Přejít na výpis diskuzí
Epic mění pravidla: Unreal Tournament 3 běžící v prohlížeči
5.10.2011 | Petr Poláček
38 příspěvků
-
tam uz to tusim je :P
-
Dokud neudelaj UE3 jako quake live, tk je mi to jedno :D
-
Tak výhoda je především v tom, že flash player má nainstalován "každý" a tím tedy odpadá nutnost instalovat další věci.
Ale jak se píše v článku, hlavní je, jestli se toho chytnou vývojáři, což já teda v nějakým větším měřítku nečekám... -
Radši bych to viděl napsaný v Unity, to je na dělání her určený...
-
tak moment... bavíme se o F2P, cloud computingu, nebo o renderování v prohlížeči?
-
Ze se jim to proste nevyplati?
Q3A byla hotova hra, ktera uz jim stejne nevydelavala, tak z ni udelali F2P. Coz s D3 udelat nemuzou, protoze ten je SP a tam F2P nefunguje :D. U QWars zase nema takovy uspech jako Q3A aby to melo smysl. -
Musi, dokonce se ti do widli nainstaluje sluzba (punkbuster).
-
uffff, tady někdo vůbec ale vůbec nerozumí technologii.
HW to musí počítat furt stejně, jen se mění renderovací prostředí, laicky řečeno. -
prosímtě co se snažíš říct?
-
pepiku, tenhle byl dobrej ::palec hore::
-
Jo bohuzial vykon AIRu na iOS je dost mizerny, vsetci sme cakali na spasenie v podobe AIR 3.0 ktory by enabloval Stage 3D (Molehill) aj na mobiloch ale zatial tomu tak nieje, i ked Adobe slubuje ze bude v blizkej dobe, no neviem dokonca ani v close beta AIR 3.1 ku ktorym mam pristup stale Stage 3D pre iOS/Android enablovane nieje. :(
-
A kdo říká že ne? Jen si prostě vzpomínám, že tady o tom byl článek, nic víc...
-
Presne, toto je najvacsi problem tvorby AAA style hier v novom Flash 11, ano je pekne ze mame vykon ale predsalen sme obmedzeny bandwidthom nato aby sme taketo hry robili ako casual online.
-
Mylis sa, UDK robi teraz to iste co napriklad Unity flash-compiler, exportuje svoj kod do AVM skompilovaneho kodu ktory je interpretovatelny Flash Playerom a ten ho pusta v realnom case, nic sa nemusi instalovat.
-
ja myslim ze se jedna o zbytecnej hype.. proste standardne prohlizec (flash) stahne data a spusti je v nejakym wrapperu uvnitr prohlizece.. puf zadna unreal engine revoluce se nekona
velky (AAA) hry se stejne budou stejne standardne instalovat na disk a pak spoustet v prihlizeci
trochu jinak je to u unity enginu kterej je na urovni flashe a jedna se o samotny engine a ne "spoustec" -
Pozri si nieco prave o novom Flash 11, videl som tam realtime Quake 3 clon a zral 0.1% CPU pravda Quake 3 je dnes uz nic, ale pekne to vystihuje to o com Flash 11 je a to GPU podpora cize CPU robi minimum ked to dobre naprogramujes.
-
Quake Live se instalovat musí.
-
Mno v tom je to prave novinka, protoze to pouziva Flash 11, ktery ma podporu hw renderu. Tudiz by to melo byt rychlejsi nez doted.
http://www.adobe.com/products/flashplayer.html -
Presne tak, a krome potrebneho vykonu se take musi vsechny textury natahat na klienta, takze uz se nemuzu dockat az pan autor bude sosat gigabyty textur z jeho AAA hry bezici v browseru.
-
Flash není zrovna vhodná platfroma pro hraní her, žere neuvěřitelné množství výkonu. U High-End sestav to nevadí (pokud není Flash nějak buglý na nějakém konkrétním HW/SW, což se bohužel sem tam stane), na slabších sestavách to je průšvih.
Zkuste si zahrát Angry Birds na PSP (minis verzi), určité levely jsou nehratelné. V porovnání s God of War na PSP je to poněkud úsměvné :)