Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • http://swbstats.com/
    • Jenže to jsou počty v jeden moment hrajících hráčů a to znamená, že když teď půjdeš hrát, tak najdeš víc než dost aktivních her.
      V tuto chvíli: 1976 PC, 3293 XB, 9011 PS = 14280 lidí "v tento moment".
      Za posledních 24 hodin byl nejvyšší počet současně hrajících hráčů 47369.
      A důležité je si uvědomit, že to nejsou počty unikátních hráčů - kolik lidí hraje každý den nebo celý den? I tyto oproti BF4 cca třetinové-čtvrtinové počty můžou znamenat statisíce unikátních hráčů denně, milióny za měsíc. Ale to jsou statistiky které nevidíš.
      • Na PC to hraje minimum lidí. Peak je strašně malý. Zjevně se to prosazuje jen na konzolích, což je logické - tam je zoufale málo her a lidi hrajou v podstatě cokoli.
        • Nevím, takový problém nemám, co mám ps4 vždycky mi tu visí nejmíň 2 hry co jsem pořádně ještě nehrál, protože mám něco rozehrané. Hry jako Elder Scrolls Online, Bloodborne, Zaklínač 3, Metal Gear Solid V, Borderlands the Handsome Edition, Diablo 3 atp. zaberou sakra dlouho, než je člověk proleze a nabaží se jich, takže jsem zatím ani nekupoval Dark Souls 3, protože se k tomu časově nedostávám :). Já tedy žádným nedostatkem her na konzoli netrpím, naopak spíš přebytkem :D. Teď jsem zas některé hry odložil, protože se momentálně bavím Resident Evil Remakem, ten si vážně užívám, takhe by měly podle mě vypadat remaky starších her (ač je to už remake remasteru :D), je to pořád super hra (ty vzpomínky na původní RE1 co se hned vrací...). Škoda, že nový Resi (5-6) se vydali daleko akčnější cestou, ty starý díly (1-3, 0), jsou oproti tomu napínavý jak kšandy :)
      • 1) Poprosím o zdroj statistik
        2)Unikátní hráč to může zapnout třeba na 5 minut. Takže takový statistiky jsou naprosto k ničemu taky.
        • Zdroj statistik? Vole, vycházím z toho co jsi dal, podíval jsem se na BF4 stats, vím jak vypadají tyhlety statistiky současně hrajících hráčů + 24h peaky u jiných her třeba na Steamu. Zbytek je logika. To že to v každou denní dobu hraje 10 - 50 tisíc lidí je dobré, ano není to DOTA nebo CS:GO, ale propadák to rozhodně taky není.
    • To je ovsem nezajima, je zajima kolik se toho prodalo a prodalo se toho sakra hodne. To jestli to nekdo jeste hraje je uplne jedno.
  • nechci bejt pesimistickej ale bojím se jestli tohle není počátek prznění Star Wars
    • zx_spektrum
      No zrovna u Star Wars záleží koho se zeptáš, hodně lidí řekne různý moment kdy začalo prznění Star Wars - Lucasovo vylepšování, Episoda 1, když Disney koupil Lucasarts... Za mě je to to poslední, protože to znamenalo praktický konec Expanded Universa a zametení všech starých herních klasik a jejich potenciálních pokračování do pryč (pokračování Jedi Knight... *9* ).

      Každopádně - EA má pod sebou dost kvalitních studií a lidí na to, aby dokázali vytvořit dobře zpracované hry, to bych se zase nebál. Určitě to bude mít něco do sebe, i když tě to třeba nenadchne.
      • Ten moment, kdy skončil LucasArts, u mě patří k nejčernějším dnům dějin PC her. Žádný Jedi Knight III? Žádný Order 66? :((( whuuuut.
        • V ten den skončilo víc nadějných SW projektů... k těm tvým bych přidal i zrušený Darth Maul origin, a pak ještě 1313... Měl být i Rogue Squadron..
          A asi kdyby jsme hledali více, tak těch projektů by jsme taky našli
      • Tak nový Battlefront není zrovna podle mého názoru kvalitní titul. Na to, že to mělo vykopnout míč nových star wars her, není to nic extra.
      • Plně souhlasím, nejhorší je, že zprzněná SW VII zasáhne úplně vše co stojí na SW. Díky ním už teď brzdím s X-Wing miniaturama. Reskinované X-Wingy a TIE fightery nechci, už jich mám dost. Navíc teď oznámili i Falcona s hranatou anténou a další reskin X-Wingu... štěstí že do Imperial Assaultu a Armady se to zatím nedostalo, ale je to jen otázka času :( Nic nového, jen drobné úpravy již stávajících modelů - to už bohužel přinesl film a teď se to jen přelévá dál. Přitom v VI bylo ve vzduchu (vesmíru) daleko víc typů strojů. Zjednodušení jen na X-Wingy a TIE fightery (ještě výrazně barevně odlišené) je prý údajně proto, aby se v bitvách snadno poznalo, kdo je kdo... wtf?!
      • SW sprznil Wald Disney a JJ Ambrams. Teď už z toho je akorát dojná kráwa na prodej plastových hraček. Debilita scénáře v SW VII nemá obdoby.
        • dojná kráwa na prodej plastových hraček je to od samyho počátku *7*
        • KrPa
          Ono to neni debilni scenar, spise jen mirne upraveny ze 4. dilu *1*
  • Kdyby upravili politiku ohledně DLC, tak s EA nemám sebemenší problém. Hry docela ujdou a hlavně co je dnes bohužel neobvyklé, tak na PC fungují.
    • Origin je extrémně špatný.
      • Uplay je horší
        • To bezpochyby.
      • Jojo nechápu ty co jsou schopný si předplatit origin access... kvůli těm asi šesti hrám (bez dlc) co origin má v nabídce.
    • Přesně, až na 14 dní po releasu nefunkční Simcity, lagující bugfest BF4 a padající Battlefront to maj dobře poladěný.. oh wait!
      • EA to studio ještě existuje?
        Omlouvám se všem, není to pokus o trollařinu, ale pro mě EA je jen distribuční firma co zkoupila všechny firmy s potenciálem a akorát je zničila, nebo potlačila jejich ambice penězma...
        Kdyby tehdy nekoupily Frostbite s enginem, tak nemají momentálně nic na čem by stavěli...
        Tohle firma je už roky mrtvá... ámen
        • Pokud to není pokus o troll, tak jseš jenom blbej. EA je jedna z největších vydavatelství na světě, to že se jejich vize (je naprosto jasný, že cílej na casual hráče, kterých je majorita) neshoduje s tvým hardcore pojetím PC her neznamená, že je jejich firma mrtvá. Docela bych si vsadil na to, že dřív budeš mrtvej stářím ty, než EA jako korporace "umře".
          • Přečti si jeho příspěvek stokrát a pak ho možná pochopíš... psal úplně něco jiného.
        • Dead Space, Mirrors Edge, Mass Effect, TitanFall... Ja myslim, ze toho maji hodne. Lec bohuzel :
          https://consumerist.com/2012/04/04/congratulations-ea-you-are-the-worst-company-in-america-for-2012/
          :D
          • KrPa
            Bullfrog Productions - koupeno a vsechny herni serie zniceny
            Westwood Studios - koupeno a vsechny herni serie zniceny
            BioWare - koupeno a ted produkuji "akcni RPG" blbosti misto kvalitnich DaD RPG
            Maxis - koupeno a ted produkuji desitky datacu a stovky DLC do Sim her misto neceho noveho
            • Jenze ty priklady jsou trochu z cesty:

              Molyneux chtel Bullfrog prodat, diky cemuz mohl zalozit Lyonhead

              Bioware stal pred krachem a zrovna BG2 a MDK2 je neuzivili. Nebyt EA, zadny Bioware by nemuselo byt.

              Atd. Tim se jich nechci zastavat. Ale neskatulkoval bych ;-)
      • Ze mas ten problem jen ty, u me se nic takoveho nedeje...
        • nema problem jen on ;)
          • Ty taky ? Ja ne :-)
            • Tak to máš asi hodně krátkou paměť, nebo moc nesleduješ internet
  • JohnyTheZik
    Alesi, jen poznamka k tvy analyze vyrocni zpravy.
    Sice teda uz chvili neziju v CR, ale v zivote jsem neslysel spojeni "operacni kapital". A jestli to mel bejt preklad working capital, tak bych jen chtel upozornit, ze jeho vyrazny navyseni nemusi bejt nijak uzasna zprava. *5*
  • battlefront? no je videt ze konzolovi hraci, opravdu maji malou nabidku her
  • Jack1947
    Je vidět že konzumérismus jel a jede a pojede ve velkým... za rok zas další Battlefront a astp... Jn chce to ždýmat penouze dokud to jde *5* Its Marketing baby!

    Ostatně už i ta Fifa NHL je takové ždýmáníčko za ty roky minimálního pokroku.

    No ale když by měl nějakou solidní kampan tak by to bylo supr... myslím Battlefront. i když pochybuji to jim za to nestojí.
    • Já beru tento Battlefield: Star Wars, pouze jen reskin hru, což víme všichni.
      Titul Battlefront bych odebral, protože na druhý díl to nemá ani náhodou - který měl na svojí dobu konečně a vážně super vesmírné bitvy, u kterých jsem se zabavil dlouhé noci
      • Jack1947
        Jn přesně , i když asi maj bejt na co pyšní když Actišizn to má s COD docela na hraně, V tomhleA ACti 1:0.
  • Akční a sportovní jsou taky jediný hry, který tohle studio dneska ještě umí trochu dělat, zbytek je děs běs
  • Mart9
    Jo, na EA Sports jsem vyrostl.
    • tak to ti gratuluji k tvým 9tým narozeninám co budeš mít tento rok.
      • Mart9
        Díky, ale je mi 6 let
    • Jako když už nevím co, tak si přes DosBox pustím NHL95 a zavzpomínám na ty časy, když jsme to se sousedem hráli na jedné obrazovce. Klávesnice, myš
      FIFA94 byla taky pecka, ale nejvíc jsme točili asi fifa2000.
      Takže ano, můžu říci, že jsem na nich taky vyrostl. *1*
      • Mart9
        Na FIFĚ 2000 jsem si vždycky editoval týmy a sám si tak vytvořil českou ligu :) Byl to můj první fotbal. Na NHL jsem začínal ročníkem 94 na sega mega drive 2
    • Sr_Lobo
      Í-EJ SPORTS ..t-d-gejm !!!
      *15*
    • KrPa
      Ja vyrostl na hrach, ktere EA pak koupilo a znicilo.
      • gold *1*
      • R.I.P C&C...
    • Tak to muselo být hodně smutné dětství...
      • Tak například já sporty dávno nehraju, ale vyrostl jsem na NHL 97 a NFS 2. A rozhodně nemůžu říct, že by mě to jakkoliv poškodilo :)
      • Mart9
        Proč si to myslíš?
        • EA Sports
          • Mart9
            A EA Sports je něco špatného?
            • Mart9
              Já si teď užívám fanstastické NHL 16. A ještě na černobílé televizi jsem si užíval tehdy i NHL 94. U FIFY to bylo podobné, jen na ni teď kvůli NHL nemám tolik času.
            • Hry
            • NHL 93 a FIFA 94, to byly legendy
  • Pořád doufám v comeback EA ve stylu jejich malé renesance v letech 2006-2011. Za těch pár let vydali Crysis 1-2, Rock Band, Skate 1-3, BF 3, BF Bad Company 1-2, Burnout Paradise, Dead Space 1-2, Mass Effect 2, Mirror's Edge, Brutal Legend, Dragon Age Origins, The Saboteur a Alice: Madness Returns. Nebáli se dát šanci novým značkám, dávali vývojářům dostatek prostoru, nesnažili se ze všeho udělat CoD klon a necpali trapné DLC do každé hry. Jenže pak přišli s Battlefield Premium, zabili Medal of Honor a SimCity, z Dead Space udělali akční řežbu s mikrotransakcemi a na zbytek se vykašlali, protože pokud to nejde replikovat každé 2 roky a neprodá to aspoň 5M kopií, nestojí to za námahu.
    • Mart9
      Jen tak náhodou kolem toho roku 2012 nenastoupil nějaký ten šéf, který chtěl z EA udělat v očích veřejnosti lepší společnost?
    • Dead Space, Mass Effect a DA Origins byly dobré hry, ale nedělalo je EA, ale čerstvě odkoupené jiné studio. Díky EA už byly Dead Space 3 a ME3 výrazně horší hry, studia opustili původní designéři. EA je hrobař kvalitních studií. Nechápu proč ty cizí studia pořád kupují, a pak je likvidují. Nechápu kdo jim svou firmu prodá. U Bioware mě to obzvlášť mrzí.
    • Zapomínáš na NFS

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit