Přejít na výpis diskuzí

Early access verzi RPG Divinity: Original Sin 2 si můžete zahrát od poloviny září

22.8.2016 22:33
Adam Homola 32 příspěvků

Pokračování skvělého RPG Divinity: Original Sin (recenze) ještě nějakou dobu nevyjde, ne ve finální - hotové verzi. V rozpracované verzi si ale zájemci hru vyzkouší už za necelý měsíc. Divnity: Original Sin 2 totiž vyjde na Steamu v programu předběžného přístupu 15. září za 45 euro, a hned od prvního...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • kidnap
    Tu utahanost dělají podle mě hlavně souboje, kdy 3/4 času se čeká na animace, které už po pár hodinách hraní otravují. Když ve dvojce vylepší tohle a neintuitivní crafting, tak budu spokojený.
    • A hrál jsi enhanced nebo původní verzi? Jak to bylo v původní si už moc dobře nepamatuji, ale v enhanced verzi animace rozhodně nejsou ani pomalé, ani dlouhé. Boj mi naopak přišel pěkně rychlý a svižný.
    • Mno v tahových soubojích se nekdy hodi vypnuti animaci a zrychleni pohybu, ja si to například uz v HOMAM 3 vypinal a bylo to super, hned to bylo sviznejsi a uz tolik ty souboje nevadili. Otazka zda to budou mit i tady.
  • Koupil sem si enhanced edici a teda nevim asi sem zestarl nebo co, ale po 4 hodinach sem se nudil jako prase.A to mam za sebou Baldurs gate, Planscape Torment, Fallouty... dam tomu jeste sanci, ale prijde me ta hra hrozne utahana
    • Po 4 hodinách? To jsi se sotva dostal do města, ne?
      DOS je (zejména zpočátku) extrémně ukecaná a docela rozvleklá, trvá docela dlouho (cca 8-10 hodin), než se příběh docela rozjede a začne člověka táhnout. Tj. po 4 hodinách chápu, že to člověka za srdce nechytne.
      Osobně doporučuju hrát dál - přibudou společníci, ve čtyřech je hned veseleji a upřímně, tahový souboje jsou podlé mého názoru luxusní (ovšem chápu, že každýmu sedne něco jinýho, já zase dost úpěl po zkušenosti s DOS u Pillars of Eternity - myslím souboje, ne hru jako takovou).
  • Na tohle se docela těším, ale... když jsem dohrál Divinity OS, těšil jsem se na tu Enhanced edition, která měla obsahovat tuny nového obsahu (to jsem si teda nevšiml) a měla být vymakanější (taky jsem nepozoroval rozdíl) každopádně hlavně znovuhratelnost už mi přišla dost nízká. Ve 3/4 hry mi přišlo, že je to zbytečně natahované.. Tak doufám, že druhý díl bude v tomhletom lepší.
    • mně to natahované přišlo už při prvním projetí cca od třetí mapy - Hiberheimu. Ty mapy byly docela malé, ale byly tak vyplněné souboji, že to strašně trvalo, než je člověk projel. Poměr příběh/souboje byl v této hře hodně nízký. Navíc ten příběh za moc nestál. Krom toho tam byl násilně cpaný "humor" - viz ti rádobyvtipní impové v pevnosti na konci času. Pár "hádanek" (hledání pixelů na mapě v podobě tlačítek) taky nestálo za moc.
      Ale DOS 2 si zahraju. Zvlášť když na scénář dvojky najali Avelloneho, tak věřím, že bude lepší než v jedničce. Nejspíš si ale rovnou počkám na nějakou tu pozdější enhanced edici. Do early accessu by šel jen někdo, kdo si chce nechat pokazit zážitek ze hry.
      • mě se zase příběh líbil více než Avelloneho klišé, správně dutch cáklé.
        • Avellone a klišé? No nevím - Planescape Torment, NWN 2 + MOTB, Baldurs Gate, Fallout NV, Pillars of Eternity, IWD 2, KOTOR 2 ....
          jedny z nejlepších příběhů ve hrách vůbec. Je skvělé, že dělá na Tides of Numenera i DOS 2
          • kromě Planescape Torment(těžko říct jaký podíl měl na téhle hře) ano, klišé.
            • na papíře *3* .Henkel měl na hru větší vliv než Avelonne a ostatní designeří dohromady. Interactive mu ale kvůli vzájemným sporům(kritizoval tlak na vývojáře) udělilo mnohem menší zásluhy.
            • Nope. Henkel byl producent, Avelonne hlavní designer...
            • Guido Henkel je otcem PT.
            • Zajímalo by mě, co dneska není klišé. Pak bysme si asi moc nezahráli...
            • Chumbaba: Až na to, že Avellone je otcem PT.
            • Kotor 2 je pořád daleko lepší než pohádka Kotor 1, to bylo na zabití story. Obecně příběhy ve hrách jsou pořád na zabití *4*
            • Já bych Avelloneho s Tormentem taky nějak moc nespojoval, protože jak vysvětlit, že by stejný člověk vymyslel skvost jako Torment a pak blábol typu Neverwinter Nights 2 nebo KOTOR 2... ale je to možné, že měl prostě jednorázový záchvat geniality, ale moc pravděpodobné mi to nepřijde.
            • asi nejsi moc sečtělý no :) Pak ti přijde všechno originální.
            • proč by to měla být moje škoda? Já si hru užívám, a za to jsem rád. Ty si ji užít nedokážeš, protože ti přijde jako "klišé". Sice nevím co na tom je klišé. Pod kliší si představím spíš něco jako že princ zachraňuje princeznu před zlým drakem, než spletitý příběh o starodávných engwitanech, kteří sestrojili stroje na lapání duší a stvořili pomocí nich bohy. Takže pokud tam já mám nějakou škodu, tak ji subjektivně nijak nepociťuju, naopak jsem rád, že jsem si užil hru, což je v dnešní době masově produkovaných komerčních šitů docela zázrak.
            • ano, jsou to klišé, PoE je jedno velké klišé, že to nevidíš, je to tvoje škoda, ne moje...
            • řekl bych, že docela velký
              https://en.wikipedia.org/wiki/Planescape:_Torment
              když je tam uvedený jako director a designer
              A vážně nevím, co ti přijde jako klišé na příběhu MOTB, který je skoro stejně dobrý jako PT, nebo PoE, kde ten závěrečný zvrat o podstatě bohů byl úžasný. IWD2 mělo taky skvělý příběh, kam byly zamotané věci jako cestování v čase. Ale chápu, že každý má jiný vkus. Tobě jeho hry nesedí, což je spíš tvoje škoda než moje.
          • půlka z těch her co jsi vypsal, využívá všemožné klišé z všemožných fantasy...
  • Morraw
    Tohle bude fantastické RPG. Už se neskutečně těším.
  • Bude to mít menší WOOOUU efekt, pro někoho kdo hrál první díl (několikrát), to bude stereotyp, ale i tak srdcovka *14* .
    A komu se to nelíbí, ok, ne všichni mají dobrý vkus *3*
    • No ty ho taky nemáš, pokud to chceš vytahovat *3*
      • táhni lůůůzo *1*
  • No jestli tam bude zas ten jejich dmnt random loot tak si to muzou strcit nekam.
  • Může mi někdo vysvětlit Early Access? Proč bych to měl hrát a kazit si hru??
    • Zalezi na jedinci, nekomu to nevadi a klidne se to zahraje po releasu znovu a jini proste nemaji radi bugy a chteji to hrat jednou a dost, ale kvalitne. Takze pokud se radis do druhé skupiny, tak early access není pro tebe.

      Ja early access taky nerad a nekdy si i radeji pockam nejakou chvili po releasu. Jeden cas jsem bral hry jak vysli, uz tomu tak není :) Teda asi zalezi jak co..

      PS: Tady bylo fajn, ze verzi EE dostali vsici a nemusel si ji clovek kupovat znovu, jako to bezne byva. Clovek na tom prodelava když si nekdy kupuje věci samostatne tak nedostane GOTY edici i když ma skoro všechny nebo všechny DLC. Pak je hezke videt, jak cela edice se vsim je levnejsi jak DLC...
    • Hru si tim nekazis, ba naopak.
    • No přece nový obchodní model, proč by měli platit testerům, když ty zaplatíš abys mohl testovat a jednou se možná i dočkat plné verze.
  • Tak snad to Vinckovi už vydělá na pořádný třetí díl Divinity...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit