-
ma to češtinu???
-
ale prdlasj, muzu si za to sam, to mela bejt reakce :)
-
Ale jo, zasmál jsem se.
-
souhlasím. jednoduché prohlížení obrázků (jako za starých dob před léty) není výsada tohoto webu a nový redesign to jen potvrdil. je to ještě více z**ujené než předtím...
-
Neni zbytecna, protoze ovlivnuje hratelnost. Chtel jsi tim nejspis rict, ze je to je herni mechanika jen pro narocne hrace a tudiz zbytecna pro tebe.
-
Co to recenzovalo za lamu, ze je vytrepana z normalniho rpg a vzdycha po koridoru a vodeni za rucicku? Nemusi snad vsechny hry byt primitivni konzumni spotrebka pro povrchni hrace. Snad cas od casu muze vyjit i neco komplexnejsiho a narocnejsiho.
-
prvních pár nepřátel ti dá tak zabrat, že budeš rád žes to přežil s minimem HP. V této hře se žádné Diablo orgie nekonají, na každý level se neskutečně nadřeš a radost z dosažení končí ve chvíli kdy narazíš na nový tužší druh nepřítele.
-
Záleží, aký máš vzťah k Rpg - pokiaľ máš za sebou Baldurs Gate, Planescape, Icewind Dale, Arcanum atď. a hľadáš niečo ďalšie, tak odporúčam tieto indie Rpg vyskúšať. Ja som hral zatiaľ Avadon a Eschalon, obe hry sa mi páčili ale horeuvedeným sa podľa mňa nevyrovnajú.
-
Potřebu jíst/pít jsem zmínil, ale není to důvod proč hru nehraju (zvláště když jde vypnout).
Automatické ukládání lze dát každých x minut(dle volby hráče) a funguje to krásně. Opět to ale není důvod proč hru nehraju. Spíše taková nepříjemnost. Ukládat si hru sám ještě zvládám.
Takže proč si vlastně nezahraju? Je spousta her, které mě lákají víc. Třeba až jednou bude tuna času tak to zkusím, ale zatím jsem se nedostal ani k Baldur's Gate- a to určitě v plánu mám.
(Teď zrovna hraju Hearts of Iron.) -
Takže změny. Díky za odpověď *4*
-
V prvnim dile se generovaly v truhle predmety nahodne a vsude se valely spousta surovin, takze nebyl problem mit tolik lahvicek, ze jste ziskal titul destroyer. Navic slo vsechno vyupgradid na +3, takze z Vas byla ocelova plechovka k nerozlousknuti. Pak stacilo mit Haste a nicit vsechny masovym kouzlem. V druhem dile a i v tretim dile se mnozstvi surovin znacne snizilo, rekl bych az moc, takze do posledni bitvy se neda jit s 15 Health a Magic potion +3. Dale se da zapnout na zacatku hry, ze predmety nejsou vylozene nahodne v truhlach, ale odpovidaji +- Vasemu levelu. To pocet surovin jeste snizi. Proto je dobre mit foraging + 10, ktery umoznuje nachaze suroviny pri spani (v 2 dile) nebo pri chuzi (v 3. dile). Kazdopadne se domnivam, ze mit alchymii vic nez na 17, kdy lze ocarovavat na +2 a delat restoration potion je v dalsich dilech zbytecne. Proste alchymie ztratila prim a podle me je to tak i spravne, protoze prilis zlehcovala hru v 1. dile.
-
četl si recenzi? melo by to z ni vyplývat nebo ne? (já ji nečetl)
-
Boze muj, potreba jist/pit se voli na zacatku hry, a muzete ji mit vyplou. Stejne jako nemoznost ukladat v pripade souboje. Toto se voli na zacatku hru. Kdybyste hru hral tak budete vedet, ze automaticke ukladani v teto hre je spise nesmysl. Ciste prokecat se hrou podle me nejde. Pod hromadou dialogu si nepredstavujte hry tupu Baldur's Gate, rekl bych, ze je tam cca 30 stran textu celkem.
-
Alchymie zbytečná? To se něco změnilo? Mám za sebou první díl a alchymie byla velmi užitečná. Surovin tam bylo tak akorát a na vylepšování zbraní byla alchymie skvělá. Navíc nápoj na neviditelnost byl ultimátní. Tak jsem se bez probémů promlátil na ten 'Destroyer' titul. Vzhledem k tomu, že díky neviditelnosti měli nepřátelé minimální možnost člověka zasáhnout byla alchymie sakra dobrá.
-
Teda aby to nevyznelo, ze to stavim "dobre" vs. "spatne", to ne, myslim tim spis obecna hratelnost a pocit ze hry. Jakoze jestli je to spis takove to sekani desitek nepratel a vylepsovani pajdulaku s pribehem na vedlejsi koleji, nebo neco jinaciho.
-
Uz delsi dobu po tehlenctech indie rpg koukam - jeste tusim nejake to Geneforge a tak... reknete mi, jake to je? Zajimave, s ruznymi questy, dobre napsane, veliky svet plny obsahu? Anebo je to spis akcni hacknslash?
-
Fakt by mě zajímalo, proč lozíš k Indie hrám, když Tě dle tvých slov naprosto nezajímají? Nějaká nemoc?
-
To asi těžko. Za vás jste neměli matiku?
-
Pěkná recenze. Rád jsem si ji přečetl a udělal jsem si dobrý obraz, o tom jak hra vypadá a jestli si ji chci zahrát.
Potřeba jíst/pít se mi nelíbí. Nedat automatické ukládání je vyloženě zlomyslnost/lenost/snaha o "nejvic imba hyper hardcore ultra pure old indie RPG! to the MAX"(a pak se smějte CoD...).
Hromady dialogů bych si užil- zvláště pokud by se hrou opravdu šlo prokecat, ovšem myslím, že tady bych se stejně musel vším promlátit.
Takže hru si zahrát neplánuju(pokud se mýlím ohledně možnosti "prokecat" se hrou, tak mě opravte- to bych to třeba i zkusil). -
Pokud se vsude vali jidla sposta, tak to nema smysl. V Eschalonu se vsude spousta jidla nevali, navic pokud Vam dojde jidlo a piti na kritickou uroven, tak Vam kazdy tah ubude zivot, takze pomerne brzo chcipnete. Dale mana a zivoty se zde obnovuji prevazne spankem. Ve spanku Vas mohou prepadnout, a dochazi Vam jidlo a piti, takze nelze odpocivat 2-3 dny, tak abyste mel vsechno na full. Jidlo a piti samozrejme neco vazi, obzvlaste voda - plny mech cca 6 liber, takze tahat furu jidla a piti, znamena mit vyrazne nizsi nosnost pro ostatni veci, takze toho tolik nepoberete atd. Navic je zde skill, ktery muzete rozvijet a dava Vam moznost nahodne v zavislosti na jeho vysi nalezt vodu a jidlo. Takze pro me to prijemne zvysuje obtiznost hry a je to herni mechanika, ktera se pocita. Proste to dava pocit strachu z preziti. Ostatne jaky smysl je nutnost mit ve hre odpocinek, kdybyste mohl odpocivat, jak dlouho byste chtel - toto je v Eschalonu I a ta hra je pomerne trivialni i pres moznost nahodnych prepadeni ve spanku. Dale viz. treba DAO, kde do kazdeho nove souboje vstupujete prakticky maximalne uzdraveni - to mi prijde na hlavu a je to proste pro deti.