Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • oVer9000
    Vašek jede! Nová krev! Jako moderátor se náramně osvědčil. Jinak skvělej díl a skvělá sestava. Krásně to odsejpá. :)
    • Je super že takto málo sledovaný porad ma aspon nejaké fanoušky. Alespon to kluci nedelají uplne zybtečne. (ale naklikat sis nemusel)
  • Škoda, že Lukáš nedostal víc prostoru. Je to sympatický chlapík a má co říct. Vašek mi přišel takový zbytečně horlivej a až drzej, ale asi je to prostě moderní trend.
  • 1) konecne dobre ozvuceny, vsem bylo krasne rozumet. nikdo nehuhlal/neseptal.

    2) je mi jasny ze vasek zvelicoval a zduraznoval svoji roli moderatora ze srandy, ale mistama to bylo za hranou trapnosti. neustaly komandovani ostatnich a zduraznovani, ze on to tam vede prestalo bejt brzo zabavny.
  • rytmik je imo strasne nedoceneny
  • Super, díl kde došlo i na smích :-)
  • Mart9
    Vašek vynikající moderátor, hlavně na začátku perla v každé větě *2*

    Akorát nevim, proč se Pavel převlékl za Petra a neustále se snažil diskusi posouvat dál, aby už byl konec. To je prostě špatně. Máte zajímavého hosta, zajímavá témata, tak by do toho Petr neměl moderátorovi zasahovat a popohánět ho.
    • tak osli mustek s orlici byl fajn *1*
      petr spis podle me chtel posouvat temata, ktery uz byly vycerpany a nebylo o nich co rict. navic i pres tohle popohaneni mel FC skoro hodinu a pul. bez toho by bud mel 2 hodiny nebo by nestihli vse co meli v planu.
      • Mart9
        Každý podcast by měl mít plus mínus dvě hodiny. Na games jsou ty podcasty dlouhodobě krátké. Myslel jsem, že kvůli Pavlovi, ale když tam není, tak to zase popostrkuje Petr.
        • Uvědom si, že jsou také pouze lidé, s omezeným volným časem a jinou prací (podcasty jsou jenom taková třešnička na dortu). Pokud je jejich priorita nastavit ideální čas podcastu okolo hodiny a půl, je to zcela legitimní argument.
          • Mart9
            Když to jde u konkurence, mělo by to jít i tady. Vašek měl evidentně chuť.
        • Mart9
          Upřímně jsem z těch mínusů v šoku. Jelikož podcasty nikdy nemám čas sledovat live, ale sleduju je vždy až o víkendu ze záznamu, tak bych snesl klidně i 5hodinové. Asi mě tedy mínusují ti, kteří to sledují live a dýl jak hodinu nemohou vydržet. Já si to klidně stopnu a dokoukám to jindy.
  • Rymik, je proste to same co bylo drive eJay *1* *1*
    • zajímavé, ale co to má společného s hrami, bude tu recenze na příští verzi Photoshopu? *7*
      • Ale no tak, Macura je kamarád a kamarád potřebuje prodat svůj výrobek...
        • jasně, no, a mě to má zajímat proč?
          • Dá se s ním pěkně vyhrát.
            Já se tím bavím na 3DS.
  • risa2000
    Oceňuji změnu moderátora. Vašek má před sebou budoucnost, ale zároveň spoustu práce *4* .
    K Wolfovi jen tolik, že souhlasím s Adamem (nebudu ho citovat, protože by to přes filtr neprošlo).

    Co spíš považuji za znepokojující, že je potřeba tomu věnovat článek a 10 minut v podcastu, místo aby se to džentlmensky přešlo bez komentáře. Pokud někdo nerozumí nadsázce ve wolfovi, je to škoda, ale fakt nemá cenu se v tom pitvat. Stejně tak v tom, jak to Bethesda musí "řešit".
  • není zvukový záznam useklej?
    • ales.smutny
      Hmm, divné, je. Opravíme, díky.
  • Preed
    Mne príde na cuphead zle ten pretlak bossov, to že sa človek zasekne sa mu môže stať aj pri inej hre podobného typu a.k.a Dark Souls ale na 99% sa to deje na bossoch ktorých je v akomkoľvek diele snáď menej než v cuphead čo je hra na par hodín a zároveň sú tam veľké časti kde sa hráč musí k tomu bossovi dostať takže do určitej miery je ten Boss za odmenu. Cuphead ma väčšinou hry len "progress" v žargóne MMO RPG a progress je frustrujúci ak sa deje 80% času.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit