Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ravux

    Hral jsi to na Hard? Ja jen, ze tu obtiznost si vys nastavit muzes. Vis?

  • NewKy

    Stačilo napsat, že nemáš rád anime. :) Jako ne každý tu stylizaci překousne, je to přecejenom něco, co je evropskýmu oku cizí. Ale okrádáš se tím o řadu herních klenotů.



  • Carnage666

    Ano vyjde na PC, má to roční exkluzivitu. Na igelitu na krabičce jsem měl dokonce nálepku s nápisem "timed exclusive" 

  • Jenom dotaz. Víme, kdy má vyjít, jestli vůbec, PC verze? Já se přiznam, že jsem FF panic, ale tohle vypadá dost zajímavě.

  • jasny, ale tak wormsy se nesnazi michat realitu a herni svet, neni tam zadne srovnani s realitou je to jen zabava, kdezto FF ma lidsky postavy s emocema, smyslenim, je to namontovane na svet co zname

  • delO

    FFVII je snad nejvíce vizionářská hra historie. Takový ten masterpiece který předběhne dobu o pár let dopředu. Po recenzi Martina Zavřela mám strach. Může mě nějaký fanda původní hry uklidnit. Děkuji.

  • maros.goc

    "A proto se mi FF nelíbí, mám rád věci co jsou postavený na něčem co dává smysl, mají pevný kořeny a ví z čeho jsou.

    - a predtým napísal

    "Quadrax, Worms realtime, a královsky jsme se bavili"

    - fakt wormsy su realisticky suboj dazdoviek (zizal) :D

  • yelito

    ^Smutný to případ^

  • Vogon

    To je ale zase lež a argumentace nepodložená na důkazech, nýbrž na prázdných pojmech. Kýč je, kterým se tu v diskusích tak často mává, je zase jenom prázdný pojem, především tím, že ho užívají lidé, kteří nevykazují schopnosti na to, aby mohli kýč rozeznat. U vás je to obzvláště směšné, jelikož vy dva na těch pojmech ujíždíte a užíváte je špatně.

    Názor je hoden respektu na základě jeho podkladu, ne na základě toho kolik pojmů je užito k jeho vyjádření. Nadužívání pojmů naopak má opačný, parodizující efekt, který si ale neuvědomujete.

    O "univerzální genialitě" Buster Swordu se dá naprosto dobře hovořit, jedná se totiž o jednu z nejznámějších videohreních zbraní, a nejen zbraní, ale obrazů celkově. Buster Sword je téměř univerzálně rozpoznanou ikonou nejen  hry FF7 ale série FF, a možná i celého žánru JRPG. Poznají ho i ti kdo nikdy FF nehráli, snad i ti kdo nikdy nehráli JRPG, nedivil bych se, kdyby i ti, kteří o hry mají jen okrajový zájem. 

    Důkaz univerzálnosti? Hlomoz v publiku na E3 při prvním teaseru na tento remake, nezačal u not ze soundtracku, nezačal když se na konci objevil nápis FF7 Remake, ale když se na obrazovce objevil Buster Sword na Cloudových zádech.

    Důkaz kvality? Buster Sword jde jednoduše a nezaměnitelně rozpoznat i jen podle siluety. Rozpoznatelnost siluety je rychlo test na to, jestli designer provedl dobrou práci.

    Podobně na tom jsou i designy postav, Tifa, Sephiroth, Aeris, všechny test splňují výborně.

  • michaelfoucault

    Vogone, očividně  máš k té videohře silnou afinitu. To je naprosto v pořádku, ale nedělej z toho univerzálně geniální dílo. 

  • venku je tak hezky a ty si zase doma hraješ s tím mečem Mirku

    https://ibb.co/W3yH4DK

  • iSpirit

    ta tvoje"pštt" úroveň je jediné, co si zasloužíš, jelikož hodnotíš produkt na základě "velkého meče." Jinak jsi sérii viděl z japonského rychlíku. Mně  to připadá takové až moc čecháčkevské a na tyhle experty jsem doslova alergický a dvojnásobně v této době, kdy je každý expert na vše.  Jinak meč samozřejmě ve skříni mám a nechávám se jim obšťastňovat.

  • Vogon

    Murakami je japonský autor, pomocí něhož poznáte každého, kdo nečetl žádnou jinou japonskou knihu, vždycky ho vytáhnou.

  • někdo studoval filologii (anglickou a čínskou, mám pro východní umění pochopení, murakamiho mám taky rád..) a někdo studoval fiktivní pohádkový svět, a tohle je debata těch dvou lidí. já se toho účastnit nemůžu, můj argument je jen ve vizuální rovině, jediný co říkám je že se mi nelíbí jak to vypadá, celej ten étos kolem toho mě vůbec nezajímá. Zatímco já, který by nejspíš ani nedokázal vystoupit z moře ( dobrý!fakt) nikoho nenapadá, jen říká, že se mu něco nelíbí, tak ty, obojživelník s křídly do svého výkladu umě zakomponuje hned několik přízemních nadávek.. gg 

  • Drahý já se to tu snažím zredukovat na tvoji "pšt" úroveň, aby to bylo dost jednoduchý a čitelný abysme si spolu mohli povídat na tvé anime úrovni. Beztak máš ten plastovej meč ve skříni.

  • Vogon

    Ne ne ne, o co ses jednoduše a ve zkratce "pokusil" byla jednoduchá argumentační manipulace skrze terminus technikus. A to cos napsal je pokus o vtip viď že ano? Nebo se snažíš vykoupit tvé spekulantsví, o něčem o čem nic nevíš(ať už je to FF7, video hry celkově, nebo rozbor uměleckého díla), tím že projedeš slovníček a povytahuješ náhodné pojmy? Bohužel nemáš teoretické(Nelze hodnotit strukturu díla, aniž bychom dílo znali), ani ty terminologické znalosti(sémantický význam 😂), ani ty základní lidské vlastnosti porozumění. Jen tu máváš špatně užitými termíny a doufáš, že lidi nebudou kousat.

    Ironicky pro tebe, mistře významový význame, je design Clouda a Buster swordu dost dobrý, dostatečně opodstatněný, a ne tak jednoduchý jak se zdá, nejen že má přesah do zbytku vyprávění hry, využívá ostatních video her, ale dotýká se a souhlasí s realitou, a dokonce je relevantní i k tvé situaci. Je složitý dostatečně na to, aby byl o něm napsán nejeden odstavec, což nelze o vzhledu mnoha herních postav říci.

    Cloud není žádný velký válečník, Buster sword není jeho, a dokonce ho i špatně nosí. Za velkého válečníka se pouze vydává, lidé mu to věří právě díky tomu velkému meči, který patřil jeho kamarádovi Zackovi(ten byl tím velkým válečníkem), jehož osobnost Cloud špatně imituje a hraje si na tvrďáka. Podobně jako ty se pomocí termínů, kterým nerozumíš snažíš vypadat strašně sofistikovaně, uvěří ti to ale pouze lidé, kteří špatně užitým termínům skočí na lep. Lidé znalí se ti akorát vysmějí do tváře.

    Stejně jako se lidé, obzvláště mladí na které FF7 cílí, snaží předstírat, hrát si na někoho kým nejsou. Ale nejenom mladí, celkově je částí lidské psychologie to, že nasazujeme tvář vhodnou společnosti, abychom dostali reakce, které chceme.

    Motiv "není to tak jak to vypadá" se netýká jen hlavní postavy, ale postav téměř všech, ale nejen postav, vlastně celého dění ve hře, neshledávám důležitým se tu rozepisovat, není to nutné k tomu, abych proti argumentoval někomu, kdo hru nehrál, tedy bych si mohl vycucat podobně jako ty nějaké blbosti a ty bys nemohl jinak než mi uvěřit, narozdíl od tebe, já se k tomuto nemusím snižovat. Je to tak motiv užitý dobře a na videohru do dostatečné hloubky. 

     V západních RPG se toto vyskytuje právě naopak, kde se z nějaké nicky(hráče) ukáže být z nějakého důvodu velký důležitý válečník(KOTOR, BG). Lze tedy říci, že FF7 s tímto klišé pracuje dobře a "obrací" ho na ruby.

    Ten zbytek cos napsal jsou tak velké blbosti, tak nerelevantní idiotismy, že každý jehož předci dokázali vystoupit z moře na zemský břeh si jenom poklepe na čele.

  • iSpirit

    ty jsi trošku jednodušší, ne? Velkosti meče ti můžou zhoršit imerzi, ale rozhodně to není synonymum ke kýči. 

    https://m.foto.games.tiscali.cz/divinity-original-sin-14959/299124

    https://cdn3.dualshockers.com/wp-content/uploads/2019/06/Final-Fantasy-VII-Remake12.jpg


    příště doporučuji dát screen alespoň ze hry, pod kterou diskutuješ. 

  • co? 😀 tím hysterickým "pšt" mi upíráš právo na svobodu slova? Nemáš náhodou ty trochu předsudky proti OS2? mě přijde že jo, zkus si schválně porovnat velikost zbraní v OS a ve FF! hmmm? coo porovnání velikosti a kdo bude mít menší vyhrál? líbí? 

    "Daleko více barviček, přesaturované"

    OS2 vs FF

  • iSpirit

    protože stylizace Original Sin je daleko více kýč než jeden velký meč. Daleko více barviček, přesaturované, infantilní humor. Takže pššt už. Už mě nebaví tvoje předsudky.


    Dodám, že taky nemám rád velké meče a kazí mi to imerzi. V každé hře volím, co nejvíce podobné klasickému středověku, pokud je ta možnost. Rozhodně ale neodsoudím FF kvůli tomu meči, i když se mi nelibí, byla by to obrovská škoda. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit