Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Johnny
    už i moje žena prohlásila "Oni dneska už dom*daj opravdu všechno"
  • Tak tenhle díl vynechám. Na papíře to může znít hezky. Ale při vývoji těchto her se vždycky zapomene na lidský faktor - že to bude plné uřvaných dětí, magorů co jsou tam jen aby zkazili hru ostaním (a na pc cheaterů). Bez takového zážitku se obejdu. Raději prkenný parťák v single hře a npc stojící na místě co jsou ale stále "in character", než online zážitek.
    • Zadni cheateri neexistujou, existujou lidi, ktery vyuzivaj pravidla stanoveny vyvojarema (a nikym jinym) na hranici moznosti. Kdyz ti dam brejle ktery videj skrz zdi a reknu ti, ze je nesmis pouzivat, budes me povazovat za magora, a zcela opravnene.
  • takže Rust z prostředí falloutu? to zní jako hodně blbej vtip
    • a nebo hodně dobrej nápad
  • Khanemis
    Mám z toho hrozně rozporuplné pocity.
    Na jednu stranu se vždy těším na novou Fallout hru, zasazení vypadá zajímavě a velice se mi líbí jejich příklon k estetice prvních Falloutů (pip-boy se víc podobá verzi 2000, ukazují především power armor T-51) a některé nové nápady mohou být fajn.
    Na druhou stranu mě pak online část hry absolutně nezajímá, a i přes Toddovo ujišťování o možnosti hrát samostatně se obávám, že to nezmění nci na tom, že po mapě budou i tak pobíhat ostatní hráči. A to s sebou nese jen problémy. PvP osobně vyloženě ve hrách nesnáším a ani nemám touhu užívat si tu správnou postapo atmosféru s hráči, kteří budou celou dobu skákat kolem, na voice chatu řvát přeskakujícím hláskem urážky a neustále někoho zabíjet ze zálohy jen pro to "že je to sranda". Nehledě na to, že always online by značilo omezení modů (patrně jen na jejich placený a zbytečný creative club) a taky vypnutí vývojářské konzole, která je prostě skvělá věc už třeba jen pro to stavění (protože v tom systému se stejně nic rozumného nedá bez konzole, modů a exploitů postavit).
    Pokud by se dalo fakt někde v nastavení vypnout párování s dalšími hráči nebo dokonce si vytvořit soukromý server s vlastním nastavením, tak by to bylo skvělé. Ale vzhledem k současným trendům herního průmyslu o tom dost pochybuji. Chjo...snad se brzy dozvíme trochu víc.
    • a to te za celou dobu nenapadlo se pripojovat ciste na PVE server potazmo RP PVE ? Nebo uplne nej najit nebo nastavit server jak ti to vyhovuje ?
    • Inquisitor
      Já se jenom bojim co v tom směru udělají s Elders Scrolls 6. Ať si tam klidně narvou online věcičky, ale jenom pro ty co je tam mít chtějí. Ať mi dají možnost zahrát si plnohodnotný singl.
      • Khanemis
        S trochou štěstí by se to mohlo TES 6 ještě vyhnout. Přeci jen by ta hra měla být již minimálně v pokročilé preprodukci a Bethesda si teď teprve osahává možnosti enginu a odezvu veřejnosti na tyhle věci. Navíc tenhle svět už mají podchycený s TES Online. Tak alespoň doufám, že mám trochu pravdu:)
        • No tady s tebou budu nesouhlasit. Ještě nedávno říkali, že na TES 6 žačnou pracovat, až budou oznámeny/vyvinuty 3 nové hry. A vzhledem, že Star field byla teprve oznámená pouze renderovaným trailerem + že bude až na next gen konzole (= nejdříve za 1, ale spíše za 2-3 roky), tak pochybuji že TES 6 budou už pevně dané mechaniky. Možná bude hotové zasazení (místo + čas), ale vše ostatní je teprve v rámci návrhu/pre produkce. Myslím, že to tam dali jen a pouze proto, že:
          - oznámili tu 3. velkou hru
          - udělali si srandu sami ze sebe v podobě TES very special edition
          - oznámili tu novou cross platform hru
          A celé to povbažuju jako preventivní dmg control proti haterům co budou psát: proč dělají tyhle sr@čky místo toho, aby udělali další pořádný díl. + Stejně pak budeme muset ještě 1-2 roky čekat, aby to bylo vůbec hratelné. *1*
        • Dúfam aj ja. Navyše TES on line nebola taká sláva, ako si predstavovali pri uvedení. Mysleli si, že každý hráč pôvodných TES tam bude chcieť tráviť hodiny a aj všetci ostatní milovníci MMO. Ale nevyšlo a nebolo z toho nové WoW, preto je prekvapivé aj toto. Iste, tí čo majú radi survival MMO iste skôr siahnu po Falloute, kde si môžu stavať základne z F4, ale pre klasických priaznivcov Fallout nič moc.
      • Súhlas. Nechápem čo majú stále s tým on line? Veď nech robia MMO a on line survival tituly. Ale nech robia aj normálne hry pre jedného hráča. Predaje pôvodných Falloutov, GTA, TES, Zaklínačov, Assassin´s Creedov a ďalších hier by im mohli ukázať, že single player hry neupadajú, ani nezomierajú, ako sa niektoré spoločnosti už roky mylne nazdávajú.
        Zákazník si chce vyberať. Niekto rád single player, niekto World of Warcarft. Ale nech nerobia hybridy, alebo nech neničia single player značky. Už by im mohlo dôjsť, že kto hrá WoW, či Counter Strike, nepotrebuje tucty podobných hier, lebo má už kamošov a tíme a skóre v pár obľúbených. A hráči Single playeru zas skôr siahnu po kvalite, než po hybride, ktorý ich núti do on line aktivít.
  • Takže reskinovanej Fallout4 s možností aby se tam připojily jiní hráči. Co z toho vyplývá? Že tím odřízli možnost módu od lidí a že to bude pěkná sra*ka.
    Pokud chtěj ať udělají plnohodnotné MMORPG ale tyhle polo online hry jsou jak mor a ve finále je to o ničem.
    • Taky proto to neni Fallout 5. Bethesda sama prohlasila, ze to byl puvodne multiplayer pro Fallout 4. Pak to oddelili, zrejme aby nebyli omezeni puvodni hrou a nenabalovali do buildu balast.
    • Dobre navrzenej multak se da klidne modovat ... samo nikoli v pripade centralizace serveru, ale existujou gamesky, kde kdyz provozovatel serveru ma nejak ten srv modnutej, tak se mody proste samy postahujou i klientum.

      Mor sou spis gamesy, tkery vyzadujou nejakej ofiko srv, a klidne 1/2 roku po vydani si je uz nezahrajes, protoze "se provoz nevyplati" ...
    • Vyplývá z toho to, že to bude pěknej rejžák.Tuhle 10 babek za slot navíc pro postavu, támhle 5 za kůl košilku a už to pojede... Se mi chce z těch mikro transakcí blít...Vsadím se, že to tak dopadne jen co stoupne počet hráčů.
  • Vidim "online" a preskakuju dal...
    • Take to tak delam. *4*
  • To je tak, když Bugthesdě nestačí ikonickej titul koupit, vzít a jeho lore rozcápat na malinkatý kousíčky. Oni ty malinkatý kousíčky ještě vezmou, udělaj z nich online softcore survival křáp a nezapomenou se pochlubit tím, že to bude ještě 4x tak větší. To je dneska móda herního průmyslu? Chlubit se rozlohou mapy? Ubisoftu by jistě srdíčko zaplesalo, o tom žádná. No a samozřejmě je to Bethesda, takže pokud má bejt mapa ještě 4x tak velká, než předchozí barevné postapo, tak se s bugama roztrhne pytel, stejně tak jako s loading screenama. Do toho se potom ještě narvou DLC, battle royal, mikrotransakce a navrch nějaký ten creation whatever.

    Vás někoho bavilo stavit ty osady ve 4ce??? Však to se ani pořádně nedalo sesynchronizovat s osadníkama a než to vypadalo tak nějak reálně, tak v tom člověk utopil desítky hodin, protože každej milimetr tam něčemu vadil a skoro všechno byla překážka. Navíc mě fascinuje ten fakt, že ačkoliv se extrémně nadávalo na repetitivnost náhodně generovaných questů, tak tohle bude přímo festival takovejch questů, protože to bude online a rozhodně neočekávám SWTOR.

    Ať jdou radši dělat TES 6ku a na tenhle titul se už vykašlou. Né, že by mě teda TES nějak zajímalo, ale slyšel jsem, že po tom fandové hrozně moc prahnou, ačkoliv dost dobře nerozumím tomu, jak je to vlastně možný, když tenhle titul taky pohřbily nějakou online trotlovinou.
    • Ono tam neco slo stavet? Asi tak v pulce budovani opevneni mi to vynadalo, ze sem pouzil moc prvku ... lol. Jejich predstava opevneni totiz je, ze doprostred ulice postavis zataras, a kolem nic. Kdyz sem si chtel postavit vez, tak mi to prozmenu uz nekde ve 3tim patre vynadalo, ze sem moc vysoko ... a kdyz sem z toho 3tiho patra chtel strilet, tak kulky cestou dolu sublimovaly, takze dps = 0.

      Jo, taky sem po par hodinach mel asi 8 power armoru, do nich asi tak 100 baterek, ale vyrobit naboje do pusky ... nee, to prece v tom postapo svete nejde.

      BTW: Tohle bude vypadat PRESNE jako TESO. Vsechny mechaniky budou exaktne stejny, jen misto kouzel z hole budes sesilat plasmovy vyboje z pusky. A tvoje bydleni == instancovanej pididomek do kteryho si za $$$ budes moc dokoupit nefunkcni nabytek.
    • Já jsem naposledy hrál Fallout 4 na tu survival obtížnost a základny jsem stavěl hodně. Jsou potřeba, generujou věci na craft (tj. jsou navázaný na vývoj postavy), dají se v nich vydělávat peníze a přežít v pustině je těžký. Takže ano, třeba mě stavení osad ve čtyřce bavilo. Ale jak říkám, chce tu survival obtížnost, jinak je to v podstatě zbytečnost.

      Celkově si myslím, že spojit postapo s craftem a budováním docela dává smysl. A na rozdíl od Conan Exiles, ve Falloutu 4 byla k tomu stavění ještě celá velká hra - příběhy, questy atd. A stavění a sbírání věci na craft dál zaplňovalo svět Falloutu 4, takže nebyl tak herně prázdnej, jako ostatní open world hry.

      Samozřejmě, multiplayer, mobilní hry atd. - v tom už jde Fallout/Bethesda úplně mimo mě a o to zájem nemám, v tom souhlasím.
      • Mě ze začátku taky stavění bavilo, ale časem to došlo do takovýho stádia, že každou novou osadu jsem halabala odbyl tak, aby měli všechno co potřebujou a soustředil jsem se jen na to první město hned u vaultu. Nicméně, na novej fallout se těším.
  • Coffin.Corner
    Zásadní neštěstí Bethesdy je, že se z bezútěšného univerza Falloutu snaží udělat příjemné místo k žití. Na čtyřce mám nahráno přes 150 hodin a (kromě toho že mě dějová linka přestala po půl hodině zajimat) mnohokrát jsem se přistihl s bezděčnou myšlenkou, že jaderná apokalypsa byla vlastně fajn a na nějakém vyvýšeném místě je na tu spoušť příjemný výhled.
    • To bol hlavný problém štvorky, že sa menila na rozprávku. Buď klasický darebácki nájazdníci (bez osobnosti, len kradnúť), alebo priateľskí farmári (bez osobnosti, generické NPCčka, ktoré si chcú žiť v pokoji. úplne vypustili prosti tútky, kanibalov, otrokárov, žiadny spupný Tenpenny, namyslení rasisti, či vykorisťovatelia. Nehovorím, že napríklad kanibali musia byť v každom dieli. To nie, to by sme sa zas sťažovali na opakovanie sa. Ale proste z tohto necítiť tú surovosť. Presadzovanie zákonov NKR, beštialita Légie, diktátorská enkláva, Vegasskí mafiáni, divokí Cháni.
      Nie sú tu ani poriadne morálne voľby. Ako zničiť Megaton a všetkých nevinných v meste, alebo nie; podporiť kanibalizmus Bielej Rukavice, alebo nie; obsadiť Goodspring pre zločincov, alebo mesto zachrániť; opraviť generátor, zachrániť farmu a zabiť ľudí vo Vaulte, alebo zachrániť ľudí z Vaultu a nechať otráviť farmu; zbaviť Harolda utrpenia, alebo ho nechať žiť a trpieť, aby tvoril naďalej život v oáze.
      A on line toto iste neponúkne. Nemôže kvôli formátu hry.
  • takže tímto jde V.A.T.S. do háje
    • Ono už ve trojce bylo skoro k ničemu ...
      • No já hrál jen přes něj a to i 3-ku tak i Vegas. Je pravda, že na PS3. V reálným čase sem nebyl moc schopnej se trefit než se ke mně dostal nepřítel. Bez VATS bych to jinak moc nedával. Nicméně tahové souboje byly základem Falloutu. Pak to zprznili a teď je to úplně pryč. Kdyby se to nejmenovalo Fallout tak asi dobrý, ale teď už z toho nezbyde vůbec nic.
  • Škoda, že je to mulťák, ta krajina vypadá pěkně.

    Tak snad příště.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit