Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Přidám hlas k těm, kteří berou ETS2 jako dokonalé odreagování po celodenním čučení do Excelových tabulek přes dva monitory. I když to samozřejmě se skutečným kamionem má málo společného, člověk přeci jen vidí ten chvályhodný pokrok, kdy se nemyslí jenom na pohodlí 'osobáčků', ale i dělníci silnic už si mohou práci hodně ulehčit. Škoda jen, že hra ještě neumí třeba adaptivní tempomat spolupracující s GPS. Už jsem o tom hodně četl a rád bych si to alespoň ve hře vyzkoušel.

    Pamatuji ještě doby, kdy kamion byla sedmsetšestka s návěsem a od normálního Matesa se lišila jen trochu delší kabinou, kde bylo jedno lůžko a jedna 'houpací síť' na spaní. Byl v tom neskutečný randál, smrad, v létě hic, v zimě kosa jak na Sibiři. Šoféři dbající na luxus měli gumičkou od zavařovačky na motoru uvázané tranzistorové rádio Dolly, tuzemské výroby, které se poslouchalo pouze v dobách dlouhých vynucených přestávek, protože za jízdy stejně nebylo slyšet.

    Stávalo se, že jsme za jednu cestu dělali 2x i víckrát kolo. Tedy né luxusní sadou na opravu pneumatik s chromovaným nebozízkem, ale pěkně klasicky - ráfek na špalek, montpáky, palice, když vyletělo péro, tak ho potmě najít, vyměnit ještě horkou duši, a opačným postupem složit. Umýt? Kde asi? Jedině trochu ošmudlat vodou z plastového barelu. Občas jsme přijeli černí jak kominíci. Rezerva byla jenom pro případ, kdyby se to stalo někde, nebylo radno stát. Nepamatuji se, že bychom ji někdy použili. Ale to jenom kousíček té staré poezie, kterou hoši v klimatizovaných kabinách s malými volanty už nikdy nepoznají. A je to dobře. Ona je to tvrdá práce i v těch podmínkách, které dnes mají a odreagovačka pro cifršpióny, jako ETS2 to skutečně není.

    Vážení mladí přátelé, mějte úctu k práci skutečných kamioňáků a respektujte i lidi, kteří se odreagují za volantem virtuálního kamionu stejně - nebo lépe - jako vy třeba u Hatred. To nechápu zase já a také vás nepřirovnávám k částem těla nebo hospodářským zvířatům.
    • "úctu k práci skutečných kamioňáků" - jestli myslíš ty arogantní prasata, které se neumí chovat na silnici, tak k těm úctu opravdu nemám. Možná jsou i výjimky, ale žádnou jsem zatím nepotkal. Faktem je, že toto povolání dělají většinou lidé mdlého rozumu, protože na to nejsou potřeba žádné znalosti ani inteligence, a podle toho to také tak vypadá.
      • Jack1947
        Pravda, nic si nezadá např s popelářem který fakt tvrdý chleba má ale je to negramot a kr-pl... většinou cigán co neumí ani psát. Nemá úctu k cizímu majetku.

        Příspěvek obsahuje zakázané slovo kr-pl - mrzák lol... to není cenzurované slovo... pff *7*
        • cigana za volantem popelarkyho auta ( i jinde by to byla rarita) jsem nikdy nevidel. Ale ja bych to fakt nedelal. Zodpovednost za 2 lidi, co vzadu stoji, zodpovednost neskrabnout nikde zadny auto atd. (Zname ty ulicky, kde jsou popelnice a ty se musi vyvezt at je zima nebo mraz..) Ta samotna masina ma taky obrovskou cenu- musi si na sebe vydelat a ne stat nekde v servisu- takze tam rozhodne neposadi dementa. Stejne jako lidi co jezdi s lidma- taky obrovska zodpovednost a za udelat vetsi prus.r je asi lepsi jit se zastrelit, protoze takovyho spolecnost odsoudi jak nacistu. Jakoby nekoho prejel schvalne. Nepisu to ale tobe, jak ctu tvoje nazory vim, ze mas jine mysleni. Spis pro ostatni.
    • Panove, diky za komentare "od fochu". Ac simulator nakladaku neni zrovna moje krevni skupina a pravdepodobne jej ani nikdy zkouset nebudu, je skvele si precist pohledy lidi, kteri skutecne s kamiony jezdi/jezdili. Za posledni dobu je to tady snad jedina hodnotna diskuse. Takze jeste jednou, diky :)
    • Rejsek
      Vis jak se to rika "Inteligentnimu cloveku nic vysvetlovat nemusis a deb!l te stejne nepochopi" ;-)
  • A skáčů vám tam aj imigranti zozadu do privesu? :p
    • Inquisitor
      Ty se směješ, ale je to opravdu nepříjemná věc. Horší jsou bandy který přijedou na parkoviště, vyskáče pár opálených týpku s mačetama a rozříznou ti plachtu a pěkně tě vyberou. Ty můžeš tak čumět a koukat na to.
      • Keyz
        To chce náklad naložen policejními psy a poté pronést památnou větu ze Simpsnů "Vypusťte psy!"
      • Jo a taky se doporucuje naplnit obe dve nadrze a pak u te same benzinky prenocovat. To je taky dobrej napad :) To je kolem vas pak hodne zivo. V Polsku mladez rada jezdi a jeste radsi asi zadara, takze objizdet benzinky a hledat obet je velmi bavi. Nekdo jezdi rad do lesa a nekdo travi volnej cas s tuzing gangem jako stamgast na benzince. Ale na to si musi kazdej prijit sam.
      • a proto, kdyz nikdo nic neveze, nebo veze zelezo- cokoli po cem se nejde, co neunesou, tak se na parkovisti nechava kamion pres noc i pres den vzadu otevrenej. At se zlodej podiva a nenici vam balzořízkem plachtu- aby mohl nakouknout rovnou a sel do riti
      • Jo pristavni mesta, kdyz tam clovek dojel na posledni chvily a nechal to proste nekde, to bylo vzdycky dobrodruzstvi. to jsem ty frajery se samopalama a vlcakama pak videl velice rad :) Jeste takhle jet zaplombovanej naves- na plombe napsany SAMSUNG- hmm tak to bylo i o strach jit se vychcat
    • při průjezdu Francií podél moře se hra přepne na 2D minihru z pohledu zvrchu a budete shazovat migranty z návěsu, pochopitelně za plného provozu ; na jihu Itálie to zase bude tower defense minihra s uhýbáním přistávajících lodí
    • Keyz
      To bude v dalším přídavku.
      DLC - Imigrantská vlna. To poté bude ovšem HC, budeš muset předem řešit kde přes noc zaparkovat, ráno kontrolovat obsah nákladu a další. *15*
  • Mart9
    Od doby, co jsem si udělal řidičák na auto a sám řídím byť jen osobák, obdivuju všechny řidiče těhle monster (včetně autobusů).
    • Já se teď přes léto budu s těmi monstry učit jezdit, tak jsem zvědav *15*
    • jezdil jsem 5 let a vymekl jsem. Nervy v kyblu. Tlak na porusovani zakonu ze strany zamestnavatele, furt neco v bordelu. Nemel jsem na to u toho dal vydrzet a mesic v EU 5 -7 dni doma bylo taky nad me sily. ale tech 5 ted beru jako vojnu, na ktere jsem nebyl. Osem uz nikdy. A sleduju to, je to porad stejny.
      • Chci rict, pokud tu praci- nejen auto, ale ten zivotni styl nemilujete, nikdy s tim nezacinejte pro prachy- coz se stejne nevyplati
    • Inquisitor
      Jo řidič, ten tvrdej chleba má :D
      • Drak_1
        Keď šoféri naštartujú, juchajda, naštartujú
        švárne dievča pomilujú, juchajda pomilujú.
        Olej, nafta je do motora, švárne dievča je pre šoféra,
        slivovička, rum a borovička, to je náš materiál.
  • Kdyz dostanu v Norsku pokutu za rychlost, nevite jestli mi prijde socialka vzit deti? Jestli ne, tak by to mohl byt navrh na dalsi update
    • no pokud ji nezaplatis a zacne martyrium, asi to bude pro ne signal....No je ale pravda, ze kdyby vas policie tam zastavila a prcek na detske autosedacce.... Asi by to melo dohru. Tam se od zacatku stejne jedna o socialni postaveni. Klasika. Zalezi kdo ridil, co jste zac. No neni to sranda.
  • Jenom pro nekamionysty. To nejtezsi je najit firmu ve velkomeste, kde to samozrejme v tech ulickach neznate- navigace je obrovsky pomocnik, ale s kamionem se neotocite, takze vam nezbyva nez to kombinovat. Navigace doprava, znacka ze se nevejdete, tak to navigacka prepocita do dalsiho mista, kde se taky nevejdete :) Proste ve mestech uz na svoje triko. Ta prava sranda a tedy ta prace, kde se oddeluje dobrej ridic od spatnyho zacina na sjezdu z dalnice. Pekne hledani zapadle firmicky v Parizi, Madridu, kde adresa neexistuje ani v navigaci a pak to zacouvat tam, kde se vejdete presne na milimetr. A to nejsou vyjimky. To je skoro porad. No a to ta hra nema sanci nasimulovat. Dalnice je pro kamionaka raj na zemi- kdyz se vam nezaviraji oci ve 4 rano (nejhorsi cas- rozednivani)- to je pak peklo na zemi.
    • To mas ale blbou navigaci ... protoze pro nakladaky se delaji spesl navigace, ktery je tam, kde se nevejdou, neposilaj. Samo, nic neni 100%.
      • vim, ze dnes je to uplne jinde. Byli taky uz tenkrat, ale strasne drahy- pocitali, ze to koupi proste firmy a tak je osolili, ale co vim, tak spolehnout se na to uplne nedalo. Snad je to jinde.
        Ono taky jde o to, ze ti co si objednavaji kamion (proste 1x za zivot) hodne casto nepremysli, jak se tam dostane a zda- li je to pro to vhodne. Proste stavi barak nekde na kopci v severnim Spanelsku, kde jsou cesty leda v turisticke mape, serpentyny, kdy kazdou zatacku couves tam a zapatky a pak to zere 120/na 100...a doma vas zjebou za nadspotrebu a kdo si to neuhada, tak mu to strhnou z platu.
        Byl muj prvni kseft v cizine a brutalni vystrizliveni, protoze jsem cekal vsude rampy viz sklady za mestama a najednou tohle. Hmm tak ne :) Spanele jsou dohrci jako prase, jeden me posilal tam, druhej jinde a tretimu bylo jedno, jestli jedu na kole nebo v kamionu. Borec, majitel baraku pak nervy, ze mam zpozdeni. Nebo je sranda, kdyz vezete treba cast linky za 80 milionu a mini firmicka nevi jak ten celek s jednim vysokozdvizakem vylozit a vy trnete jak s tim cukaji a nici naves. a nic nenadelate, kdyz neco.
        Nebo cesta z rakouska- nadrz na benzinku, vsechno casove na pres a ve spanelsku se nervovali, ze mam 3 hodiny zpozdeni. Jakoby se to dalo takova dalka naplanovat na minutu presne. Pak na vas tlaci at jedete pres zakonem vymezenej cas a pokud na to kyvnete, myslim, ze ve Spanelsku to muze delat az 100 000 pokuty. Takze jsem radsi dojel se zpozdenim. Jsem zas trosku odbocil.
    • Ja jen az uvidite nekoho jak zaterasil cestu a je v koncich, az uvidite nekoho, ze ma problem a zbrzdil provoz, az uvidite nekoho, kdo potrebuje zacouvat a oba pruhy stoji-----myslete na to, ze to nedela schvalne, ale veze zradlo treba nekde ze Spanelska, aby jsme si to mohli dat do kosiku, nebo aby chlapi ve fabrice meli z ceho vyrabet. Ono jeden sprostak vam zku.. klidne celej den- proste nepotesi, ze si otevira cizi clovek hubu jen tak a musi se zase najit nekdo, kdo na vas pokyne, ze to chape a da vam jen tak prednost. K....ti jsou vsude, ale kdyby vetsina ridicu kamionu byla cocots- proste jich bylo vic nez jinde, tak by to byly jatka. A ted jdu hrat zaklinaca. Jo mimochodemvetsina mladejch ridicu samozrejme paří fest. to je jasny :)
      • A kolik mate za to jezdeni? Slysel jsem, ze vas platej dost ruzne. Nekde prej vydelavas 30 v cistym nekde 12.
        A jak te vzali ke kamionakum? Vsude chtej 2 roky praxe. Kde je pak ma clovek vzit
        A kolik mas volna resp. Kolik dni jsi doma?
        a co delaj ty marocani?
        Dik za odpoved
        • Drak_1
          Ja ti to poviem takto :) Plat ja zaklad to znamená minimalna mzda zvyšok sú diety to znamená keď si budeš voziť konzervy a sáčkové polievky tak ušetríš ale banka ti bude stale ratať len tan zaklad tak nedostaneš ani hypoteku :(
          Čo sa týka volna večinou sa jazdí na turnusy 4 až 6 týždňou vonku jeden doma .
          Prax je problem ale dobre riešenie je dopravný podnik zadara vodičák aj na autobusy a plus podpíšeš zmluvu na dva roky a maš to aj s praxou :)
          • je to tak
      • Keyz
        Tak dík za info.

        Když jsou již silnice přeplněné a kamióny se snaží odklánět na jiné trasy kde se to stejně ucpe, tak kam to povede....Nové koleje se nestaví a stejně musíš od nádraží dopravit zboží na kamiónu... Kdyby nějaký de*il plánoval dopravu a nedělal ho*no ve vládě, tak by snad byla koncepce apod. Ale pak to je jak píšeš. Blázinec a to zažívám většinou běžnou dopravu a i tak. Zácpy jako prase a když se do toho připlete doprava s kamióny....To na se*e ,ale má smysl nadávat (a jednat) na ty kteří tohle mají řešit a ne na řidiče toho vozidla. To máš pravdu.

        I když tam je třeba nějaký de*il jako jsou de*ilo jinde. Ten to stejně nevyřeší, dělá co má řeknou.
    • PreidaQ
      Hele a to máš ještě chuť se k tomu jako kamioňák vracet v ETS2?
      • Prave, ze jo. Ale ne 9 hodin denne. Ale kdyz jsem jezdil, tak jsem se na 5 let nemohl podivat ani na rfactor, kterej jsem zboznoval. Fuj, hnus, volant, cestovani, na vem si klicky a řiď. Averze. Ted uz jo. A zajima me to jak to pojali. Nahodou dobry, ale ten pocit z toho monstra. To nasimulovat nejde. Ale nahodou doporucuju to na couvani. Pokud se naucite PERFEKTNE couvat tady- a sam si davat couvaci tezky ukoly, tak ve skutecnosti si myslim, ze budete mit vyhodu. Proste pochopis co ten kozlik dela a co pak udela naves. Ja treba kdyz jsem presel do osobaku a mel doma zacouvat do garaze po mesici na cestach, jsem musel davat bacha, abych netocil naopak. Jo a jeste tam nevidim nasimulovani te velikosti. Proste okreska, zatacky s nadjizdenim do protismeru, kdy ridici nemaji sajna, ze si musis nadjet do protismeru a ty s tim musis zase pocitat, ze to nevi. Musis dostat do oka a nebat se, ze krajnici mas 10cm vpravo a auto v protismeru to samy a kdyz ne, tak...je to spatny a nekdo se nevleze. Ze zacatku je to fakt peklo. Nastesti musim rict, ze ridici jsou na stejne lodi. Nikdy jsem nepotkal a uz nepotkam vic lidi, jak na cestach. Stojis 2 dny, tak grilujes chlastas, seznamujes se a pak sbohem lasko ja jedu dal a nikdy uz je neuvidis. Ale to je jedno z mala co je na tom hezky. aby ne, ta euforie po 5ti dnech, ze budes 2 dni stat nekde u Marsej daleko od mamy, svoji holky a vsichni kolegove jsou na tom stejne. Tak si musite vystacit. Jinak me mrzi, ze jsem jezdil EU a nedostal jsem se smer vychod. EU je proste preplnenej blazinec. Z smer ruska meli ridici patradni zazitky s porovnani s tim jak je to nebezpecny.
        • Keyz
          Protože se v tom nevyznám tak se ptám jako tupec...

          Jak je možný, že kamión někde stojí 2 dny? I kdyby jel ze Španělska na Slovensko, tak kde se zdrží dva dny? Měl jsem za to, že doprava je naplánována přesně aby to jezdilo rychle bez zastávek (krom spaní, přestávek apod). Ale 2 dny někde stojíš s nákladem? Hranice již skoro nemáš, tak to je bonus od dopravce? :)

          Dík za info. Také proč zrovna východ. Ten argumen s lidmi chápu, ale zase tam jsou horší silnice a korupce jako prase. Když příbuzní jeli na Ukrajinu, tak poldové po nich chtěli úplatky a hledali kde co, jen aby něco našli. Zase co zjistili, tak takto kasírují hlavně cizince...

          Zase podle toho super songu: https://www.youtube.com/watch?v=hcF_WYAhi08
          Bych čekal, že spíše USA a jejich kamióny s "čumákem". Ale to již vtip :)
          • pres vikend si vsimni, ze na dalnicich videis akorat chladaky- proste maji vyjimku, vezou rychlekazici se zbozi nekam do kaufu, skladu zeleniny, nanuky......
          • K tomu vychodu- to mas pravdu. Papirovani, uplatky. ale v tom se naucis chodit. Hold statni urednici. Ono se ty uplatky jiste zapocitaji do dopravy nejak. To jsou drahy ksefty. Litaji statisice. V Evrope verim by to nebylo o moc lepsi, kdyby byly hranice. Ale to neznam. Ja jen vim, ze se tem chlapum styskalo a chteli to zpatky. Proste se slzou v oku. EU proste s tou "romantikou" nema nic. Vsude provoz jako prase, natriskano...
            Nebo vypraveni co delaji marocani, aby se dostatali do spanelska. To jsem taky nezazil. A ty za to zodpovidas. Policajtsamozrejme musi prvni podezrivat tebe, ze o tom vis. Jako kazdej spravnej policajt. Tohle vsechno ti lidi co jezdi 20 let znaji a vi na co si dat pozor. To je 300 veci. Ja vim tak o 30ti za tech 5 let tipuju.
          • No pres vikend se nejezdi, takze musis stat (jsou tam vyjimky pro zradlo a tak). No a pak taky ty jsi mesic pryc. Takze i kdyby jsi dovezl v patek naklad, tak z Francie na vikend domu nepojedes. Takzeprazdnej cekas na nedeli vlastne pondeli 00:00.
            Vem si EU je transportni blazinec. Ty dalnice v Nemecku jsou jaky jsou a je jich tolik jen diky tomu, ze je to transportni zem. Tisice kamionu z celyho sveta a tim padem ruznych zakazek, ruzne naplanovanych. Ty zamestnavatele stejne stojis jenom o vikendu diety a to je pro ne malina. Takze klidne v patek vylozis a kdyz to jde i stihnes nalozit a spokojenej v pondeli vyjizdis.
        • teda jak se rikalo, ze je to tam nebezpecny. Jeste v 90s kolovali si pamatuju dobry historky o ukrajincich a tak. Ted uz bych mel respekt, ale vybral bych si rozhodne vychod. Ti co rusko jezdili menili jen neradi. Dobri lidi. Proste v EU si spinavej kamionak. Tak to je. a kdyz ctes diskuze u nas, neni to o moc lepsi ani tady. Jenze cim vic na zapad, tim si vetsi ho.no. ale zas ne ze byto clovek resil. Na to neni cas.
  • Normalni diskuze. To uz dlouho nepamatuju.
    • Mart9
      Protože děti takové hry nehrají.
      • Protoze tam nemohou delat bordel a trollit. V multiplayeru se o to zezacatku pokousely, ramming, speedhacky, blocking ale tam s nima admini velice rychle zatocili,
  • zrovna jezdím.. koupil jsem to náhodou, nevěřil jsem že mě to chytne. Opravdu jednoznačně nejlepší oddychovka co znám. Pro chlapy co rádi kamiony je to povinnost. Předtím jsem několi klet létal FSX ale to je teď opuštěné... tohle má větší šťávu:-)
    • FSX nově vyšlo v upravené verzi na Steamu. Je lepší než původní verze. Má plnou podporu multiplayeru a řadu věcí vychytali - např. poklesy FPS. Dokonce vylepšili možnosti nastavení a grafiku. Takže opuštěné nené.

      Jinak pravda. Euro Truck Simulator 2 je výborná oddychovka. Naladit rádio, hodit dlouhou trasu a prostě jet a relaxovat. Neznám lepší oddychovku. *4*
  • Kdysi jsem dělal nakladače ve skladě jednoho nejmenovanýho nadnárodního gigantu s elektronikou (a později jsem byl jako skladník v ropný rafinérce) a s kamioňákama jsem vždycky rád pokecal, když k tomu byli alespoň trošku svolní. Je pravda, že někteří byli dost nerudný, jeden na mě bez nějakýho zjevnýho důvodu vyletěl a rozpřahoval se rozpěrou do přívěsu (taková teleskopická vysouvací trubka). Když mě nedohnal, tak s ní švihnul ženskou, která nám předávala nakladací papíry... Chlap to chtěl potom vyžehlit padesátikorunovým odškodněním, jenže ona to předala svým nadřízeným, řidiče drapli bezpečáci a předali policajtům...

    Pozdějc ve fabrice, kde jsem měl na starosti svůj sklad, mi volala z obchodního, že ať si připravíme prioritní nakládku, že o půl devátý přijede pro ni kamion. Bylo 11:30, zboží na rampě, kamion nikde, takže jsem šel na oběd a samozřejmě - za dvacet minut jsem se vrátil a chlap nám tam vzeklej kopal do dveří. Když mě viděl, hned se do mě pustil a furt sliboval, jak mi rozmlátí držku (což jsem mu kvitoval tím, že může začít - mám skoro dva metry a 130kg, mě nebyl pomalu ani po bradu). Za deset minut jsem ho naložil a rozloučil se se mnou s tím, že si příště na mě přiveze sekeru. Řekl jsem mu, že budu připravenej a od tý doby jsem ho neviděl (prej byl ostrej i ženský z vrátnice, tak ty to asi předaly dál).

    Kdo ví, co měli za sebou, ale takhle vyšinutej už musí bejt jen labil, protože s jinýma jsem v klidu pokecal a podle jejich zážitků už toho taky měli za sebou dost. Holt to je o osobnosti...
  • Hru jsem nehrál, ale nevypadá špatně. Zajímalo by mě, který řidič kamionu je schopný 8 hodin jet s nákladem, přijet domu a pak sednout ke kompu a dát si na odreagování tu samo trasu doma na pc. Třeba tuhle hru vůbec kamioňáci nehrajou. Je tady nějakej profi řidič?
    • Zdravim, nejsem sice ridic, ale kamarada, ktery jezdi kamionem mam. Jezdi vetsinou Emden (Nemecko), ale obcas i Svycarsko a Madarsko. Dokonce byl i ve Svedsku. A predstav si, ze on fakt proste jde ve svym volnu jezdit tenhle simulator :)

      Jednou jsem byl u nej a popijeli jsme, vypili jsme lahev Havany a pred mym odchodem pronesl, ze jeste spat nejde, ze jeste jede do Hamburgu. Tak jsem se zarazil a ptam se ho, jestli to mysli vazne, ze je docela opilej... On se usmal a rekl, ze ne v realnym kamionu, ale v ETS2 :))
      • jojo na to mussis mit ty "spravny" mozkovy bunky nebo spis ti naky musej chybet ne?
        • Hlavne ze tvoje bunky jsou trochu opozdeny ty joudo :)
  • No kdyz jsem se rozepsal tak se vam ridicum muze i toto hodit. Zalezi strasne moc, kdyz je kamion nalozenej nebo plnej. Nalozenej- to je jak s nejslabsi felicii tahnout za sebou vozejk nekde ze stavebnin a jeste do kopecka a vylozenej- proste ta sila kamionu ma najednou volno. Ridic to citi uplne stejne jako kdyz jdete pesky turu s 20ti kilovym batohem a pak si ho sundate a jdete jen tak. Ten vergl je zivej, ma odpich, paradne brzdi a HLAVNE nebrzdi vas kdyz se nalozenej odlepujete z krizovatky atd. Ze je prazdnej nebo tam skoro nic nema poznate tak, ze na navesu jsou z 6ti kol na silnici jenom 4. Proste 1 naprava je v luftu. Proste kdyz si toho vsimnete, vite, ze nemusi resit naklad a vlastnosti vozu s tim spojeny a hlavne naopak.
    No ale v zime, kdyz je snih, tak je prazdnej kamiom na nic, protoze na navesu zadni naprava je lehounka a ma sklon ke smyku. Z kopce je to nejhorsi- vidite jak ten naves vlaje zprava doleva. Takze v zime ve snehu az uvite prazdnej kamion, tak zase bacha na toto. Proste zadek neni zatizenej a fyziku si dokazete domyslet. Myslet na to pri odstupech a hlavne pri predjizdeni.
    No a taky cyklisti. Kdyz trochu pohne volantem, aby tam mel cyklista metr a do toho si vsimnou, ze me nekdo predjizdi... to neni dobry s 2ma osobakama, natoz monstrum, cyklista, auto v jedne primce. Treba se muze hodit *4*
    • " Zalezi strasne moc, kdyz je kamion nalozenej nebo plnej." ???
      • no jo, vsak vite jak to ma byt

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit