Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • life28
    Do čísla ma nič nie je, ale vďaka za normálnu a serióznu recenziu, so štipkou humoru. Najväčší slovenský portál Sector si totiž z tejto hry už roky robí posmešky, čo nieje vôbec vtipné.
    • davidBray
      Můj kámoš je klasický konzumní hráč, má všechny CoDka apod. A tuhle hru si kupuje každej ročník i se všema dlc co k tomu vyjdou, takže nechápu reakce Sectoru, nejspíš "pro hlupáka každý hlupák"
  • Zdravim vsechny. Nedalo mi sem nenapsat nekolik svych dojmu. Hru hraju se svym kamosem po siti a na nasem sejvu (2013ky) mame ted neco pres 160 hodin hrani, takze o hre uz trosku neco vim. Prvne je potreba rict, ze tahle hra je skutecne jen pro lidi, co maji radi tyhle stroje. Koho zemedelstvi nekdy aspon trosku nezajimalo, toho to asi nema sanci chytit. Hral jsem 09, 11ku a ted tohle. 13ka udelala opravdu veliky skok dopredu i kdyz recenze pravi mozna jinak. Jde o to ze recenzent tu serii partne moc nezna a tak mu to tak mozna prislo (not a problem). Pravda zustava, ze ta herni grafika se nikam nepohla resp. herni engine zustal takrka beze zmen. Na druhou stranu se udelal lehky progres na fyzice ve smyslu ze urcite systemy dostaly linearni tuhost, coz udelalo na dojmu dost. Treba zdviha li se pluh, tak se driv traktor ani nehnul, ted si pod nim klekne a pod. Lze rici, ze teprve tato verze hry ma ekonomicky system, kde napr. nutnost kupovat pozemky vyrazne karieru zkomplikovala a pridala na realisticnosti. System krmeni zvirat atd je daleko vyspelejsi a clovek teprve tady nabyva dojmu, ze se o ta zvirata skutecne stara. Krmit se musi do zlabu, podestylat se musi rozpletanim baliku atd.. proste celkove je pokrok dle meho nazoru obrovsky. To co recenzent zminoval ohledne grafiky je castecne pravda protoze svym zpusobem se hra vyviji, byt velmi pomalu. Byt nejsem herni programator tak myslim ze je dobre si uvedomit, jake naroky vznikaji na scene, mate li na polich tisic baliku, kazdy je sam o sobe fyzicky premistitelny objekt, do toho tisice radku neslisovaneho sena ci slamy a najednou zjistite, te informace ktere tecou mezi vami a hernim kolegou jsou daleko rozsahlejsi nez jen napriklad to, ze jste na dane souradnici a ze po nekom strilite. To co zde ale nebylo receno vubec a to si myslim ze hre uskodilo nejvice je to, ze sem vubec nebylo napsano, ze hra ma obrovskou kominutu lidi, kteri vytvareji zcela nove stroje, mapy a jine mody a ze kdyz si zadarmo stahnete dobrou mapu a par hezkych stroju, tak ve vysledku dostavate pocitove uplne novou hru. Zadne placene dlc a jine voloviny. A pokud by se chtel nekdo presvedcit o tom, jak vypadaji opravdu povedene mody, ktere se vubec nedaji srovnat s tim, co je v originalni hre, necht mrkne na treba tento link:
    http://www.youtube.com/results?search_query=timber131&oq=timber131&gs_l=youtube.3...44141.44141.0.44354.1.1.0.0.0.0.129.129.0j1.1.0...0.0...1ac.1.SLhFWLtLFWU

    Myslim si, ze tato hra na zacatku vznikla jako budgetovka, ktera mela skoncit u sveho prvniho dilu a opak se stal pravdou. Proto mi prijde, ze programatori zprva vubec necekali, ze by se z lowcostoveho projektu mela z duvodu velikeho zajmu hracu vyvinout ackova hra a tak je to i trosku citit, ze programatori maji co delat aby do kazdeho noveho dilu dali dost.

    Suma sumarum si myslim, ze 2013ka se velmi povedla a co se ekonomickeho systemu je na tom hra nyni velmi dobre. Osobne bych do dalsiho dilu zvolil cestu vylepseni enginu, aby se hra trosku vypotacela z toho hodne lacineho vzhledu, i kdyz ve skutecnosti o tom ta hra neni, tak hodne lidi to muze pri prvnim dojmu odlakat.
    • GlaDOS
      Když už jsme u toho, co engine musí zvládat, tak bych mohl vytáhnout strategie, kdy AI musí ovládat desítky jednotek, zvládat stavbu a strategii, počítat cesty všem jednotkám,... Třeba takový Total Annihilation k tomu zvládal ještě simulovat balistiku střel. Takže bych neřekl, že by měl být nějaký problém pracovat s balíky slámy. I ty základní kolize pořádně nefungují. Vždyť ani nemusí dělat vlastní fyziku, když jim to evidentně nejde. Stačilo by do hry implementovat nějaký externí fyzikálňák. Vážně mi vadí, že nejsou schopni se po těch letech z bugetu vyhrabat, když se jim ta hra evidentně slušně prodává. Já bych si takový farmářský simulátor rád zahrál, kdyby to mělo aspoň lehce nadprůměrnou kvalitu (technickou).
    • No herní engine není jenom grafika, ale patří tam také fyzika, umělá inteligence, herní mechanizmy, scriptovací jazyk, toolset a tyto častí se ještě můžou dělit. Dokonce engine se dá i poskládat z různých částí.
  • Skyrim 10/10 a Farming Simulator 2013 jen 6/10??? LOL
    • Ataker
      To se divím, že to sem napsal nějaký srandista až teď :/
    • Trisska
      Dost trapnej trolling! *7*
      • Náhodou tohle se dá vzít docela vážně.
        • Trisska
          Jasně! *15* Srovnávat fantasy RPG a simulátor hospodářský techniky, ale čemu se divím, tady je to přeci naprosto běžnej jev!!! *15*
          • Teďka to možná přeženu, ale kdyby to byla velmi atmosférická hra, jež by se dala pitvat, s bravurně napsaným příběhem o zemědělci Pepovi, jehož jméno si nikdo nepamatuje a sám si na něj nemůže vzpomenout, jež je těžce zkoušeným osudem, k němuž se připojí několik velmi dobře napsaných postav. Káždá se zložitou minulostí a charakterem ke kterým si vytvoříme určitý citový pouto a budeme jejich strastiplnou cestu prožívat, jako by jsme to byly mi. Jako třeba velmi zábavná a oblíbená postava hrobaře/knihovníka Martina Slámy, který si to velmi rád rozdá s místnima poběhlicema, i když mu tělo tak úplně už neslouží. A ve hře bude několik nezapomenutelných monentů a zvratů jako setkání s šerednou ošklivkou ze soudední vesnice Marii Pivní, která i když na to nevypadá, tak má velmi dobré srdce a je šíleně zamilovaná do hlavního hrdiny. Nebo hospoda, kam chodí chodí spoustu divných týpků, ve které je na zemi flek, po jednom člověku jež se samovznítil a náš Pepa ho kdysi učil. Nebo pomník přezdívanej u prolhanejch kebulí v místě jemuž se říká Peklo, kde žije spostu zlích lidí, kteří to v hlavě nemaj srovnané. Pokud by to tam bylo a bylo to velmi dobré, tak by to šlo srovnat i s nejlepšíma RPGčkama, které kdy vyšly. :-D
            • Trisska
              Tím se netrap, spoilery tam máš celkem dobře zamaskovaný! *15*
            • Dík, ale teďka lidi, co to neznaj, nyní znaj spoilery. :-D
            • Trisska
              V pohodě, to ví přece každý malý dítě, že Planescape: Torment je nejlepší RPGčko na světě! *4*
              Tak ať se brzy uzdravíš!
            • Jinak se omlouvám za pravopis. Jsem nastydlej a v noci jsem nespal. Tak kdyžtak sorry, jo? :-)
          • Náhodou, když si ty obrázky nezvětším, tak jako zmenšeniny trochu připomínaj oblivion. :-D

            A taky by se dalo říct, že obě hry jsou sandbox, ale každá trochu jinak.

            Teď doufám, že někteří mě tady neukamenujou, když řeknu, že se mi líbí, jak hodnotěj ve Scorečků. Kdy kromě číselného hodnocení to srovnaj s podobnýma hrama a daj tam ukázku dialogu, aby si čtenář udělal i obrázek jazykové náročnosti. :-D
            • Trisska
              Tu sem ještě nehrála! *15*
            • Náhodou hra jménem "Lepší než drátem do voka" lze srovnat se spoustou dnešních her. :-D
            • Trisska
              Zmenšený obrázky připomínaj Oblivion, takže deme srovnávat, jo? *15* Už dost kámo, nebo tady asi spadnu ze židle! *15* *15* *15* Ve Scorečku taky srovnávaj hry ze stejný kategorie!
  • walltar
    Klidně bych si dal takovéhle farmaření pokud by to bylo ve stylu startegie. Abych ty traktory nemusel sám řídit. Prostě kliknout kam má jet a k tomu pořádný mikromanagement farmy a stavění budov.
    • Mozek
      Taková hra byla kdysi dávno. Jmenovala se John Deere American Farmer. Z dnešního poměru je to docela zastaralí, ale ten základ ekonomickej, stavění baráků atd. tam bylo docela obstojně udělaný. Škoda, že se toho někdo nechytl a nerozpracoval to pořádně.
  • Mohou zvířata dostat nemoce?
    Speličí průjem není sranda!
    • divny že víš co znamená speličí... pan googl zná jen 5 výsledků
  • GlaDOS
    Tak jsem si tu 2013ku zkusil a neviděl jsem tam rozdíl, oproti dva či tři roky starou verzí, kterou jsem kdysi hrál. Grafika je pořád tragická. A to vážně nejsem náročný. Ale to doskakování detailnějších modelů je hrozné. Stejně tak blbě vypadá i zem, která při obdělávání mění jen texturu. Jinak je to pořád placka. Při sečení zase úroda před sekačkou mizí. Žádný náznak animace. Sakryš, ta hra bývá v prodejních žebříčcích často na prvních místech, takže prachy logicky musí být. Tak kde je problém, udělat aspoň průměrný engine?

    Fyzika je pořád divná. Stačí se rozjet a několika tunový traktor po hrbolách skáče jako z papíru. Kolizní model některých budov s nástroji = 0. Předpokládám, že i AI zůstala stejná. Byla sranda dřív sledovat, jak se traktor s automatickou obsluhou zaseknul o strom u pole a nedokázal se stočit. Nebo když jsem traktorem narazil čelně do auta, obě vozidla se zvedla přední nápravou do vzduchu a na zadních kolech vytvořila konstrukci ve tvaru A.

    Ale bavilo by mě to. Obsluha velkých pracovních vozidel je podivným způsobem uklidňující. Kdyby alespoň za ty roky udělali něco s grafikou, fyzikou a kolizemi, pořešili GUI, managment a dali do toho trochu práce, tak bych u toho vydržel celkem dlouho. Ale za to, že se hra technicky za ty dva/tři roky nikam neposunula bych hře dal spíš 4/10. Prodává se jim to dobře, ale i tak nejsou schopni najmout schopné programátory a grafiky.
    • jindra.veliky
      jsem si ze zacatku myslel, ze si zase nekdo spletl diskuzi a zacal ecenzovat CoD *15*
    • davidBray
      třeba se tyhle problémy týkají jen pirátských verzí .))) nebo sis to na tu zkoušku koupil?
      • GlaDOS
        Ne, tyhle problémy se netýkají pirátských verzí. Když je hra technicky blbě udělaná, tak je to prostě pevně daný fakt. A to platí i zde. A jen tak pro informaci, na zkoušku jsem si stáhnul demo. A jelikož má demo prezentovat hru a přesvědčit zákazníky ke koupi, nemělo by se technicky od klasické verze odlišovat.
        • davidBray
          Oka, když demo, tak je to bez debat :) peace
      • Mam rad ludi ktory odvodonia chyby v hre ze je to piratska verzia. Mojko poviem ti tajomstvo, upiratena verzia sa nijako neodlisuje od "orginalky".
        • walltar
          No to zase není tak úplně pravda ... někdy může být v pirátské verzi víc bugů. A většinou se nedostaneš k patchům takže je ani nemáš jak opravit, každopádně ale o patchi, který by kompletně překopal fyziku a nebo přidal do hry nový grafický engine, sem ještě snad ani neslyšel.
          • Ty si zamrz asi tak v roce 2000. Dneska se patche dají sehnat řádově do několika hodin, ovšem když ta hra za něco stojí. Přeci nedává smysl dělat patch na hru, která nikoho nezajímá.
            • walltar
              No právě na velké hry sou patche hned ... na takové ty zapadlé menší se člověk k patchům nedostane. Indie hry taky jenom ty známé.
          • Á... pán kámoší jen s lidma z war fór... koukni se někdy na p2p scenu a pochopis, ze pises srajdy :D
          • Hehe, tak to je nezmysel všetky hry mam opatchované... a žiadnu kúpenú, ako to vysvetlíš?
            • davidBray
              třeba tím, že jsi trotl? .))
            • že se nemáš čim chlubit
      • walltar
        Neboj ta hra prostě taková je.
        • davidBray
          já se nebojím, jen mě baví rýpat do zločinců, kteří si tu zlodějinu obhájí za jakoukoli cenu :))))
          • GlaDOS
            No nevím, jestli je takový zločin vytvořit kopii hry, kterou by sis stejně nekoupil. A nebo si ji koupíš právě na základě toho, že sis ji mohl vyzkoušet (pokud není demo). Druhá věc je ovšem u chronických tahačů, co mají prachy, ale autory prostě nepodpoří a nechápou, proč by měli.
            • davidBray
              "Druhá věc je ovšem u chronických tahačů, co mají prachy, ale autory prostě nepodpoří a nechápou, proč by měli." a přesně tyhle lidi mám na mysli.
          • Zločinců? Podívej se do vlády, ňoumo *3*
  • Karlova oblíbená...využije zkušenosti z praxe *1*
  • Hru jsem vubec nehral, jen videl nejake Lets playe. K tomu zapomenutemu traktoru, chci rict, ze nekde u mapy s vozidly je tlacitko k resetovani (premisteni) vozidla na vas dvur, problem to teda neni.
  • Nevíte někdo prosim vás jak dát mody na xbox?
  • Veskoslav
    Na Steamu je ve slevě farmáři *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit