Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Caincz
    Feminista Janchor zvládl během prvních pár minut 2x urazit dámu ;) Nic ve zlým, Lukáši. Jinak parádní podcast, téma o id mě bavilo a nezbývalo než přikyvovat.
    • Jj, to bylo prvni co sem si rikal, priste mozna trosku slusneji :D Jinak dobréé
    • Co ji rekl?
      • Že máš jít spát.
  • risa2000
    Je škoda, že si nikdo nepustí poslední Carmackovu keynote, ušetřilo by vám to spoustu spekulací ať už v tomhle podcastu nebo v posledním článku o restartu Dooma. K tomu, co zaznělo v podcastu, Carmack v minulé keynote řekl, že:
    - Chtěl dělat hry do mobilu, ale v id ho přehlasovali, takže se s tím musel smířit.
    - Quake live byl zajímavá zkušenost, ale v podstatě to bylo dlouhodobě neudržitelné, kvůli tomu jak nestabilní a nespolehlivé API jednotlivé prohlížeče mají.
    - v poslední době musel v id řešit věci jako vedení týmu, i když by raději dělal něco jiného
    - že by se klidně rád podílel na optimalizace ovladačů pro Intel grafiky, ale nemá na to čas,
    atd...
    Každopádně, nedělal dojem, že by si tam mohl dělat co by chtěl, ale spíš, že se snaží nějak přispět, ale nerozhoduje o tom a je spíš bezradný. Kdo to tam ale vede je záhadou.
  • uzivatel1982
    Vždycky, když uvádí FC Janchor (nejedná se o fotbalový klub) , tak to má hned takovou příjemnější uvolněnou atmosféru, která mi osobně vyhovuje. Je to mín fight, víc club;-).
    • Čili je to víceméně takovej *Gay Club* *15*
      • celoush
        S Tlamiczkou?
  • vidcast den po odvysilani ..to je rekord .tak to ma byt furt
  • Priznam sa ze po tomto podcaste som zostal docela zhrozeny. Vazne by ma zaujimalo ako sa redaktori pripravuju na temu v podcaste, nikto predsa vsehoznaly z neba nespadol alebo vzdy len tliachaju podla svojich predstav (teraz nemam na mysli ked prezentuju svoj nazor alebo dominenky ale ked su fakt mimo realnych argumentov a informacii). Nemam prehlat vo vsetkych firmach, tituloch ale prave preto ked som pocul co tu doslova trieskate ohladom ID Softu tak mi beha marz po chrbte ake su potom kvalitne informacie ohladom inych studii,hrach a podobne. Prosim neberte to ako nejake vyryvanie ale fakt by ma zaujimalo ako to vidia redaktori na games. Tak isto ma znovu a zasa mrzi ze ste este koncom minuleho roku slubovali vydat rozhovor s Timom Willitsom a kde nic tu nic (ked uz je tu tema ID soft).

    A k tym konkretnym myslienkam, fak by mozno nezaskodilo si pozriet informacie ktore podal dokonca aj sam Carmack. Nemam ho za neochvejny idol, aj ked urcity status hernej "celebrity" ma ale to co ste tu prezentovali boli fakt kecy. Ako tu bolo spomenute tak napriklad zdaleka nema poziciu ze si moze robit co chce ako chce, ako ste to prezentovali v podcaste ale prave naopak, uz ani nema moc casu programovat a presunuli ho skor do pozicie manazovania a rozhodovania a vyvoj novych technologii je skor jeho skoro volnocasova aktivita. Dalej prvy restart Doom4 bol koli tomu, ako ste spominali, ze ta hra nedosahovala kvality ake chcel Zenimax/Bethesda, ale to nebolo z dovodu ze ich Bethesda nechala si robit co chcu alebo ze ich nedokazala korigovat ako skor ze samotny Rage mal velke problemy a v ID softe nemali cas este aj adekvatne kontrolovat druhy team ktory riesil Doom4. Tak isto ze bez Carmacka sa tam ziadna technologia nepohne je blbost. On sam sa vyjadril ze posledny engine v ktorom riesil skoro vsetky casti, respektive dokazal ich obsiahnut bol prave Quake3/IdTech3, uz pri doome3 mali docela velky team a on sam riesil iba rendering co je jeho primarne pieskovisko a mali tam kopec novych ludi co riesili Audio system, AI, Fyziku a dalsie veci. A pri Rrage/idTech5 mal v podstate na starosti uz iba Megatexture a zasa primarne veci okolo renderingu lebo uz je to tak rozsiahly system ze by to ani nemal sancu obsiahnut. Ostatne pri tej velkosti teamu sa to ani inak neda. Dalej to co tu tvrdite ze ta technologia neni bohvie co kedze sa nelicencuje a ze niesu schopny spravit konkurecny univerzalny engine k UDK,CryEngine atd. je blbost. Oni sa sami vyjadrili ze sa nechcu uz venovat licecnemu businessu pretoze to prinasa dalsie naklady ohladom podpory zakaznikov, skolenia, pravidelne vydavanie updatov etc. Sami sa vyhadrili ze idTech5 sa bude vyuzivat iba interne pre potreby Bethesdy. Tak isto si skuste spustit Rage Studio a nie len kecat o tom ze je to uzivatelsky nepristupne. Prave pri tomto engine silne pracovali na nastrojoch, a samotna Megatexture vyrazne posuva kreativne moznosti grafikou a kompletne meni aj ich workflow (ziadne tilovnanie textur, ich doladovanie v Photoshope a potom zasa import do enginu atd.). Ja osobne skor vydim ,ked uz, ze maju skor technicky/vykonnostny problem kedze na buildovanie levelov napriklad v id softe pouzivaju server cluster s 192 jadrami a aj samotna megatexture dost brutalne zere diskovy priestor.
    A dalsie nepresnosti az vylozene zavadzania ktore v tej diskusii padli. Jedna vec v ktorej ste mali pravdu je ale ze za aktualny stav v ID Softe je v najvecsej pravdepodobnosti zodpovedny management.
    • blixa
      Diky za podrobnou reakci a upresneni.. Ale co se tyce ty pripravy a pripadnejch nepresnosti - FC delame zive, namety jsou samozrejme znamy dopredu, ale nikdy je nemuzes nastudovat do takovejch podrobnosti, o kterejch pises treba ty v tom prispevku - nikdy nevis kam se ta debata stoci, kde se zasekneme a co se naopak uplne mine. Obcas kdyz rekne nekdo z nas neco nepresne, ostatni ho opravi - obcas ne. Ale to je proste riziko tohodle formatu diskuse a ver mi, slysel jsem v zivote uz par podcastu, kde se nakecalo v jednom dile vic blbosti, nez ve FC za celou dobu ;)

      Nicmene to nas samozrejme neomlouva, stavat by se to nemelo.. Ale jak rikam, obcas se vyletum do spekulaci/domnenek vyhnout neda. V tom pripade je imho lepsi kdyz to rekneme na rovinu, ze to nevime jiste, ale myslime si to a to (coz byl treba priklad ty debaty o id), nez to tam prezentovat jako jasny fakta..
      • WalkingWad
        "Ale jak rikam, obcas se vyletum do spekulaci/domnenek vyhnout neda."

        Právě myslím, že Fight club je o výletech do spekulací a domněnkách. Jinak by to nebylo právě ono *1*
      • Ano ja to chapem ze neda sa vzdy obsiahnut vsetko, zvlast ak sa aj samotna diskusia otoci do netusenych smerov :-) , ale , ALE jednak ste medium ktore sa snazi s nejakou kvalitou informovat, a tie informacie ktore som tu napisal nie su nejake tajne tazko vydolovatelne. Vecsinu z toho sa da za 5 minut vygooglovat a ste predsa aj novinari ktory by prave hlavne s faktami mali pracovat. Ja nevravim ze nemate hovorit svoje domnienky alebo aj prezentovat svoj nazor, lenze prave v tej diskusii od ID softe nepadol snad ani jeden pravdivy argument alebo informacia a z toho som ostal doslova zhrozeny. Zvlast ked si uvedomim ze tak isto nemam prehlad v inych povedzme sudiach, hernych zanroch a musim tak nejak doverovat tomu co tvrdite ze su to fakty. Nema predsa zmysel sledovat jedno informacne medium aby som si potom tie informacie zasa overoval inde.
        A tak isto by bolo do buducna mozno lepsie, ked uz je nejaka tema, mozno si na danu temu pozvat niekoho kto ma v nej prehlad a ked tak moze Vas poopravit (napriklad pri Id by sa asi hodil Bludr). Chapem ze sa to neda vzdy, alebo skor vobec, organizacne zariadit.
        Ja len dufam ze toto bola nejaka cierna streda :-) a na buduce to bude uz lepsie.
    • Máš pravdu. Mně zase vadilo co mlel za blbosti Bach o Gilbertovi a Lucasart adventurách. Chápu že každý nemusí vědět všechno (i když vědět je jako novináře jeho práce), ale když už netuším která bije tak raději mlčím. Z FC se trochu začíná stávat taková estráda.
  • Luxusní fightclub,pánové.Bezva host.Nejlepší byl p.Bach."Proč já bych měl číst v Doomu 3 nějakej deník" jako popravdě?já fakt zpozorněl.Krásně to vystihl.. *1* a dodnes se ta piczovina používá všude.
  • koudja
    quake 3 arena se hraje do teď, když se s pár lidma sejdem...
  • OT : byl bych celkem zvědavej na speciál o Bioshock:Infinite. neplánujete ho ?
    • zdeeneek
      Na to je jeste docela brzo, hodne lidi to jeste nehralo/nedohralo. Kvuli spoilerum by se na to asi i hodne lidi nedivalo.
      • To je nepochybně pravda, ale dá se to brát i z tě stránky, že je to teď velice aktuální
  • up_er
    Nevim jestli neco delam spatne, ale kdyz chci video zapauzovat, nebo posunout kamkoliv jinam tak se me vzdycky spusti od zacatku i s tou reklamou...je to strasne otravny. To tak ma byt, nebo delam vazne neco spatne??
    kolikrat si rikam ze se na ten podcast radsi nebudu divat s takovou
    edit...zhruba ve ctvrtce videa sem to zapauzoval a hle ono to uz jde i posouvat...asi se musi nacist cely video do pameti a pak stim jde pracovat
    *8*
    • Hanzales
      Tohle mne štve taky, a u toho FC speciálně to, že jsem to hodil do fulscreen 720, nechal celé nabufferovat a když jsem to chtěl dát na chvíli "do malýho" tak se to přeplo zase do lowres a buffer v pytli :)
      • blixa
        Do 720 se to prepina automaticky kdyz si das video na fullscreen - poresime s klukama aby se to neprepinalo zpatky, kdyz ten fullscreen shodis..

        Co se tyce nemoznosti pauzovani a posouvani, o ktery pise up_er, to je hodne divny, rozhodne by to tohle delat nemelo a na pocitacich kde to muzu vyzkouset to funguje normalne (i bez nacachovani).. Jakej pouzivas prohlizec?
        • Hanzales
          Díky moc, určitě by to bylo fajn, hlavně u těch delších videí. Videí, to je taky takové divné slovo, není tu někdo z řad korektorů? :)
  • Amylee.Anderson
    "Všichni čtyři jsme společně ronily"
    • sleepless
      Diky *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit