Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • na papíře *3* .Henkel měl na hru větší vliv než Avelonne a ostatní designeří dohromady. Interactive mu ale kvůli vzájemným sporům(kritizoval tlak na vývojáře) udělilo mnohem menší zásluhy.
  • Nope. Henkel byl producent, Avelonne hlavní designer...
  • Guido Henkel je otcem PT.
  • Zajímalo by mě, co dneska není klišé. Pak bysme si asi moc nezahráli...
  • Chumbaba: Až na to, že Avellone je otcem PT.
  • Kotor 2 je pořád daleko lepší než pohádka Kotor 1, to bylo na zabití story. Obecně příběhy ve hrách jsou pořád na zabití *4*
  • A hrál jsi enhanced nebo původní verzi? Jak to bylo v původní si už moc dobře nepamatuji, ale v enhanced verzi animace rozhodně nejsou ani pomalé, ani dlouhé. Boj mi naopak přišel pěkně rychlý a svižný.
  • Já bych Avelloneho s Tormentem taky nějak moc nespojoval, protože jak vysvětlit, že by stejný člověk vymyslel skvost jako Torment a pak blábol typu Neverwinter Nights 2 nebo KOTOR 2... ale je to možné, že měl prostě jednorázový záchvat geniality, ale moc pravděpodobné mi to nepřijde.
  • táhni lůůůzo *1*
  • Po 4 hodinách? To jsi se sotva dostal do města, ne?
    DOS je (zejména zpočátku) extrémně ukecaná a docela rozvleklá, trvá docela dlouho (cca 8-10 hodin), než se příběh docela rozjede a začne člověka táhnout. Tj. po 4 hodinách chápu, že to člověka za srdce nechytne.
    Osobně doporučuju hrát dál - přibudou společníci, ve čtyřech je hned veseleji a upřímně, tahový souboje jsou podlé mého názoru luxusní (ovšem chápu, že každýmu sedne něco jinýho, já zase dost úpěl po zkušenosti s DOS u Pillars of Eternity - myslím souboje, ne hru jako takovou).
  • asi nejsi moc sečtělý no :) Pak ti přijde všechno originální.
  • proč by to měla být moje škoda? Já si hru užívám, a za to jsem rád. Ty si ji užít nedokážeš, protože ti přijde jako "klišé". Sice nevím co na tom je klišé. Pod kliší si představím spíš něco jako že princ zachraňuje princeznu před zlým drakem, než spletitý příběh o starodávných engwitanech, kteří sestrojili stroje na lapání duší a stvořili pomocí nich bohy. Takže pokud tam já mám nějakou škodu, tak ji subjektivně nijak nepociťuju, naopak jsem rád, že jsem si užil hru, což je v dnešní době masově produkovaných komerčních šitů docela zázrak.
  • ano, jsou to klišé, PoE je jedno velké klišé, že to nevidíš, je to tvoje škoda, ne moje...
  • Mno v tahových soubojích se nekdy hodi vypnuti animaci a zrychleni pohybu, ja si to například uz v HOMAM 3 vypinal a bylo to super, hned to bylo sviznejsi a uz tolik ty souboje nevadili. Otazka zda to budou mit i tady.
  • No ty ho taky nemáš, pokud to chceš vytahovat *3*
  • kidnap
    Tu utahanost dělají podle mě hlavně souboje, kdy 3/4 času se čeká na animace, které už po pár hodinách hraní otravují. Když ve dvojce vylepší tohle a neintuitivní crafting, tak budu spokojený.
  • řekl bych, že docela velký
    https://en.wikipedia.org/wiki/Planescape:_Torment
    když je tam uvedený jako director a designer
    A vážně nevím, co ti přijde jako klišé na příběhu MOTB, který je skoro stejně dobrý jako PT, nebo PoE, kde ten závěrečný zvrat o podstatě bohů byl úžasný. IWD2 mělo taky skvělý příběh, kam byly zamotané věci jako cestování v čase. Ale chápu, že každý má jiný vkus. Tobě jeho hry nesedí, což je spíš tvoje škoda než moje.
  • kromě Planescape Torment(těžko říct jaký podíl měl na téhle hře) ano, klišé.
  • půlka z těch her co jsi vypsal, využívá všemožné klišé z všemožných fantasy...
  • Avellone a klišé? No nevím - Planescape Torment, NWN 2 + MOTB, Baldurs Gate, Fallout NV, Pillars of Eternity, IWD 2, KOTOR 2 ....
    jedny z nejlepších příběhů ve hrách vůbec. Je skvělé, že dělá na Tides of Numenera i DOS 2

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit