Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pardon, to mělo jít vedle.
  • Chtěl bych, aby v budovatelských hrách demolice staveb a terraforming stáli majlant, jako tomu je v reálu. Člověka by to nutilo precizně plánovat. Vím, že staré Mobility mělo hodně drahou demolici budov, ale nevím, kolik tam stál terraforming.
  • Značky vydojili a zničili, ľudí pustili k vode, EA nesklame.
  • NIKDY nezapomenu na Simcity 2000.
  • http://i.imgur.com/zFrTB.jpg
  • walltar
    Hmm kámoš dělal pro simy bludiště na záchod, takže prostě nikdy nedoběhli.
  • Tilwaen
    Pamatuji si, že v nějakém datadisku byly extrémně hořlavé koberečky; stačilo je nechat vedle rozpáleného krbu, následně takticky rozmístit po domě a po pár sekundách sledovat pyroshow *1*
  • walltar
    Oni nezavřeli celý Maxis, jen jedno studio, které bylo součástí značky. The Sims dělá jiné Studio, které je jinde. Takže další Sim City, nebo The Sims budou mít pořád nápis Maxis.

    Ale myslím, že to časem zabalí kompletně a nechají jen The Sims a celkově z toho zruší ten nápis Maxis.
  • S Maxisem jsem se setkal jen u prvního The Sims, ale tehdy to opravdu stálo za to. Hráli jsme to tehdy všichni, jen dnes všichni zatloukají. Kdo neutopil sima v bazénu, jako by nebyl.
  • XXDarthVaderXX
    The sims jsem hrál naposled tu dvojku. Já ti nevím, ale tak trochu máš pravdu a i nemáš. Přeci jen Maxis byla původně jedna firma a za The Sims stojí Maxis. Je to jejich trademark.
  • walltar
    Není... Většina streamerů staví fakt špatně a všichni mají kopce peněz. Ale uvidíme jaké to bude v Hardmode.
  • XXDarthVaderXX
    Zase tak to netrvalo. Vždy se někam dalo fláknout třeba casino či nějaká ta raketová základna(hooooooooooodně moc daleko). Pak se dala použít strategie alá...chudým daně na maximum, střed tak nějak normálně a bohatým na nulu. Světě div se, ono to fungovalo(ne vždy, když to bylo opravdu špatné, tak byl lepší prostě restart). Udržel li hráč jsitou rovnováhu(elektřinu tak akorát, ale ne zase tak moc...přebytek prodat, to samé u vody). S rozmyslem budoval a v čas boural různé budovy(uhelná elektrárna v poměru cena a výkon byla a je super, ale chce to včas bourat).
    Sem tam, nějakou tu budovu nepostavit(větrníky, tedy větrné elektrárny jsou stejně na hohoho jako v reálu).
  • walltar
    The Sims je úplně jiný tým pokud vím.
  • XXDarthVaderXX
    Ano, zrovna takové The Sims hrálo a hraje málo lidí *3* *3*
  • Jack1947
    Potom fiasku s posledním simcity nebo cities nebo co to bylo se ani nedivím... evidentně jim to moc nejde ale komu pak jo že jo. *7*

    Jo no a zase EA... ty si nedají pokoj snad nikdy.
  • Jsem zvědav, jak budou mechaniky pracovat v praxi. Taky, jak již bylo řečeno jsem zvědav, zda bude stavění měst nějak obtížné- V SC4 trvalo než člověk se vyškrábal ze záporných čísel, ale výsledek stál za to. Snad to tady bude totez
  • walltar
    No tak ten Mod dělali přímo developeři, takže bych řekl, že v něm nebudou nelogické věci. Není to tam jako option, ale jako mod.

    Třeba všechny otevřené budovy a neomezeně peněz jsou taky mody přímo od vývojářů. Asi bylo lehčí je tam přidat takhle na požadavek komunity, než předělávat hru před vydáním a přidávat je jako nastavení.

    Ale mrkni se na nějaké Youtube videa... Lidi mají prerelease verzi a už od 3. není embargo. Ale recenze budou až od vydání.

    Každopádně tyhle nové simy nejsou až tak o Ekonomice, ale spíš o dopravní situaci... když máš někde zácpu, tak se tam nedostane sanitka, policie, pohřebák ... a celé se to zhoršuje pokud to nevyřešíš.
  • Keyz
    Tyhle modifikace moc nemám rád. Často naruší hru a pouze přidají obtížnost na nelogické prvky.

    SC4 jsem měl rád, protože v základu jelo nějak a toho se hra držela. Rozpočet a nutnost stavět to co je potřeba aneb máte smůlu zelený ho*ada! Fabrika se vyplatí více než ekologická farma. Ale šlo to i ekologicky ale bylo to složitější...

    Prostě to bylo věrohodné a nešlo si ihned postavit pěkné město. Bylo nutné se dopracovat k pokročilému průmyslu který tolik nehulil.. Tak snad obtížnost ve hře bude dobře a nějak věrohodně nastavena. Nemusí to být HC ale aby si člověk neříkal "WTF".

    Zase tam šlo krásně řešit výkup pozemků. Přijel buldozer zboural co bylo potřeba a hotov. Žádné protahování na roky a soudy. *15*
  • walltar
    Tohle vypadá o dost lehčí, než SC4. Ale už v základu je tam Hardmode mod, který zvedá ceny a upkeep budov o 25% takže si myslím, že pokud to pořád nebude dost, tak někdo udělá Mod, který to zvedne třeba o 50%.
  • Keyz
    Tak uvidíme co bude v DLC balíčkách.

    SC4 bylo hlavně drsné a musel jsi držet rozpočet to bylo super.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit