Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • http://i.imgur.com/zFrTB.jpg
  • S Maxisem jsem se setkal jen u prvního The Sims, ale tehdy to opravdu stálo za to. Hráli jsme to tehdy všichni, jen dnes všichni zatloukají. Kdo neutopil sima v bazénu, jako by nebyl.
    • walltar
      Hmm kámoš dělal pro simy bludiště na záchod, takže prostě nikdy nedoběhli.
    • Tilwaen
      Pamatuji si, že v nějakém datadisku byly extrémně hořlavé koberečky; stačilo je nechat vedle rozpáleného krbu, následně takticky rozmístit po domě a po pár sekundách sledovat pyroshow *1*
  • Ani se nedivím, kdo by si taky koupil další Simcity po tom co udělali naposled... Teď koukám na streamy Cities: Skylines a takto měl vypadat nástupce Simcity 4 a né ten paskvil co udělali.
    • Keyz
      Konečně nástupce SimCity 4?

      Jen se bojím DLC politiky...Nerad bych si kupoval takové hovadiny jako u her od této firmy. Dohromady to stojí dost...
      • DLC se zas tak nebojím... na steamu ve slevě bude balík za pakatel.
      • walltar
        Tak hra sama o sobě vypadá, že má dost obsahu aby se dala považovat za nástupce SC4 (když beru původní SC4 bez modů). Takže za těch 28€ (kolik stáro při vydání SC2013?) si myslím dostaneš dost. Tunely + evropské domy bez mezer jsou plánované jako free patch (a myslím, že toho free bude víc). A máš dost rozsáhlý moding support, takže si myslím, že toho lidi dost dodělají zadarmo.

        No a DLC bývají dost často různé nové modely, které nepotřebuješ.
        • Keyz
          Tak uvidíme co bude v DLC balíčkách.

          SC4 bylo hlavně drsné a musel jsi držet rozpočet to bylo super.
          • walltar
            Tohle vypadá o dost lehčí, než SC4. Ale už v základu je tam Hardmode mod, který zvedá ceny a upkeep budov o 25% takže si myslím, že pokud to pořád nebude dost, tak někdo udělá Mod, který to zvedne třeba o 50%.
            • walltar
              No tak ten Mod dělali přímo developeři, takže bych řekl, že v něm nebudou nelogické věci. Není to tam jako option, ale jako mod.

              Třeba všechny otevřené budovy a neomezeně peněz jsou taky mody přímo od vývojářů. Asi bylo lehčí je tam přidat takhle na požadavek komunity, než předělávat hru před vydáním a přidávat je jako nastavení.

              Ale mrkni se na nějaké Youtube videa... Lidi mají prerelease verzi a už od 3. není embargo. Ale recenze budou až od vydání.

              Každopádně tyhle nové simy nejsou až tak o Ekonomice, ale spíš o dopravní situaci... když máš někde zácpu, tak se tam nedostane sanitka, policie, pohřebák ... a celé se to zhoršuje pokud to nevyřešíš.
            • Keyz
              Tyhle modifikace moc nemám rád. Často naruší hru a pouze přidají obtížnost na nelogické prvky.

              SC4 jsem měl rád, protože v základu jelo nějak a toho se hra držela. Rozpočet a nutnost stavět to co je potřeba aneb máte smůlu zelený ho*ada! Fabrika se vyplatí více než ekologická farma. Ale šlo to i ekologicky ale bylo to složitější...

              Prostě to bylo věrohodné a nešlo si ihned postavit pěkné město. Bylo nutné se dopracovat k pokročilému průmyslu který tolik nehulil.. Tak snad obtížnost ve hře bude dobře a nějak věrohodně nastavena. Nemusí to být HC ale aby si člověk neříkal "WTF".

              Zase tam šlo krásně řešit výkup pozemků. Přijel buldozer zboural co bylo potřeba a hotov. Žádné protahování na roky a soudy. *15*
        • Btw na GMG za 20.43 €... SC2013 při vydání bych tipoval 50-60 € ostatně jako většina věcí od EA
    • Přesně tak. Cities: Skylines nabízí vše v čem SImCity fatálně selhalo. už jen možnost postavit obrovské město je velice lákavá. Na hru se velmi těším :)
      • walltar
        Jo za 5 dní se uvidí... ale podle streamů to vypadá extra lákavě.

        Pár věcí tam ještě určitě chybí, ale s tím, jak se v paradoxu starají o hry se nebojí, že se to všechno dodělá. I když si za to budem muset třeba zaplatit navíc. Ale prý tunely a evropské domy bez mezer budou free patch.
        • A co neudělají v Colossal Order to dodělají modeři.
          Paradox je jenom vydavatel.
          • walltar
            JJ. S tím paradoxem sem myslel jejich systém DLC, který používá třeba CK2. Colossal Order ho využil třeba už v Cities in Motion.
  • Nepřekvapivé vzhledem k jejich "úspěchům".
    • XXDarthVaderXX
      Ano, zrovna takové The Sims hrálo a hraje málo lidí *3* *3*
      • walltar
        The Sims je úplně jiný tým pokud vím.
        • XXDarthVaderXX
          The sims jsem hrál naposled tu dvojku. Já ti nevím, ale tak trochu máš pravdu a i nemáš. Přeci jen Maxis byla původně jedna firma a za The Sims stojí Maxis. Je to jejich trademark.
          • walltar
            Oni nezavřeli celý Maxis, jen jedno studio, které bylo součástí značky. The Sims dělá jiné Studio, které je jinde. Takže další Sim City, nebo The Sims budou mít pořád nápis Maxis.

            Ale myslím, že to časem zabalí kompletně a nechají jen The Sims a celkově z toho zruší ten nápis Maxis.
  • NIKDY nezapomenu na Simcity 2000.
  • smajdal
    Napište mi prosím, co si mám o tom myslet.
    • Keyz
      Je to smutný. To si máš myslet *3*
  • Jack1947
    Potom fiasku s posledním simcity nebo cities nebo co to bylo se ani nedivím... evidentně jim to moc nejde ale komu pak jo že jo. *7*

    Jo no a zase EA... ty si nedají pokoj snad nikdy.
  • XXDarthVaderXX
    Nic tak zásadního bych v tom neviděl. Lidé se ve vývoji mění a zase tak černě bych to neviděl. Časem se třeba studio obnoví, stejně jako teď Sierra nebo pod jiným názvem Psygnosis(SCE Studio Liverpool).
  • Značky vydojili a zničili, ľudí pustili k vode, EA nesklame.
  • #RIPMaxisEmeryville Maxis <3

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit