Přejít na výpis diskuzí

Fight Club #305: Indiáni jedou!

14.12.2016 17:04
Redakce Games.cz 29 příspěvků

Před koncem roku se nám v podcastech roztrhl pytel s hosty, což je samozřejmě jenom dobře. Po Bětce z minulého týdne k našemu kulatému stolu zavítala dvojice Zuzka Cinková (Baty) a Filip Kraucher (Fiola), aby se pod moderátorskou taktovkou Pavla Dobrovského, a také s Adamem Homolou v zádech, pobavili...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • kdy přijde Bulíř? to je největší profík kteého můžete pozvat
    • A bylo by fajn, kdyby s Petrem pozvali i Honzu Olejníka. Chtěl bych vidět tu diskuzi o The Last Guardian.
      • Ani profík Bulíř nedokáže okecat slabý gameplay, otravnou kameru a zastaralý vizuál u TLG...
        • Slabý gameplay? U logické plošinovky od týmu ICO čekáš jaký přesně gameplay? Já čekam povedený level-desing - check, čekám fajn puzzle - check, čekám nějaké emoce -check, čekám motivaci, aby tě gameplay nenudil -check. Co že je tedy přesně slabé na tom gameplayi?
          • Level design, kde nemám moc možností průchodu nepovažuju za povedený už ze základní logiky (pokud si teda nepleteš level design s architekturou / art designem, což asi pleteš) a puzzly, které překvapí možná hráče CoD - to za moc povedené taky nepovažuju, ale klidně si zpívej dál tu písničku, nebudu tě rušit. Mimochodem, zapomněl si na "repetitivní - check".
            • Tak tohle pobavilo. Prej 20 let stará kamera. Jak starý je 3rd person 3D? 30let? *15* Jo, když dojdou.. teda vlastně když nejsou (protože žádný nepředved) argumenty, tak začne tahat z rukávu nesmysly. Animace nemá vliv na hratelnost, fyziku do kvalitního gameplay ještě nikdo nezrealizoval snad kromě Portalu, pletení si akční hry a RPG (combat) atd. Tohle už je fakt moc. Co takhle začít s tím, že i blbý šachy maj větší hloubku combatu, než všechny DS dohromady ať je ještě větší sranda. *1*
            • Zklamaní roku je samozřejmě Tyranny. Dvacet let stará kamera, zkostnatělá iso kamera, žádná fyzika, žádné animace, trapný příběh, kvanta brakové textu, combat na úrovni sebemrskačství. Tohle nic nepřebije.
            • když dojdou argumenty, tak je na čase psát pod stejným nickem.
            • páka za mříží kvalitní puzzle? haha asi ne, uncheck

              prázdné místnosti jedna jako druhá kvalitní level design? sorry to asi taky ne. uncheck

              naopak takové ty objektivní důvody jako hrozná kamera a ovládání postavy, propady framerate, zabugované zvíře apod, za to zkrátka musi letět body dolů, a taky že letěly

              za mě TLG rozhodně adept do ankety na zklamání roku
            • plácáš nesmysly úplně o hovně, o kterým sem se ani nebavil. Kvalitní desing je pro každého něco jiného, pro někoho je to vertikální paráda s nějakým postupným objevováním cesty, proto tebe je to definice sraček, která mě nudí už z popisu. Řekni raději příklad nějaké dobré hry dle tebe s kvalitním level-desingem, ať se ti můžu vysmát, bude to rychlejší než mlácení prázdné slámy ala tvůj poslední příspěvek *15* *3* Je hezké, že sis doplnil, že jsem fanboy, jak jsem si zase doplnil že jsi hater a trollík *15* *3*
            • Úsměvné, jak sis na základě svého fanboyství k DS/TLG vytvořil vlastní definici level designu tak, aby ti to sedělo. Bohužel tomu tak není. Když pominu, že to není jen o počtu průchodů (takže příklad s open worldem je nesmyslný), ale o "chytrosti" navržení tak, aby to hrálo do gameplaye, tzn. v FPS několik možností, kdy má každé svoje pro a proti a umožňují styl hraní, v dungeonu zase kvalitně zpracované bludiště nebo PvP hře takticky bohaté a vyvážené prostředí atd. Kvalitní level design může být i v 8bitové 2D arkádě, nijak to nesouvisí s vizuálem. Další věc level designu je logičnost a uvěřitelnost, tzn. např. nenajdeme bosse v místnosti, do které by se nemohl nijak dostat, nebo neumístím pasti tak, že hráč nemá možnost je intuitivně při prvním průchodu odhalit ať se snaží sebevíc, nebo když na něj někdo útočí někde z pr*ele, že musí několikrát umřít, aby věděl odkud. To bylo pár příkladů špatného level designu. *5*
            • kvalita level desingu není určena na základě počtu průchodu. To by jsme za kvalitní level desing mohli považovat klidně každý open world, který je jedna velká placka, kde můžeš k bodu B dojít jakkoliv. Kvalita level-desingu se vždy pozná aspoň v částečně linearní hře - TLG/Dark Souls apod.
        • Draken69CZ
          Kde to okecává?
  • fiolu zvat častejc, oproti znudenemu osazenstvu games je jeho vitalita a energie vítana zmena. Btw mobilní hry: doporučuju treba skvelou tower defense kingdom rush
  • batty by mohla udelat cosplay Cindy z FF15, hrudnik by na to mela, jen si koupit blond paruku a ksiltovku:)

    http://vignette2.wikia.nocookie.net/finalfantasy/images/e/e5/Final_Fantasy_XV_Cindy.png/revision/latest?cb=20150205230104
    • Flashi, nebuď salát a pojď do tohoto cosplay sám. Co ty na to? Prosím.
  • Co takhle někdy hosta kterého chtějí lidé i vidět?
    • oVer9000
      Nevím, kdo tě vybral, že mluvíš rovnou za celý lidský druh, Kapitáne Pisoáre. Ale jsou tu i nižší bytosti, jako jsem já, které si tyto hosty rády poslechnou.
      • Někteří milují kecání od amatérů. Chápu. Tak jednou za rok bych to snesl a nebudu bránit tomu aby to lidé jako ty...Aby si to to užili na plno.

        Tolerance musí být. Hate Free!
        • Na kecani od amateru jsou diskuse na games...
          • Zir074
            Amatéru? Osobně mi spíš přijde, že se tu schází elita společnosti, experti na všechno.
            • DwaR
              sarkazmus? nee! *15*
            • (J)elita spolecnosti...
      • oVer9000
        Jsem rád, že jsem dostal mínusko, za to, že jsem se nazval nižší bytostí, a že s tím někdo nesouhlasí. To zahřeje. :) Díky.
    • Drda, Vávra, Rybka, Fuka a ten jak dělá pořad Nekonečné lábůžo, Jan Modrák a pornoguru Andrej.

      Ty mají navíc i co říci! Karel má dokonce něco říci ke všemu!
      • Jeste jsi zapomenul na Vreca, J.D., Hulana a Baldynskeho... :-D
      • Jak jsem mohl zapomenou na věčného HC hráče a pokerového znalce Petra Bulíře.

        A poté také Macura a jeho zkušenosti s neúspěchy.
        • Jen ne Bulíře! Pokerový znalec, pcha :D. Obyčejný karbaník. Zatracenej hazard.
    • Zrovna dnešní hosty si rád poslechnu, takže proč ne? Samozřejmě ale rozumím, že Vávra s Drdou každej tejden by chtělo o dost víc lidí.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit