Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Ok no.
  • Nevadí, stejně to se to na ně svede. Lidi z marketingu a vedení firmy chyby nedělají
  • Jack1947
    To těžko pokud je mi z námo DENUVo oficiálně neprolomily *3*
  • Mart9
    Díky, ale je mi 6 let
  • Mart9
    Jen tak náhodou kolem toho roku 2012 nenastoupil nějaký ten šéf, který chtěl z EA udělat v očích veřejnosti lepší společnost?
  • A když to nevyjde, tak za to můžou piráti.
  • Není nad to oprášit pár recyklátů, udělat market. kampaň za stovky milionů a sledovat jak gejstejšňáci posílají love.
  • Dead Space, Mass Effect a DA Origins byly dobré hry, ale nedělalo je EA, ale čerstvě odkoupené jiné studio. Díky EA už byly Dead Space 3 a ME3 výrazně horší hry, studia opustili původní designéři. EA je hrobař kvalitních studií. Nechápu proč ty cizí studia pořád kupují, a pak je likvidují. Nechápu kdo jim svou firmu prodá. U Bioware mě to obzvlášť mrzí.
  • battlefront? no je videt ze konzolovi hraci, opravdu maji malou nabidku her
  • Zapomínáš na NFS
  • gold *1*
  • Pořád doufám v comeback EA ve stylu jejich malé renesance v letech 2006-2011. Za těch pár let vydali Crysis 1-2, Rock Band, Skate 1-3, BF 3, BF Bad Company 1-2, Burnout Paradise, Dead Space 1-2, Mass Effect 2, Mirror's Edge, Brutal Legend, Dragon Age Origins, The Saboteur a Alice: Madness Returns. Nebáli se dát šanci novým značkám, dávali vývojářům dostatek prostoru, nesnažili se ze všeho udělat CoD klon a necpali trapné DLC do každé hry. Jenže pak přišli s Battlefield Premium, zabili Medal of Honor a SimCity, z Dead Space udělali akční řežbu s mikrotransakcemi a na zbytek se vykašlali, protože pokud to nejde replikovat každé 2 roky a neprodá to aspoň 5M kopií, nestojí to za námahu.
  • tak to ti gratuluji k tvým 9tým narozeninám co budeš mít tento rok.
  • Zdroj statistik? Vole, vycházím z toho co jsi dal, podíval jsem se na BF4 stats, vím jak vypadají tyhlety statistiky současně hrajících hráčů + 24h peaky u jiných her třeba na Steamu. Zbytek je logika. To že to v každou denní dobu hraje 10 - 50 tisíc lidí je dobré, ano není to DOTA nebo CS:GO, ale propadák to rozhodně taky není.
  • dojná kráwa na prodej plastových hraček je to od samyho počátku *7*
  • To bezpochyby.
  • R.I.P C&C...
  • Nevím, takový problém nemám, co mám ps4 vždycky mi tu visí nejmíň 2 hry co jsem pořádně ještě nehrál, protože mám něco rozehrané. Hry jako Elder Scrolls Online, Bloodborne, Zaklínač 3, Metal Gear Solid V, Borderlands the Handsome Edition, Diablo 3 atp. zaberou sakra dlouho, než je člověk proleze a nabaží se jich, takže jsem zatím ani nekupoval Dark Souls 3, protože se k tomu časově nedostávám :). Já tedy žádným nedostatkem her na konzoli netrpím, naopak spíš přebytkem :D. Teď jsem zas některé hry odložil, protože se momentálně bavím Resident Evil Remakem, ten si vážně užívám, takhe by měly podle mě vypadat remaky starších her (ač je to už remake remasteru :D), je to pořád super hra (ty vzpomínky na původní RE1 co se hned vrací...). Škoda, že nový Resi (5-6) se vydali daleko akčnější cestou, ty starý díly (1-3, 0), jsou oproti tomu napínavý jak kšandy :)
  • JohnyTheZik
    Alesi, jen poznamka k tvy analyze vyrocni zpravy.
    Sice teda uz chvili neziju v CR, ale v zivote jsem neslysel spojeni "operacni kapital". A jestli to mel bejt preklad working capital, tak bych jen chtel upozornit, ze jeho vyrazny navyseni nemusi bejt nijak uzasna zprava. *5*
  • Jenze ty priklady jsou trochu z cesty:

    Molyneux chtel Bullfrog prodat, diky cemuz mohl zalozit Lyonhead

    Bioware stal pred krachem a zrovna BG2 a MDK2 je neuzivili. Nebyt EA, zadny Bioware by nemuselo byt.

    Atd. Tim se jich nechci zastavat. Ale neskatulkoval bych ;-)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit