Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Chtěl bych, aby v budovatelských hrách demolice staveb a terraforming stáli majlant, jako tomu je v reálu. Člověka by to nutilo precizně plánovat. Vím, že staré Mobility mělo hodně drahou demolici budov, ale nevím, kolik tam stál terraforming.
    • Pardon, to mělo jít vedle.
  • Značky vydojili a zničili, ľudí pustili k vode, EA nesklame.
  • NIKDY nezapomenu na Simcity 2000.
  • http://i.imgur.com/zFrTB.jpg
  • S Maxisem jsem se setkal jen u prvního The Sims, ale tehdy to opravdu stálo za to. Hráli jsme to tehdy všichni, jen dnes všichni zatloukají. Kdo neutopil sima v bazénu, jako by nebyl.
    • walltar
      Hmm kámoš dělal pro simy bludiště na záchod, takže prostě nikdy nedoběhli.
    • Tilwaen
      Pamatuji si, že v nějakém datadisku byly extrémně hořlavé koberečky; stačilo je nechat vedle rozpáleného krbu, následně takticky rozmístit po domě a po pár sekundách sledovat pyroshow *1*
  • Jack1947
    Potom fiasku s posledním simcity nebo cities nebo co to bylo se ani nedivím... evidentně jim to moc nejde ale komu pak jo že jo. *7*

    Jo no a zase EA... ty si nedají pokoj snad nikdy.
  • Jsem zvědav, jak budou mechaniky pracovat v praxi. Taky, jak již bylo řečeno jsem zvědav, zda bude stavění měst nějak obtížné- V SC4 trvalo než člověk se vyškrábal ze záporných čísel, ale výsledek stál za to. Snad to tady bude totez
    • walltar
      Není... Většina streamerů staví fakt špatně a všichni mají kopce peněz. Ale uvidíme jaké to bude v Hardmode.
    • XXDarthVaderXX
      Zase tak to netrvalo. Vždy se někam dalo fláknout třeba casino či nějaká ta raketová základna(hooooooooooodně moc daleko). Pak se dala použít strategie alá...chudým daně na maximum, střed tak nějak normálně a bohatým na nulu. Světě div se, ono to fungovalo(ne vždy, když to bylo opravdu špatné, tak byl lepší prostě restart). Udržel li hráč jsitou rovnováhu(elektřinu tak akorát, ale ne zase tak moc...přebytek prodat, to samé u vody). S rozmyslem budoval a v čas boural různé budovy(uhelná elektrárna v poměru cena a výkon byla a je super, ale chce to včas bourat).
      Sem tam, nějakou tu budovu nepostavit(větrníky, tedy větrné elektrárny jsou stejně na hohoho jako v reálu).
  • #RIPMaxisEmeryville Maxis <3
  • XXDarthVaderXX
    Nic tak zásadního bych v tom neviděl. Lidé se ve vývoji mění a zase tak černě bych to neviděl. Časem se třeba studio obnoví, stejně jako teď Sierra nebo pod jiným názvem Psygnosis(SCE Studio Liverpool).
  • Nepřekvapivé vzhledem k jejich "úspěchům".
    • XXDarthVaderXX
      Ano, zrovna takové The Sims hrálo a hraje málo lidí *3* *3*
      • walltar
        The Sims je úplně jiný tým pokud vím.
        • XXDarthVaderXX
          The sims jsem hrál naposled tu dvojku. Já ti nevím, ale tak trochu máš pravdu a i nemáš. Přeci jen Maxis byla původně jedna firma a za The Sims stojí Maxis. Je to jejich trademark.
          • walltar
            Oni nezavřeli celý Maxis, jen jedno studio, které bylo součástí značky. The Sims dělá jiné Studio, které je jinde. Takže další Sim City, nebo The Sims budou mít pořád nápis Maxis.

            Ale myslím, že to časem zabalí kompletně a nechají jen The Sims a celkově z toho zruší ten nápis Maxis.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit