Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Black_Hand
    panove, mam vysvetleni, proc se to neprodalo s relicem! nikdo, vcetne me, necetl komplet text na indiegogo. tudiz zde:
    Didn't THQ already auction their properties?

    Yes and no. As soon as THQ announced their bankruptcy proceedings, we committed to taking any action we could to rescue the Homeworld franchise from publisher/corporate limbo. Our original target was the bankruptcy auction on January 22nd, but when we began filing the paperwork to get involved, we were told by bankers involved in the proceedings that there was simply too many assets to cover in one single auction. Inactive properties such Homeworld were to be sold off at a future auction. We need your help to increase our chances at this next auction!

    When is this auction? The banker we talked to was not able to give us a specific date, nor was he certain that his bank would still be involved in future proceedings. This means we may even have less time for fundraising than the currently listed date. So please, help and spread the word early!

    ve zkratce: bankeri rekli, ze je moc IP na jednu aukci, tudiz homeworld prijde pozdeji.
  • Veskoslav
    Jistě, mám doma oba díly. A věř mi, že i v Sc mi trvá třeba 2-3 minuty než se s armádou doplazím k pojišti. Homeworld zase není zase tak skvělá, taktická hra. Je to nadprůměrná RTS, nic víc bych z toho nedělal.
  • Jak to chápu já.
    Přijít s dobrým (neznamená vždy originálním) nápadem je v herním průmyslu ceněné nadmíru a to do dnešních dob. Ovšem prosadit si ho u vydavatele, kterému jde přeci jen o finanční přínos, a zvládnout vývoj i sebemenší hry až do konce, stojí nemálo úsilí, času i starostí.
    Nadšenci si pomocí Kickstarteru apod. plní (nejen) herní sny, zkušení tvůrci hledají hráče s podobným vkusem a přáním na hru, která jim chybí, a vizionáři si určitě svůj cíl prosadí také mnohem lépe u nadšených herních fanoušků.
    Hry, které já osobně podporuji,přes zmíněné služby a které v mých očích s oním dobrým nápadem přišly (oprášily jej), jsou pro určitou nevelikou skupinu hráčů - což je pro vydavatele málo (pokud vůbec) rentabilní (budgetové "barbie" hry a simulátory traktorů jdou mimo mé chápání). Pro mě jde o záležitosti, které mi nějakým způsobem na poli malých i velkých her chybí, stejně jako jejím tvůrcům, a tak finanční podporu z mé strany považuji nejen za jakousi předobjednávku nebo příspěvek, ale i jako poděkování za to, že se ti lidé tomu věnovat chtějí a ukázat jim, že jejich vize nadchla nejen je. Navíc si myslím, že vydat povedenou a úspěšnou hru tvůrcům může přinést i pracovní nabídky. Samozřejmě - ne všechny nápady stojí za to je uskutečnit. A které to jsou - to je už jen na hráčích.
  • Steel Panthers nariklad a mnoho jinych prevazne tahpvych strategii z prelomu tisicileti, a z RTS treba prvni Supreme Commander nebo starsi Total Annihilation.
  • rozhodně comlex mod každý týden si najdu pár chvilek si tento skvost zahrat oproti původní hře obtížnost rapidně stoupla ale o to vetší zabava není nad to se po pár hodinách midlit s nepřítele jen vašimi bitevnimi lodemi vypadají vskutku impozantně
  • Kr.Pa
    jenze v HW se muzes rozhodn out, zda lodi znicis hangar, dela nebo motory, ve SC tezko, tam je jednotka plne boje schopna i s 1% zivota ...
  • Kr.Pa
    Jenze nevyjmenovavas zadne prevratne strategie
  • Kr.Pa
    Hral jsi to ? Kdyz postavis velkou armadu a posles ji na druhou stranu tak jim to muze trvat i 5 min ? i ve SC to tak dlouho trva ? ne
    co je vubec podle tebe HC strategie ? v kazde muzes postavit velkou armadu ...
  • Kdyby o to Relic stal tak uz to udelal. Ja bych rekl ze Warhammer a Company of Heroes proste sype vic...
  • Complex mod pro Homeworld 2, není nic lepšího :)
  • Preco si tu znacku neodkupi Relic sam ked to stoji len 50k ? Ak ma niekto spravit dobry H3 tak to nesmie padnut cudzich ruk, a nech sa namna naky fanusikovia nehnevaju v tom stiduiu, neverim ze vidia do hlav povodnym scenaristom a dizajnerom.
  • Veskoslav
    Tak to musíš přemyšlet i u takového Starcraftu, tam taky nemůžeš postavit 200 marine a poslat je proti 40 Voidům.
  • HC hrou bych to sice nenazval, ale rozhodne neplati vyrok "postaví, co největší armádu a tu přesune z bodu A do bou B". Minimalne ne na nejtezsi obtiznost. Nevim jak to je na tech nizsich, ale na nejtezsi musi hrac premyslet, jaky druh jednotek posle proti danemu slozeni nepratelskych jednotek.
    Rozhodne to neni jenom o poctu , ale spise o silnych a slabych strankach ruznych druhu jednotek a jejich vhodnemu nasazeni a kombinovani.
  • A v Homeworldu se samozrejme nepritel porazi silou intelektu...
  • Nevrací se peníze ani z mainstreamu.
  • nechapu proč se investori boji jit do projektu ktere jsou vic zamerene na specifickou skupinu a proč se musí delat vsechno mainstream. ja jsem si jistej ze by se jim penize vratili
  • Veskoslav
    Doporučuji si nastudovat, co pojem strategie znamená;)

    Druhy strategií:
    1. tahové strategie (turn-based strategy, TBS) (Warlords, Civilization, Colonization)
    2. realtimové strategie (real-time strategy, RTS) (Command and Conquer, StarCraft)
    3. budovatelské strategie (The Settlers, Sim City, Theme Hospital)
    4. bojové strategie (DoW II)
    5. webové hry (Divoké kmeny, Travian)
    6. simulátory
    7. deskové hry
  • Veskoslav
    V čem je to Hardcore hra? Když to člověk hraje jako normální uživatel, tak prostě postaví, co největší armádu a tu přesune z bodu A do bou B. Nic víc.
  • Homeworld je takticka hra ne strategie i kdyz je tak oznacovana. Nic proti taktickym hram.
  • Rozhodne bych netvrdil ze Homeworld je hardcore hra, to pak muzes rict ze je hardcore hra i prvni Starcraft.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit