Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mám poněkud rozpaky ze hry. Rozjedu závod za krásného slunečného počasí, po pár kolech mi v rádiu řeknou že za několik minut přijde heavy rain. Když však přijedu do boxů( už za lehkého deště) přezujou mě na druhé "suché" gumy. Přijedu do boxů znova a přezujou mě na přechodné. Teprve až při TŘETÍ zastávce v boxech konečně dostanu gumy do mokra. Dá se to nějak ovlivnit nebo je to takhle dementně udělané?
  • Dá se u týhle hry vůbec změnit ovládání na klávesnici?
    Jestli ano tak jak?
  • S některými body se rozhodně dá souhlasit. Docela smutné je, že hra přes nepříliš velké grafické zlepšení stejně běží daleko hůře než starší díly. Recenze se mi ale nelíbí v tom ohledu, že autoři by si zasloužili větší pochvalu za daleko, a to opravdu daleko lepší umělou inteligenci. V článku je to zmíněno jen tak úplně mimochodem, přitom jádro singleplayer závodění je lepší než kdy předtím - jen škoda, že Codies to zazdili absencí skutečné kariéry, tam už zase s recenzí souhlasím.

    A ať se na mě autor nezlobí, ale coop multiplayer ve hře existuje a funguje - a ty různé "historické scénáře" byly neuvěřitelný gimmick, v podstatě jen převlečené pět-deset kol dlouhé závody s tím, že místo na startu se objevíte někde v půlce trati. O ničem jiném tyhle módy nebyly, tak to ať mi pan autor netvrdí, že je pro hru nějaká zásadní ztráta hodnoty, kterou hra přináší.

    Některé pointy v recenzi jsou v pořádku, ale celkově mám z toho dojem, že pan redaktor si prostě jen prošel to menu, dal si time trial, jeden závod a šel zuřivě psát jak to Codemasters podělali. Nic ve zlém.
    • No a ještě… pokud vám hry od Codemasters (především ty z F1 série) tak vadí a radši hrajete jiné, nebylo by lepší, kdyby Games dalo další tituly na recenzi někomu, kdo k sérii od počátku nepřistupuje s odporem v naprosté nedočkavosti, až si v recenzi kopne do špatné hry aniž by si ji pořádně zahrál?

      Fakt by mě zajímal čas strávený ve hře před tím, než se autor pustil do recenze. Tipoval bych tak hodinu, což není ani délka jednoho celého závodu.
  • Pomůže mi Někdo formule mi pořád zataci. Doleva. Na volantu i na klávesnici. Dik
  • Může mi někdo poradit. Pořád mi formule zastaví. Volant mám zkalibrovat.
  • Zdravim. Jen se zeptam má už F1 2015 3 tréninky? A jakou konzoli doporučujete ps4 nebo Xbox one? Chystam se koupit,ale nevím jakou. Díky za odpověď.
    • PS4 ftw
  • Nechci byt nevrly na recenzenta F12015 ale je videt ze o tom vi uplne kulove nezlobte se na me. Hraju F1 od Codies od 2010 a novy dil na nextgen je co se fyziky nasteveni aut, take umela inteligence na vyssich levelech je uplne jinde a bojuji svama kazdy cm trate nevzdavaji souboje proste fajn! Ta hre je delana pro fanousky toho sportu tak pokud F1 neni po chuti at si jde recenzovat neco co ho bavi!! I multiplayer na Xone nemam problem takze asi tak
  • LV426 zase kecá pitomosti protože má mindrák z konzolí...
  • Od května co vyšly Project CARS na PS4 nehraju skoro nic jinyho nez prave PC a ted i F1.

    K hodnoceni F1cek. Hra si 7cku zaslouzi, mam ve F1 od codemasters od roku 2010 nahrano pres 1000 hodin, takze hry od nich duverne znam. Multiplayer je rozbitej, obcas opravdu nevidite hrace tam, kde jsou a to nemluvim o typu lagu, ale o tom, ze ho vidite na druhym konci okruhu. Obcas to taky hodi parc ferme jeste predtim, nez vyjedete do kvalifikace, coz je moc brzo. volanty se potykaji se slabym force feedbackem, coz je ale uz klasika od codemasters. Ale jinak ta hra proste fungujue, jak ma, tedy abych to upresnil, zadne dalsi kraviny ve hre jsem nenasel.

    Project CARS vypadaji na venek paradne, jizdni model dobrej, ale ta hra nefunguje. mluvim o multiplayeru, kde mam okolo 150 hodin a asi 4x do tydne jezdime ve full lobby, s kamosema a ani jeden zavod nebyl bez bugu. Jen abych vypsal par bugu, tak pri zastavce v boxech si to dava tlaky v pneumatikach jaky chce, obcas se objevi neviditelna zed primo uprostred trati, po pripojeni do lobby a vyjeti na trat nejdou menit pohledy, u aut, ktere maji jen jeden typ pneumatik se hra rozhodne dat pri zastavce uplne jine gumy, takze se automaticky prehreji na 149 stupnu a nejde s nimi jet, volnaty jsou nekdy uplne zblbnute a je potreba je xkrat kalibrovat nez se aspon trochu vzpamatuji, pak kdyz jedete, tak to najednou ve volantu zavibruje a force feedback je ta tam.......A nejhorsi je, ze kazdym patchem je to jen a jen horsi. Jedine, co v multiplayeru jaks taks funguje, jsou aut GT3, GT4 a LMP. Tam aspon funguji ty pneumatiky spravne. Ale jinak je to silene frustrujici, xkrat se odpojovat kvuli tomu, ze vam nejde zmenit pohled kamery a pak kdyz uz to funguje, tak zjistite, ze nejde force feedback.

    Mam pocit, ze F1 jako celek funguje lip a ma rozhodne mene problemu, ktere je potreba resit. Ted mluvim o konzolovych verzich nevim presne, jak je na tom pc
    • bugy tam jsou, ale ukaz mi hru na stejne urovni hratelnosti grafikou a moznostma...
      a ted od patche z minuleho tydne to bezi super uz i na xboxu . mam jak pc tak xbox one verzi a thrustmaster tx k tomu .
      jedina hra co by mohla byt lepsi jak PC je motorsport 6. F1 super ai dobra grafika ale to radsi dam ty PC...
    • Bugy co jsi popsal, řeší poslední patch 2.5 (pneumatiky, tlaky v pneu, kameru, plný lobby). Nevím teda jak s tou kalibrací volantu, s tím jsem na PC neměl problém. Nevím, kdy to hodlaj vypustit na konzole. Tušm, že jsem četl, že to spojí ještě s nějakými dalšími úpravami, vzhledem k tomu, jak dlouho trvá ten schvalovací proces u konzolí a vydaj to až jako kumulativní patch 3.0. Takže nezbývá než vydržet :)
    • Proč tohle není v recenzi, to co píšeš ohledně volantu, ohledne parc ferme. Prostě tahle recenze je o ničem.
      • Proc to neni v recenzi? mozna by to tam bylo, kdyby to psal nekdo, kdo formulim a celkove motorsportu opradvu rozumi a nekdo, kdo tomu venoval opravdu hodne casu. Je smutne, ze pak takovi lide ovlivnuji prodeje her tim, ze presne nevi, jestli je nejaky prvek ve hre vubec spravne nebo ne. Kdyz jsem koukal na jeden stream, kde novou F1 jezdil recenzent, ktery hru recenzuje na jinem webu, tak mi bylo do place. Lidi ve streamu se ho ptali co a jak ve formuli je a neni a tolik kravin za pul hodiny jsem slysel naposled na TV Nova.

        To je jakobych ja recenzoval americekj fotbal. Videl jsem par zapasu v televizi, ale to je vsechno, tusim, jak se to hraje, ale hru bych v zivote nerecenzoval. Formule sleduju 11 let kazdej den jako magor, tak to je o necem jinym, myslim, ze muzu tvrdit, ze vim, co a jak tam chodi, tak pak muzu soudit.
        • PS: Nemam nic proti recenzim na strilecky a ruzny akcni hry, tam at si to recenzuje kdo chce, ale muj nazor je ten, ze sporty a zavody by fakt mel recenzovat nekdo, kdo je do toho hodne zasvecenej....Nerikam, ze jsem nejakej expert, to vubec. Kariera mi nechybi, chybi mi online COOP, za to strhavam bod, dalsi bod za zatim polohotovej multak a podleni bod za maly nedostatky okolo
  • Myslím, že optimalizace framerate je celosvětový problém her, a postihuje i dané sestavy PC. Spíše mě mrzí, že se do formule kope obecně. Tankování bylo týmům nabídnuto na příští sezónu, nikdo nesouhlasil. Prostě nevím jestli všichni spí či co ale je prostě celosvětová krize na základě špatně nastaveného ekonomického systému. F1 je v současnosti dost zajímavá, stále se tam bojuje o vedení, vzpomeňme jen nap oslední dva závody. RedBull (Hamilton vs Rosberg, Vettel vs Massa) nebo Silverstone (Williamsy v čele vs přicházejicí déšť a o level lepší Mercedesy). Hned jak jsem přečetl úvod recenze, bylo mi jasné, že autor má s F1 problém obecně. Skutečný příznivce F1 (pro kterého je také hra dělaná) ví, že tato hra je v poho :-) Problémy se dořeší určitě patchem. Tohle není jediná hra, která má problémy na startu se stabilitou. Je jiná doba a hry jsou technicky úplně jinde nežli před deseti lety. Vzpomeňte na PS2 verzi F1 od EA. To byl extrémní odpad ve srovnání s bravůrní F1 od Sony :-)
    • Nesouhlasim ze je F1 zajimava, kazdou sezonu vystreli jeden tym a ten kraluje.
      Driv sem sledoval i kvalifikace, dneska nemam duvod, poradi do 10 mista vim zhruba predem.
      Sleduju F1 od roku 98, mnoho let sem si nedokazal predstavit ze by me utekl zavod, videl sem vsechny. Letos sem videl 3 zavody a to ani cely, je to proste nuda.
      Kdo pamatuje souboje Schumacher vs Hackkinen tomu je ze soucasne F1 hodne smutno.
      Prestat tankovat to byl jenom dalsi hrebik do rakve, motory a setreni vsecho to jen potvrdilo a presuny F1 z Novy na Fandu a dal jasne ukazuje ze ten sport uz nikoho nezajima, a ja se vubec nedivim.
      Navratit F1 titul kralovna motosportu pritom neni tak tezky, muselo by se pohlavarum jenom vic chtet a tymy by se proste museli podridit, plus lip dotovat chudy tyny aby se pole vyrovnalo.
      • Pokud sleduje F1 tak víš, že to bylo vždy o jednom dominantním týmu. Éra Senna Prost a jejich jedinečný McLaren, následovala éra elektroniky a Williamsu (Mensell, Prost - 1992,1993) poté éra Benettonu (Schumacher a jejich podvody se zakázanou elektronikou), éra West McLaren Mercedes s dvojicí Häkkinen a Coulthard, vypracovalo se však Ferrari které ovládlo a dost zničilo F1 a to v letech 2000-2004. Zbraní byl zákaz přezouvání, dopředu šel Alonso s Renaultem, poté nastoupila zlatá ére protože nám začal vyhrávat pokaždé někdo jiný např. Alonso vs Hamilton se pere a Raikkonnen se směje, tj. 2007, o rok později podobný dechberoucí scénář s Massou avšak s dobrým koncem pro Hamiltona. Následoval Brown GP, který se změnil na Mercedes, s tím že 4 roky dominoval RedBull, nyní to je zmíněný Mercedes.

        F1 týmů přišlo a odešlo, Stewart to Jaguar to Redbull, Arrows end, Jordan end a to vše ve tvé oblíbené éře. Víš kdo je vlastně současný Mercedes? B.A.R. Možná si vzpomínáš na Sepang 1999, jak tehdy jezdili. A tohle je na F1 to krásné, jak se tým dokáže vypracovat, případně ale i zaniknout. Bylo to tu vždy, nyní máme celosvětovou krizi. F1 je technická dokonalost, je úsporná, ušetří polovinu paliva nežli s V8 a to je důležité pro budoucnost. Závodění je stále drama, jen ho tam patrně nevidíš.
        • Mensell? Toho neznam. Nemyslis ty Nigela Mansella?
        • Lukass
          Ale jo stema tymam mas pravdu a s Ferrari a jeho dominanci taky, ikdyz dost mel na tom podil Michael Schumacher pro me legenda cislo 1.
          Ale uz to proste nema ten naboj, mozna neni v F1 jezdec ktere ma poradny charisma a styl jizdy jajko Schumacher nebo i zminene Hakkinen.
          Spis si ale myslim ze F1 je momentalne fakt mrtva, vzdyt pri jakym jinym zavode slysi jezdec do sluchatek nezavod, setri palivo.

          Jinak pamatny momenty, Hakkinen brecici ve kru, titul netitul Massy, a posledni kolo ve SPA souboj Raikkonen Hamilton,

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit