Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mikrotransakce,kooperace,méně hororu, krycí systém a nepřátelé se zbraněma? Není se čemu divit *9*
  • Vetev si pod sebou imho podrezali sami. Puvodni fanousky nastvali odklonem k akcnimu pojeti a jako akcni hra z davu nejak vyrazne nevycniva, takze tech novych hracu asi zas tolik taky neoslovili.
    Takze si za to v EA muzou sami podle me.
  • Foxtrot_cz
    To je prostě styl EA. Vzít dobrou herní sérii, zabít ji a vytřískat na tom co nejvíce peněz a nakonec ostatky hodit do koše.

    PS: Ano, trochu přeháním, ale neříkejte že to alespoň z části není pravda.
    • Už aby se začali objevovat první očekávaný projekty Kickstarteru...
      • Co to dneska znamena zrusit? Colonial Marines taky umirali nekolikrat a mame je tu. Myslim, pokud serie DS umre, zrovinka Kickstarter ji muze zase nakopnout. DS 3 mam doma v krabicce a dost se tesim. Je mi vcelku jedno jestli z DS udelali strilecku, protoze jeji design mne neskutecne bavi. Po vytvarne strance je to pastva pro oci. Zbrane jsou svym provedenim tak unikatni. Zkratka mam rad uz jen to prostredi a vizualni styl. Je tu jeste jiny podobny blazen? *1*
    • Robotron3
      To je bohužel problém všech moc velkých firem, že jsou neschopné fungovat efektivně. A proto musí mít ze všeho mega produkt, který se bude mega prodávat, jinak to pro ně nemá cenu. A pak to dopadá parazitováním na vlastních značkách.
  • dufam ze Ex-visceral zalozia nove studio, a vytvoria duchovneho nastupcu deadspace..a uz sa nedaju kupit nejakym molochom
  • škoda že má oblíbená série jde někam.... a to jsem se tak těšil na 4 díl... *9*
  • smejki
    Možná kdyby z toho udělali pěkný survival horor živený mechanikami namísto tuctové pifanice živené filmovými sekvencemi... oh you, EA. A Dan "Dead Space 3 se nebude nikomu líbit" Vávra se někde lehce povýšeně pousmál.

    Jedna věc mi ale vrtá hlavou. Je možné, aby se jakákoliv série ihned vrátila ze scestí baykovinné produkce, nebo je třeba čekat na eventuální restart po letech?
    • EA bude sedět na právech několik let, dokud nebude všude slyšet "chybí nám něco jako Dead Space" Pak vydá něco dalšího, nebo značku prodá.
  • misho8723
    A takto EA si naďalej "vylepšujú" povesť u ľudí ... ako je dobré, že dali šancu značkám ako DS alebo Mirror's Edge (alebo Dante's Inferno) ale už nemajú viac snahy si získať ľudí - takisto za neúspech DS3 môžu EA - všade hovorili o nej ako o akčnej hre, slovíčko horor už viacmenej nepoznali, na poslednú chvíľu nariadili vývojárom aby zmenili odlišné náboje za univerzálne, aby mohli fungovať "veľmi obľúbené" mikrotransakcie, atď.. pritom hra nie je vôbec zlá.. škoda no.. príliš veľké očakávania od hry v sérii, ktorá nikdy nebola príliš veľký magnet na peniaze
  • Viktor_H
    Střízlivý a analytický článek, díky Aleši!

    DS se stalo to nejhorší - vývojáři nevěděli, kdo má vlastně být jejich cílovka. Mělo to zůstat u žánrovky se skromnějším rozpočtem. Zajímavé je, že v takových případech kvalita hry vlastně ani moc nehraje roli. Jakmile série ztratí z dohledu svou cílovku a takříkajíc se žánrově rozmělní, je to tragédie. Přitom podle mnoha recenzí šlo (nehrál jsem) o celkem kvalitní titul... Důkaz, že herní komunita je (někdy až nezdravě) konzervativní...
    • DecadentFilms
      ona ta hra své kvality určitě má, jen zde je zvykem házet špínu na každou vydanou hru, někdy více, jindy méně. Ale očividně se skutečně minula se svou cílovou skupinou, jelikož se neprodává - to o něčem svědčí, byť první díl také nebyl dvakrát kasovní trhák a kdo je trochu pamětník, tak ví, že se druhé pokračování schvalovalo jen tak tak. Já osobně jsem měl při hraní docela neutrální pocity - povedená hra, ale holt tomu chyběl ten beznadějný náboj prvního dílu, který si hráči zamilovali.
      • Me teda prijde, ze minimalne zde na hru nikdo moc spinu nehaze, ale naopak se vetsina shoduje na tom, ze snaha zaujmout vetsi mnozstvi hracu a z toho plynouci zandrovy odklon se jim stal osudnym.
        To, jestli je hra kvalitni v ramci toho cim je, v tomto pripade nehraje moc roli, kdyz se hra minula cilovkou.
        Kdyby se od zacatku drzeli komornejsiho pojeti a tudiz i mensiho rozpoctu a mensich prodejnich cisel, tak se ta hra mozna mohla klidne uzivit.
        Jenze kdyz tak ctu ruzna vyjadreni EA (napr o Mirror's Edge) tak mi prijde, ze pro ne cokoliv pod 5 mill prodanych kopii je neuspech a z toho duvodu se snazi vsechno udelat BIGGER FASTER LOUDER a pak to tak dopada.
        Copak musi nutne kazda jejich hra patrit k tem vysokorozpoctovym Ackovym hram?
        • DecadentFilms
          u Mirrors Edge se EA nelíbila jakási "nedodělanost konceptu", alespoň tak to ospravedlňovali. Údajně jim přišlo, že ME je jakousi závodní hrou po vlastních a oni potřebovali to, co EA potřebuje vždy - střílení, akci, výbuchy.
          • Mirror's Edge mi přirostla k srdci zejména kvůli tomu, že tam nebylo moc střílení, akce a výbuchů. Stejně tak jako takový Portal. Více takových her! A nebo raději ne... *6*
        • to uz je tak v tomhle svete rizenym investorama, tem nestaci vydelat, tem nestaci vydelat dvojnasobek, tem nestaci vydelat 5ti nasobek, ty musi vydelat aspon 10ti nasobek vlozeny investice nebo jeste vic, aby povazovali investici za uspesnou
          • A dalsi zavistive kecy. EA nijak zavratne nevydelava.
  • Pro mě za mě, ať si jí třeba nabouchají do zádele a naštorc, stejně jako sérii NFS. Trojku jsem si já naivka i přes lehce neblahé tušení *7* koupil rovnou v první den prodeje a jen po šesti hodinách a 5 kapitolách jí zčásti otráveně a zčásti z frustrace smazal. Nevím, jak to EA dokázalo, ale ze skvělého (víceméně teda) survival horroru, kterýmžto byla jednička a v zásadě i dvojka, udělali místy sice mírně mrazivou (co do atmosféry; na Tau Volantis jsem se nicméně ani nedostal), ale jinak naprosto nezajímavou, nezáživnou a kvůli četným "ha, zamkli jsme tě a teď tě budeme ubíjet vlnama nepřátel" eventům i docela otravnou střílečku s fádním dějem bez nějakého výraznějšího motivu (dám království a půl koně za jedinou halucinaci pro Isaaca!).

    Nevím, jestli tu hru někdy regulérně dohraju, ale v nejbližší době to určitě nebude. *16* Well played, EA!
    • Hanzales
      Mně taky DS3 baví celkem dost. Jednička i dvojka byly super (každý díl pro něco jiného) a dohrál jsem je několikrát a i když je DS3 takový akčnější, tak mi přijde v některých ohledech opět trošku vylepšený a hraje se dobře. Co nevidět jsem na konci a dávám New Game + ;O)
    • hral jsem FEAR kdyz mi kamos prines DS1 a po peti minutach jsem to smazal a radsi si dal znovu FEASR, DS2 to same, ma to takovy divny ovladani nedalo se to hrat, ale DS3 je parada bavi mne proste 100 lidi 100 chuti
      • F.E.A.R. bych asi moc nesrovnával s Dead Space. Přeci jen jedno je FPS psychothriller, druhé TPS sci-fi survival horror. Je ale pravda, že v Dead Space si člověk tak nějak zvykne a začne v určitých momentech očekávat, že na něj odkudsi něco vyskočí, kdežto F.E.A.R. byl napínací a nebylo jisté, co bude kdy následovat. *4*

        Co se ovládání týče, jednička DS měl akorát velký problém s lagujícím ovládáním při zapnutém vsync-u. Pokud se V-sync vypnul ve hře a zapnul přímo v ovladači, dalo se to bez problému hrát.
  • Umaroth
    Nějam mi to nevadí, hrál jsem 1&2 a 3ku koupím až ve veliké akci, neboť demo mne zklamalo svoji akčností a odklonem jinam.
    Spíš bych od Visceral chtěl vidět DANTE'S INFERNO 2 !!!!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit