-
Hrát RPG ze staré školy 2 hodiny bez ukládání a spoléhat se na autosave, to už je tedy pořádná porce naivity. *2*
-
-
Fakt by mě zajímalo, proč lozíš k Indie hrám, když Tě dle tvých slov naprosto nezajímají? Nějaká nemoc?
-
-
proč už nefunguje na obrázcích ve článku ta lupa v pravým dolním rohu, která udělala jen náhled obrázku, ale hodí mě to rovnou do galerie? další super fíčura redesignu stránek? je to fakt otravný..
-
Co to recenzovalo za lamu, ze je vytrepana z normalniho rpg a vzdycha po koridoru a vodeni za rucicku? Nemusi snad vsechny hry byt primitivni konzumni spotrebka pro povrchni hrace. Snad cas od casu muze vyjit i neco komplexnejsiho a narocnejsiho.
-
Člověk rychle zvykne na zjednodušování. Zde bych se určitě ztrácel ale mám rád když vlastní chybou něco způsobím a pomalý drsný postup vpřed. Pak si vážím každé drobnosti.
Trvalo by to než bych si zvykl, protože jsem již dlouho nehrál HC RPG.
Hlavně možnost předvoleného vnímání světa anebo víry mi ve hrách chybí. Dnes hráč vybírá odpovědi a může komicky skákat od dobra ke zlu od ateisty k věřícímu a ve hře to není reflektováno. U starých RPG bylo zajímavé, vybral si nějakou volbu předem a pak s tím prostě hrát. Snad se to opět nějak prosadí.
Na tuhle hru se mrknu, ale protože to je náročně na čas a nerad od podobných her často odcházím, tak to vidím na nějakou akci přes léto. Jestli teda bude. -
No, ono neni vse takove jak vypada na zacatku. Ja jsem dohral vsechny 3 Eschalony. 1. Treti dil se da dohrat a to mam prolezene snad uplne vsechno za cca 20-25 hodin. Ve tretim dile proti 2. dilu jsou minimalni zlepseni.Autor nezminil uplne spravne, ze na zacatku hry se voli obtiznost - nemoznost ukladat za boje, nahodne generovani truhel, potreba jidla a vody, nahodne generovani vysledku otevirani truhel atd. To dost ovlivnuje celou hru. Pro lamy doporucuji vypnout potrebu jidla a piti. Moznost neukladat behem boje je udelana dost hloupe, protoze pokud je nekdo i za zavrenymi dvermi na obrazovce, tak hru neulozite.
Bohuzel bych predpokladal, ze to co bude chybet na grafice, dozenou na propracovanosti questu a dialogu, coz se nestalo. Questy ktere dostanete na zacatku hry muzete vyresit az tesne pred koncem, kdy je motivace je resit temer nulova. A postavy ve svete nereaguji nijak na vyvoj ve hre. Co se tyce vlastnosti, tak nektere se nepouziji temer vubec a nektere jsou naprosto nezbytne k dohrani hry. Naco alchymie, kdyz moznost nalezt suroviny nebo si je koupit je temer nulova. Lore, Spot hidden je temer nanic. A nektere jsou, rekl bych nezbytne, pro dohrani hry - priest kouzla Ovsem cela rada prvku je tady mnohem promakanejsi nez kdekoliv jinde - tahove souboje, atd.
Za me si hra zaslouzi asi 6. Ale ja bych rozhodne nedal desitku ani Skyrimu a ani DarkSoul. Takze vzhledem k prehypovanemu hodnoceni her je ta 7 asi zaslouzena. -
-
Alchymie zbytečná? To se něco změnilo? Mám za sebou první díl a alchymie byla velmi užitečná. Surovin tam bylo tak akorát a na vylepšování zbraní byla alchymie skvělá. Navíc nápoj na neviditelnost byl ultimátní. Tak jsem se bez probémů promlátil na ten 'Destroyer' titul. Vzhledem k tomu, že díky neviditelnosti měli nepřátelé minimální možnost člověka zasáhnout byla alchymie sakra dobrá.
-
-
V prvnim dile se generovaly v truhle predmety nahodne a vsude se valely spousta surovin, takze nebyl problem mit tolik lahvicek, ze jste ziskal titul destroyer. Navic slo vsechno vyupgradid na +3, takze z Vas byla ocelova plechovka k nerozlousknuti. Pak stacilo mit Haste a nicit vsechny masovym kouzlem. V druhem dile a i v tretim dile se mnozstvi surovin znacne snizilo, rekl bych az moc, takze do posledni bitvy se neda jit s 15 Health a Magic potion +3. Dale se da zapnout na zacatku hry, ze predmety nejsou vylozene nahodne v truhlach, ale odpovidaji +- Vasemu levelu. To pocet surovin jeste snizi. Proto je dobre mit foraging + 10, ktery umoznuje nachaze suroviny pri spani (v 2 dile) nebo pri chuzi (v 3. dile). Kazdopadne se domnivam, ze mit alchymii vic nez na 17, kdy lze ocarovavat na +2 a delat restoration potion je v dalsich dilech zbytecne. Proste alchymie ztratila prim a podle me je to tak i spravne, protoze prilis zlehcovala hru v 1. dile.
-
-
Takže změny. Díky za odpověď *4*
-
-
-
-
Uz delsi dobu po tehlenctech indie rpg koukam - jeste tusim nejake to Geneforge a tak... reknete mi, jake to je? Zajimave, s ruznymi questy, dobre napsane, veliky svet plny obsahu? Anebo je to spis akcni hacknslash?
-
-
Záleží, aký máš vzťah k Rpg - pokiaľ máš za sebou Baldurs Gate, Planescape, Icewind Dale, Arcanum atď. a hľadáš niečo ďalšie, tak odporúčam tieto indie Rpg vyskúšať. Ja som hral zatiaľ Avadon a Eschalon, obe hry sa mi páčili ale horeuvedeným sa podľa mňa nevyrovnajú.
-
-
Nemuzu si pomoct, ale tohle na me rve Ultima.
-
-
Přesně takový pocit jsem měl při hraní prvního dílu i já a také se jedná o jeden z důvodů, proč jsem hru musel přestat hrát. Ta megadávka nostalgie mě dostávala do kolen a já nechtěl hrát Eschalon, ale UO.
-
-
Toto RPG je jednym slovom super. Ja som nebol prekvapeny ani nejak sklamany, basilisk dali to co dali predtym, kvalitnu hru. Oplati sa zahrat vsetky 3 hry, tzn Eschalony. Sice som hral celu hru v okne, lebo na 24" sa my to cele roztiahlo a ako blazon som si neuvedomil, ze si to viem nastavit aby som to mal v pohode aj vo full screen, ale nevadi, lepsie pozde ako nikdy. :D Ja tuto hru doporucujem, kto ma rad vyzvu a nevadi mu 2D grafika, tak jednoznacne by sa do tejto hry mal pustit.
-
Odporúčam každému fanúšikovi RPG aspoň vyskúšať demo
-
Teda aby to nevyznelo, ze to stavim "dobre" vs. "spatne", to ne, myslim tim spis obecna hratelnost a pocit ze hry. Jakoze jestli je to spis takove to sekani desitek nepratel a vylepsovani pajdulaku s pribehem na vedlejsi koleji, nebo neco jinaciho.
-
-
prvních pár nepřátel ti dá tak zabrat, že budeš rád žes to přežil s minimem HP. V této hře se žádné Diablo orgie nekonají, na každý level se neskutečně nadřeš a radost z dosažení končí ve chvíli kdy narazíš na nový tužší druh nepřítele.
-
četl si recenzi? melo by to z ni vyplývat nebo ne? (já ji nečetl)
-