Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • risa2000
    Díky za tip. Protože mě normálně tištěná verze nezajímá, tak jsem se až na konec toho článku poprvé nedostal.

    Teď ještě, jestli má někdo zkušenosti s jednou nebo druhou službou (Floowie x Publero).
  • smejki
    http://games.tiscali.cz/pr/vychazi-level-235-s-plnou-hrou-gemini-rue-v-cestine-64334
  • Tilwaen
    Náhodou, podle toho, cos tu napsal, má přeci desetistupňové hodnocení smysl - minimálně Ti odfiltruje hry na ty "dobré" a "lepší". A když nemáš téměř čas stíhat hrát ani ty "lepší" hry, proč bys jej měl ztrácet hraním těch "dobrých"? Takto jej ani ztrácet nemusíš, leda bys měl čas a/nebo extrémní zájem.
  • Tilwaen
    A co je to objektivní recenze? Taková, jejíž obsah všichni očekávají a odkývají?
  • Viktor_H
    Paradoxně tu funkci šablonáře zastáváš ty, nikoliv Lukáš. Přistupovat s otevřenou myslí znamená imho hodnotit prvky samy o sobě nezávisle na formátu (tam kde je to samozřejmě možné). Když Lukáš napíše, že je nějaká scéna nezvládnutá, to poslední, co bychom imho měli dělat, je začít řešit, jestli je nezvládnutá z pohledu filmu, nebo hry - z pohledu nějakých vágních šablon. Vezmi ten prvek sám o sobě, zamysli se, co si klade za cíl, a pak vynášej soudy.
  • risa2000
    Dotaz na redakci (Levelu):

    Kde je možné sehnat elektronický Level (nějak jsem úplně nerozuměl Martinovy, když to říkal)? Také by mne zajímalo, jaký je rozdíl mezi těmi dvěma firmami, respektive, proč jste vybrali rovnou hned dvě a ne jednu?
  • Jako filtr odpadu to taky úplně nefunguje, jak na konci naznačuješ sám. Co když dobrá hra dostane třeba právě těch 6, protože recenzent zrovna spěchal a neměl náladu, nebo mu nesedl žánr, takže s tím byl rychle hotov. Přitom to může být hra, který by se tobě líbila a přišla ti lepší než nějaká ta vychvalovaná akční volovina za 8.
  • zdar vi nekdo v jakem dile je tema z hrani the last of us ??? dik
  • Také mám raději řešení 1 - 5, kdy rozdíl mezi dobrou a hroznou hrou jsou jen dva bodíky ve stupnici (3, 1)... Například rozdíl mezi 6/10 a 7/10 je pro mne nepochopitelně minimální - stále přeci jde o nadprůměr... Věc názoru.
  • janchor
    Fargoberg: I kdyby to bylo tak, jak říkáš, a ty klišé tam byly záměrně jako pomrkávání (s čímž nesouhlasím - podle mě jede Cage přes kopírák a vůbec mu nedochází, jak hloupě to působí), pořád by absolutně nedávalo smysl stříhat je do toho uměřenýho zbytku. Respektive by mi to ten zbytek pořád rušilo.
  • janchor
    Nemyslel jsem to jako urážku, jestli to tak vyznělo.. ostatně neříkám, čí planeta je lepší!

    Jen prostě to, co Fargoberg o daný scéně i níže uvádí, vnímám natolik mimo mou realitu, jako kdybys mi říkal, že je slunce brčálově zelený.
  • pôrod na špinavom matraci za 5 sekúnd, prestrihnutie špinavými nožnicami v zime, s utierkou z obchoďáku a bez sterilizácie bola jednoznačne čistá nadsádzka a pomrknutie na hollywood klišé...imho to je v každej akčnej scéne, či už ide o skákanie medzi autami, beh po vlaku, pád vrtuľníka a ďaľšie, všetko sú to hollywoodské klišé na ktoré pomrkáva a je smutné, že to niekto bral vážne.....hlavne keď sa každá tá scéne mixuje s prudko komornou scénou, čím to ešte viac vyznieva.
  • >>A jestli si myslíš, že porod měla být "parodie", pak zjevně vnímáš Beyond ze zcela jiný planety, než já.<<

    To bylo hodně laciný...
  • janchor
    To vyznání, o kterém mluvím, se netýká Jodie, ale Ryana.

    A jestli si myslíš, že porod měla být "parodie", pak zjevně vnímáš Beyond ze zcela jiný planety, než já.

    Nicméně těch pár opravdu výbornejch komorních scén v celku bolí o to víc, jak je zbytek hry padlej na hlavu.
  • a bral si do úvahy, že Jodie bola celý život zavretá vo výskumnom komplexu, vychovávali ju vedci, nemohla byť s rovesníkmi? Ako mohlo byť to vyznanie prirodzené??? Za a) to vyznanie lásky tam vlastne ani nemusí byť, podľa toho ako sa zachováš

    za b) je presne tak naivno prkenné aké by človek čakal od takého človeka.
    za c) áno sú to úlomky z jej života, ale nie sú drasticky mimo, majú logickú nádväznosť i gradáciu deja, ak si to hral vkuse, tak by si to mal práveže vnímať, ale je jasné že v 12 hodinovej hre nebudeš mať tempo 1,5 hodinového traileru.

    a ten pôrod však to bola čistá paródia na filmy, to bolo úplne očividné, že si z toho Cage robí srandu, vrátane ostatných hollywood scén, ale dialógy a komorné scény sú napísane perfektne.
  • janchor
    Nic z toho, co píšeš, neudělá ze směšný / hloupý / nesmyslný / špatně napsaný scény scénu dobrou.

    Je zcela zřejmý, jak je hra cílená, jakej je její záměr: vyprávět epickej paranormální thriller. A já jen opakuju, jak moc se jí ten záměr skrze podprůměrnej scénář a nesourodost zoufale odbytejch příběhovejch odboček nepovedlo naplnit.
  • Robotron3
    Jenže tohle se všechno vystavělo na filmovym formátu, kterej trvá kolem 1.5 hodiny +-. A i v dnešní době ty hry trvají přece jen o něco dýl, ani je většina hráčů nehraje najednou ale během měsíce třeba, ob den půl hodiny třeba. A jak můžeš v tomhle přístupu uplatňovat to co funguje ve filmu? Vy si děláte z Cage až skoro legraci, jak tohle vůbec neumí, jak je špatnej scénárista, ale absolutně nevěřim tomu, že tohle neřeší, nebo neumí řešit, naopak tyhle věci on řeší ze všeho nejvíc a že to postavil takhle musí vyplývat z nějakých i statistik jak ty hráči hry hrajou, jak moc, jak často, atd. To je prostě uplně jinej formát než u filmu, i když to jako film vypadá, takže si nejsem jistej jak moc je správný to poměřovat.

    Vem si taky, že ty hraješ hru v kuse, abys napsal recenzi. Ale většina hráčů to takhle určitě nedělá. Oni třeba hrajou hodinu, a pak se k tomu vrátí po týdnu. Tomu by přesně odpovídalo to, že to řeší tim rozsekaným příběhem, kdy ani tak nevadí, že si nepamatuješ lineárně příběh co bylo předtim. Už bych čekal v těch recenzích zvlášť od tebe víc souvislostí a uvažování, jak je ta hra cílená, jaký je její záměr a jak se jí to povedlo nebo nepovedlo.
  • deridon
    http://tinyurl.com/8xbpzkz
  • janchor
    Má se poměřovat s tím, jak funguje vyprávění, jak funguje stavba dramatu, má se poměřovat s řemeslem, který se tu skrze formu blíží řemeslu filmovýmu (tzn. virtuální herci nějak "hrajou", záběry něco rámujou, střihy budujou dynamiku). Když jseš v Beyond svědkem např. zcela prkennýho a příšerně napsanýho vyznání lásky, je přece šumafuk, jak moc to je nebo není "filmová hra" - pořád se před tebou odvíjí prkenný a příšerně napsaný vyznání lásky.

    Čemu ty říkáš předsudky, já říkám obyčejný nároky na kvalitu (který pochopitelně odvisí od kontextu).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit