Přejít na výpis diskuzí
Electronic Arts velebí finanční úspěch Dragon Age: Inquisition a digitální distribuce
28.1.2015 | Aleš Smutný
26 příspěvků
-
Ano, nejlepší RPG všech dob bude něco ,vyrobené před rokem 90, protože pak už to bylo moc jednoduchý a primitivní, nejlepší FPS Wolfenstein 3D, nejlepší závodní hra Stuns a nejlepší hra vůbec Mafia. Mám pravdu? *1*
-
Přesně jsi vystihl mentalitu mnohých diskutérů *1*
-
a jazdit s vetrieskou po pieskovisku naplnenou zubrienkami
-
Rika se tomu komerce a je to prirozeny beh veci. Ale porad vznikaji hry, ktere za to stoji, dokonce i tech komercnich.
-
Zpátečníci *2*
-
poklona šéfe.
-
nj trepol som blbost, ak je to na origine, steam neprichadza do uvahy. na tych cislach 3 miliony to ale nic nemeni
-
kua nefunguje mi pismeno mezi R a Z u vseho co sem napsal, sry
-
FUJ tydle hry, kám se to hrabe na pařby za mejch mladejch let, za císaře páne. Tenkrát to alespoň nebyl mejnstrým, ale pěkně podomácku vyřezaný tahací koník. Naprosto nevíte nic o hrách, pokud ste to nezažili.
-
já zas 3DM.... kde to jen bylo... jo už vím, na místě o kterém se nemluví, v zátoce sviní a o přímo u DAI.
-
ano ano, souhasím s obžalobou v plném rozsahu a je pravda ze se o netýká zdaleka jen her, ten princip co si nastínil funguje 100%. Me je prez 30 a uz sem podobnej úpadek (resp. "progress") zazil u víc věcí. Hudba je kapitola sama o sobě :X
-
Co o to příběh ... ale ten gameplay. Kdybych chtěl hrát 10 let staré WoW questy, tak jdu na nějaký private server. A budu to moct hrát aspoň s kamarádama. A každý PC reviewer, který používá gamepad místo K+M k recenzi RPG, by zasloužil proplesknout.
-
Steam asi tazko, ked tam nie je ;-)
-
a najhoršie na tom celom je, že média stále tento odpad prezentujú ako niečo k čomu treba developerom aj hráčom vzhliadať ako k modle. Veď to už aj Warlords of Dreanor má ďaleko lepší príbeh než DA:I, ktoré dosiahlo svoj vrchol asi dva razy za hru no a medzi tými vrcholmi sú ale veľké priepasti...
-
DA:I podľa mňa úspechom nieje, ani finančným, ani herným, od bugov cez slabý príbeh po neschopné postavy, nevidím na tej hre prakticky žiadnu pozitívnu vec. Nechápem prečo EA a hlavne BioWare si nejdú zahrať jednu z ich starších hier, no a potom nech skúsia niečo vytvoriť. Veď to čo robia v posledných 5 rokoch je des a hruza, od 10 k piatim. Taktiež nechápem ako taký totálny fuck up môže tento rok vyhrať toľko krát RPG roka, keď len také Divinity dokázalo reálne nakopnúť RPG žáner a nie len prejsť po povrchu ako to spravilo DA:I...
-
mno zaroven EA odmieta prezradit presne mnozstvo predanych kopii DAI. nikde nebolo dokonca info ze by sa DAI co i len dostalo do prvej desiatky poca launchu. predaje sa ale napriek tomu najst daju - na vsetky platformi to doteraz predalo 3 miliony kusov (+steam, co nebude viac ako 250K). Cize bud v EA cakali ze sa nepreda ani tolko alebo znova o svojom nadseni klamu. mimochodom DA2 sa dokopy predalo takmer 3 miliony. DAI urcite este 1 alebo 2 preda. a ak toto cislo pokryje naklady a naviac aj vyroby zisk, tak bioware tlieskam, hlavne ked ide o tak velku hru....
-
Každopádně mě mrzí, že EA jede u některých her jen na zisk a spoléhá na silnou licenci a přitom vydává okleštěné a špatné hry.
Viz nové NHL. Není tam v základu spousta věcí, které byly třeba už v NHL 93 (například nájezdy).
Nebo Sims 4. Slibovali velkou revoluci a opak je pravdou. Vydali okleštěnou hrou, kde nic není, všude jen samá nahrávací obrazovka a sousedství je jen pár domečků. WTF?
OK možná s 10 datadisky to bude slušná hra, ale takhle se to dělat nemá. To je urážka hráčů.
Nové Sim city a mini městy také nebyla žádná sláva.
Jenže tu licenci nemůžete dojit věčně. Jedou budou muset vydat dobrou hru. -
Když bude každý díl dobrý, tak je to fuk.
Na pokračování není nic špatného. Na špatném pokračování ano.
Vůbec by mi nevadili například další dva díly Baldurs Gate klidně podle šablony co byla v jedničce. -
navic dostali do ruky nadherne dlouhej grind, kde se neda slapnout vedle ani s packovacem, jasna koupe
-
Někde jsem viděl 3M