Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ma to češtinu???
  • souhlasím. jednoduché prohlížení obrázků (jako za starých dob před léty) není výsada tohoto webu a nový redesign to jen potvrdil. je to ještě více z**ujené než předtím...
  • Co to recenzovalo za lamu, ze je vytrepana z normalniho rpg a vzdycha po koridoru a vodeni za rucicku? Nemusi snad vsechny hry byt primitivni konzumni spotrebka pro povrchni hrace. Snad cas od casu muze vyjit i neco komplexnejsiho a narocnejsiho.
  • Teda aby to nevyznelo, ze to stavim "dobre" vs. "spatne", to ne, myslim tim spis obecna hratelnost a pocit ze hry. Jakoze jestli je to spis takove to sekani desitek nepratel a vylepsovani pajdulaku s pribehem na vedlejsi koleji, nebo neco jinaciho.
    • prvních pár nepřátel ti dá tak zabrat, že budeš rád žes to přežil s minimem HP. V této hře se žádné Diablo orgie nekonají, na každý level se neskutečně nadřeš a radost z dosažení končí ve chvíli kdy narazíš na nový tužší druh nepřítele.
    • četl si recenzi? melo by to z ni vyplývat nebo ne? (já ji nečetl)
  • Uz delsi dobu po tehlenctech indie rpg koukam - jeste tusim nejake to Geneforge a tak... reknete mi, jake to je? Zajimave, s ruznymi questy, dobre napsane, veliky svet plny obsahu? Anebo je to spis akcni hacknslash?
    • Záleží, aký máš vzťah k Rpg - pokiaľ máš za sebou Baldurs Gate, Planescape, Icewind Dale, Arcanum atď. a hľadáš niečo ďalšie, tak odporúčam tieto indie Rpg vyskúšať. Ja som hral zatiaľ Avadon a Eschalon, obe hry sa mi páčili ale horeuvedeným sa podľa mňa nevyrovnajú.
  • kickasl
    Pěkná recenze. Rád jsem si ji přečetl a udělal jsem si dobrý obraz, o tom jak hra vypadá a jestli si ji chci zahrát.
    Potřeba jíst/pít se mi nelíbí. Nedat automatické ukládání je vyloženě zlomyslnost/lenost/snaha o "nejvic imba hyper hardcore ultra pure old indie RPG! to the MAX"(a pak se smějte CoD...).
    Hromady dialogů bych si užil- zvláště pokud by se hrou opravdu šlo prokecat, ovšem myslím, že tady bych se stejně musel vším promlátit.
    Takže hru si zahrát neplánuju(pokud se mýlím ohledně možnosti "prokecat" se hrou, tak mě opravte- to bych to třeba i zkusil).
    • Boze muj, potreba jist/pit se voli na zacatku hry, a muzete ji mit vyplou. Stejne jako nemoznost ukladat v pripade souboje. Toto se voli na zacatku hru. Kdybyste hru hral tak budete vedet, ze automaticke ukladani v teto hre je spise nesmysl. Ciste prokecat se hrou podle me nejde. Pod hromadou dialogu si nepredstavujte hry tupu Baldur's Gate, rekl bych, ze je tam cca 30 stran textu celkem.
      • kickasl
        Potřebu jíst/pít jsem zmínil, ale není to důvod proč hru nehraju (zvláště když jde vypnout).
        Automatické ukládání lze dát každých x minut(dle volby hráče) a funguje to krásně. Opět to ale není důvod proč hru nehraju. Spíše taková nepříjemnost. Ukládat si hru sám ještě zvládám.
        Takže proč si vlastně nezahraju? Je spousta her, které mě lákají víc. Třeba až jednou bude tuna času tak to zkusím, ale zatím jsem se nedostal ani k Baldur's Gate- a to určitě v plánu mám.
        (Teď zrovna hraju Hearts of Iron.)
  • seprah
    proč už nefunguje na obrázcích ve článku ta lupa v pravým dolním rohu, která udělala jen náhled obrázku, ale hodí mě to rovnou do galerie? další super fíčura redesignu stránek? je to fakt otravný..
  • aaaa...rocnik narozeni 2000+, nemam pravdu? :)
    • kickasl
      To asi těžko. Za vás jste neměli matiku?
      • ale prdlasj, muzu si za to sam, to mela bejt reakce :)
  • No, ono neni vse takove jak vypada na zacatku. Ja jsem dohral vsechny 3 Eschalony. 1. Treti dil se da dohrat a to mam prolezene snad uplne vsechno za cca 20-25 hodin. Ve tretim dile proti 2. dilu jsou minimalni zlepseni.Autor nezminil uplne spravne, ze na zacatku hry se voli obtiznost - nemoznost ukladat za boje, nahodne generovani truhel, potreba jidla a vody, nahodne generovani vysledku otevirani truhel atd. To dost ovlivnuje celou hru. Pro lamy doporucuji vypnout potrebu jidla a piti. Moznost neukladat behem boje je udelana dost hloupe, protoze pokud je nekdo i za zavrenymi dvermi na obrazovce, tak hru neulozite.

    Bohuzel bych predpokladal, ze to co bude chybet na grafice, dozenou na propracovanosti questu a dialogu, coz se nestalo. Questy ktere dostanete na zacatku hry muzete vyresit az tesne pred koncem, kdy je motivace je resit temer nulova. A postavy ve svete nereaguji nijak na vyvoj ve hre. Co se tyce vlastnosti, tak nektere se nepouziji temer vubec a nektere jsou naprosto nezbytne k dohrani hry. Naco alchymie, kdyz moznost nalezt suroviny nebo si je koupit je temer nulova. Lore, Spot hidden je temer nanic. A nektere jsou, rekl bych nezbytne, pro dohrani hry - priest kouzla Ovsem cela rada prvku je tady mnohem promakanejsi nez kdekoliv jinde - tahove souboje, atd.

    Za me si hra zaslouzi asi 6. Ale ja bych rozhodne nedal desitku ani Skyrimu a ani DarkSoul. Takze vzhledem k prehypovanemu hodnoceni her je ta 7 asi zaslouzena.
    • MrSanta
      Alchymie zbytečná? To se něco změnilo? Mám za sebou první díl a alchymie byla velmi užitečná. Surovin tam bylo tak akorát a na vylepšování zbraní byla alchymie skvělá. Navíc nápoj na neviditelnost byl ultimátní. Tak jsem se bez probémů promlátil na ten 'Destroyer' titul. Vzhledem k tomu, že díky neviditelnosti měli nepřátelé minimální možnost člověka zasáhnout byla alchymie sakra dobrá.
      • V prvnim dile se generovaly v truhle predmety nahodne a vsude se valely spousta surovin, takze nebyl problem mit tolik lahvicek, ze jste ziskal titul destroyer. Navic slo vsechno vyupgradid na +3, takze z Vas byla ocelova plechovka k nerozlousknuti. Pak stacilo mit Haste a nicit vsechny masovym kouzlem. V druhem dile a i v tretim dile se mnozstvi surovin znacne snizilo, rekl bych az moc, takze do posledni bitvy se neda jit s 15 Health a Magic potion +3. Dale se da zapnout na zacatku hry, ze predmety nejsou vylozene nahodne v truhlach, ale odpovidaji +- Vasemu levelu. To pocet surovin jeste snizi. Proto je dobre mit foraging + 10, ktery umoznuje nachaze suroviny pri spani (v 2 dile) nebo pri chuzi (v 3. dile). Kazdopadne se domnivam, ze mit alchymii vic nez na 17, kdy lze ocarovavat na +2 a delat restoration potion je v dalsich dilech zbytecne. Proste alchymie ztratila prim a podle me je to tak i spravne, protoze prilis zlehcovala hru v 1. dile.
        • MrSanta
          Takže změny. Díky za odpověď *4*
  • za tohle vážne chtejí 20 éček? *8*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit