-
Tak tohle pobavilo. Prej 20 let stará kamera. Jak starý je 3rd person 3D? 30let? *15* Jo, když dojdou.. teda vlastně když nejsou (protože žádný nepředved) argumenty, tak začne tahat z rukávu nesmysly. Animace nemá vliv na hratelnost, fyziku do kvalitního gameplay ještě nikdo nezrealizoval snad kromě Portalu, pletení si akční hry a RPG (combat) atd. Tohle už je fakt moc. Co takhle začít s tím, že i blbý šachy maj větší hloubku combatu, než všechny DS dohromady ať je ještě větší sranda. *1*
-
Zklamaní roku je samozřejmě Tyranny. Dvacet let stará kamera, zkostnatělá iso kamera, žádná fyzika, žádné animace, trapný příběh, kvanta brakové textu, combat na úrovni sebemrskačství. Tohle nic nepřebije.
-
když dojdou argumenty, tak je na čase psát pod stejným nickem.
-
páka za mříží kvalitní puzzle? haha asi ne, uncheck
prázdné místnosti jedna jako druhá kvalitní level design? sorry to asi taky ne. uncheck
naopak takové ty objektivní důvody jako hrozná kamera a ovládání postavy, propady framerate, zabugované zvíře apod, za to zkrátka musi letět body dolů, a taky že letěly
za mě TLG rozhodně adept do ankety na zklamání roku -
plácáš nesmysly úplně o hovně, o kterým sem se ani nebavil. Kvalitní desing je pro každého něco jiného, pro někoho je to vertikální paráda s nějakým postupným objevováním cesty, proto tebe je to definice sraček, která mě nudí už z popisu. Řekni raději příklad nějaké dobré hry dle tebe s kvalitním level-desingem, ať se ti můžu vysmát, bude to rychlejší než mlácení prázdné slámy ala tvůj poslední příspěvek *15* *3* Je hezké, že sis doplnil, že jsem fanboy, jak jsem si zase doplnil že jsi hater a trollík *15* *3*
-
Úsměvné, jak sis na základě svého fanboyství k DS/TLG vytvořil vlastní definici level designu tak, aby ti to sedělo. Bohužel tomu tak není. Když pominu, že to není jen o počtu průchodů (takže příklad s open worldem je nesmyslný), ale o "chytrosti" navržení tak, aby to hrálo do gameplaye, tzn. v FPS několik možností, kdy má každé svoje pro a proti a umožňují styl hraní, v dungeonu zase kvalitně zpracované bludiště nebo PvP hře takticky bohaté a vyvážené prostředí atd. Kvalitní level design může být i v 8bitové 2D arkádě, nijak to nesouvisí s vizuálem. Další věc level designu je logičnost a uvěřitelnost, tzn. např. nenajdeme bosse v místnosti, do které by se nemohl nijak dostat, nebo neumístím pasti tak, že hráč nemá možnost je intuitivně při prvním průchodu odhalit ať se snaží sebevíc, nebo když na něj někdo útočí někde z pr*ele, že musí několikrát umřít, aby věděl odkud. To bylo pár příkladů špatného level designu. *5*
-
kvalita level desingu není určena na základě počtu průchodu. To by jsme za kvalitní level desing mohli považovat klidně každý open world, který je jedna velká placka, kde můžeš k bodu B dojít jakkoliv. Kvalita level-desingu se vždy pozná aspoň v částečně linearní hře - TLG/Dark Souls apod.
-
Level design, kde nemám moc možností průchodu nepovažuju za povedený už ze základní logiky (pokud si teda nepleteš level design s architekturou / art designem, což asi pleteš) a puzzly, které překvapí možná hráče CoD - to za moc povedené taky nepovažuju, ale klidně si zpívej dál tu písničku, nebudu tě rušit. Mimochodem, zapomněl si na "repetitivní - check".
-
Slabý gameplay? U logické plošinovky od týmu ICO čekáš jaký přesně gameplay? Já čekam povedený level-desing - check, čekám fajn puzzle - check, čekám nějaké emoce -check, čekám motivaci, aby tě gameplay nenudil -check. Co že je tedy přesně slabé na tom gameplayi?
-
Kde to okecává?
-
Ani profík Bulíř nedokáže okecat slabý gameplay, otravnou kameru a zastaralý vizuál u TLG...
-
A bylo by fajn, kdyby s Petrem pozvali i Honzu Olejníka. Chtěl bych vidět tu diskuzi o The Last Guardian.
-
kdy přijde Bulíř? to je největší profík kteého můžete pozvat
-
sarkazmus? nee! *15*
-
(J)elita spolecnosti...
-
Amatéru? Osobně mi spíš přijde, že se tu schází elita společnosti, experti na všechno.
-
fiolu zvat častejc, oproti znudenemu osazenstvu games je jeho vitalita a energie vítana zmena. Btw mobilní hry: doporučuju treba skvelou tower defense kingdom rush
-
Na kecani od amateru jsou diskuse na games...