Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mne se z Free onlinovek nejvic libi lotro.Ono i neplatici hrac si pekne zahrajje a ma moznost si body na koupi datadisku a dalsich veci vysekat primo ve hre *otazka je ale jestli neni misto 20 hodin sekani jit na 2 hodky nekam na brigadu a body si koupit*
  • Problem je, ze wow je stare 6rokov a ma v sebe natlacene 3 expansiony a hromadu patchov, ktora pridava neuveritelne mnozstvo veci a moznosti. Ak chce teraz nejake studio nove mmo spustit, tak je to len zakladna stavba, preto sa vzdy zda, ze hra nema co nabidnout. No a cakat na rozsirenia a patche je nuda.
  • A co na to skomirajici kral MMO alias WoW ? Hraci utikaji, tak jakej bude dlasi tah Blizardu aby se ovecky vratili zpet ? nekde jsem cetl, ze chteji nerfnout vsechny raidy i HC aby si hraci mohli nafarmit vse :-))) Jen jestli to neni spise krok zpet :)
    • WoW se má pomalu vracet do doby TBC aby se vrátily lidi co přestaly hrát, protože těch je těť víc než hrajících.To že se nerfujou raid se děje pokaždé před dalším patchem, aby si to mohly projít i ti méně schopní, to snad nemuže nikomu vadit.
    • WoW je skomírající král MMO asi jako Bill Gates je skomírající král nejbohatších lidí na světě.
    • A teď tu o Červené Karkulce
      • Než začneš psát blbosti, tak si to přečti mají to i na offi stránkách o nerfu všech instancí ty tele.
  • free-to-play v MMO je skaza. pretoze vzdy sa to zvrhne potom na kupovanie zasadnych veci, a kto do hry vrazi viac penazi, ma vyhodu. Osobne nemam nic proti staremu modelu platit 10-15 eur mesacne a hrat. Hral som Aion 2 roky a abslutne som s tym nemal problem. skor vidim problem uplne niekde inde na ktory "Analytici ze společnosti Screen Digest" uplne zabudli. a tym je pokles hracov - nie preto ze nevladzu platit 10 eur mesacne, ale preto ze pri style hrania 20 hodin/denne prejdu obsah hry za par tyzdnov a za par mesiacov to prestane bavit aj toho asi naj hard-core hraca :D Cize prejde na inu hru a situacia sa opakuje. Dalsia vec su free servery ktore sa rozmahaju cim dalej tym viac, a poslednou je asi velky vyber MMO. Pred par rokmi tu bolo wow, linegae a + 3-4 MMO. teraz mate na vyber snad z 30 MMO. No a dalsia podla mna vyznamna vec je ze hrat MMO uz asi neje take cool ako kedysi. Stara generacia hracov uz pomalicky dospela a s hrami konci a zacina zit :D no a nova generacia tu ma chlast alkohol a ine moznosti zabavy, ktore stara az tak nemala. dakedy nebolo tolko festivalov, nebola taka moznost behat po svete atd.. Cize cela hracska komunita sa meni na casual hracov ktory hraju angry birds na iphonoch/pdackach :D a pre tych velmi MMO neje - pretoze ak chces bbyt v MMO top musis tomu obetovat strasne vela casu. tot moj nazor. >D
  • jde o to že ve hře s tradičním modelem jsou si při hraní všichni víceméně rovni - mají stejné šance, příležitosti atd...kdežto u tzv. "free" to play rozhoduje vždycky více nebo méně peněženka...nedotovaný hráč i když může být schopnější nemusí vždycky vítězit nad hráčem co mu papínek za patnáct stovek koupí set brnění a megaubervraždícísekereu.. (jenom příklad, nemám na mysli konkrétní hru)...
    • Ale o tom to cele je, mikrotransakce jsou nejlepsi model, ktery je, ovsem musi se udrzet na uzde nedulezitych dekorativnich itemu... a toho ma vetsina autoru vzdycky plnou hubu, ale pak je vidina vetsich penez premuze a doserou to ... :-)
  • Morderon
    No tak musím říct že nevím jak to je ale myslím si že ty čísla se tak pohybují pro to že mmo je strašná spousta a bude jich čím dál tím víc, lidé prostě odejdou někam zadarmo kde to chtějí zkusit místo aby si od své předplacené hry odpočinuli, mě osobně f2p hry hodně deprymují, prostě ať už chci jak chci tak ve f2p si prostě nepřipadám jako součást hry, mmo se podlě mě musí žít a né hrát a život v pořádném mmo světě může poskytnou kvalita a předplatné, pro mě jsou prostě f2p laciné a vždycky budou zamyslete se nad tím ale mmo by prostě neměli být jenom nějaké hříčky pro pobavení a něco kam si jen tak zajdu a kde si jen tak něco koupím, tohle je totiž ostudné plivnutí do tváře všem pořádným, poctivým, smysluplným a beroucím se vážně mmo online světům, za chyby se omlouvám.
    • Je řada opravdu dobrých a propracovaných f2p mmo - LOTRO, AOC, Wurm (ty jsem zatím sám vyzkoušel). F2p naopak přináší většinou velké zisky a oživení mmo - klasickým příkladem je LOTRO, které víceméně umíralo a f2p model ho nahodil a komunita se hodně oživila. S příchodem f2p jsem si také nikdy nevšiml masivního příchodu blbečků a dětí, což je jedna z nejčastějších kritik f2p mmo. Podle mě je f2p prostě dobrý model - vydělává a udržuje mmo naživu (na druhou stranu taky umí pěkně sedřít člověka o prachy *1* ).
      • Jason_dinAlt
        Když už mluvíš o kvalitách komunity, tak musím říct, že zrovna "král" mmo WoW má nejhorší komunitu lidí, co jsem zažil. Když jsem přišel do wowka z Anarchy Online (kde byla komunita lidí výborná) tak jsem byl lehce šokován co (s prominutím) za blbečky to tam hraje. Dřív jsem například nebyl zvyklý, že když někdo přijde do party, tak že by ani nepozdravil. Ve wowku drtivá většina lidí co máte v partě za celou dobu ani to ahoj neřekne. Hnus. Holť daň za masovost.
        • Hrál jsi určitě na DrakThulu, že jo? To se nesmíš divit, protože tamní cz/sk komunita je prostě banda tupejch deprimovanejch hovad s průměrnym věkem 13 let. Neřikám, že nejsou vyjímky. Ale takhle to vždycky ve wowku nebylo, řekl bych, že to bude tim, jak klesla úroveň a obtížnost hry. Dřív to prostě malý ko*ůtci s malym intelektem nezvládali a dneska jich je většina, naopak pro kvalitní a inteligentní hráče většinou hra ztratila smysl.
  • Ono je to tezke, kdyz nektere nejlepsi MMO nikdy na zapadni trh nepronikly... treba takova Atlantika Online, byla sveho casu to nejlepsi, co kdy MMO poskytovalo... dnes uz to do rukou dostali klasicky zdimaci penez, presto by si ten koncept zaslouzil remake,... ale holt bohuzel bezduche kopie, nudneho WoW jsou prednejsi... :-)
    • To je ale hlavne tim, ze asijske MMO jsou proste krapet jinak stavene, co se gameplay tyce viz. napr. Aion a jeho grind. A nemyslim, ze vsechny zapadni MMO jsou kopiemi WoW. Treba Guild Wars byl dokonalej a nektere nove koncepty ve WHO, Rift, AoC, STO, Lotro ci D&D staly za tech par mesicu hrani.
      • Na GW2 cekam jak na smilovani, ovsem GW je taky korejska a ne zapadni... :-)
        • GW vytvoril ArenaNet, ktery byl zalozen ex-lidmi z Blizardu tzn. americka spolecnost. Pocita se tedy mezi zapadni mmo. To, ze mel uspech i v asii, pouze svedcilo o jeho kvalitach.
  • Poďte si radšej zahrať Ragnarok Online na Czechro, a máte to vybavené : )
  • Jason_dinAlt
    Mě osobně vyhovuje spíš předplatné než mikrotransakce, kde se musím každou chvíli rozhodovat zda mám investovat do toho, či onoho. Při měsíčních platbách mám kompletní obsah hry k dispozici a nemusím nic dalšího řešit. Pro mne to není o tom, že chci ušetřit pár grejcarů ale o tom, že si chci užít dobrou zábavu.
    Wowko mě po pár letech nemá už co nového nabídnout, takže netrpělivě očekávám StarWars, které vypadá velmi nadějně.
    Zatim mě velmi nadchnulo Pirates of the Burning Sea, které má výborně zpracované námořní bitvy a zajímavou ekonomiku. Piráti jsou sice free, ale placenej účet má nesporné výhody, takže tam mám také zaplaceno. Pokd máte rádi plachetnice, tak rozhodně zkuste.
    • však snad všechny f2p zachovávají původní model placeného hraní s tím, že přidávají ještě model f2p. podle mě idelání kombinace. hru si prostě zkusím hrát pár dnů, nahraju pár levelů a zjistím, jestli si tedy koupím, či nekoupím premium, vip apod. dobré je, že většina mmo f2p dovoluje hráči poznat dostatek obsahu a dává mu hodně času na rozmyšlenou, což většinou u trial a free verzí nebylo a hráč se musel rozhodovat daleko rychleji a když to nestihl, nemohl už dál hrát.
      • Jason_dinAlt
        Ano. U většiny free to play si člověk může vynbrat jakou formu placení si vybere. O tom není sporu.
  • Nesouhlasím, je to spíš tim, že i když jsou většina f2p mmorpg naprosté sra*ky tak stejně nemají na poli p2p žádnou konkurenci. WoW, ať si kdo chce co chce říká, nejlepší mmorpg všech dob už nějakou dobu stárne a není tu nic co by ho nahradilo, placená mmorpg vypadají, že nejsou schopna nabídnout takovou kvalitu, které ve své době nabídlo wowko. Upřímně ja bych si zas rád, jako dříve wowko, předplatil nějaké nové placené super mmorpg a občas si zahrál, ale ono tu prostě níc natolik kvalitního není. To si radši zkusím toho conana.
    • Jezis,,, WoW vydelalo miliony tim, ze nabidlo MMO zabavu matkam na materske a duchodcum... to faktneni meritko "kvalitni" MMO... :-)
      • Sakrys takze kdyz nejsem matka na materske ani duchodce a presto jsem World of Warcraft par let hral, tak potom co?
        Ta hra vubec nebyla spatna, bohuzel behem let vyhnila a to jak herne,tak co se tyce komunity.
        Zpocatku dalo praci sehnat grupu na dungeon,ale lidi vice komunikovali, zdravili se, byli slusnejsi.
        Ted si das do vyhledavace random dung, za par chvil jsi uvnitr s neznamyma lidma z ruznych serveru,casto se ani nepozdravite, pri prvnim wipe se parta casto rozpadne...tohle drive nebylo!!
        Ale co, vsechno dobre je pomijive a zlata doba World of Warcraft je uz par let pryc.
      • Ne, měřítko je zkušenost spousta lidí různých věkových kategorií, doufám, že víš, že to cos napsal je zhovadilost...
    • Poslední kvalitní MMO je Eve Online. Ale je mi jasné, že ne každého láká sci-fi žánr.
      • Jason_dinAlt
        EvE jsem taky zkoušel, ale v hrubé podstatě je to o tom, že se x hodin nic neděje, pak je bitva kde (neberte mě doslova) větší skupina vyhrává.
        Nemluvě o tom, že trvá pár měsíců než se postava může zapojit trošku víc do hry.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit