Přejít na výpis diskuzí
Fight Club Speciál – Assassin's Creed
8.12.2017 | Redakce Games.cz
38 příspěvků
-
Za me dost slaby...ja měl dojem, že tohle je nahodny vběr kolemdoucich s otazkou, co si myslite o serii Assassins...jediny, kto byl k věci byl Aleš, a toho nemam rad, a taky Bětka se snažila...i když, ale zas je hezka...ostatni do počtu... *2*
-
Trest jsem vykonal bez výčitek, jen bych rád podotknul, že jsem to vůči Alešovi myslel v dobrým, protože když bude šťastný v osobním životě, bude odvádět i lepší práci jako šéfredaktor.
Jestli mě zase zabanuješ, už ti nikdy nepomůžu s ničim! *4* -
Clovek by cekal, ze diskuse s povinnou registraci bude normalnejsi a inteligentnejsi...cekal by spatne...
-
jamar28: Je to tak, tyhle hádky jsou od začátku o ničem. Já si zahraju co mě baví a osloví a je mi jedno z jakýho tábora to je. Hry mají přece být o zábavě ne? Důležitý je nikomu necpat svůj názor za každou cenu ostatním, jako ten jediný správný.
-
Až dorazí obří aliení loď a prezident zavolá do zbraně každýho, kdo zvládne odstartovat se stíhačkou, tak nám sim nerdům budeš na pozdějších oslavách vitězství ještě vyvolávat slávu a stát frontu na autogram...
-
Že vám do toho vstupuju - máte to oba blbý. Jeden nesnáší casual AAA hry pro masy a druhý zase pohrdá indiea HC hrami, protože jsou pro hipstery. Přitom skvělé hry najdete v obou skupinách. Kašlat na nějaké předsudky a stereotypy. *4*
-
"Myslím, že Trojanová přesně prezentuje, proč je Zaklínač tak oblíbený, protože to zvládne i holka odkojená na Gears of War. Ano, casualní mechaniky, linearita, všude hinty, hinty přimo v gameplayi atd... " ano toto je naprosto normální komentář od tolerantního člověka co není rádoby elitář a neobnovuje styl kultůry kr*plů... *7*. Radši slušný hráč co hraje gears of war, než nějaký namyšlený hejsek co si hraje ty HC "pravé" hry. Že má Trojanová trochu nesympatický hlas, je věc jiná (to chápu že někomu může vadit), ale né každý herní redaktor musí být nutně AAA nesnášející, retro milující, nostalgický hardcore old school gamer....
-
Já nevím, možná budu za ouchyla, ale pro mě asasín skončil trojkou (která se mi teda moc nelíbila). Asasín totiž, podle mě, byl příběh Desmonda. Chápu, že většinu lidí ty prostřihy rušili, ale pro mě to bylo to hlavní. Sice většinu času člověk tráví v animu, ale to beru jako prostředek k odvyprávění Desmondova příběhu. Další díly už pro mě nejsou asasín, třebaže mě Blag Flag bavil výrazně víc, než trojka.
-
Nechápu, jak jsi přišel na to, že jsem zakomplexovaný či vzteklý, nemyslím, že bych tu reagoval nějak vznětlivě, jen píší, že Witcha je průměrná hra s velkým hype a s velkým a velice chytrým marketingem. CDP chytře využil a poučil se z těch PR failů u dvojky a vytvořil parádní PR. Navíc si CDP vychoval fanatické fanoušky, že i přiznaný downgrade je vlastně fajn věc narozdíl od UBI.
-
dp
-
Witcher 3 je nadprůměrné RPG a ani taková masa vzteklých zakomplexovaných neckbeardů do které patříš na tom nic nezmění. Skutečně přežitek z dob kultury kri#lů. Nikdy a nikde nenajdeš profesionálního herního redaktora co bude jen plivat na AAA hry.... To si založ nějaký vlastní ubrečený blogísek...
-
ne, celý slavný Witcha byl hypovaný dva roky v kuse, bylo to prezentováno jako příchod Krista, nakonec je to další open- world s béčkovým story. Natož Divinity prostě vyšel, dostal pozitivní odezvu, takže jen čekám, jak ta hra dopadne v konečném GOTY, když to nemělo dva roky hypu v kuse jako Witcha...
Je to zajímá sonda do herního média, jak vlastně se tvoří image dobré hry pro masy... -
Well done, kamery a vsechno. Jestli to zaridil ales tak musim rict ze je dobre ze je sefredaktorem.
-
takže dle tvé logiky nemůže mít herní redaktor rád AAA hru ala witcher 3.... zato ty se po dohrání deb*lity 2 asi cítíš jako velký pán a herní znalec... čuchám čuchám elitářství a kultůru kr*plů a obézních neckbeardů ve sklepě co svůj život vybudovali na tom, kolik toho ve hře dokážou... no naštěstí je tu demokracie a herní redaktor si může užít witchera, assassina a klidně i to CoD a pokud to takové KK jako ty nasere pak jedině dobře...
-
bohužel tě musím zklamat... hraní žádné hry z tebe nedělá nad-hráče a nějakou elitu... uspokojovat se můžeš třeba kniplem, ale pořád jsi jen hráč jako všichni ostatní... úspěchů dosahuj v reálném životě. Nikoho normálního neohromí, jak hardcore simulátor hraješ, kolik máš K/D, z jak velké dálky dáš headshoot, nebo jak rychle či na jakou obtížnost jsi hru prošel... pořád jsi jen hráč jako každý jiný... podobné rádoby elitářství mě vždy nutí uvažovat nad znovuzavedením pojmu kultůra kr*plů...
-
Herní odborníci jsou většinou něco jako Trojanová... A s GOTY jdi do řiti, to jsou ceny popularity, taky proto to vyhrávají hry jako Ucharted, Last of Us, Witcher 3. Neptal ses sám sebe, proč ty vždy vyhrává hype roku?
Jsem zvědav kolik bude mít Original Sin 2 GOTY letos, ještě nemá ani jednu... -
Číst jsme se za ty roky ještě nenaučili, že? Však proto zmiňuji, že je Zaklínač oblíben nejen u mas, ale i odborníků, herních kritiků, recenzentů, chválen a respektovám ostatními vývojaři, profíky z branže, milují ho zkrátka všichni a všude, až na tebe, čili problém asi nebude ve hře *3*
-
Masový vkus je většinou ten nejhorší, odvolávat se na masu je vskutku ten nejhloupější argument, co jsi mohl vytáhnout. Myslím, že Trojanová přesně prezentuje, proč je Zaklínač tak oblíbený, protože to zvládne i holka odkojená na Gears of War. Ano, casualní mechaniky, linearita, všude hinty, hinty přimo v gameplayi atd...
-
jistěže, však je to takové Dark Souls mezi simulátory a extrémně satisfakující
-
mě se na Bětce líbí, že je upřímná a nebojí se říct svůj názor i když neni uplně populární, to je pro Fight Club skvělá vlastnost, že s některými jejími výroky nesouhlasíš je v pořádku, jsme přeci lidé, každý nemusí se vším souhlasit, důležité je nebrat si to osobně a nezobecňovat tvůj pohled na ní jako platný fakt. To se ostatně týká i toho Zaklínače, rekordní počet goty, prodeje, recenze, milovaný kritiky i hráči, tobě zrovna nesednul, máš na to samozřejmé právo, ale miliony jiných hráčů to tak nemají, jde tak především o tvojí percepci a empatii, dokázat se vcítit do toho, proč se ostatním hráčům tolik líbí a baví je, i když tebe zrovna ne