Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • xixixao
    Doufal jsem, že Lukáš začne zase moderovat :/
  • Jsem teprve na zacatku, ale nezni mi to tak uplne spatne: indoktrinovany Shepard + to nejasny vyzneni zaveru .. ja asi budu spokojen (doufam).
    Spis me zarazi scenar uz prvni mise, kdy v okamziku utoku Reaperu na Zemi se zcistajasna nahodou zjisti, ze existuji plany na zbran k jejich zniceni, ale jsou zamceny nekde na Marsu v garazich.. :) a jako na potvoru v tech 20 minutach co je mam v umyslu ziskat se tam potkam s Cerberem.. *1*
  • blahorodie
    No ked budem vediet ze prichadza koniec sveta, pridu mracna, bouze , blesky, hromobitie a potom nam BOH povie : ,,Davam na vas Boži trest: Fight Club bude vysielany kazdy den, po veky-vekov amen ´´ *8*
  • No, já si myslím, že ten Catalyst prostě lhal. Přece řekl, že zničení Reperů zničí i Gethy, tím pádem EDI a taky Sheparda, který je částečně syntetiik. No a podle té bonusové scény vidíš, že to přežil. Podle mě jsou Gethové i EDI v pořádku. Byl to jen další Reaper, který tě chtěl ovládnout. Ale podle mě se opravdu jedná o halucinaci. (viz. Indoctrinate theory - koukni se na youtube)
  • O této teorii jsem slyšel hodně a ještě přidám, že možná ten kluk byl iluze celou hru a že se jednalo o indoktrinaci. Všimni si, že když nastupuje do toho transportu, tak si ho vůbec nikdo nevšímá. Nikdo mu nepomůže nahoru, nedrží ho za ruku. Je to jako by tam vůbec nebyl. Prostě se ho Reapeři snažili ovládnout. Podle mě je to, co říkáš jediné, co dává smysl. Doufám, že to tak bude.
  • preco Lukas nechce hrat dvojku ME ? v com je to osobna tema, co uz sa mu zdaju byt PC hry evil ? :)
  • CrocoRay
    No já místo ctrl používal levé tlačítko myši a hrálo se to bezvadně. Tuším, že ve dvojce už to šlo vypnout, ale já to měl pořád zaplé a bavilo mě to tak více a souboje mě bavily mnohem více než v nějakém TES: Morrowind nebo i novějším Gothicu 3 a další. Tam mě ty souboje vyloženě prudily a rád jsem vzpomínal na jedničku s dvojkou. Snad v tom Risenu to bylo dobře zpracované a bavilo mě to, ale pořád si rád nostalgicky vzpomenu na staré Gothicy *3*

    A se vkusem naprosto souhlasím. Mě taky někdy nebaví mnohými oblíbené hry a místo toho si zahraju i třeba nějaké to špatné hodnocené béčko. Záleží na hře. Tím ale nechci říct, že hraju vyloženě špatné hry, to zase ne *1*
  • Cypri
    Celou dobu doufám, že to takhle bude.
  • Malleth
    Tak první dva gothicy měly celkem šílený ovládání a hlavně inventář. To je bez debat. Ale dalo se na to zvyknout a i tak jde o jedny z nejlepších RPG vůbec. Mám je mnohem radši než TES.
  • deridon
    tak tedy k ME3 ještě, přidám svůj názor na konec Co se týče konce. Mám za to, že od té doby co byl ten větší výbuch, když jste běželi s jednotkou k tomu paprsku a pak se probrali, otrhaní, polomrtví, sotva vnímajicí a vstoupili do paprsku... tak to byla jen haluška či sen či něco takového, limbo možná.. v těchto nesrovnalostech mi to silně připomínalo Inception. Shepard prostě po tom výbuchu je pořád na Zemi, pod sutinami. Tak bych si vysvětlil jeho nadechnutí v konečné scéně. (pokud je to on)

    Poté tedy člověk byl na Citadele, potkáte Andersona a Ilusivemana. Máte s ním divný rozhovor, divnější než normálně, okolo obrazovky se objevuje na chvíli taková černá divná hmota, prostě připomínajicí noční můru. Nevšiml jsem si tedy, že by to souviselo něják s místem nebo proč to tam je, takže mně kdyžtak opravte. Po rozhovoru s Ilusivemanam.. dále pokračujete jak do nebíčka na té platformě. Další podivnost. Objevíte se u The Catalyst.. Shepardovi se zjevuje v podobě malého kluka, díky jeho nočním můrám a výčitkám, že ho nedokázal zachránit na Zemi. Ten mu vysvětluje jak to funguje, avšak to v některých ohledech vůbec nedává smysl a nevěřím tomu.

    Pokračuji tedy ke třem rozhodnutím. Ovládnout - nevim proč je tam modrý paprsek (v celé serii je modrá prostě barva dobra, když to vemu na poměry ostatních výbuchů), ovládnutí mi přijde, jako zotročení rasy, která je nejmocnější ve Vesmíru a vy klesnete na jejich úroveň a nevěřil bych tomu, že by to vydrželo na pořád.. u Gethů byl Legion taky jiný. Proč by se nenašel třeba jediný Reaper, který by byl taky jiný, ale v tomhle případě naopak jak Legion, jen moje domněnka. Syntéza - podle mě zvrácenost, uděláte z lidí vlastně poloreapery proti jejich vůli (těch sebevražd), veškerá přirozenost vymizí.. neřeknu kdyby se to vztahovalo jen na živé bytosti, to bych ještě možná zkousl, ale představte si zvířata, rostliny, prostě všechno, že takhle funguje.. dobře, možná žádné nemoci, ale teď mi řekněte, že by se nenašel někdo kdo by našel způsob jak ty lidi ovládat. např. jako v Deus Ex. Zničení - dle mě nejlepší způsob. Ale.. zabijete vlastně vše co vám usnadnuje a možná i zachranuje život. Co třeba lidi, kteří mají kvuli nemoci v sobě nějáké syntetické implantáty atd? umřou.. Gethové? udělali jste z nich jakoby rasu, už to nebyli jen stroje.. umřou.. ale cílem céle hry a každého bylo, zničit Reapery.. Mohl bych se rozepisovat mnohem víc, ale je toho fakt hodně, co mě napadá.

    Tak tedy vyberete si jednu možnost.. a pak.. se zničí mass relays.. všechny, které jste přivedli k Zemi, se nemůžou dostat domu, ke svým rodinám, ke svým světům, za které bojovali. Umíte si představit to zoufalství? Je tohle vůbec výhra? Dobře po prvním dojmu, zastavili jsme je, ničili nám domovy.. ale co pak? Dále Joker v prostoru, utikajicí před výbuchem... to už je sama o sobě blbost... co by tam kruci dělal... dále crash na neznámé krásné planetě... pro mě jen jaké si zobrazení utopie, že je vše dobré a bude to prostě krásný... musim dodat, že jsme pořád v Shepardově hlavě. Takže konec přijde podle mě teprv v DLC. Pokud ne, fajn beru to, ale zatim to vidim takhle, spousta věcí je až moc divných, nesedí a působí to dojmem nereality (na poměry ME). Jestli to je takhle promyšlené, či podobně, bude to pro mě důstojné zakončení serie v tom DLC, pokud je tohle doopravdový realný konec... Bioware by mělo přemýšlet komu dávají na starost scénář. Beru ten konec, že je cílený a že se pravdy teprv dočkáme.
  • podcast 70.Pánové,luxus.Prostě nenacházím slov.Prostředí luxusní,zvuk luxusní.Děkujeme
  • janchor
    Zjistil, naštval se, odinstaloval, neohlížel se zpátky.

    Samozřejmě, že nesvaluju něco jen na nešťastnej ctrl - prostě mi Gothic nesednul v podstatě ničím, dvojka mě pak rozesmála už intrem. Vkusu neporučíš.
  • Ono se nebylo třeba s tím mazat, pokud si někdo dopředu ovládací schéma zjistil. Nebylo nijak složitý jako spíš atypický.
    w, a, s, d byly standardně směrový klávesy, jako všude jinde, ctrl byla potom akční klávesa. Čili s vytaženou zbraní ctrl+w výpad/kombo, ctrl+a sek zleva, ctrl+d sek zprava, ctrl+s úskok/obrana. Je na tom celkem dost logiky a souboje s humanoidy byly lahůdka. Člověku nestačilo jen tak drtit myš, ale musel lpět na protivníkovi a taky trochu taktizovat. Podobně to bylo v (popravdě šíleným) inventáři. w, a, s, d opět směrový klávesy, v kombinaci s ctrl se položky přesouvaly. Pokud mě paměť nešálí, k dispozici bylo i jakýsi alternativní ovládání, ale jak říkám. Pokud si člověk zjistil, že se klávesy kombinují s ctrl, tak neměl problém *3* Jinak chápu, že tě v první půl hodině nepřimělo nic k tomu pokračovat. Gothic se rozjíždí krapet pomalejc a ta pravá zábava nastane ve chvíli, kdy tě přijmou do jednoho z táborů. Nováčkům to může zabrat tak 2 hoďky, mazáci by to stihli s klidem i za tu půlku *1*
  • Tak tak, je vidět, že mé slovo se nepronáší nadarmo...
  • janchor
    Může: sám jsem byl pro, aby Pavel v moderování pokračoval, podcastu to z mýho pohledu jen prospělo.
  • janchor
    Ano, kdyby byla vůle. A ona nebyla. Nic v rámci těch cca půl hodiny, co jsem jedničku zkoušel, mě nepřimělo se přenést přes ovládací schéma, který mi přišlo krajně retardovaný. Nepochopil jsem toliko fakt, že někoho bavilo se s tím dál mazat.
  • pretoze dal Dan navod na spoiler
  • Ellendway
    Dneska je tu nějak zaspoilerováno.
  • rancor1223
    No to je právě ono. Žádná logika tam není *1* a nad tím se v podcastu snad nikdo nepozastavoval.
    Ano, za předpokladu, že se pochybovali pomocí "klasického" FTL, výbuch MR by je nemusel vůbec zajímat, protože by bylo dávno pryč... Ale kam to vůbec letěli? *1*
    A s tím přeživším Shepardem to jen někdo nedomyslel, protože už jen to že mu pod nohama vybuchla celá gigantická Citadela, je celkem jasný důkaz toho, že to přežít nemohl... Pro mě je to jen jedna z dalších chyb, například se už párkrát stalo, že při Destroy možnosti přežila EDI.
  • No právě *1* To je teprve konec *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit