Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • risa2000
    Dotaz na redakci (Levelu):

    Kde je možné sehnat elektronický Level (nějak jsem úplně nerozuměl Martinovy, když to říkal)? Také by mne zajímalo, jaký je rozdíl mezi těmi dvěma firmami, respektive, proč jste vybrali rovnou hned dvě a ne jednu?
    • smejki
      http://games.tiscali.cz/pr/vychazi-level-235-s-plnou-hrou-gemini-rue-v-cestine-64334
      • risa2000
        Díky za tip. Protože mě normálně tištěná verze nezajímá, tak jsem se až na konec toho článku poprvé nedostal.

        Teď ještě, jestli má někdo zkušenosti s jednou nebo druhou službou (Floowie x Publero).
  • zdar vi nekdo v jakem dile je tema z hrani the last of us ??? dik
  • Amylee.Anderson
    Skvělý veselý díl :)
  • Robotron3
    Sorry, ale když jsem poslouchal obhajobu Lukáše recenze Beyond, tak i když taky zastávám názor, že taková hra je za ty peníze drahá a sám bych si ji nekoupil za víc jak 399kč, tak prostě nemůžu souhlasit s lukášovým přístupem ke hře. Evidentně k Beyond přistupuje jasně danou představou jak má něco fungovat, a když to tak nefunguje, nebo to funguje jinak, je to špatně. Ale proč se má hra poměřovat s principy, jaké fungují ve filmu? Ano, tohle je extrémně filmová hra a přesto to neni film. Myslím, že k hrám by se mělo v kritice přistupovat s čistou hlavou a otevřenou myslí a i když uplně chápu, jak k tomu Lukáš dospěje, tak zároveň mi ten pohled připadá trochu zatížený předsudky.
    • janchor
      Má se poměřovat s tím, jak funguje vyprávění, jak funguje stavba dramatu, má se poměřovat s řemeslem, který se tu skrze formu blíží řemeslu filmovýmu (tzn. virtuální herci nějak "hrajou", záběry něco rámujou, střihy budujou dynamiku). Když jseš v Beyond svědkem např. zcela prkennýho a příšerně napsanýho vyznání lásky, je přece šumafuk, jak moc to je nebo není "filmová hra" - pořád se před tebou odvíjí prkenný a příšerně napsaný vyznání lásky.

      Čemu ty říkáš předsudky, já říkám obyčejný nároky na kvalitu (který pochopitelně odvisí od kontextu).
      • a bral si do úvahy, že Jodie bola celý život zavretá vo výskumnom komplexu, vychovávali ju vedci, nemohla byť s rovesníkmi? Ako mohlo byť to vyznanie prirodzené??? Za a) to vyznanie lásky tam vlastne ani nemusí byť, podľa toho ako sa zachováš

        za b) je presne tak naivno prkenné aké by človek čakal od takého človeka.
        za c) áno sú to úlomky z jej života, ale nie sú drasticky mimo, majú logickú nádväznosť i gradáciu deja, ak si to hral vkuse, tak by si to mal práveže vnímať, ale je jasné že v 12 hodinovej hre nebudeš mať tempo 1,5 hodinového traileru.

        a ten pôrod však to bola čistá paródia na filmy, to bolo úplne očividné, že si z toho Cage robí srandu, vrátane ostatných hollywood scén, ale dialógy a komorné scény sú napísane perfektne.
        • janchor
          To vyznání, o kterém mluvím, se netýká Jodie, ale Ryana.

          A jestli si myslíš, že porod měla být "parodie", pak zjevně vnímáš Beyond ze zcela jiný planety, než já.

          Nicméně těch pár opravdu výbornejch komorních scén v celku bolí o to víc, jak je zbytek hry padlej na hlavu.
          • >>A jestli si myslíš, že porod měla být "parodie", pak zjevně vnímáš Beyond ze zcela jiný planety, než já.<<

            To bylo hodně laciný...
            • janchor
              Fargoberg: I kdyby to bylo tak, jak říkáš, a ty klišé tam byly záměrně jako pomrkávání (s čímž nesouhlasím - podle mě jede Cage přes kopírák a vůbec mu nedochází, jak hloupě to působí), pořád by absolutně nedávalo smysl stříhat je do toho uměřenýho zbytku. Respektive by mi to ten zbytek pořád rušilo.
            • janchor
              Nemyslel jsem to jako urážku, jestli to tak vyznělo.. ostatně neříkám, čí planeta je lepší!

              Jen prostě to, co Fargoberg o daný scéně i níže uvádí, vnímám natolik mimo mou realitu, jako kdybys mi říkal, že je slunce brčálově zelený.
            • pôrod na špinavom matraci za 5 sekúnd, prestrihnutie špinavými nožnicami v zime, s utierkou z obchoďáku a bez sterilizácie bola jednoznačne čistá nadsádzka a pomrknutie na hollywood klišé...imho to je v každej akčnej scéne, či už ide o skákanie medzi autami, beh po vlaku, pád vrtuľníka a ďaľšie, všetko sú to hollywoodské klišé na ktoré pomrkáva a je smutné, že to niekto bral vážne.....hlavne keď sa každá tá scéne mixuje s prudko komornou scénou, čím to ešte viac vyznieva.
      • Robotron3
        Jenže tohle se všechno vystavělo na filmovym formátu, kterej trvá kolem 1.5 hodiny +-. A i v dnešní době ty hry trvají přece jen o něco dýl, ani je většina hráčů nehraje najednou ale během měsíce třeba, ob den půl hodiny třeba. A jak můžeš v tomhle přístupu uplatňovat to co funguje ve filmu? Vy si děláte z Cage až skoro legraci, jak tohle vůbec neumí, jak je špatnej scénárista, ale absolutně nevěřim tomu, že tohle neřeší, nebo neumí řešit, naopak tyhle věci on řeší ze všeho nejvíc a že to postavil takhle musí vyplývat z nějakých i statistik jak ty hráči hry hrajou, jak moc, jak často, atd. To je prostě uplně jinej formát než u filmu, i když to jako film vypadá, takže si nejsem jistej jak moc je správný to poměřovat.

        Vem si taky, že ty hraješ hru v kuse, abys napsal recenzi. Ale většina hráčů to takhle určitě nedělá. Oni třeba hrajou hodinu, a pak se k tomu vrátí po týdnu. Tomu by přesně odpovídalo to, že to řeší tim rozsekaným příběhem, kdy ani tak nevadí, že si nepamatuješ lineárně příběh co bylo předtim. Už bych čekal v těch recenzích zvlášť od tebe víc souvislostí a uvažování, jak je ta hra cílená, jaký je její záměr a jak se jí to povedlo nebo nepovedlo.
        • Viktor_H
          Paradoxně tu funkci šablonáře zastáváš ty, nikoliv Lukáš. Přistupovat s otevřenou myslí znamená imho hodnotit prvky samy o sobě nezávisle na formátu (tam kde je to samozřejmě možné). Když Lukáš napíše, že je nějaká scéna nezvládnutá, to poslední, co bychom imho měli dělat, je začít řešit, jestli je nezvládnutá z pohledu filmu, nebo hry - z pohledu nějakých vágních šablon. Vezmi ten prvek sám o sobě, zamysli se, co si klade za cíl, a pak vynášej soudy.
        • janchor
          Nic z toho, co píšeš, neudělá ze směšný / hloupý / nesmyslný / špatně napsaný scény scénu dobrou.

          Je zcela zřejmý, jak je hra cílená, jakej je její záměr: vyprávět epickej paranormální thriller. A já jen opakuju, jak moc se jí ten záměr skrze podprůměrnej scénář a nesourodost zoufale odbytejch příběhovejch odboček nepovedlo naplnit.
  • Tushan
    tak si to shrnem. sony boyz chtěli mít další 10/10 exklusivku aby zas mohli povikovat jak je sony super cool (já jim to neberu) ale smula a je to srajda což jim ted hrozně vadí a tak řvou jak opičáci v zoo že je recenze na H a recenzent vůůůl *1*
    • Mě by spíš zajímalo, jací opičáci tě vzali do tlupy. Velmi excelentní projev, to jo.
      • Tushan
        dřizdisráče jako ty to nemusí zajímat *15*
        • Naopak, kolego, mě zajímá, kde se rodí, chovají a krmí nefalšované Gumy. Každý fakt jen přilepší neméně důležité studii, ze které může a musí vyjít nejen prevence, ale i případná likvidace.
          • Tushan
            *13* *13* *13* *13* *13* uplně si mě zničil *13* *13* *13* *13* *13*

            btw. muj kolega nejsi z píííčema já nedělám

            *1*
            • deridon
              http://tinyurl.com/8xbpzkz
  • walltar
    Sorry za OT .... Ale celkem pěkná novinka. Hudba ke Star Citizenu se bude nahrávat v našich končinách. http://www.star-citizen.cz/hudba-pro-star-citizen-bude-nahravana-v-cr/
    • MickeyMutant
      Hudba k novému Thiefovi se taky natáčela u nás. U nás se toho natáčí spousta a málokdo to ví.
  • martyEF
    zase ty čísla, nechápu proč to dráždí tolik lidí, fajn tak pokud Vám vlastně vadí že se hodnotí a recenzují ty hry co za něco vůbec stojí a výsledkem po té bývá v 95% 5 až 10 tak průměr je vlastně podle mnohých 7, tak zde je návrh, stejně se prvních 5 čísel nepoužívá, tak to rovnou zkrouhnout na 0 až 5 a bylo by po problému a pokud by Beyond dostal za 3 jako průměrná hra tak by tu nikdo ani nepípl takhle to pořád někoho dráždí ....
  • Beyond je hra, kde sú veci, ktoré si inde nezahráte, ktoré v iných hrách nie sú skrátka. A tá recenzie je zlátanina nie hra.

    Jasné, že je Beyond zámerne hollywoodsky naivný miestami, to že to Lukáš nepochopil nie je problém Cagea. Ten nám dal hru, kde je podstatný nie celkový príbeh, ale tie úlomky v ňom, tie čiastkové príbehy, ako vzťah medzi Ellen a Defoem, snaha o zapadnutie medzi rovesníkov, prvá láska, zneužitie.

    A už len za tú kapitolu medzi homelessákmi sa nedá dať menej ako 7/10, kto nebol počas Beyondu veľakrát dojatý je cynický zmrd, bodka a nemal by také hry hrávať.
    • Tu známku si v podkastu obhájily a jim věřim víc než nejakýmu uřvanci z diskuze, kterej nemůže ustát 6/10 u ps3 exklus.
      • Tu znamku si obhajili mozna tak pro sebe...porad si myslim ze ta recenze byla priserna a neobjektivni (at na me nikdo nechodi s recma, ze recenze jsou ciste subjektivni zalezitost)
        • Tilwaen
          A co je to objektivní recenze? Taková, jejíž obsah všichni očekávají a odkývají?
    • C-BEAM
      lenže tie veci si nezahráš ani v Beyonde, oni sa tam akosi hrajú samé...
    • Ronox
      Hele taky natahuju u Zelený Míle. Kua i ten Marley a já mě dostal, ale zrovna ta homelesácká scéna mi připadala, že tam nemusí být. Co tam je? Žebráš, pokusíš se o sebevraždu, zachráníš, porodíš. Pro mě to byl absolutně suchej a nudnej příběh oproti Heavy Rainu a nebo větší části Fahrenheitu. U týhle hry jsem se nebál, nepopotahoval, neřval atd. U HR mi srdce vyskakovalo z rytmu, u Walking Dead od Telltale jsem popotahoval a u Last of Us všechno dohromady. Tohle bylo natahovaný, ztrácelo to tempo a nebylo tam tolik proměnejch.
    • nekromant33
      přesvědčil jsi mě, zahraju si to na youtube
    • A nerozplakal ty ses u Titanicu ?
      • nie, nie som gay, ale u Winetoua ako malý hej a dospelý pri Potomkovia ľudí a Zelenej míli hej a nehanbím sa zato...som rád, že dokážem prežívať naplno príbehy a nie som cynický bez emočný, čo sa v kine smeje i pri SAW ako to býva pri dnešnej vymletej mládeží, čo iba točí CSko a v živote nevidela ani jednu knihu a nevie, čo to je dobrý príbeh...
        • Neviděl si tento film Hačikó - příběh psa ? Tam má nakrajíčku snad každej *5*
          • Inquisitor
            Na to se ani nejde dívat :)
        • Jen rejpu neber to osobně *15*
  • Hodnocení do 10 je nesmysl, protože hry od 6 bodů směrem dolů jsou většinou už nehratelné, nezábavné kraviny plné chyb a nelogičností, které jsou schopné zaujmout jenom něčím hodně specifickým. Samozřejmě se musí hodnotit spravedlivě a brát ohled také na to, že recenzenti jsou už také naprosto zdegenerovaní z těch tisíců her, které už za svůj život hráli. Zvlášť, když vezmu v potaz, kolik lepších her s hodnocením 9, 8 si chci zahrát a nemám na ně čas, tak opravdu nemám potřebu hrát průměrné hry s hodnocení 6,5,4,3,2,1 To jsou pro mě hry, které si nikdy nezahraji a nemá smysl hodnocení do 10, proto bych bych zavedl hodnocení do 5..
    • Tilwaen
      Náhodou, podle toho, cos tu napsal, má přeci desetistupňové hodnocení smysl - minimálně Ti odfiltruje hry na ty "dobré" a "lepší". A když nemáš téměř čas stíhat hrát ani ty "lepší" hry, proč bys jej měl ztrácet hraním těch "dobrých"? Takto jej ani ztrácet nemusíš, leda bys měl čas a/nebo extrémní zájem.
    • Také mám raději řešení 1 - 5, kdy rozdíl mezi dobrou a hroznou hrou jsou jen dva bodíky ve stupnici (3, 1)... Například rozdíl mezi 6/10 a 7/10 je pro mne nepochopitelně minimální - stále přeci jde o nadprůměr... Věc názoru.
    • tak misto 7,8,9,10 budes hrat 4,5, progresivni reseni *5*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit