Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • 48 hodin BAN za nápis "hipsters.cz", děláte si ze mě kozy?

    Vás to snad uráží či co? stačí mi vteřinový pohled na Petra Poláčka a ten jeho Apple noťas oblepený trendy nálepkama a hadry co má na sobě a ty hranatý brejle s tlustejma černejma obroučkama a je jasnej, jen si myslím že není za co se stydět tak proč se tomu bránit, nedej bože kvůli tomu někoho banovat když napíše to co stejně každý vidí.,.,.,., *2*
    • mne banujou porad dokola za slovo konzolisti, selektivni sikana *5*
  • Bioshock jsem jeste nehral, tak to neumim posoudit, ale Ellie v The Last of Us byla pomerne pitoma a kazila mi herni zazitek. Takze je fajn, ze tomu nekdo venoval snad vetsi peci.
  • Jack1947
    Vic takovyhle inteligentnich umelych partaku, ve vetsine her jen tupe ziraji a kdyby mohli nechaji se (radi) zastrelit jeste tupejsim nepritelem aby ukojily jeho touhu po krvy.

    B:I - ukazal ze to jde, takze vic vic ...
    • ja bych rek, ze spis nez inteligentni byla nesmrtelna, prestoze se mi tam porad motala, tak nikdy nechcipla
  • Elizabeth zmenila režbu na zážitok Bohemia by mala pobrat pár takýchto borcov do svojich rad.
  • x_ander
    Bioshock jsem dohrál před pár dny a musím říct, že imho je Elizabeth jedno z nejlepších NPC, které jsem ve hrách zažil. Prostě pecka.

    Ale co se týká těch mechanik, tak mi nedá si nerýpnout do toho až příliš okatého teleportování. Je sice pěkné, že to tvůrci pohlídali a Elizabeth se samozřejmě nikdy přímo neteleportuje v zorném poli hráče, ale někdy přiběhne z místa, kde se fakt neměla šanci "normálně" za tu vteřinu dostat a trochu to bije do očí. Ale to ni nemění na to, že ta hra byla neskutečný zážitek.
    • Souhlasím, Elizabeth je opravdu povedené NPC, ale teleportování je hrozně okaté (a často zbytečné a matoucí, není to horor*1*)

      Jinak mám k novému Bioshocku spoustu výhrad, žádná mapa, ale místo toho navigace "pojď tudy", žádný save load, jen konzoloidní checkpointy, DRM (Steam). Pár dalších věcí, co už si nepamatuji. Navíc si myslím, že příběh byl poněkud nešťastně podaný, i když nehrál jsem to s DLC tak nevím.
      • Momentálně taky doháním rest s Infinite a pravdou je, že mě nenadchl tak jako předchozí díly. Moc věcí, které mi prostě nesedí dohromady. Ale k tématu: fakt žasnu, jak Elizabeth interaktuje s prostředím. Samozřejmě se docela dost zjednodušil design úrovní, ale neustále mě překvapuje. A je holt roztomile naivní, no :)
    • michaliuz18
      u mne taky ,a taky alyx z half lifu
  • michaliuz18
    skor elizabeth ako zaseknuta postava co chodi do kruhu mota sa pod nohy a nevie kde by skorej spravila interakciu podla toho kam idem a kde je nieco co by mohla pouzit , opret sa alebo okomentovat,
    a ptm mi hodi mincu ktoru najde len ona na stole kde predtym ziadna minca nebola
    a nakoniec behom tuheho suboja sa mota medzi nepriatelmi a hadze mi flasku zivota, nepriatel si ju vobec nevsima az sa cudujem ze cez nu neprechadzaju ako cez ducha
    ale to su len mrtve detaily :D elizabeth mam inak rad, je sympaticka pekna a bez nej by ma bioshock infinite vobec nebavil
  • filias
    Nedávno jsem Infinite dohrál znovu a stále mě to po celou dobu bavilo na 100%. Byť se mi prostředí v prvním Bioshocku líbilo víc, tak Inifinte považuji za o něco lepší - právě díky Elizabeth, která tomu dává další rozměr. Plus velmi dobrý příběh.
    • Zásadní rozměry má Elizabeth na hrudníku.
  • Lool prý měla zásadní roli ve hře.. možná tak v příběhu jinak byla úplně k ničemu a její potenciál byl dokonale promrhán na pár opakujících se blbostí co dokázala přenést.. Jinak celkově hrozná FPS kde střílení a protivníci byla otrava a nuda. Nechápu co se vám na té hře líbilo možná tak atmoška a prostředí bylo hezké..
    • LOOOOOOL naprosto souhlasim, možná byla zajímavá na pohled, ale jinak uplně k ničemu.A celkově hra nudila k smrti.FPS, kde střílení je spíš utrpení než zábava.
    • Na nejtěžší obtížnost (mod 1999) jsem byl za pomoc od Elizabeth během hraní sakra rád, obzvlášť když jsem plnil achiev na steamu, že projdu hrou bez použití automatu (Dollar Bill) na náboje a lékárničky. Její zásahy do hry často zachraňovaly obtížné situace např. duch Lady Comstock (mrcha), v dlc Clash in the Clouds při plnění všech blue ribbons (to bylo o nervy). Dále upozorňovala na skryté paklíče, vox popoli secrets, hodně užitečné tak do první půlky hry.

      Takže pro mě Elizabeth měla během hraní velice zásadní roli a užíval si to.

      Paradoxně jsem si nejvíce detailů chování na Elizabeth všímal až na nejvyšší obtížnosti. Možná na tom něco bude, protože na lehkou obtížnost projedete lokace s vlny nepřátel bez přemýšlení s prstem v nose.
  • Kinet1c
    Napiste nazor a kaslite na minus - plus, je to predsa VAS NAZOR a ten je tvoj a nie tych co davaju minusy, to ze ti daju minusy, znamena iba jedno, ze nesuhlasia s tvojim nazorom, pretoze ich je iny, nic ine. Pre mna za mna my mozu nasipat minusi kolko chcu, je to u mna ok. Takze kazdy komu vadia minusy, tak by nemali vadit, pretoze to len znamena, ze sa vas nazor nepaci inym. Nevedia, kto si, co si a kde si, tak ako vy neviete kto su oni, kde su co su preco existuju vobec a preco sa bavia z nervoznovanim niektorych ludi, ktory chcu byt evidentne vzdy v pluse, nech su to hry, financie ci fora & diskusie.
    • kickasl
      Zrovna ve financich by se byt v plusu docela hodilo. Ale jinak souhlasim.
  • XXHUGOXX
    Všetci, ktorým sa hra páči sú mínuskovaný. To čo je toto ? Veď to je výborná hra vy retardi !
    • kamo, na ty hre je vyborna jen stylizace a mozna jeste ta elizabeth

      zbytek je tak nesourodej a povetsinou nudnej gulas, ze bych se nebal ji dat jako priklad toho, kam se muzou dostat hry, kdyz se snazi zalibit vsem
    • Resit minus a plus tady na games nema vazne smysl. Vyskytuje se totiz zde neznamy pocet jedincu, kteri travi svuj volny cas tim, ze naklikavaji sobe a jedincum s urcitymi nazory minuska a pluska respektive.
      Vypovidajici hodnota je tedy nulova a redakce na to vylozene prdi. *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit