• Změna je opravdu znát. A to i u NHL. Letos po 5 letech kupuju :)

• LoupeznikCZ

asi taky do toho jdu... hlavne skrz ten karierni mod

• A jak to vypadá s licencemi týmu?  V serii A chybělo loni nekolik top klubů. A  liga mistrů? Už je zde nový formát?

Zajímá  mě i obsah národních týmů, rok od roku je chudší. Hlavně Afrických a Jihoamerických... Je zde nějaká změna k lepšímu?

Diky za recenzi

• On někdo někdy hrál ve Fifě nějakou kariéru? Já myslel, že je to jen otravná kostička na první stránce, bránící rychlejšímu naskočení do sezón. Fifou trávím každý rok tisíce hodin, ale nějakou kariérou jsme nikdy nestrávil ani minutu. A jak tou Fifou trávím ty tisíce hodin, tak holt mám i spoustu známých, kteří hrají Fifu a o nějaké kariéře taky nikdy nepřemýšleli. Slyšel sjem, že existují lidé, kteří ve Fifě hrají nějaké kartičky, ale z desítek lidí které znám včetně mě existuje jediný mód - vyjde FIFA, vyzkouší se jestli je v daném ročníku lepší hrát z aPSG, ARgentinu, Barcelonu, Bayern nebo MC a pak se za to prostě rok hraje sezona a pak další rok zase dokola.

• no vidis, ja to mam presne naopak :)

• surlyss

Bude recenze na Prsteny Moci od Václava? Docela jsem souhlasil s ním s recenzí na první sérii, tak druhá je za mě obří zklamaní, docela by mě zajímál názor, co četl Silmarillion dokonce vícekrát než já.

• Derp_1337

Tak 2. řada Prsteny Moci má zatím trochu horší hodnocení než řada 1. Ale to se určitě ještě zhorší, protože první se na novou řadu většinou dívají nadšenci a ti to budou hodnotit trochu lépe než obyčejní diváci.

• surlyss

O hodnocení ani nejde, ti hodnotící většinou viděli max trilogii, ovšem  za mě ta druhá série je ještě větší guláš než první. První sérii je člověk schopen dost věcí odpustit, protože se vytváří nějaká synopse řad budoucích, kritika může být prospěšná právě pro budoucí série. Ovšem druhá série neakceptuje kritiku a jede si to svoje a ztrácí se úplně ve svém smyšleném lore.  Navíc v první sérii byly fajn věci jako tipovaní, kdo bude Halbrand, vykování prvních  prstenů, vznik Mordoru tak ja ho známe. Dost se mi líbil i prolog celého seriálu, který na mě dýchl atmosférou Středozemě. Druhá série za nemá nic. Je tam třeba Narvi a je tam i brána do Morie, kterou známe ze Společenstva, což je pro znalce lore fajn, ovšem Narvi jako nejlepší trpasličí řemeslník a blízký přítel Celebrimbor nemá absolutně prostor a jeho prostor je tam doslova minutový.  Nemám nic moc, co bych pochválil.

Dějová linka Númeronu je samozřejmě úplně časově mimo, což byla i v první, ale změny jsou i v ději, což z celé linky dělá úplně zbytečný děj. Přitom Pád Númeronu je základní příběh druhého věku a měl by byl vystavěn úplně ale úplně jinak.

Je to smutný pohled na vyhozené miliardy pro tak povrchní dílo.

• Ona ta absence recenze zde a vlastně i leckde jinde, kde se probírala první řada, říká docela dost. Ostatně i ty Václavovy dojmy z první série byly jen na základě její první půlky, která ještě slibovala, že by to mohlo být zajímavé.

Ono je to vykuchané už z toho důvodu, že neměli právo na adaptaci Silmarilionu a museli si vystačit s dodatky k Pánu Prstenů. Ale i tak by to šlo natočit s větším respektem k originálu. Především mi tam chyběla tíha ubíhajících let a to, že některé věci trvají staletí. Všechno hrr, i ty prsteny vykovali v podstatě za chvíli. Když na to měli takový rozpočet, mohli zajistit rotaci herců smrtelných postav. Když se točí detektivky, kde je zločincem pokaždé někdo jiný a stejný je jen detektiv a pár jeho pomocníků, tak v tom nevidím zásadní problém. Pokud tam mermomocí chtěli mít nekanonickou romanci mezi elfem a lidskou ženou, tak by to taky šlo. Věnovali by tomu jeden celý díl a v dalším by pak byla jen jedna scéna, jak ten elf rozjímá nad zarostlým hrobem své milé nebo o ní někomu vypráví. Atmosféra by byla hned někde jinde. Takhle je to, jak říkáš, povrchní, a nikdo znalý tématu se nechce namáhat s recenzí.

• Derp_1337

No už první série nasadila notu, že kašle na čtenáře knih a bude si to dělat jinak. Takže jsem opravdu nečekal, že by producenti něco hodlali měnit a "zlepšovat".

Ale tak za mě je to lepší než Zaklínač. Toho fakt hodně zprznili.