Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Spades
    Dokud neudelaj UE3 jako quake live, tk je mi to jedno :D
  • Radši bych to viděl napsaný v Unity, to je na dělání her určený...
    • tam uz to tusim je :P
  • smejki
    uffff, tady někdo vůbec ale vůbec nerozumí technologii.

    HW to musí počítat furt stejně, jen se mění renderovací prostředí, laicky řečeno.
  • ja myslim ze se jedna o zbytecnej hype.. proste standardne prohlizec (flash) stahne data a spusti je v nejakym wrapperu uvnitr prohlizece.. puf zadna unreal engine revoluce se nekona
    velky (AAA) hry se stejne budou stejne standardne instalovat na disk a pak spoustet v prihlizeci
    trochu jinak je to u unity enginu kterej je na urovni flashe a jedna se o samotny engine a ne "spoustec"
    • Tak výhoda je především v tom, že flash player má nainstalován "každý" a tím tedy odpadá nutnost instalovat další věci.
      Ale jak se píše v článku, hlavní je, jestli se toho chytnou vývojáři, což já teda v nějakým větším měřítku nečekám...
    • Mylis sa, UDK robi teraz to iste co napriklad Unity flash-compiler, exportuje svoj kod do AVM skompilovaneho kodu ktory je interpretovatelny Flash Playerom a ten ho pusta v realnom case, nic sa nemusi instalovat.
  • Flash není zrovna vhodná platfroma pro hraní her, žere neuvěřitelné množství výkonu. U High-End sestav to nevadí (pokud není Flash nějak buglý na nějakém konkrétním HW/SW, což se bohužel sem tam stane), na slabších sestavách to je průšvih.

    Zkuste si zahrát Angry Birds na PSP (minis verzi), určité levely jsou nehratelné. V porovnání s God of War na PSP je to poněkud úsměvné :)
    • Pozri si nieco prave o novom Flash 11, videl som tam realtime Quake 3 clon a zral 0.1% CPU pravda Quake 3 je dnes uz nic, ale pekne to vystihuje to o com Flash 11 je a to GPU podpora cize CPU robi minimum ked to dobre naprogramujes.
    • Mno v tom je to prave novinka, protoze to pouziva Flash 11, ktery ma podporu hw renderu. Tudiz by to melo byt rychlejsi nez doted.

      http://www.adobe.com/products/flashplayer.html
  • Peppa
    Mě se tenhle trend líbí, odpadá instalace a hra je dostupná všude.
    • smejki
      pepiku, tenhle byl dobrej ::palec hore::
    • Quake Live se instalovat musí.
      • Musi, dokonce se ti do widli nainstaluje sluzba (punkbuster).
  • Nechcete opravit ten trochu nesmyslný název článku? To, co přesně vystihuje podstatu věci je: Epic and Adobe raises mobile and browser gaming to console level with Unreal Engine 3 support for Flash 11... Díky.
  • Odulin
    Welcome to the world of tommorrow:)
  • Ať už je rendering volaný flashem nebo hrou jako samostatnou aplikací, pořád je potřeba mít adekvátní PC výkon. Autor článku to podává, že díky flashi teď UE3 v plné grafické palbě pojede všude a všem (prohlížeče, televize, facebooky, mobily), což je samozřejmě krávovina / utopie.
    • Presne tak, a krome potrebneho vykonu se take musi vsechny textury natahat na klienta, takze uz se nemuzu dockat az pan autor bude sosat gigabyty textur z jeho AAA hry bezici v browseru.
      • Presne, toto je najvacsi problem tvorby AAA style hier v novom Flash 11, ano je pekne ze mame vykon ale predsalen sme obmedzeny bandwidthom nato aby sme taketo hry robili ako casual online.
    • Já to chápu tak, že výkon bude zajišťovat nějaký vzdálený počítač, který budeš na dálku ovládat a streamovat pouze obrázky, takže jediné co budeš potřebovat, je velmi rychlý internet. Jako krávovinu bych to určitě neviděl.
      • Tak to si pochopil zle, Flash Player 11 prave zvlada HW podporu OpenGL/DirectX takze UDK spravili ze dokaze vykompilovat hru do AVM a renderovat prave cez tuto HW podporu, nieje to ziadny remote streaming.

        A ano nato aby to slo rychlo potrebujes rychli pocitac, dokonca rychlejsi ako keby si hral normalnu, rozumej neflashovu, verziu kedze AVM je interpretovany a hodne zatazuje CPU.
        • Aha, díky za vysvětlení. Já jen, že se tady o tom hraní přes vzdálený počítač kdysi psalo a myslel jsem že je to právě tento případ.
          • MishKonn
            O tom, co máš na mysli, se tu "kdysi" nepsalo, protože už to dávno funguje a jmenuje se to Cloud gaming.

            http://lmgtfy.com/?q=OnLive
            • A kdo říká že ne? Jen si prostě vzpomínám, že tady o tom byl článek, nic víc...
        • Hm... aha, už jsem si říkal, že to mám asi nějaký popletený, z toho článku to na mě vážně působí jakoby to měl bejt nějakej unreal-stream-player.
    • NonSuch
      ja bych si toho nevsimal, petr zase bumbal marketingovy cool-aid
  • Buď se seká moje video nebo jejich technologické demo *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit