry kontrolovat situaci třeba skrze stázi. Navíc jsm hrál a dohrál tyhle hry já,kterej u jednotlivejch dílů Silent Hillu a RE3 vydržel max 10minut *1*
-
Nějam mi to nevadí, hrál jsem 1&2 a 3ku koupím až ve veliké akci, neboť demo mne zklamalo svoji akčností a odklonem jinam.
Spíš bych od Visceral chtěl vidět DANTE'S INFERNO 2 !!!!